abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_229847
Wat denken jullie? Karin leek mij toch wat teleurgesteld toen niet zij maar Maurice weg moest. Dat gaf zij later ook toe. Houdt zij het wel vol om ook met de kerst niet bij haar kinderen te zijn. Kijk, bij de anderen speelt toch ook meer het geld als stok achter de deur dan bij haar. Ben nieuwsgierig wat jullie denken.
  vrijdag 10 december 1999 @ 20:42:00 #2
1660 amappa
is BB a young one?
pi_229848
Natuurlijk ben je teleurgesteld wanneer je beste maatje het huis verlaat. Maar ik geloof niet dat Karin vrijwillig het huis zal verlaten. Als ze het huis over een kleine twee weken verlaat is dat omdat de kijker haar eruit heeft gestemd!

Ik denk eerlijk dat Karin steviger in haar schoenen staat dan de drie heren. Het tonen van emotie en het verwerken daarvan is daarvoor een belangrijke basis.

Feit is wel dat ze altijd een maatje in huis heeft gehad (Maurice en Bianca) en dat dat anders is geworden. Daarom ben ik zeer benieuwd hoe de relatie tussen Karin en Bart zich gaat ontwikkelen. Ik denk dat die dichter bij elkaar gaan komen.

We zullen het wel zien.

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_229849
Op de Veronica site staat dat de mannen Karin wat extra aandacht zullen geven, omdat ze weten dat ze het moeilijk heeft. Bart maakte nog de opmerking "dat ze moesten voorkomen dat Karin niet vrijwillig het huis zou verlaten" (niet letterlijk...maar woorden van gelijke strekking). Het zou kunnen zijn dat Karin zich over anderhalve week 'laat' nomineren......of misschien heeft ze tegen die tijd de ergste dip alweer gehad. We zullen zien!!
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_229850
quote:
op 12-10-1999 om 09:14 PM schreef MissAverage het volgende:
Op de Veronica site staat dat de mannen Karin wat extra aandacht zullen geven, omdat ze weten dat ze het moeilijk heeft. Bart maakte nog de opmerking "dat ze moesten voorkomen dat Karin niet vrijwillig het huis zou verlaten" (niet letterlijk...maar woorden van gelijke strekking). Het zou kunnen zijn dat Karin zich over anderhalve week 'laat' nomineren......of misschien heeft ze tegen die tijd de ergste dip alweer gehad. We zullen zien!!



Ik denk niet dat Karin zo dicht bij het einde de boel zal verstoren. Volgens mij is het ook best een stevige dame, gezien hoe zij omgaat met haar kanker ( zelf regelen van haar uitvaart etc.) ze staat ook dicht bij haar emoties en kan ze redelijk goed verwoorden en daardoor uiten. Ik denk dat zij een instelling heeft van: Ik ben zover gekomen de resst kan ik ook aan.

pi_229851

In willekeurige volgorde een aantal redenen voor Karin om eerder het huis te verlaten.

Zij heeft als enige het geld niet echt nodig.
We weten dat zij oorspronkelijk al met sinterklaas thuis wilde zijn.
Nu Maurice weg is, is voor haar de lol er van af.
Zij gunt Willem en Ruud een plaats bij de laatste drie.
Het zou een gevoelige klap zijn om van Bart te verliezen.(er wordt buiten de hekken veel om Bart geroepen)
Er vlak voor de kerst zelf uit stappen en de drie mannen het laten uitvechten maakt haar voor het grote publiek de winnaar zonder hoofdprijs en dat is als je het geld niet nodig hebt, altijd aantrekkelijker dan tot het eind blijven.
Zij weet zelf niet hoe groot haar kansen zijn, dat weten wij wel.
Zij denkt, net als de andere, dat de winnaar met oudejaarsavond nog in het huis zit.
Zij heeft lopende de laatste weken al veel vaker aangegeven dat ze liever naar huis gaat.

