abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 december 2008 @ 07:20:14 #1
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64139856
Tyler, overgebracht naar Beatrix Kinderziekenhuis van het UMCG

Laatste update
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:18 schreef Djeez het volgende:
We zijn net weer terug uit het ziekenhuis. Helaas hebben ze niets kunnen zeggen over de toekomst. Het is nu echt afwachten wat de resultaten van de onderzoeken zullen zijn. Dinsdag hebben we een gesprek met diverse artsen van de afdeling. De vermoedelijke ziekte aan de bijnieren is nieteens het belangrijkste. Mijn collega heeft toevallig deze zeer zeldzame ziekte ook, en zegt dat je met dagelijks medicijngebruik er nog wel oud om kunt worden. Maar het is wel heel vervelend.

Het ergste probleem is nu Tylers darmen. Ze blijven verstopt zitten, ondanks herhaaldelijke klysma's. Hij krijgt nog steeds geen voedsel, het enige dat via zijn infuusje binnenkomt zijn glucose en natriumchloride, zout dus.

Vanavond waren de zusters lief voor me, want ik mocht hem vandaag inbuidelen. Hij in zijn blootje op mijn blote borst, en dan een lap erover. Zo lief vond hij dat, hij sliep gelijk en wreef telkens met zijn handje over mijn borstkas. Verder lijdt hij helaas veel pijn. Ze willen hem om eigen bestwil geen pijnstillers geven, maar het is erg zielig. Je ziet geregeld zijn lieve koppie veranderen in een van pijn vertrokken grimas. Echt zo zielig, ik zou zo graag zijn pijn willen overnemen, en hem zo willen meenemen. Echt zo'n lief mannetje, en heel erg dat hij zo moet lijden. Morgen gaan we weer heen, hopelijk gaat het dan wat beter!
Laatste reacties
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:56 schreef Vivi het volgende:
Oh, wat zielig zeg, dat arme mannetje..waarom zijn pijnstillers niet goed Djeez?
quote:
Op donderdag 18 december 2008 22:57 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ze willen liever dat hij het op eigen kracht redt, begreep ik...
quote:
Op donderdag 18 december 2008 23:02 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oke...? Maar pijnstillers doen daar toch niets aan af? Nou ja. Arm ventje.
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 03:35 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Zeker niet. Wat barbaars om een prematuurtje pijnbestrijding te onthouden!!! Google maar eens op pijnbestrijding prematuren.
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 07:16 schreef Rewimo het volgende:
Wat naar dat hij zo'n pijn heeft. Het enige wat ik me als reden voor kan stellen is dat pijnstillers wellicht niet goed zijn voor zijn darmen en maag. Maar je zou zeggen dat daar toch wel een oplossing voor moet zijn...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_64140217


sterkte
pi_64140357
Ik denk dat hij wel een vorm van pijnstilling zal krijgen, maar de beste pijnstillers hebben een negatief effect op de darmwerking

Nog een knuffel van mij Als ik iets voor jullie kan doen dan roep je maar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 19 december 2008 @ 08:26:19 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_64140377
Veel sterkte.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_64140393
Wat vervelend dat Tyler pijn heeft en dat jullie machteloos moeten toekijken Heel veel sterkte en ik hoop met jullie mee dat het vandaag n beetje beter gaat. Dikke knuffel voor jullie alle 4!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_64140410
Och Ingrid en Djeez, wat erg allemaal. Arme Tyler.
Ik leef heel erg met jullie mee, heel veel sterkte!
pi_64140476
Zo'n klein droppie kan je ook niet 123 maar volgooien met dope, en ze weten echt wel wat ze doen, maar het blijft in en in zielig inderdaad.. Gelukkig zijn ze wel wat relaxter met de omgang met de ouders inmiddels, toen ik er 30 jaar gelede lag mochten mijn ouders me amper aanraken, laat staan zo vasthouden.. Sterkte, voor wat het waard is..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 19 december 2008 @ 08:41:21 #8
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_64140518
Hou AUB het geloof in de artsen Djeez, ze hebben er jaren en jaren en jaren voor geleerd en zij weten op dit moment wat het beste is voor je zoon. Het gaat misschien tegen onze huidige gevoel in maar als zij zeggen dat het weglaten van pijnstilling het beste is voor hem. Dan is dat ook het beste voor hem.

Kreten als barbaarsheid en gemeenheid zijn niet van toepassing hier. Ik hoop voor je dat alles helemaal goed komt en mijn ervaring met een dergelijke situatie (Yade heeft ook ruim 3 weken op de IC gelegen) is dat je bij iedere vraag die in je hoofd opkomt je die gewoon moet stellen.
  vrijdag 19 december 2008 @ 08:45:56 #9
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_64140566
Pijnstiller hebben vaak een negatieve werken op organen zoals de lever, nieren, darmen en maag. Misschien heeft dat er wat mee te maken. Verder wat GI zegt. Die artsen weten wel wat ze doen. Het is niet leuk om de zorgen van je kindje uit handen te geven, heel erg eng zelfs, maar deze mensen redden dagelijks levens van zulke kleine hummeltjes.

Heel veel sterkte toegewenst.
pi_64140764
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 08:41 schreef GI het volgende:
Hou AUB het geloof in de artsen Djeez, ze hebben er jaren en jaren en jaren voor geleerd en zij weten op dit moment wat het beste is voor je zoon. Het gaat misschien tegen onze huidige gevoel in maar als zij zeggen dat het weglaten van pijnstilling het beste is voor hem. Dan is dat ook het beste voor hem.

Kreten als barbaarsheid en gemeenheid zijn niet van toepassing hier. Ik hoop voor je dat alles helemaal goed komt en mijn ervaring met een dergelijke situatie (Yade heeft ook ruim 3 weken op de IC gelegen) is dat je bij iedere vraag die in je hoofd opkomt je die gewoon moet stellen.
Ik ken 1 v/d verpleegkundigen daar, en als je ziet wat die voor opleidingen/trainingen etc heeft moeten volgen voordat ze überhaupt die afdeling op mocht komen, dat is bijna een universitaire studie. En inderdaad, de kindergeneeskunde is toch wel de meest moeilijke, om dan zelf maar op de stoel van de dokter te gaan zitten is niet slim, en aan de kreten hier zou ik ook niet teveel waarde hechten, je hebt juist professionals nodig die zich er emotioneel van los kunnen maken, dat levert in mijn ogen uiteindelijk de beste zorg op.

