abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_229883
Damn, ik hoop dat dit nog niet elders wordt besproken. Een nieuwe topic. Terwijl ik me afvraag waarom er nog geen topic over is. Nou, ik wilde er wat over kwijt dus hier staat ie. Als ik zo de titel van deze topic lees vind ik hem wat cryptisch. Hier de verduidelijking:

Paul de Leeuw ontving Tatjana en een of andere Tae Bo trainer. Paul als Maatje Ruud zong een (naar mijn mening) slecht carnavalsliedje 'Je bent m'n maatje tot aan het gaatje - en daar bedoel ik echt niks mee'. Tatjana en die instructeur deden dus een of andere Tae Bo achtige training. Zoals in die nachtlijke reclames op de commerciëlen over een verassend nieuwe manier om af te vallen.

Wat ik hier over kwijt wilde was:

1. Thank God heeft Tatjana weer lang haar. De mooie meid is terug. Altijd al een zwak voor Tatjana gehad sinds Flodder.

2. Paul, dat kan beter. Ik vond het niet leuk (maar ja, ik ben dan ook erg kritisch en verder ben ik helemaal niemand ... dus ... )

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 11 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_229884
Ik wil eigenlijk ook zo'n t-shirt

"effe lekkur knuffelle"

pi_229885
Ik vond de uitzending een beetje jammer. "Ruud" kwam niet echt uit de verf, aerobic was ook niet grappig.

Het ergste vond ik tatjana. Vond haar in interviews en waku-waku-dingen meestal erg leuk (spontaan/humoristisch), maar wat ze nu aan het doen is? Is ze wanhopig ofzow?

EDIT: En guus: ga je schamen!! De eerste de beste die ik (behalve PdL) met zo'n pruik of T-shirt tegenkom tijdens vrijgezellenfeestjes of carnaval sluit ik 100 dagen op met Ruud en een pot vaseline

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_229886
quote:
op 12-11-1999 om 12:54 AM schreef JayBee het volgende:


1. Thank God heeft Tatjana weer lang haar. De mooie meid is terug. Altijd al een zwak voor Tatjana gehad sinds Flodder.

2. Paul, dat kan beter. Ik vond het niet leuk (maar ja, ik ben dan ook erg kritisch en verder ben ik helemaal niemand ... dus ... )


1. Tatjana had haar laten invlechten. Ze heeft dus nog steeds kort haar. Ik zelf heb een zwak voor Tatjana sinds de Playboy

2. Paul kwam niet goed uit de verf als Ruud, maar dat had ook te maken met het irritante gedrag van Tatjana die perse leuk wou zijn

De uitzending levert (naast een mp3) overigens wel een hele hoop gave screenshots op. Ga van het weekend daar eens voor zitten.

Overigens vond ik het carnavals nummer Maatje tot aan het Gaatje WEL leuk.

Groeten

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  zaterdag 11 december 1999 @ 02:08:00 #5
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_229887
quote:
op 12-11-1999 om 12:54 AM schreef JayBee o.a. het volgende:
Wat ik hier over kwijt wilde was:

1. Thank God heeft Tatjana weer lang haar. De mooie meid is terug. Altijd al een zwak voor Tatjana gehad sinds Flodder.



Nou, inderdaad, en dan in het bijzonder die scene in de garage : 'maar buurman, wat doet u nu?
Daar gaat een aanloopend puber nou eens lekker van blozen, kan ik mij uit ervaring herinneren.

Life is what you make it.
pi_229888
Invlechten? Ik was trouwens vergeten te zeggen dat ik halverwege het (ik ken echt veel betere carnavalsnummers) liedje van Paul in het programa viel. Ik hoop dat ik nog een herhaling kan pikken ergens in de nabije toekomst.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_229889
Na de uitzending van PdL is wel het WAAROM van de volgende weekopdracht duidelijk geworden. Lego is uitgeroepen tot het spelgoed van de eeuw, dus daar zullen binnenkort wel weer de nodige reclame-uitingen aan worden gewijd.
pi_229890
JayBee, dat kan die herhaling.
Bij R@b staan ze.

R@b jij ook nog bedankt voor alles zo keurig bij te houden, ( ben nou eenmaal een gemaksmens ), hoef zelf dus niet van het ene programma naar het andere te zappen om alles bij te houden.

Zap als het ware gewoon even naar jou.
Bedankt.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_229891
Dat het speelgoed van de eeuw is geworden wist ik. Maar dat heb ik niet bij PdL gezien.

Ik heb me vroeger ook helemaal de tering gespeeld met die blokjes. Heel veel nagels verneukt met blokjes die te hard op elkaar zaten (en dan bedoel ik vooral de platte stukjes, niet de grotere blokjes die je zo los trekt). Ik vraag me altijd af of mijn lego-spelen van vroeger de oorzaak of een gevolg is van mijn technische inslag.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_229892
quote:
op 12-11-1999 om 03:39 PM schreef JayBee het volgende:
Ik vraag me altijd af of mijn lego-spelen van vroeger de oorzaak of een gevolg is van mijn technische inslag.


Ik heb ook jaren achterelkaar met lego gespeeld, maar ben nog steeds niet technisch...

fake a dream
  zaterdag 11 december 1999 @ 15:45:00 #11
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_229893
quote:
op 12-11-1999 om 02:49 AM schreef JayBee het volgende:
Invlechten? Ik was trouwens vergeten te zeggen dat ik halverwege het (ik ken echt veel betere carnavalsnummers) liedje van Paul in het programa viel. Ik hoop dat ik nog een herhaling kan pikken ergens in de nabije toekomst.

_____________________________________________

Beste JB dinsdagmiddag om 5 uur is de herhaling. Dat carnavalsnummer van Paul loopt al een tijdje is niet echt nieuw meer.

Groetjes

  zaterdag 11 december 1999 @ 16:36:00 #12
272 R@b
No-nonsens
pi_229894
quote:
op 12-11-1999 om 03:45 PM schreef ayla1 het volgende:
_____________________________________________

Beste JB dinsdagmiddag om 5 uur is de herhaling. Dat carnavalsnummer van Paul loopt al een tijdje is niet echt nieuw meer.

Groetjes



Inderdaad zo rond 17:30 Zal het item wel uitgezonden worden dinsdagmiddag. Het was overigens wel de EERSTE keer dat Paul het nummer Maatje tot aan het Gaatje HELEMAAL zong.

quote:
op 12-11-1999 om 03:08 AM schreef eli het volgende:
JayBee, dat kan die herhaling.
Bij R@b staan ze.

R@b jij ook nog bedankt voor alles zo keurig bij te houden, ( ben nou eenmaal een gemaksmens ), hoef zelf dus niet van het ene programma naar het andere te zappen om alles bij te houden.

Zap als het ware gewoon even naar jou.
Bedankt.
groetjes eli.


he he Naar mijn site Zappen...Geinig

Rob


R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')