Zo zijn er nog wel een aantal redenen te bedenken. Dat ze nog niet weg is, komt meer omdat VOO haar net als bij Anouk probeert tegen te houden. Binnenkort vertrekken zou een geld opleverende telefoonronde overbodig maken. Met nog een paar dagen te gaan kan VOO geen oude bewoner herplaatsen. Als het VOO zou uitkomen dat was een actie zoals bij Mona nu gelijk een reden voor haar om weg te gaan. Het heeft niets te maken met wel of niet sterk zijn. Het heeft alleen te maken met hoe groot de belangen van VOO op dit moment zijn. Ik sluit niet uit dat ook nu weer het aanbod wordt gedaan, wat VOO ook aan Anouk heeft gedaan. Als Karin niet wordt weggestemd, mag zij ruilen met de weggestemde. Met spanning wachten we af.

pi_229852
Ik denk eerlijk gezegd dat Karin wel het huis zal verlaten ergens deze weken als ze niet genomineert zal worden. Zoals Amappa zegt staat ze stevig in haar schoenen maar dat zal haar niet weerhouden om vroegtijdig het huis te verlaten. Gisteren bij het beluisteren van de gesprekken tijdens het avondeten (die luister ik met koptelefoon op), zegt Karin herhaaldelijk dat ze het niet leuk vindt en dat ze moet wennen dat haar maatje weg is. Maar ook zegt ze dat als ze dit gevoel vaker heeft haar spullen pakt en naar huis gaat. Haar uitspraak was : "er is dan niets wat me tegenhoudt"

Karin is een bijzondere sterke vrouw waar ik alleen maar respect van uit kan spreken en als Karin zich echt ellendig gaat voelen zal ze haar conclusies trekken, hoe moeilijk ze het ook zal vinden voor de rest. Dat is iets wat haar tegenhoudt, dat ze ze in de "steek" laat. Maar nu het duidelijk is dat bij vroegtijdig vertrek er geen nieuwe bewoner meer inkomt zal voor haar denk ik de drempel lager zijn. karin hecht enorm veel waarde aan Kerst, dat hebben we herhaaldelijk gehoord van haar, ze vindt het tijd van bezinning en voor het gezinnetje er zijn. Karin is al gesterkt door allerlei dingen en heeft in mijn ogen veel levenswijsheid en dat zal haar denk ik doen besluiten bij herhaaldelijk verdriet te vertekken naar haar gezinnetje.

Maar niemand kan oordelen over een ander, we kunnen echter alleen maar afwachten en als ze vroegtijdig gaat is ze voor mij nog steeds de winnaar.


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 11 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229853
Ik denk dat Karin met kerst bij man en kinderen wil zijn en dat ze aan de anderen in het huis aan zal geven dat ze haar moeten nomineren. Volgens mij heeft ze ook het gevoel dat zij toch wel de volgende zal zijn die het huis moet verlaten.

Ik denk niet dat ze vrijwillig opstapt.

pi_229854

Babbel,

Alleen nomineren is niet genoeg. Uit verschillende schaduw peilingen blijkt overduidelijk dat zowel Willem als Ruud bij een stemming er eerder uit zullen moeten dan Karin. Alleen het gebruik maken van een aanbod zoals ook bij het vertrek van Anouk, maakt het mogelijk voor Karin om te vertrekken. Wat we daar van weten is de mening van de rest van de groep. De in zo'n geval voor gestelde ruil werd bij het vertrek van Anouk nadrukkelijk afgewezen door de hele groep.

  zaterdag 11 december 1999 @ 11:59:00 #9
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_229855
Het zou wel verschrikkelijk jammer zijn als Karin er nu uitgaat. Want: Als Kaatje nu weggaat, vervalt hoogstwaarschijnlijk de laatste nominatieronde. Dit betekent dat Willem niet genomineerd kan worden, en derhalve ook niet weggestemd. Het kan best zijn dat er een hele grote groep gelobotomiseerde randdebielen in Nederland woont, die zeer weinig kijkt maar voor de verandering wel een keer gaat stemmen. Uit NIPO enquete blijkt dat 'gemiddelde'mensen Willem nog steeds willen laten winnen, itt internetters en BB-verslaafden. En dat wil (Perico daargelaten) niemand hier.....