Maar het blijft verschrikkelijk, zo'n klein hummeltje met pijn..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:10:01 #11
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64140939
Hoe is het vandaag met Tyler?
En met jullie? Probeer echt je rust te pakken. Weet niet of het op neonatologie ook zo is, maar op de oudere kinderen ic was het verplicht van de afdeling tussen 12 en 14. Voor ons voelde het echt verschrikkelijk, je kind achter te moeten laten maar later echt gemerkt dat even(relatieve) rust, even buiten en lopen je écht goed doet. maak gebruikt van de rustmomenten die ze je "opleggen" Zij hebben zoveel ervaring met zieke kinderen en hun ouders, ze weten wat ze doen.
Waar ik misschien overheen gelezen heb, die vernauwing in de darm, houdt dat verband met die eventuele stofwisselingsziekte of staat het er los van? Wat een zorgen gelijk om zo'n klein ventje. Sterkte ermee....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_64140977
arm ventje...
Ik hoop dat er snel een oplossing komt voor de darmpjes!
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:12:52 #13
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64140994
Poeh, heel, heel, heel veel sterkte maar weer en alsmaar, jullie 4!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_64141114
Zeg mensen, de twijfels over het niet toedienen van pijnstilling waren niet van Djeez. Die meldde het alleen maar en zei dat hij het zielig vindt. Logisch want het gaat over zijn zoon.
Nogmaals veel sterkte.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:18:44 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_64141118
Sterkte jongens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64141198
Djeez & Ingrid wat een spannende en moeilijke dagen zijn dit voor jullie, dat kleine mannetje ligt er zo hulpeloos bij, heel zielig hoor. Sterkte!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_64141222
Heel veel sterkte!!
Zo zit je nog te dagdromen hoe je kindje eruit ziet enz en zo ligt je kleine vent in het ziekenhuis
  Redactie Frontpage vrijdag 19 december 2008 @ 09:26:40 #18
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64141350
Goedemorgen.

Ik heb net even met de afdeling gebeld hoe de nacht is verlopen. Vannacht was hij wat onrustig. Toen hebben ze zijn darmen weer schoongespoeld en hem een klysma gegeven, en toen is er veel ontlasting vrijgekomen. Dit zat hem echt dwars, en daarna is hij lekker gaan slapen. Gelukkig hebben we gisteren een speen meegenomen, want zijn zuigbehoefte is nu ineens heel sterk. En dat is goed, omdat hij eerst te verzwakt was om überhaupt te kunnen zuigen. Maar verder weinig veranderingen, straks hebben ze een overleg met het team rond Tyler. Gelukkig is hij een vechtertje, dus komt hij er wel weer bovenop. De vraag is alleen wanneer.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_64141469
Dit klikt op zich, ondanks de situatie best positief Djeez!
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:37:13 #20
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_64141600
Wat goed dat ie nu wel ontlasting had en dat hij zuigbehoefte heeft
pi_64141755
Djeez, het klinkt wel positief dat hij nu die zuigbehoefte heeft en fijn dat hij weer wat ontlasting kwijt is. Lijkt me moeilijk om jullie kleine man zo te zien. Sterkte!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_64141969
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 08:41 schreef GI het volgende:
Hou AUB het geloof in de artsen Djeez, ze hebben er jaren en jaren en jaren voor geleerd en zij weten op dit moment wat het beste is voor je zoon. Het gaat misschien tegen onze huidige gevoel in maar als zij zeggen dat het weglaten van pijnstilling het beste is voor hem. Dan is dat ook het beste voor hem.

Kreten als barbaarsheid en gemeenheid zijn niet van toepassing hier. Ik hoop voor je dat alles helemaal goed komt en mijn ervaring met een dergelijke situatie (Yade heeft ook ruim 3 weken op de IC gelegen) is dat je bij iedere vraag die in je hoofd opkomt je die gewoon moet stellen.
Wijze woorden, sluit me hier helemaal bij aan.

Veel sterkte toegewenst!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  Boks-Chick vrijdag 19 december 2008 @ 10:15:17 #23
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_64142628
Dat klinkt al weer wat positiever, Djeez! Goed van de zuigreflex. Tyler wil inderdaad knokken. Hopelijk vandaag meer goed nieuws!
lolwut
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:27:27 #24
235707 Painted_Horse
Quarter or Dime?
pi_64142987
Die zuigbehoefte is inderdaad heel goed
Op zich wel een goed teken dat hij ontlasting heeft, dan werken zijn darmpjes in ieder geval nog.
En nu hopen dat de boel uit zichzelf op gang komt.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 19 december 2008 @ 10:56:24 #25
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64143850
dikke voor jullie manneke
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  vrijdag 19 december 2008 @ 11:48:17 #26
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_64145389
Ik vind het zo erg om te lezen, die grote onzekerheid.. Je kleinste kindje..

Sterkte Djeez en Ingrid!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:14:38 #27
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_64146170
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 09:18 schreef Jelief het volgende:
Zeg mensen, de twijfels over het niet toedienen van pijnstilling waren niet van Djeez. Die meldde het alleen maar en zei dat hij het zielig vindt. Logisch want het gaat over zijn zoon.
Nogmaals veel sterkte.
Djeez zei ook dat de reden was dat 'Tyler het zelf aan moest kunnen'.
En dat vind ik barbaars. Het is allang achterhaald dat prematuurtjes geen pijn voelen, en er zijn heel veel onderzoeken gaande naar pijnbestrijding bij kleintjes, en die wordt gegeven ook. Het is niet zo dat ik Djeez ergens de schuld van gaf ofzo, ik vind het vreselijk wat ze moeten doormaken met zijn vieren.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:15:34 #28
207126 funk_you
No more funkie style
pi_64146192
Dat gaat echt de goede kant op!!
funk_you = gone
pi_64146902
Dat klinkt goed Djeez! Hopelijk knapt hij nu snel wat op...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64147090
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 09:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoe is het vandaag met Tyler?
En met jullie? Probeer echt je rust te pakken. Weet niet of het op neonatologie ook zo is, maar op de oudere kinderen ic was het verplicht van de afdeling tussen 12 en 14. Voor ons voelde het echt verschrikkelijk, je kind achter te moeten laten maar later echt gemerkt dat even(relatieve) rust, even buiten en lopen je écht goed doet. maak gebruikt van de rustmomenten die ze je "opleggen" Zij hebben zoveel ervaring met zieke kinderen en hun ouders, ze weten wat ze doen.
Waar ik misschien overheen gelezen heb, die vernauwing in de darm, houdt dat verband met die eventuele stofwisselingsziekte of staat het er los van? Wat een zorgen gelijk om zo'n klein ventje. Sterkte ermee....

