abonnement Unibet Coolblue
  maandag 9 februari 2009 @ 22:19:27 #226
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_65896695
ik vind Southpaw ook wel erg goed eigenlijk
pi_65896915
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:19 schreef Joesse het volgende:
ik vind Southpaw ook wel erg goed eigenlijk
Haal die bloos-smiley maar weg hoor!
Moz heeft vorige week ook Best Friend On The Payroll gespeeld dus wie weet komt die in Rotjeknor ook wel voorbij.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_65897626
quote:
Op maandag 9 februari 2009 22:24 schreef Felixa het volgende:

[..]

Haal die bloos-smiley maar weg hoor!
Moz heeft vorige week ook Best Friend On The Payroll gespeeld dus wie weet komt die in Rotjeknor ook wel voorbij.
Kwam bij mij vorige week ook zomaar voorbij op de iPod. It's a sign!!!!!
pi_65899140
Vergeet vooral ook Viva Hate niet.
  woensdag 11 februari 2009 @ 19:36:12 #231
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_65959871
quote:
Op maandag 9 februari 2009 23:20 schreef Nepthys het volgende:
Vergeet vooral ook Viva Hate niet.
Alsatian Cousin

leather elbows on a tweed coat, oh
is that the best you can do?
pi_66024317
Vanavond zit Moz bij Jonathan Ross (23.35 BBC1).
pi_66032578
ha kijken dus!
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_66033759
Hij heeft bij de opnames voor Jonathan Ross twee nummers gespeeld, maar waarschijnlijk laten ze er maar eentje zien.

Gespeelde nummers:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren heeft Morrissey ook een concert van een uur gespeeld voor de BBC-radio.
Hier terug te luisteren, in het eerste uur zit ook een interview en het hele tweede uur is het live-concert:

http://www.bbc.co.uk/iplayer/console/b00hc2c0

Setlist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_66038063
Seasick, yet still docked
  vrijdag 13 februari 2009 @ 23:41:38 #236
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_66042404
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 22:03 schreef WHATSHESAID het volgende:
Seasick, yet still docked
what she said!

en
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nu nog
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 23:42:02 #237
133414 Joesse
Surrender your ego
pi_66042430
edit: dubbel
pi_66044267
This Charming Man
pi_66044281
Teringtietje: ze laten allebei de liedjes zien!!
This Charming Man!!!
Jeez, ik word er helemaal emotioneel van, wat een fucking jeugdsentiment dit.

Dat ik dit nog mag meemaken op mijn oude dag: Moz die This Charming Man live speelt.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 14 februari 2009 @ 10:01:03 #240
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_66048304
The Yares of Refusal: nu ook op de luisterpaal bijde VPRO:
= there is a light that never goes out =
pi_66054040
Wie was die artiest op de plaat die Morrissey aan Jonathan Ross gaf?

zo grappig hoe Jonathan Ross Mowessey uitsprak :-)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_66054207
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 14:32 schreef Dandilion het volgende:
Wie was die artiest op de plaat die Morrissey aan Jonathan Ross gaf?

zo grappig hoe Jonathan Ross Mowessey uitsprak :-)
Peter Wyngarde

Jonathan Ross kan de R inderdaad niet uitspreken. In de UK wordt hij dan ook Wossy genoemd.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_66104049
Heeft iemand het artikel in de nieuwe OOR al gezien en zo ja: is het wat?
pi_66130243
Bedoel je de recensie van Raymond Rottetand? Die staat ook al online bij oor.nl, dus daar hoef ik hem niet voor te kopen. Of is het een heus artikel?
There is NO such thing in life as normal!
pi_66143524
Ik denk een artikel. Het staat in elk geval op de cover vermeld, dus ik vroeg me af wat dat dan precies is (zonder speciaal naar de winkel te hoeven gaan).
pi_66237349
Het is inderdaad een artikel van liefst 4 pagina's waarin onze vriend Raymond de vergelijking maakt tussen Oscar Wilde en Morrissey. Misschien wat achterhaald, maar zeker de moeite waard om even te lezen.
There is NO such thing in life as normal!
pi_66237500
Ik heb een tijdje in Dublin gewoond. In dezelfde straat waar Wilde heeft gewoond (Merrion Square) is er een advocatenbureau genaamd... Morrissey. Toepasselijker kan haast toch niet?
pi_66246138
Tof! Oscar Wilde
pi_66246471
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 14:25 schreef =HellFire= het volgende:
Ik heb een tijdje in Dublin gewoond. In dezelfde straat waar Wilde heeft gewoond (Merrion Square) is er een advocatenbureau genaamd... Morrissey. Toepasselijker kan haast toch niet?
Ik was een paar jaar geleden een weekendje in Dublin, toen kwam ik deze tegen.
Erg ONtoepasselijk in dit geval!

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 19 februari 2009 @ 18:35:29 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66246853
Moz staat vandaag in de Pers:

Voor Morrissey is De Vraag allang beantwoord

Bij nieuws over Morrissey ben je zeker van één ding. Zodra de Britse zanger een tour of nieuwe plaat aankondigt, springt meteen de vraag ‘of The Smiths weer bij elkaar komen’ in beeld. De Vraag bestaat al sinds 1987, toen de band uiteen viel, en begeleidt Steven Patrick Morrissey door zijn solocarrière heen. Helaas voor alle Smiths-fans is het antwoord altijd ‘nee’ geweest: Morrissey gaat niet meer met Smiths-bandmaat Johnny Marr op één podium staan. ‘Het is niet de muziek. Het is de pijn’, liet de dramatische poëet verschillende malen weten.

Venijn in de staart
Ondanks de consequente afwijzing, leidt De Vraag inmiddels een eigen leven. Speculerend op de diepe liefde van Smiths-fans bood een Amerikaanse organisator Morrissey in 2007 75 miljoen dollar om vijftig shows wereldwijd te spelen, mét Marr naast hem op het podium. Het idee was dat de Smith-fans de tourkosten wel op zouden hoesten, door middel van allerlei zogenaamd voordelige acties. Kocht je kaartjes voor tien Amerikaanse shows, dan was de elfde gratis, dat werk. Het venijn zat in de staart: Morrissey (en Marr, en Andy Rourke en Mike Joyce) kregen pas achteraf betaald. Het kaartenhuis stortte ineen na een nogal voorspelbaar statement van Morrissey: Sorry jongens, er komt geen reünie.

Ook nu de laatste Morrissey-plaat uit is – het lekker rockende Years of Refusal (Polydor) – hangt De Vraag weer in de lucht. Met een vriendje, want sinds kort is er een tweede vraag bijgekomen: in een Engels radio-interview gaf de bijna vijftigjarige zanger aan met pensioen te willen. ‘Er zijn geen muzikanten die na hun 55e nog iets relevants maken.’ De Vraag vanaf dat moment: Wanneer Stopt Morrissey? En komen dán The Smiths nog bij elkaar?

Bron
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')