abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 11 december 1999 @ 02:48:00 #1
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_229895
Oliebol, aangezien ik vandaag helaas op het heugelijke moment niet aanwezig kan zijn, alvast gefeliciteerd!

Meid, zonder jou , waren de streamverslagen waarschijnlijk allang in het honderd gelopen.

Langs deze weg, wil ik je bedanken voor je bijdragen.

Goud voor Oliebol!


-------------------------------------------(het risico van de "bruine vingers " neem ik voor lief....en de negatieve reacties op deze topic (waag het niet daar lezen we voor het gemak wel overheen!

pi_229896
Inderdaad Quenda.

Oliebol, gefeliciteerd. Of nee beter, Margot, gefeliciteerd meid!
Ik geloof dat je de 1e FOK!member bent die dit aantal heeft bereikt (ik reken Danny ff niet mee, die loopt nog een stukkie of 150 posts voor, die haal je nog wel in... ). Volgens mij ben je nu al over de 1000 heen maar is dat niet zichtbaar nog daar al je posts in het avond stream topic daar als 1 en dezelfde staan aangegeven (qua aantal dan) maar worden ze, zodra je een in nieuw topic post wel individueel geteld. En dan zit je als ik nu nog juist tellen kan net over de 1000 heen (of lul ik nu onzin?). Najja Anyway, die 100 heb je anders vanmiddag te pakken.

Dus Margot, Oliebol, gefeliciteerd, ga zo door meid en ik vind dat je een extra laagje poedersuiker hebt verdiend.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_229897
Thanks, inderdaad zal dat vandaag zijn ja, weet je dat ik er niet eens zo op let eerlijk gezegd. Hij staat nu op 991 dacht ik dus zal het vandaag wel zover zijn.

Maar dat is minder belangrijk, het is maar een statistiek, zolang als ik kan en het me toelaat blijf ik tot het einde van BB de streams verslaan met of zonder poedersuiker , en natuurlijk met alle anderen die er ook hun aandeel aan leveren. We hebben straks met zijn allen een prachtig, buitengewone prestatie geleverd. Dat is één ding wat zeker is. Er zullen wel weer van die nare braaksmileys komen op jou goedbedoelde reactie Quenda, maar ach die mensen weten niet beter moet ik dan maar denken, ze weten niet wie achter die vrolijke bepoederde oliebol zit en dat is ook niet belangrijk.

Maar Digger en Quenda heel erg lief jullie woorden, jullie weten inmiddels iets meer in welke situatie ik zit dus zijn deze woorden belangrijk voor mij, thanks!! .
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229898
Ook van mij van harte oliebol ( met of zonder poedersuiker)en hartstikke bedankt voor alle streamverslagen. Voor mij ben je een kanjer en ik hoop dat je het tot het eind van BB blijft doen want zo blijf ik bij van wat er allemaal gebeurt in dat huis. Zelf kan ik geen streams ontvangen dus ik vind het heerlijk om te lezen. Nogmaals bedankt voor je inzet en gefeliciteerd.
pi_229899
gefeliciteerd met je millennium oliebol je bent nu al oliebol 1000
ik zat er gisteren ook aan te denken, goh ze is bijna bij de 1000, dat is wel een felicitatie waard, en ziedaar, er is al een hele topic over
gefeliciteerd en bedankt voor al het werk dat je in de streamverslagen stopt!
pi_229900
Oliebol duizend maal gefeliciteerd en duizend maal dank voor de geweldige streamverslagen!!!

Ik ben nog maar pas geregistreerd, maar lees al weken met veel plezier de verslagen.

Hou het vol tot het eind Oliebol!!!

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  Admin zaterdag 11 december 1999 @ 11:13:00 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_229901
Lieve,lieve oliebol!!! Bedankt alvast voor het geweldige werk dat je geleverd hebt, dit is echt een grandiose prestatie..een guiness book off records waardig!!!Ga door voor de 2000ste post.Wij blijven je lezen
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_229902
quote:
op 12-11-1999 om 07:45 AM schreef oliebol2000 het volgende:
We hebben straks met zijn allen een prachtig, buitengewone prestatie geleverd.

Lieve Oliebol,

Bescheiden als altijd!
Maar van mij krijg je een heel groot dankjewel , zonder jouw inbreng was dit forum niet wat het nu is geworden : Geweldig!

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_229903
Van harte gefeliciteerd Oliebol !!!

Deze topic is je van harte gegund.
Je hebt een ongekende prestatie neergezet, waar velen, als o.a. ik, erg van hebben kunnen genieten en dat nog doen.

Het feit dat een enkeling het op jou gemunt heeft, mag hoop ik je prestaties niet beinvloeden.
Je moet dan ook weten, dat velen achter je staan !!

Nogmaals bedankt voor het leesplezier en beterschap vanuit Zwolle.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  zaterdag 11 december 1999 @ 13:14:00 #10
653 [eNeRGy]
Ever tried to live without it?
pi_229904
Gefeliciteerd Oliebollinnetje !