Bezoekuur is van 14.00 15.30 voor de ouders alleen. En dan weer van 18.00-21.00, dan mag er ook ander bezoek komen.

Of zijn darmen met die ziekte te maken hebben is nog onzeker. Dat is ook allemaal afwachten.
Nu Kimsie naar psz brengen.
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:51:56 #31
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64147236
Dat verbaast mij dan weer. In de meeste ziekenhuizen mag je de hele dag bij je kindje blijven. Vind je dat niet rot? Of vind je het ook wel rustig dat je af en toe weg moet. Op de site staat de ochtend er ook nog bij vernoemd, is dat dan veranderd?
Hoe gaat het verder met jullie? Houden jullie het allemaal wel vol? Is Groningen ver reizen voor jullie of is het wel te doen? Wat zegt Kim ervan? Begrijpt ze het een beetje?
Lekker douchen!
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:54:12 #32
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_64147311
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:51 schreef sjak het volgende:
Dat verbaast mij dan weer. In de meeste ziekenhuizen mag je de hele dag bij je kindje blijven. Vind je dat niet rot? Of vind je het ook wel rustig dat je af en toe weg moet. Op de site staat de ochtend er ook nog bij vernoemd, is dat dan veranderd?
Hoe gaat het verder met jullie? Houden jullie het allemaal wel vol? Is Groningen ver reizen voor jullie of is het wel te doen? Wat zegt Kim ervan? Begrijpt ze het een beetje?
Niet op de IC hoor. Na de keizersnee van mijn vrouw mocht zij zolang ze in het ziekenhuis verbleef wel aanwezig zijn wanneer het bij haar zorg aansloot. Maar op een kinderIC is de rust erg belangrijk voor zowel je eigen kind als de kinderen die ernaast liggen. Voor Yade mochten wij 3 keer per dag langskomen en hadden we ons wel aan die tijden te houden. Bezoek mocht, maar het liefst ook zo min mogelijk.
  vrijdag 19 december 2008 @ 12:57:02 #33
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64147400
Poeh, wat lijkt me dat moeilijk zeg. Ik begrijp het ook wel hoor. Maar bah, als je kindje ziek is wil je er zoveel mogelijk tijd bij zijn
Lekker douchen!
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:19:55 #34
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64148110
Wat fijn dat het vanmorgen wat beter ging na weer een klysma en die ontlasting die hij kwijt was.
Wat zullen jullie je een zorgen maken zeg jongens! Heel veel sterkte!
***
pi_64148343
Arme kereltje, ook nog zonder pijnstilling.. Maar de artsen zullen wel weten wat ze doen!
En die zuigbehoefte is een goed teken! Hopelijk gaat het eten dan ook weer de goede kant op.

Die bezoektijden is niet zo raar. Toen Chris op de neonatologie lag mochten we ook niet teveel bij hem komen. Liefst niet vaker dan 3 keer per dag, en dan konden we hem voeden en badderen. En verder vooral veel rust houden daar. Ander bezoek ook zo weinig mogelijk en max 2 personen per kindje. En dat was dan nog op de "koude kamer"(voor de kindjes die bijna naar huis konden)
Goed voor de rust op zo'n afdeling, maar minder leuk als ouder zijnde.
pi_64148740
Djeez en ingrid heel veel sterkte!
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:41:36 #37
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_64148913
Heel veel sterkte!

Ik kan me niet voorstellen hoe het moet voelen zeg, jeetje.

Toen Sewdou 2 weken geleden opgenomen werd met RS voelde ik me al zo rot en dat is nog relatief onschuldig en ik mocht de hele dag bij hem blijven.

Ik begrijp wel dat de rust op een IC belangrijk is maar het lijkt me zwaar.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  vrijdag 19 december 2008 @ 13:45:22 #38
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64149028
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:47 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]


Bezoekuur is van 14.00 15.30 voor de ouders alleen. En dan weer van 18.00-21.00, dan mag er ook ander bezoek komen.

Of zijn darmen met die ziekte te maken hebben is nog onzeker. Dat is ook allemaal afwachten.
Nu Kimsie naar psz brengen.
Oh, dat is dan anders dan de "grote kinder" ic. Daar was ik van 7(geloof ik) tot 12 en dan van 14. tot 20.00 Tussendoor wel weg om even te eten (zo ver dat ging) Maar ik snap ook wel dat babies meer gebaat zijn bij rust. Als ze wat ouder zijn is er ook meer het bewustzijn dat de ouders er niet zijn waarschijnlijk.
Maar ook nu, als het lukt pak je rust, je bent pas bevallen na een heftig ziektebeeld ook nog.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:00:22 #39
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_64149535
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:41 schreef Janena het volgende:
Ik begrijp wel dat de rust op een IC belangrijk is maar het lijkt me zwaar.
NIet om het topic te kapen maar om een poging wat 'uitleg' te geven.
Yade lag na haar geboorte aan de monitor voor beademing en had een sonde in haar neus. Ze vergat soms om zelf adem te halen en ook haar hartslag was vaak erg aan de lage kant. Het is allemaal langzaam maar zeker met medicatie en veel aandacht wel goedgekomen en ze is nu 100% gezond maar die drie weken dat ze er lag zijn een roes geweest.

Naast de 'schok' dat het opeens echt zo is en dat dat murmeltje dat daar lig daadwerkelijk jouw kindje is leef je eigenlijk van moment naar moment. Je hebt een agenda die volledig gestuurd word door de tijden die ze je op de IC geven. De zusters zijn niet allemaal de meest lieve voor de ouders, er is zeker wel aandacht voor de emoties maar hun primaire taak is toch echt de gezondheid van alle kindjes op de afdeling. Toen Yade er lag lagen er nog 4 andere kindjes en daarom was het vaak rond bezoekuur erg druk in de kamer. 4 kindjes, 8 ouders, wat bezoek en de zusters. Die hectiek is voor geen enkel kindje goed en ze hebben de rust die na het 'bezoekuur' komt is gewoon hard nodig.

