abonnement Unibet Coolblue
pi_64149411
Wat een prestatie weer zeg
Ongelooflijk knap en HSV is ook niet onverslaanbaar.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64149636
ai lastige loting. alleen als je echt super bent kun je daarvan winnen.
pi_64149679
Ach, wij hebben van HSV gewonnen dus jullie kunnen het ook.


Go NEC
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:05:58 #129
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_64149708
Ik heb hier geen woorden voor!

Wat een avond + nacht
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:06:13 #130
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_64149714
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 14:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
ai lastige loting. alleen als je echt super bent kun je daarvan winnen.
Ze hebben Super Mario, dus dat moet wel lukken!
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_64150414
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 13:24 schreef De_Hypotheker het volgende:
Gelezen op het NEC forum:

Reactie Van Beukering op de loting: "Ik verheug me nu al op de confrontatie met die Hamburgers"
Prachtig.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_64150504
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_64151050
Ik was liever naar Luik gegaan maar Hamburg moet ook lukken (om als uitwedstrijd te bezoeken dus)
pi_64151438
Een samenwerkingsverband tussen NEC en Udinese
Een of meerdere spelers moet in de winterstop naar NEC komen.
Ben benieuwd.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_64152115
laat di natale maar overkomen hoor

hsv is mooie loting
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 december 2008 @ 16:13:44 #136
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_64153557
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 15:03 schreef -J-D- het volgende:
Een samenwerkingsverband tussen NEC en Udinese
Een of meerdere spelers moet in de winterstop naar NEC komen.
Ben benieuwd.
was er niet ooit al een club met een samenwerkingsverband met Udinese? De Graafschap ofzo?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:03:10 #137
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64154896
Voor de NEC'ers die afreizen, het H&O Hauptbahnhof Hostel is echt prima te doen. Kost 12/14 euro per nacht, en je hebt een eigen badkamer. Naam zegt het al, vlakbij het centraal station.
Gourmetten of steengrillen?
pi_64155137
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 16:13 schreef rubbereend het volgende:

[..]

was er niet ooit al een club met een samenwerkingsverband met Udinese? De Graafschap ofzo?
Klopt, zal een jaar of 10 geleden zijn geweest? '98/'99 ofzo.. Toen niet bepaald een groot succes wat ik me kan herinneren, maar wie weet spint NEC er garen bij.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_64155688
Is toch alleen wat losse samenwerking op scoutingsgebied?
I don't really come from outer space || Last.fm
  Trouwste user 2022 vrijdag 19 december 2008 @ 17:52:39 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_64156141
Leuke loting

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_64168500
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 17:34 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Is toch alleen wat losse samenwerking op scoutingsgebied?
Volgens Frank Wielaard (TV Gelderland) was het de bedoeling dat er spelers van Udinese deze kant op komen. Ze hebben daar namelijk nogal een overschot aan contractspelers.
pi_64174125
Achteraf goed dat Been nog niet aan de beurt was in de Kuip
Er gaan dagen voorbij dat ik niet naar waterpolo kijk. Toch was het een eer om donderdagavond een prijs uit te reiken aan coach Robin van Galen. Eerlijk gezegd gingen de Olympische Spelen aan me voorbij, maar de finale tussen de waterpolovrouwen van de Verenigde Staten en Nederland is blijven hangen vanwege de zinderende spanning.

Na de prijsuitreiking haastte ik me naar de televisie. Er gaan jaren voorbij dat ik niet naar NEC kijk, maar nu Mario Been daar de baas is brand ik van nieuwsgierigheid. Sinds Jong Feyenoord volg ik hem intensief en het kan niet anders of Been wordt ooit bondscoach en trainer van Feyenoord. Maar nu nog even niet. Been verlengt zijn contract bij de club waar hij het erg naar zijn zin heeft en gaat, naar verluidt, bijna een miljoen euro per jaar verdienen. Mario is best een beetje op geld. Hij ziet ook als geen ander dat een financieel onafhankelijke coach nog beter beslissingen kan nemen.

Dat hij bijtekent is verrassend. In zijn oude contract stond een simpele (goedkope) ontsnappingsclausule, nu moet er een fikse afkoopsom betaald worden. Als Huub Stevens er uitvliegt of Gertjan Verbeek, is Mario Been de eerste kandidaat om PSV of Feyenoord te versterken. In het hoogste echelon bij PSV valt trouwens ook de naam Leo Beenhakker, het Spaanssprekende orakel dat wél met voetballers en media kan omgaan. Beenhakker heeft het in Polen aan de stok met nog oudere bobo’s, dus wie weet. Zou wel bijzonder

Leo Beenhakker is het lichtend voorbeeld van Mario Been. Als diens assistent heeft hij gezien hoe geweldig de grijze eminentie met mensen omgaat. Op die manier doet Been het ook met de voetballers die zijn selecties bevolken. Hij geeft zijn spelers ongelofelijk veel (zelf)vertrouwen, verantwoordelijkheid en warmte. Hij raakt ze aan, net als Hiddink doet. Een speler mag van hem fouten maken, maar niet steeds dezelfde. Het is bijzonder dat zijn teams - Jong Feyenoord, Excelsior en NEC, sportief geen hoogvliegers – preste(e)r(d)en en allemaal herkenbaar voetbal spe(e)l(d)en; positief en aanvallend, gedisciplineerd en geconcentreerd. Tegen Udinese was ik diep onder de indruk van de wilskracht. De winst was een kwestie van tijd. Erg vermakelijk was dat er wéér een NEC-speler zijn shirt uittrok na een doelpunt, terwijl Been dat uitdrukkelijk verboden heeft.

