abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_229932
Goedemorgen allemaal,

Dag 87

De Dagstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!

Screenshot v/d dag
10.07 Bart is zich aan het scheren op de oudewetse manier.



Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-11-1999 om 02:13 AM schreef w.o.r. het volgende:
Ruud en Bart doen nog een laatste afwasje en ruimen de keuken op. Bart is nog steeds bezig (niet letterlijk, maar in gedachten) met de bal die voor hem over de muur is gegooid.

B: Ik weet niet meer precies welke namen er nou nog meer opstonden. Ik weet nog "Sabine Judith, Eveline, Sandra maar de rest weet ik niet meer.

B roept: Ik wil mijn bal terug!

Dan hebben ze het over Karin.
R: Karin heeft moeilijk, wil naar huis.
B: Het zou me niks verbazen, maar ik hoop het niet.
R: Nee, maar denk het wel
B: Ik denk het niet, maar ze heeft het wel moeilijk want ze is toch haar maatje kwijt.
B: Kijk, als jij of ik weggaat dan blijven er nog 7 dagen over. Dat is te overzien.
R: Nog een week big deal..
B: Wel te doen. Sabine ging weg na 4 of 5 weken, ja 5 weken het huis uit.

GG

B: Volgens mij is er helemaal niemand meer achter de camera's.
R: Ze zien ons morgen toch.
B: Maakt geen hol uit.

Hierna verdwijnen ze uit beeld. Ik hoor de wc doorgetrokken worden en tandenpoestgeluiden en dan helemaal niets meer...



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229933
Alles is in diepe rust in huize BB, de dimlampen zijn nog aan.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229934
Willem is wakker en gaat naar buiten om de kipjes los te laten en de eieren uit het hok te halen.

Willem heeft de eieren in de koelkast gelegd en gaat weer richting slaapkamer.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229935
Bart is ook wakker en hij is zich op het moment aan het wassen, tanden poetsen en scheren.

Ruud komt er ook aan en ze wensen elkaar een goede morgen. Hij haalt het doek van de vissen en staat even te kijken. Hij blaast op een pijp die daar ligt en probeert er geluid uit te krijgen.

10.25 Ruud is weer zijn bed ingekropen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229936
Het is nu 12 uur geweest, en er heerst een ijzingwekkende stilte in het huis. Niemand te zien of te horen.
pi_229937
12:50
nog steeds niemand te zien, maar heel in de verte hoor je gepraat vanuit de slaapkamer (onverstaanbaar) bart en karin zijn aan het fluisteren.
stream 1 en 4 staan op de keuken, steram 3 is niet beschikbaar, en stream 2 staat op de slaapkamerdeur.


pi_229938
Er klinkt keiharde muziek door het huis, tijd om wakker te worden dus. Ruud komt er gelijk aan en trekt zijn shirt aan. Verder zal de rest ook wel wakker worden.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zaterdag 11 december 1999 @ 14:11:00 #8
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_229939
14.02 Ze zitten te ontbijten. Ruud aangekleed tot en met zijn rode pet, Willem onderbroek plus tshirt, Karin heeft haar mooie blauwe ochtendjas aan en Bart zo te zien alleen een boxer.

Er wordt lekker gekletst maar ik kan het niet verstaan...

R (?): Zagen zagen wielewielewagen...
B: ZAGEN, ZAGEN, ZAGEN, ZAGEN!

14.10
B: ... en dan ben ik een van de wijzen.
R: Ja, zullen we kerst gaan naspelen.. hahaha
B: Willem, en dan ben jij Jezus
W: En jij de ezel!
B: De ezel, ja leuk, hahaha.

Bart zingt Kinderen voor Kinderen liedje 'ik mag vandaag de ezel zijn samen met Marjolein'.

Karin vraagt of de mannen gisteren nog broodjes hebben gegeten. Als dat zo blijkt te zijn(B: Ja, die lekkere verse roodjes)klaagt Karin dat ze geen broodje voor haar hebben bewaard.


[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 13 Januari 2000).]

pi_229940
Het eten is op en ze hebben het over voetbal gehad.

R: "klaverjassen dat kunnen we wel doen dan trekken we Karin bij de haren erbij, ze lachen er wat om."

R: "godverdiekie joh en dan lekker het bad in vandaag, ik zal zo eens even kijken"

W: "we eten vanavond niet zo laat want anders zitten we savonds zo vol, we waren best laat gisteren"

K: "we zijn nu ook laat eigenlijk veels te laat, het is al in de middag."

Bart zit met dat blaasinstrument te spelen. Karin roept :"bart ik vindt het een pokkegeluid kun je niet bij je moeder gaan zitten"

Buiten horen ze geschreeuw en geroep, ze moeten er om lachen. K: "het is echt weekend mensen hebben vrij en weten niets anders te doen"

14.49 Het regent buiten hard en Ruud is even kijken hoe het met het bad is gestelt, maar hij is al gauw weer binnen. Hij heeft de kipjes wat gevoerd met broodkruimels.

Willem en Karin ruimen de tafel af.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229941
Bart produceert oergeluiden met de blaasbuis.
Wordt verder niet echt gewaardeerd.
Karin: Kun je je moeder er niet mee pesten?
(Gisteravond merkte Bart nog op: "Eindelijk een instrument dat ik kan bespelen")
  zaterdag 11 december 1999 @ 14:56:00 #11
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_229942
14.49

Bart leeft zich uit door het produceren van "warme geluiden" uit de "buis/pijp"
De rest van de bewoners, vooral Karin kunnen dit niet echt waarderen aan het commentaar te horen
Bart stopt ermee.