Voeden, badderen en verschonen hoorden allemaal tot de mogelijkheden maar dat moest wel relatief snel gebeuren, Yade moest snel terug in haar bedje en er is altijd iemand die kijkt of alles wel goed gaat. De fles/borst die in het begin gegeven werden betekende nog niet dat de monitoring stopte en zo hebben we een keer een blauw aanlopend kindje gehad terwijl er allerlei alarmbellen om ons heen afgingen. De zusters zaten er toen meteen bovenop en vangen dan ook de schrik van de ouders op een goede manier op, maar die prioriteit ligt bij het patientje, de baby.

Het is een harde, moeilijke tijd maar je kan je kind niet op een betere, veiligere omgeving hebben dan een prematuurIC in een ziekenhuis. Continue bewaking, continue mensen die opletten en waarbij de gezondheid van het kind voorop komt. Emoties en ouders zijn aldaar, met recht, secundair.
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:27:58 #40
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_64150433
Zo heb ik onze IC/HC tijd absoluut niet ervaren GI. Maar bij ons hebben ze ook altijd aangegeven dat je daar ten allen tijde terecht kon als je je kindje graag wilde zien. Ze hadden wel een aantal rustperiodes maar als je er dan toevallig toch was was dat ook geen probleem. Ook voeden, verzorgen en badderen kon ik alle rust.
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:29:37 #41
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_64150489
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:27 schreef Jojogirl het volgende:
Zo heb ik onze IC/HC tijd absoluut niet ervaren GI. Maar bij ons hebben ze ook altijd aangegeven dat je daar ten allen tijde terecht kon als je je kindje graag wilde zien. Ze hadden wel een aantal rustperiodes maar als je er dan toevallig toch was was dat ook geen probleem. Ook voeden, verzorgen en badderen kon ik alle rust.
Leuk hoe je Joe weg-edit

Er was ook wel speling we konden ook wel iets eerder komen zodat er wat rust was met badderen, of iets langer om wat extra te knuffelen. Maar als het druk werd dan was het een ander verhaal. Let wel, gedurende de drie weken is er maar 5 dagen in totaal een bedje vrij geweest, daar kan het mee te maken hebben.
pi_64150664
Pffff.. Ik lees het een en ander nu pas...
Heel veel sterkte
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  vrijdag 19 december 2008 @ 15:13:49 #43
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64151774
Nogmaals heel veel sterkte. Ik ben blij om te lezen dat Tyler in elk geval zijn zuigbehoefte heeft. Het is een vechtertje...
  vrijdag 19 december 2008 @ 19:38:37 #44
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_64158912
Lijkt me ook zo moeilijk als je er niet bij mag blijven.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 19 december 2008 @ 20:25:34 #45
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64160400
Djeez, wat moeilijk lijkt me dat, die pijn op het gezicht van je kind!
Veel sterkte allemaal!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 19 december 2008 @ 21:00:58 #46
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64161545
Gelukkig heeft ie vannacht lekker kunnen slapen nadat zijn buikje geen pijn meer deed. Kleine moppies mogen geen pijn hebben.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_64161670
Zo zielig....
Ingrid, hoe trek jij dit? (met het oog op de PND/PPD vorige keer)
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Redactie Frontpage vrijdag 19 december 2008 @ 22:33:55 #48
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64164863
We zijn net weer terug uit het ziekenhuis. Het lijkt gelukkig al een stuk beter te gaan met Tyler. Er viel ons, naast het roze babykleurtje i.p.v. de lijkkleur gisteren, nog iets op. Maar wat het was, konden we niet ontdekken. En wat bleek nu, zijn sonde is verwijderd! Hij drinkt nu namelijk zelf zijn flesje. Vanochtend waren ze begonnen met 3 cc, en nu mag hij al 10 cc.

Echt geweldig, omdat hij nu ineens een flinke keel opzet wat de dB-meter daar doet uitslaan, mocht ik hem vanavond een flesje geven, Hij drinkt nu ineens net als zijn pa, want binnen een minuut was het flesje al weer leeg. En net als bij mijn bier, schreeuwde hij om meer. Helaas mochten ze hem niet meer geven, want zijn darmpjes moeten heel langzaam wennen aan het voedsel.

Echt geweldig dat het nu een stuk beter gaat. Helaas is het niet louter blij nieuws, want hij is wel schrikbarend afgevallen. Vandaag maar liefst 140 gram lichter dan gisteren. Maar nu hij eenmaal zelf drinkt, zullen de grammen er wel aanvliegen. Hopelijk blijft Tyler vechten, en wordt hij gauw een gezond ventje!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  vrijdag 19 december 2008 @ 22:36:45 #49
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64164970
Wat een fijn nieuws Djeez! Hij zal ook wel zo veel afgevallen zijn door al die ontlasting die hij kwijt is geraakt vannacht. Dat gaat inderdaad vast helemaal goed komen.
Lekker douchen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 19 december 2008 @ 22:36:45 #50
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64164971
Ha, dat zijn goede berichten! Heerlijk dat je hem zelf de fles mocht geven!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 19 december 2008 @ 22:36:53 #51
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_64164977
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_64165012
Djeez, wat fijn zeg! Heel erg fijn dat hij zelf drinkt! Jullie zullen wel opgelucht zijn.
Ik hoop dat hij snel weer aankomt!
pi_64165885
Wat een goed nieuws
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:04:15 #54
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64165962
Wat zullen jullie vannacht goed slapen djeez en Ingrid!
I'm so glamourous I piss glitter!
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:45:07 #55
24188 Belana
kloon van belana
pi_64167567
fijn! goed nieuws!
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 19 december 2008 @ 23:45:39 #56
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_64167583
Goed van Tyler!!!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_64168006
Ik ben heel blij goed nieuws te lezen, dank je dat je ons hier zo fijn op de hoogte houdt! Maak me best zorgen.
Alles ook goed met Kim? En Ingrid?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64168077
dit is inderdaad fijn jongens! ik hoop dat het drinken goed blijft gaan en z'n darm minder tegen gaat werken.
  Redactie Frontpage zaterdag 20 december 2008 @ 00:04:15 #59
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64168124
Petje af voor Ingrid, ze houdt zich goed staande. Zeker gezien haar pnd naar Kim doet ze het voortreffelijk goed. Daarom ben ik maar wat blij dat vandaag mijn baas mij had gebeld om zijn medeleven te betuigen en dat ik zolang verlof krijg als ik nodig heb. En dat is mooi, zodat we dit samen kunnen ondergaan.