Greetinx [eNeRGy]

Oxytocine, imagine a world without!
  zaterdag 11 december 1999 @ 13:53:00 #11
242 Pinball
Electric Monk
pi_229905
Op naar de 2K !!!!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_229906
Hoi Oliebol, Gefeliciteerd met je duizendste!
En nogmaals bedankt voor de dagelijkse streams. Ik reageer niet zo vaak (sinds 22 september geregistreerd en 24 postings) maar ik lees ze elke avond en geniet er van. groetjes Jasmijn.

pi_229907
Oliebol,

Bedankt voor alle stream verslagen, het gebeurt regelmatig dat ik BB niet kan zien, en aan de reacties op het ff mis ik ook niet altijd wat. Als ik gegeten heb, ga ik meestal meteen de verslagen lezen. Door jou verslagen( en de anderen natuurlijk) die niet gemanipuleerd zijn, krijg ik dagelijks een objectief beeld wat er in het BB huis plaats vindt.Vooral doorgaan!

ik golf niet, dus houd ik meer tijd over voor mijn werk
  zaterdag 11 december 1999 @ 17:42:00 #14
1829 Jewel
De enige echte!
pi_229908
Hoi Oliebol,
Ook van mij van harte gefeliciteerd met de 1000.
Ik vind een prestatie
Ik zelf ben al 7 jaar volledig bedlegerig en omdat ik alleen op bed met een laptop op het net kan ,kan ik niet de streams volgen, daarom ben ik erg blij met de streamverslagen. En we moeten toch allemaal toegeven dat die voor het grootste deel aan jou te danken zijn.
Petje af van mijn kant,

Jewel.

[Dit bericht is gewijzigd door Jewel (Datum 11 December 1999).]

  zaterdag 11 december 1999 @ 17:53:00 #15
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_229909
Beste Oliebol

Geweldig van harte gefeliciteerd op naar de twee duizend.

Ik geniet er iedere dag met volle teugen van.

pi_229910
Oliebol gefeliciteerd!

Ik lees elke dag de streamverslagen. Ik ben er werkelijk aan verslaafd. Mijn eerste posting is om jou te feliciteren.

doei!

  zaterdag 11 december 1999 @ 18:14:00 #17
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_229911
Oliebol, gefeliciteerd!!

Iedereen kan op 1000 postings komen, maar verschil is dan dat die van jou echt inhoud hadden, echt nuttig zijn (hoe weinig er ook gebeurt).

bogus.
and tonight mister kite is dropping the bill


Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_229912
Gefeliciteerd met je 1000ste en keep on going oliebol !
groetjes Beppie
  zaterdag 11 december 1999 @ 23:34:00 #19
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_229913
Gefeliciteerd Oliebol, vakwerk alle 1000!
Gelukkig ben jij wel millenniumproof!
Terug uit het enge bos
pi_229914
Oliebol, het wordt wel een beetje eentonig, maar ook van deze kant: van harte meid, met je 1000 posten. Ik kijk er altijd naar uit!!!

  zaterdag 11 december 1999 @ 23:50:00 #21
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_229915
Beetje late reactie misschien maar niet minder gemeend: Van Harte Oliebol! Namens alle luie BB-fokkers bedankt voor alle streamverslagen en overige nuttige informatie, keep up the good work!
Ben trouwens nauwelijks 1 dag weg geweest en gelijk dik over de 40.000 topics. Hoezo is de hype voorbij?
Als je niet lacht, ben je dood.
  zaterdag 11 december 1999 @ 23:58:00 #22
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_229916
Bij deze een nog latere reaktie, maar daarom niet minder gemeend, cliche maar dat heb je als je zo laat reageerd. HIEP HIEP HOERA en natuurlijk op naar het volgende millenium
  zondag 12 december 1999 @ 09:37:00 #23
521 ruby
Hell yeah!
pi_229917
Gefeliciteerd Oliebol2000! En dat je er nog veel meer bij krijgt. Keep up the good work

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zondag 12 december 1999 @ 15:40:00 #24
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_229918
ga zo door! En je doet t niet voor nix en je bent niet alleen. Ik versla niet zoveel maar lees t altijd wil namelijk belangrijke ongesencureerde gebeurtenissen niet missen. Dat ga ik nu doen thanx!
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_229919
NOG EEN KEER: BEDANKT!!! (schreeuwen, ja)

De stream verslagen zijn veel interessanter dan de uitzendingen. Zolang ik jouw verslagen volg, weet ik dat ik 's avonds niet hoef te kijken, dus ga zo door!
Succes verder! (Ook met de rest)
Helaas kan ik je niet helpen, want ik internet op school en de computers zijn daar niet super-fantastisch.

Heeft er niet iemand een plaatje van een bosje bloemen ofzo?

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')