Het is nu bijna 3 uur en Karin loopt nog steeds in haar blauwe ochtendjas.


pi_229943
Het regent nu echt hard. Ruud is weer teruggegaan naar buiten met zijn jas aan. Verder maakt Karin aanstalten om zich aan te kleden en Bart zit op de bank.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229944
Ruud maakt het kippehok schoon en schept stro uit het hok en voorziet het hok weer met verse stro.


Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229945
Even een zeer korte bijdrage van mij.
Willem in gesprek met Bart ik val er midden in omdat ik mijn BB spy aan het checken ben:
Het gaat over het inleveren van sigaretten en het mogen houden van andere spullen
B: Tara heeft nog allerlei spulletjes achtergelaten, crème en dat soort ongein
B: en de sigaretten meten in geleverd worden
B: Voo, die lui zijn inconsequent bezig, zegt Bart, hij gaat nog een pakje sjek vragen en gaat anders naar huis, zegt hij een beetje geirriteerd
Ruud gaat nog even fietsen zegt’ie maar zit nu op de bank wat op zijn gitaar te spelen
fake a dream
pi_229946
Ruud is gitaar aan het spelen op de bank. Bart is wat aan het knutselen met hout zo te zien, een houten raamwerk.

Willem komt eraan en heeft zich gedouched en pakt een boek die hij gekregen heeft van sinterklaas.

W: "het is hier nu lekker warm, beter als gisteren"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229947
Bart is klaar met het maken van een eierhouder van hout en hij heeft er inmiddels eieren in gedaan. Hij loopt nog steeds in zijn blote bovenlichaam, het is kennelijk dus nu warmer als gisteren als je kijkt wat de bewoners nu aan hebben.

Ruud en Willem zitten op de bank, de een leest en de ander bespeelt de gitaar.

15.48 Karin is zichzelf aan het wassen bij de wastafel in de badkamer. In de badkamer hangen lakens te drogen en een dekbedovertrek.

Ruud speelt nu wat vlotter op zijn gitaar.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229948
15:40
bart is bezig met een goudkleurig iets te maken in de keuken. (ik zie het allen maar close up dus niet echt idee wat het is)
ruud en willem zitten op de bank in de huiskamer, en karin dwaalt nog steeds rond in haar blauwe ochtendjas.
willem en ruud hebben het over voetbal.

bart is echt iets aan het knutselen, gereedschap ligt op tafel.. af en toe gooit hij iets weg of pakt hij wat, maar wat het is is me niet duidelijk.

het huis is al in kerstsfeer, er ligt een rood tafelkleed op de salontafel
de boom is nog steeds niet versierd.

ruud speelt op z'n gitaar en zingt erbij. af en toe houdt hij op met spelen en wisselt voetbalgerelateerde woorden met willem uit.

karin is bezig in de badkamer, ze wast haar haar zo te zien. ze zit in ieder geval met haar hoofd in de wasbak.
ze maakt zich op bij de spiegel aan de muur (die waar geen camera achter zit)

pi_229949
Willem is nog steeds aan het lezen en soms hoor je hem hardop wat vertellen. HIj verteld ook aan Ruud wat hij leest, het gaat over het boek en voetballen.

R: "er staan een paar voorbeelden in een wielerboek, dat iemand op 57 jarige leeftijd nog begint, ik ken de naam niet meer maar die kerel was lenig joh. Als die fietste dan was het net of hij één was met de fiets"

Genoeg plaatjes voor vandaag

Bart is aan het afwassen in de keuken en ruimt de boel wat op.

16.10 Karin is aan het tanden poetsen en heeft zich uitgebreid gedouched.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229950
Karin is bij Ruud en Bart gaan zitten en hebben het over dingen die hun storen in BB huis.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229951
K: Het feest kan beginnen, ik ben aangekleed.
Iemand: hoe laat is het?;
K: kwart voor vier
Karin zit op de bank, na net haar nagels gelakt te hebben, het gaat over verschillende Nederlandse artiesten, Ben Cramer gaat nog wel volgens Karin
Er is iets wat “ze” tegen Karin nog nooit gezegd hebben.
W: ze hebben voor jou meer ontzag
Over wegsturen uit de DBK.????
R: Niemand is onfeilbaar, je bepaalt wat je zelf kan of niet kan
K: BB knoop dat in je oren!

Het gaat over een tijdschrift of iets dergelijks tussen Ruud, Karin, Willem
Volgens Karin moet je baby’s niet laten huilen: het is de enige manier voor een baby om te communiceren
Karin praat over een van haar kinderen en over het geven van borstvoeding.
Het kind was ziekelijk of huilde veel (dochter), ze verzette het bedje voor de aardstralen, kocht een magneet en
K: ik heb ze ook wel eens laten huilen, je doet vanalles,
W; zegt vanalles maar versta het niet
K: haar 1e pleegkind huilde veel ‘snachts, ze vertelt wat ze ermee deed

Shit de BB reclame op Bb spy

fake a dream
pi_229952
Deze Topic hebben we gesloten, de avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, iedereen bedankt namens de niet streamkijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002754.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')