Kim snapt er allemaal niets van. Ze denkt dat Tyler nog in Ingrids buik zit. Een andere maakt ze wat voor hem, en vandaag was ze zelfs mee naar het ziekenhuis. Vond ze maar gek zo. Al weet ze drommels goed wie Tyler is, en noemt vaak zijn naam.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_64168200
Inderdaad petje af voor Ingrid, maar ook voor jou hoor! En je hebt een toffe baas
Kim gaat het snel genoeg begrijpen, kan me best voorstellen dat het een beetje verwarrend is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64168384
fijn van je baas, djeez!
  zaterdag 20 december 2008 @ 00:15:58 #62
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64168455
Oh, wat een goed bericht zeg! Hopelijk houdt de stijgende lijn nu stand. En komt er wat rust, zodat Ingrid ook kan bijkomen en jullie met z'n viertjes kunnen wennen. (en het voor Kim ook weer wat normaler wordt)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_64169769
Mooi dat het de goede kant op gaat. Nu nog aankomen!
dag
  Boks-Chick zaterdag 20 december 2008 @ 01:14:55 #64
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_64169888
Goede berichten, Djeez!
lolwut
  zaterdag 20 december 2008 @ 01:47:06 #65
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_64170447
Wat een super bericht zeg!

Waauw!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64170545
Wat een fijn bericht!
pi_64172192
Wat fijn dat het zo goed gaat
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64172234
oh wat heerlijk voor jullie!!
wat wonderlijk, zou dat drinken nu komen doordat er iets aan de verstopping gedaan kan worden?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_64172260
Fjn dat Tyler nu zijn flesje drinkt!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64172274
Wat een goed nieuws! Hopelijk gaat het vanaf hier alleen nog maar beter!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  zaterdag 20 december 2008 @ 08:52:56 #71
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64172327
Jongens, wat naar !!!
Ik lees dit net pas allemaal.

Ik hoop met heel mn hart dat alles snel de goede kant op gaat met jullie mannetje.
Je zal zien, ze zijn zoveel sterkter dan je denkt.

Sterkte
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  zaterdag 20 december 2008 @ 08:54:42 #72
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64172341
Ah, ik lees net dat het gelukkig al de goede kant op gaat! Gelukkig.... hopelijk zet het door.
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64172731
Goede berichten, fijn.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_64172748
Tyler, wat knap!!!
Zet hem op jochie!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_64172767
Ik lees dit topic nu pas.
Maar gelukkig gaat het al beter met Tyler.
pi_64172855
Djeez, kunnen jullie vanuit het ziekenhuis ook informatie krijgen over/ voor Kim? Er zijn vast meer ouders daar met een ouder kindje.
Niet dat ik denk dat jullie het niet kunnen maar dit is zo'n uitzonderlijke situatie dat iemand die meedenkt wel prettig is.
En wat fijn dat Tyler nu zelf drinkt Zuigen,al dan niet om te drinken, heeft een gunstige uitwerking op de werking van de darmen.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zaterdag 20 december 2008 @ 10:19:03 #77
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64172879
Dat gaat de goede kant op!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_64172976
Jelief, we krijgen dinsdag wel een gesprek met een maatschappelijk werker, dat is standaard. En dan aansluitend een gesprek met de artsen.

Verder is de nacht goed gegaan. Hij was weer gespoeld en er kwam nog aardig wat ontlasting uit. Buik voelt en ziet er een stuk beter uit.
Decibelmeter ging weer af.
Het is net Kim die je hoort huilen. Maar hij huilt nu omdat hij honger heeft, wel zielig! Maar de voeding moet nu heel rustig worden opgebouwd. Ook kijken of zijn darmen het aan kunnen en dat hij niet meer veel gaat spugen.
De verpleegkundigen gaan straks aan de arts vragen of hij wat meer kan krijgen.

Met mij gaat het wel ok. Het is wel vermoeiend en vreemd allemaal. Ben nog steeds bleek, maar dat is wel logisch. Kim heeft ons uit laten slapen tot 9.00. Heerlijk!
En nu slapen Djeez en ik om de beurt een beetje uit. Scheelt dat hij nu thuis is, kunnen we samen het huishouden doen. Scheelt toch weer voor mij. Nu lekker knuffelen met kim, die hangt half over me heen.
pi_64173061
Klinkt goed Ingrid!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_64173670
Jee ik heb nu pas beide topics doorgelezen! Wat een schrik, arme Tyler en arme jullie . Fijn om te lezen dat het alweer beter gaat , hopelijk is het vanaf nu een opgaande lijn!

Heel veel sterkte !
  zaterdag 20 december 2008 @ 11:27:51 #81
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_64173730
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 10:29 schreef _Ingrid_ het volgende: Scheelt dat hij nu thuis is, kunnen we samen het huishouden doen. Scheelt toch weer voor mij.
Zou je hier niet van maken dat Djeez het huishouden doet en jij alleen kleine dingetjes? Je bent nog geen twee weken geleden bevallen en in die twee weken pendel je de hele tijd heen en weer naar het ziekenhuis.. De tijd die je thuis bent zou je liggend op bed of bank moeten doorbrengen terwijl anderen huishouden

Fijn dat het steeds beter gaat trouwens!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_64173756
Gelukkig zijn de berichten inmiddels wat beter Hopelijk blijft het de goede kant opgaan!
Ik duim voor jullie.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 20 december 2008 @ 11:36:07 #83
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64173830
Wat fijn dat het allemaal wat beter gaat nu, hopelijk zet deze trend zich voort. Let ook goed op jezelf Ingrid....
pi_64173899
Fijn dat de berichten beter worden, Ik hoop dat het snel nog beter gaat met Tyler.
En Ingrid, rustig aan
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64175457
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 11:27 schreef E.T. het volgende:

[..]

Zou je hier niet van maken dat Djeez het huishouden doet en jij alleen kleine dingetjes? Je bent nog geen twee weken geleden bevallen en in die twee weken pendel je de hele tijd heen en weer naar het ziekenhuis.. De tijd die je thuis bent zou je liggend op bed of bank moeten doorbrengen terwijl anderen huishouden

Fijn dat het steeds beter gaat trouwens!
ik doe niet het zware werk hoor! Nu naar Tyler toe.
  zaterdag 20 december 2008 @ 13:11:19 #86
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64175707
Geef 'm maar een knuffel, daar groeien ze van
Hoe groot / klein is hij nu Ingrid?
Lekker douchen!
pi_64176093
Fijn dat het toch weer beter gaat...