Marcel Boekhoorn is gek van Mario Been. Ik vroeg de multimiljonair van NEC laatst of hij niet met Been mee wilde naar Feyenoord om aan de adem van de Maas een grote club te laten verrijzen met zijn miljoenen en het vakmanschap van Been. Boekhoorn lachte me uit. Er is maar één club en dat is NEC en Been zou gewoon lekker bij NEC blijven, alleen al omdat Mario laatst zo prachtig had gezongen op zijn verjaardagspartijtje. Boekhoorn heeft woord gehouden. In de winterstop mag Been zelfs spelers aantrekken.

Wie ook een zwak heeft voor Been is Guus Hiddink. In Trapgeveltjesstad, eerder deze week, liep ik de bondscoach van Rusland tegen het lijf. Hiddink gelooft dat voetballers die de top niet hebben gehaald, zoals Louis van Gaal en Fred Rutten, later als coach een streepje voor hebben op oud-vedetten als Cruijff en Van Basten.

Hiddink: ,,Been had veel meer uit zijn voetballoopbaan kunnen halen. Als trainer is hij bezig zich te revancheren. Dat zie je zo.’’

Ik zei Guus nog dat ik Gertjan Verbeek oprecht een uurtje psychologische les van Hiddink gunde. Hiddink zei dat hij dat alleen buiten de publiciteit zou doen. Er kwam nog een uitspraak van volleybalcoach Peter Murphey voorbij. ,,Een goede coach is iemand die zichzelf goed kent, zichzelf daardoor goed kan bijsturen en daarmee een goed voorbeeld is voor zijn spelers.’’

Ik weet nog precies hoe Mario Been er vorig seizoen de pest in had. Hij zat in de Kuip, ‘zijn’ Kuip, om voor Radio Rijnmond zijn droomclub te analyseren. Zojuist was bekend geworden dat Verbeek de nieuwe trainer was. Been mokte. Achteraf is het maar goed dat de gedoodverfde trainer van Feyenoord nog niet aan de beurt was. Ook voor NEC dat zonder Mario Been nooit had overwinterd in Europa.
Brett Holman
pi_64174185
Geweldige loting
Voor mij maar 4 uurtjes met de trein vanuit Groningen. Is weer eens wat anders dan met de bus naar Krakow of met het vliegtuig naar Boekarest of Moskou
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_64174391
Voor de vorige uitwedstrijden had ik geen centjes, en ook nu kan ik weer niet mee. Zelfs de thuiswedstrijd moet ik missen. Mooiste wedstrijden uit de clubgeschiedenis, godverdomme. Dat wordt ergens in een internetcafé kijken...
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_64176082
El Kabir vermoedelijk in de basis ten koste van Saïdi
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_64176685
Is het overwinteren eigenlijk een beetje lucratief? Iemand een idee hoe hoog de prijzengelden bij de UEFA cup liggen?
  zaterdag 20 december 2008 @ 14:37:29 #147
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_64177466
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 13:56 schreef De_Hypotheker het volgende:
Is het overwinteren eigenlijk een beetje lucratief? Iemand een idee hoe hoog de prijzengelden bij de UEFA cup liggen?
Belachelijk laag vergeleken met de Champions League. Volgens mij krijgt de winnaar van de UEFA Cup ongeveer evenveel als wat een CL-deelnemer alleen al voor deelname krijgt (mits er geen andere teams uit hetzelfde land meedoen).
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_64180847
Wat een heerlijke overwinning mannen. Pfff had een dag nodig om bij te komen. Maar ben er morgen weer bij hoor en tegen HSV wordt weer super mooi!
Website: Sneaker-forum.nl
  zaterdag 20 december 2008 @ 22:00:15 #149
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_64189789
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 17:11 schreef BasNijmegen het volgende:
Wat een heerlijke overwinning mannen. Pfff had een dag nodig om bij te komen. Maar ben er morgen weer bij hoor en tegen HSV wordt weer super mooi!
Hier hetzelfde.

Jongen rij voor me verteld dat het 2-2 staat bij Spartak en ik kijk naar het veld en er wordt direct gescoord door Colins, de ontlading die toen volgde...

Nog nooit meegemaakt, te lekker
pi_64201719
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 13:56 schreef De_Hypotheker het volgende:
Is het overwinteren eigenlijk een beetje lucratief? Iemand een idee hoe hoog de prijzengelden bij de UEFA cup liggen?
Weet ik niet...... het is natuurlijk wel lucratief om weer een vol stadion te hebben, sjawls te verkopen etc tec. Dus alleen al aan de wedstrijd zelf halen ze denk ik flink wat geld binnen. Hoeveel ze krijgen van de UEFA ben ik ook wel benieuwd naar
Website: Sneaker-forum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')