abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_229925
quote:
op 12-11-1999 om 01:25 AM schreef Quenda het volgende:
00.53

B:"Hoe heette de internetclub van wie we de vissen kregen?"
K:"dat mag niet op tv"

Geluid weg


Ondank is des werelds loon. VOO laat zich weer eens kennen. Zouden ze ons niet aardig vinden, dan?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_229926
Ik vrees van niet Hunter.
Hebben jullie je met z'n allen nog wel zo ingespannen, om hun kroost op te vangen.
Misschien sturen ze nog een kerstkaartje.
Wie weet.
groetjes eli
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  zaterdag 11 december 1999 @ 07:58:00 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_229927
Ach ja, what's new, Voo kan het gewoon niet hebben dat Fok! de Big Brother van Voo op internet is.
pi_229928
hehe, ik vind VOO maar een stelletje watjes. Zo erg kraken we ze toch ook niet af
Het is toch wat dat we als vijand worden gezien haha. Ik vind het maar een lachertje, beetje kinderachtig.
pi_229929
Daar heb je um weer hoor...

om de haverklap een nieuw topic openen over elke scheet die er gelaten wordt.

..........

  zaterdag 11 december 1999 @ 11:59:00 #6
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_229930
Het leuke was, dat de vragen echt in razendsnel tempo verzonnen werden, en Bart ook weer direct op Karin inhaakte met een opmerking.
Volgens iedereen is Bart zich :"o zo bewust van de camera's die alles registreren, terwijl ik Karin al heel vaak, razendsnel heb horen zeggen "dat mag niet en dat kan niet".
Bart ging dan ook hierboven even lijnrecht in tegen Karin's opmerking, alleen werd het geluid plots wel heel slecht
pi_229931
Net zoals die ene vis die opeens Foxy heet. Om te janken. En dat er voornamelijk in beeld werd gebracht dat er weinig aandacht voor de vissen zou zijn, omdat ze op een hondje hoopten (het speelde rond dierendag). De bewoners zullen dus geïnstrueerd zijn die naam niet op tv te noemen (waarschijnlijk is ze wijsgemaakt dat het een commerciele naam betreft). Alleen dan zou Bart het ook gehoord moeten hebben en toch vraagt ie naar de naam aan Karin.

Ik zie Bart zich wel eens bij zijn broertje Sjoerd voegen om eens een kijkje te nemen op dat FOK!ZINE. Volgende keer als Jochie daar het geluid ligt op te nemen met zijn apparatuur, kan hij dan niet met andere apparatuur de intercom in het huis overnemen en 'FOK!zine is watching you!' roepen?

[observatie]Oh ja, en Ruud liet net weer een scheet.[/observate] Gelukkig kan ik dat dan in deze topic kwijt.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')