Ik zat te lezen over dat syndroom. Als hij dat idd zou hebben, zou Kim een drager kunnen zijn.... Iets om in de toekomst naar te kijken...
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Milf zaterdag 20 december 2008 @ 16:30:48 #88
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_64179907
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:33 schreef Djeez het volgende:
We zijn net weer terug uit het ziekenhuis. Het lijkt gelukkig al een stuk beter te gaan met Tyler. Er viel ons, naast het roze babykleurtje i.p.v. de lijkkleur gisteren, nog iets op. Maar wat het was, konden we niet ontdekken. En wat bleek nu, zijn sonde is verwijderd! Hij drinkt nu namelijk zelf zijn flesje. Vanochtend waren ze begonnen met 3 cc, en nu mag hij al 10 cc.

Echt geweldig, omdat hij nu ineens een flinke keel opzet wat de dB-meter daar doet uitslaan, mocht ik hem vanavond een flesje geven, Hij drinkt nu ineens net als zijn pa, want binnen een minuut was het flesje al weer leeg. En net als bij mijn bier, schreeuwde hij om meer. Helaas mochten ze hem niet meer geven, want zijn darmpjes moeten heel langzaam wennen aan het voedsel.

Echt geweldig dat het nu een stuk beter gaat. Helaas is het niet louter blij nieuws, want hij is wel schrikbarend afgevallen. Vandaag maar liefst 140 gram lichter dan gisteren. Maar nu hij eenmaal zelf drinkt, zullen de grammen er wel aanvliegen. Hopelijk blijft Tyler vechten, en wordt hij gauw een gezond ventje!

Ik heb net pas het vorige topic en deze gelezen. Wat een emoties allemaal. En dan dit bericht hierboven..... De tranen hebben moeite om niet te gaan vloeien. Zo blij ben ik dat hij geen zonde meer heeft en dat hij zelf drinkt.
Ik hoop van harte dat Tyler het gaat redden en een gezonde ondeugende jeugd zal hebben.

Voor allevier.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_64180289
Wat heerlijk voor jullie dat er vooruitgang in zit. Ik ben erg blij voor jullie allevier. voor jullie allemaal en heel erg veel sterkte met al de spanning en drukte. Zorg maar goed voor elkaar!
Het lijkt me wel heel moeilijk om je kindje honger te zien/horen lijden, maar ik vind het wel goed dat ze voorzichtig zijn. Te snel teveel zou ook niet goed zijn. Ik hoop voor jullie dat 'ie snel lekker gaat aankomen en een heerlijk mollig ventje gaat worden.
  zaterdag 20 december 2008 @ 17:34:33 #90
180451 Volpez
Volpes pilum mutat, non mores!
pi_64181542
Toch nog een beetje goed nieuws voor de kerst!

Hopelijk blijft het zo goed gaan met Tyler en mag hij snel naar huis.
Sterkte nog de komende tijd
Zij die spreken weten niet, zij die weten spreken niet.
  Redactie Frontpage zaterdag 20 december 2008 @ 18:12:33 #91
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64182797
We zijn net weer terug van ons bezoek, en heel erg langzaam lijkt het beter te gaan. Hij poept uit zichzelf af en toe een beetje, en plast heel erg goed. Ook mag hij nu 15 cc per keer drinken, en als het goed blijft gaan, komt er elke dag iets bij. Verder vonden zij en wij hem wel erg bleek, veel bleker dan gisteren.

Omdat hij zo onrustig was, troffen we hem ingebakerd aan. Ook leuk dat hij nu al bekend staat om zijn enorme stemgeluid. Als hij een keel opzet, vliegt de dB-meter van nog geen 50 dB(A) naar bijna 70. Een behoorlijk verschil dus. Maar ja, dat is een familietrekje. Mijn vader en ik hebben onze geringe lengte immer gecompenseerd met een enorm stemgeluid.

Maar goed, verder doen ze niets bijzonders met hem nu het weekend is. Pas maandag gaan de onderzoeken verder. Dan worden er ook weer foto's gemaakt. Wat men nu wel weet, is dat de vernauwing in de darm niet komt door aangekoekte ontlasting. Maar hoe die wel is ontstaan, wordt pas later duidelijk. Men hoopt nog steeds het op te lossen met drie spoelingen per dag, maar ik heb mijn twijfels. Ze vroegen vandaag trouwens of we zelf wilden spoelen, maar dat weiger ik. Niet omdat het een vies karweitje is, maar het doet nu eenmaal erg veel pijn. En dat wil ik hem niet aandoen...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Boks-Chick zaterdag 20 december 2008 @ 18:27:28 #92
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_64183256
Wat heerlijk om te lezen dat het er naar uitziet dat het daadwerkelijk echt beter gaat met het manneke!
En dat je het spoelen niet zelf wil doen kan ik me levendig voorstellen
lolwut
pi_64186757
Wat fijn om te lezen dat er vooruitgang is. Hopelijk maandag nog meer duidelijkheid en dan snel aansterken en naar huis.
pi_64187780
Djeez, wat fijn om te horen dat het de goede kant op gaat.

Dat spoelen lijkt me ook niks om zelf te doen. Zeker niet als je mannetje er zo'n pijn van heeft.
pi_64188194
Beetje wazig, het is een foto van een foto. Maar ik vind het leuk dat ze een foto hebben gemaakt toen hij 's nachts in bad ging. Foto hing er gisteren ineens.
  zaterdag 20 december 2008 @ 21:19:13 #96
180451 Volpez
Volpes pilum mutat, non mores!
pi_64188314
Wat een schatje!
Hij ziet er wel erg vermoeid uit, maar als het straks wat beter gaat zal dat wel over zijn.
Zij die spreken weten niet, zij die weten spreken niet.
pi_64188476
wat attent van de verzorging om zo'n foto te maken en op te hangen. Jullie zoon is in goede handen!

Veel sterkte met alles de komende tijd en een extra knuffel voor Kim
Eeuwig vijfentwintig
pi_64190820
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 18:12 schreef Djeez het volgende:
Niet omdat het een vies karweitje is, maar het doet nu eenmaal erg veel pijn. En dat wil ik hem niet aandoen...
Dat kan ik me heel goede voorstellen Djeez, dat je het niet zelf wilt doen.

Ingrid; wat lief dat ze een foto gemaakt hebben!
En fijn om te horen dat het al de betere kant op gaat. Blijf jij ook lekker rustig aan doen?
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:02:12 #99
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_64191792
Wat fijn dat het al wat beter gaat met Tyler..

En wat leuk dat ze die foto hebben opgehangen zeg..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_64191910
Ach, wat een mannetje
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:21:31 #101
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64192406
Wat gaat ie lekkerrr!!
Ga zo door Tyler.

Djeez en Ingrid we zien jullie morgen. We hebben er zin in!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_64193634
wat is ie mooi!
pi_64193792
Wat een popje!
Fijn om te lezen dat het toch wat beter gaat!
  zondag 21 december 2008 @ 00:02:39 #104
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_64193842
Oh men, dat lijkt me echt zo'n horror als je bevalling op zoveel leed uitdraait. En je kind pijn zien lijden lijkt me echt het aller, allerverschrikkelijkste op deze planeet.

Ik hoop dat hij snel een gezonde vent wordt. Succes en sterkte!!
pi_64193874
Go Tyler!

Op naar nog beter nieuws!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  Redactie Frontpage zondag 21 december 2008 @ 21:37:47 #106
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64222528
Vanavond zijn we weer bij Tyler geweest. Omdat anderen ook nieuwsgierig zijn naar ons kleine manneke (en terecht!) hadden we twee vrienden (Noli. en co) en hun kinderen meegenomen. Ook Kim ging mee.

Het viel ons meteen al op dat het weer een stukje beter ging met Tyler. Hij had weer een gezonde, roze kleur en zag er helder uit. In zijn logboek stond ook geschreven dat de verpleegkundigen zeer tevreden zijn, dat het zeer goed gaat met hem en hij erg luidruchtig is.

Hij mag nu zelfs nog meer drinken. Maar liefst 20 cc, en dat acht keer op een dag. Dit maal mocht hij bij mij op de arm een flesje drinken. Hij dronk zo lief en gulzig, tot opeens halverwege de fles meneer ermee kapte. Hij was in slaap gevallen.

De zuster had zijn fles afgepakt en wilde hem laten slapen. Ik zette Tyler op mijn knie, en met grote ogen staarde hij me aan. Zo lief! Ik liet hem verder rustig in mijn armen liggen. De zuster kwam even kijken en zei dat hij er zeer tevreden uitzag.

Ik gaf Tyler aan Ingrid, waarna hij gelijk op zoek ging naar de borst. Omdat wij daar niet aan doen, bood Ingrid hem zijn vinger aan. Hier begon hij meteen uit volle macht aan te zuigen. De verpleegkundige vroeg of we hem nu de rest van de fles wilden geven. Aan Ingrid de eer, en die bood hem de fles aan. Hongerig en dorstig dronk hij het restant (zo'n 10 cc) in een teug leeg.

Omdat Kim ook mee was en onze vrienden ook weer huiswaarts wilden, zijn we even na het voeden weer weggegaan. Hij lag inmiddels in een diepe slaap, dus voor ons viel er weinig meer te beleven. We hebben hem met een goed gevoel achtergelaten. Ik weet nu zeker, het gaat helemaal goed komen met ons kleine ventje!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 21 december 2008 @ 21:40:52 #107
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64222639
mooi!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_64222767
En als Noli nog foto's wil plaatsen, doe het gerust.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 21 december 2008 @ 21:44:48 #109
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64222803
Heerlijk om te lezen dat het steeds beter gaat!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 21 december 2008 @ 21:48:38 #110
180451 Volpez
Volpes pilum mutat, non mores!
pi_64222985
Goed om te lezen Djeez!
Zij die spreken weten niet, zij die weten spreken niet.
  Redactie Frontpage zondag 21 december 2008 @ 21:52:26 #111
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64223160
Ohja, het mooiste nieuws was ik al weer vergeten! Zijn hoofdinfuus is er inmiddels uit, hij heeft er nu weer gewoon eentje in zijn arm!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 21 december 2008 @ 21:55:06 #112
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64223274
fijn dat het zoveel beter gaat ingrid en djeez!!!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64223756
Geweldig!
pi_64223834
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:52 schreef Djeez het volgende:
Ohja, het mooiste nieuws was ik al weer vergeten! Zijn hoofdinfuus is er inmiddels uit, hij heeft er nu weer gewoon eentje in zijn arm!
Dat komt omdat hij ging irriteren en niet goed bleef zitten.
Wel maf gezicht, armpje helemaal in gepakt. Maar hij lijkt er weinig last van te hebben.
pi_64225810
Wat heerlijk nieuws
  zondag 21 december 2008 @ 22:54:31 #116
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64225838
Nou, óp naar de boterhammen!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_64235445
Thuis met de kerst zal wel niet lukken, maar hij houd zich maar kranig! En wie is er niet groot geworden met bammetjes pindakaas?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Redactie Frontpage maandag 22 december 2008 @ 08:55:27 #118
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64235588
quote:
Op maandag 22 december 2008 08:36 schreef fruityloop het volgende:
Thuis met de kerst zal wel niet lukken, maar hij houd zich maar kranig! En wie is er niet groot geworden met bammetjes pindakaas?
Ik. Een theelepel pindakaas is voor mij namelijk al dodelijk....
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_64235733
quote:
Op maandag 22 december 2008 08:55 schreef Djeez het volgende:

[..]

Ik. Een theelepel pindakaas is voor mij namelijk al dodelijk....
Dan heb ik mijn antwoord.... Nog (leuk ) nieuws?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_64235914
Go, Tyler
hier kommt die Sonne!
alias Idril-2, alias anneVi
pi_64235997
fijne berichten
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 22 december 2008 @ 10:16:23 #122
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_64237150
Hey, fantastisch nieuws!!!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  Redactie Frontpage maandag 22 december 2008 @ 10:57:42 #123
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64238199
quote:
Op maandag 22 december 2008 09:08 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dan heb ik mijn antwoord.... Nog (leuk ) nieuws?
Hij doet het steeds beter. Waarschijnlijk wordt de melkdosis vandaag weer verhoogd naar 25. Maar ondanks alles deelde zij me vanochtend mee dat hij weer is afgevallen. Het is maar tien gram, maar toch...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_64238257
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:57 schreef Djeez het volgende:

[..]

Hij doet het steeds beter. Waarschijnlijk wordt de melkdosis vandaag weer verhoogd naar 25. Maar ondanks alles deelde zij me vanochtend mee dat hij weer is afgevallen. Het is maar tien gram, maar toch...
Hmm, op zo'n leeftijd schommelen gezonde kleintjes toch ook wel eens wat qua gewicht? Maar ik kan me wel voorstellen dat je zelfs bij 1 microgram je al weer het rambam schrikt...
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 22 december 2008 @ 10:59:58 #125
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64238267
Hadden ze verwacht dat ie zou gaan groeien op deze hoeveelheid Djeez? En wat betekent het dan dat hij nu toch een beetje is afgevallen? Ik stel me voor dat op temperatuur blijven en wat actiever worden ook energie vergt, en dat het dus een beetje samenvalt?? Maar ja, da's ook maar psychologie van de kouwe grond verder....
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 22 december 2008 @ 11:15:02 #126
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64238692
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:57 schreef Djeez het volgende:

[..]

Hij doet het steeds beter. Waarschijnlijk wordt de melkdosis vandaag weer verhoogd naar 25. Maar ondanks alles deelde zij me vanochtend mee dat hij weer is afgevallen. Het is maar tien gram, maar toch...
Het komt vast allemaal goed Djeez (en Ingrid)
Als je kijkt vanwaar jullie gekomen zijn en hoever het nu allemaal al is, zie je al een dag en nacht verschil.
Natuurlijk wil je je kindje thuis hebben, of in iedergeval dichter bij huis. Ik denk persoonlijk als Tyler in dit tempo zo goed doorgaat dat dat moment ook vanzelf komt. Hij klinkt als n echt vechtertje die er alles aan doet om dit te overwinnen.
Als jullie daar zelf ook in geloven komt het vast helemaal goed.
Dikke en knuf voor jullie alle 4!
En die foto wat ontzettend lief!
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  Redactie Frontpage maandag 22 december 2008 @ 11:20:24 #127
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64238813
Idd, Tyler is een vechtertje, net als zijn pa. Ik heb zelf ooit groene band judo gehaald, dus dat vechten zit wel snor. Maar hij gaat er zeker wel komen, Tyler gaat het halen!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_64239684
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik stel me voor dat op temperatuur blijven en wat actiever worden ook energie vergt, en dat het dus een beetje samenvalt?? Maar ja, da's ook maar psychologie biologie van de kouwe grond verder....



djeez, het lijkt me in totaal ook nog best weinig wat ie krijgt. maar ze zullen 't niet voor niks zo rustig aan opvoeren, en zo te zien zit er toch een stijgende lijn in, dat is mooi!
  maandag 22 december 2008 @ 12:03:39 #129
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64239727
Owja

Nou ja, you catchte my drift
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  Redactie Frontpage maandag 22 december 2008 @ 12:58:44 #130
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64241537
Net telefoon gehad, Tyler mag zo naar de Medium Care!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_64241538
We kregen net telefoon dat hij vanmiddag nar de medium care gaat!
We gaan zometeen die kant weer op. En verhuizen dan met zn allen.
pi_64241548
GMTA!
  Redactie Frontpage maandag 22 december 2008 @ 12:59:23 #133
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64241555
quote:
Op maandag 22 december 2008 12:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
We kregen net telefoon dat hij vanmiddag nar de medium care gaat!
We gaan zometeen die kant weer op. En verhuizen dan met zn allen.
Twee zielen, een gedachte lieverd!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 12:59:41 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64241566
goed nieuws
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 22 december 2008 @ 13:03:22 #135
144006 chacama
Ondernemend!
pi_64241672
ohhhhh heerlijk. Weer een stap de goede kant op
  PR/Manusje van alles maandag 22 december 2008 @ 13:04:29 #136
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_64241696
Heel mooi nieuws!
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_64242167
Wat fijn
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 22 december 2008 @ 13:37:32 #138
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64242898
WHOEHOE!!!! Medium care!

M. zei gister ook al dat Tyler ook zo'n verschil is met al die andere kleintjes daar. Hij is zoveel groter en alle anderen liggen bijna allemaal in de couveuse.

Moet even zeggen dat ik Tyler heel sterk over vind komen!
Schreeuwen dat ie kan! Onvoorstelbaar. Vooral als hij het tijd vind voor eten. Ingrid zei hierboven al dat zijn ene armpje helemaal ingepakt is i.v.m. dat infuus maar als meneer het nodig vind kan hij er trouwens al aardig hard mee meppen. En dat met die kleine dunne armpjes. Ingrid hield 'm even later rechtop tegen zich aan.. Probeerde hij gewoon zelf wel even zijn hoofd op te tillen

We hebben ook erg gelachen om Hanne en Kim. Waar de één gaat, gaat ook de ander.
De twee tuttebollen.

(ik zal zo even met de foto's bezig)


[ Bericht 0% gewijzigd door Noli. op 22-12-2008 16:13:41 ]
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 22 december 2008 @ 13:40:03 #139
207126 funk_you
No more funkie style
pi_64242989
Supergoed nieuws!!
funk_you = gone
  Jubileum moderator maandag 22 december 2008 @ 13:56:12 #140
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64243608
Wat een fijn nieuws jongens
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64243948
Wat ontzettend goed nieuws!!!

Dan zijn de bezoekuren vast ook wat ruimer?
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 14:08:56 #142
43556 miss_dynastie
pi_64243997
Kijk, dat zijn de betere berichten
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 22 december 2008 @ 16:16:43 #143
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64248283
Elke dag een stapje vooruit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 22 december 2008 @ 16:49:19 #144
593 sjak
Juffie Bloem
pi_64249385
Wat een heerlijk nieuws zeg! Wat een kleine vechter is die Tyler van jullie.
Echt heel fijn
Lekker douchen!
  maandag 22 december 2008 @ 17:10:20 #145
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64250122
Ik mag wel spammen toch?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  Milf maandag 22 december 2008 @ 17:18:22 #146
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_64250390
Ja hup spammen die handel
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 22 december 2008 @ 17:22:38 #147
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_64250534








Boos! Hij wou zijn hoofd omhoog houden en dat ging niet zoals hij zelf wou.







En ook nog even "Snip & Snap" of ook wel "Knabbel & Babbel"


Op weg terug naar de auto hebben ze bijna elk bankje wel gehad. (en dat zijn er nogal wat in het UMCG)


"Huh? Een schaap? "
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  maandag 22 december 2008 @ 17:23:09 #148
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_64250547
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 22 december 2008 @ 17:23:28 #149
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64250556
wat een mooi manneke
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  maandag 22 december 2008 @ 17:26:27 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64250637
Leuke foto's.
En fijn dat het zo veel beter gaat met Tyler nu!
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')