Dus Karin blijf alsjeblieft!!!

Groetjes, Casey

  zaterdag 11 december 1999 @ 12:07:00 #10
1660 amappa
is BB a young one?
pi_229856
Ik blijf erbij dat Karin erin blijft ondanks al jullie argumenten. Ik krijg hier ook een déja-vu. Volgens mij werd een gelijk discussie gehouden over wat Bart zou doen toen Sabine het huis verliet. Achteraf kun je stellen dat Bart vaster in het BB-huis zit dan toen Sabine er ook nog in zat.

Daarom blijf ik erbij dat de reactie van Karin een heel normale is en dat die haar sterker zal maken.

Maar goed ik begrijp ook wel dat Karin Bart niet is en dat de situatie anders is dan toen Sabine eruit ging. Dus ik blijf het volgen en ben en blijf benieuwd.

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  zaterdag 11 december 1999 @ 12:16:00 #11
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_229857
Ik heb geprobeerd een gros redenen te verzinnen waarom Karin het huis uit zou gaan, maar het is niet gelukt. Ze heeft Sinterklaas glansrijk doorstaan, en met een nieuwe weekopdracht kon zij maar weer zo eens glimmend lego-end achter de keukentafel zitten, af en toe eens zwaaiend naar Maurice via de camera. Het loopt wel los met die dame, heeft haar huiltje gehad en pikt de draad weer op, zeker weten. (Helderziend of zelfverzekerd, roept u maar)
Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 11 december 1999 @ 13:53:00 #12
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_229858
Wat ik hoop...
is dat Karin lekker blijft zitten tot het einde. Om de simpele reden dat als Karin weggaat, Willems plek niet meer ter discussie staat. Het zou goed kunnen dat ze blijft, want - inderdaad - ze zit er al zo lang, ze heeft Sinterklaas toch al gemist, en als ze nu naar huis gaat krijgt ze denk ik meer commentaar over haar relatie met Maurice dan wanneer ze tot het einde blijft (dan kan ze zeggen: ik deed het om het tot het einde vol te houden; als ze nu weggaat vervalt dat argument).

Maar, wat ik denk...
Is dat Karin een vrij goede inschatting heeft van ieders kansen op de hoofdprijs (voor haarzelf niet al te groot)en ook wel inziet dat de mannen nu behoorlijk naar elkaar toe beginnen te trekken (en ze vindt buiten badderen nu eenmaal niet zo'n succes dus kan er ook weinig tegen doen. Plus dat ik me kan herinneren dat ze na Sinterklaas liep te balen omdat ze de gedichten bij de cadeautjes was vergeten (voor haar familie). Da's wel een goed argument om er live voor te gaan zorgen dat Kerst wel wordt wat haar man en kinderen verwachten!

Dus het kan beide kanten opgaan, maar ik vrees het ergste. Quote van Bart over dit onderwerp: 'ik denk het wel, maar ik wil het niet' - denk dat hij de consequentie van Karins vertrek (tot 30 december met Willem) ook niet zo aantrekkelijk vindt...

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 13 Januari 2000).]

pi_229859
Ja dat is ook nog zo inderdaad. Dat als zij nu weg zou gaan uit haar zelf zij dat eigenlijk niet kan maken omdat het dan lijkt dat ze niet zonder Maurice kan. Nee voor mij is de enige reden die ik kan bedenken het Kerst gevoel is. Om ook dan zonder haar kids te zitten en dat zij er een beetje op had gerekend i.p.v Maurice weg te gaan. Maar daar zet ze zich wel over heen, is ze sterk genoeg voor.
  zaterdag 11 december 1999 @ 18:47:00 #14
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_229860
Uit de avondstreams van vandaag (dank aan Oliebol 2000):


K: "ik heb het echt gehad Willem weet je dat, ik heb vandaag mij op zitten te beuren, lekker gewassen en nagels gelakt maar ik vindt het heel moeilijk, waarom maak ik het mij zo moeilijk, wat is de waarde ervan en maakt het me moeilijk om te blijven"


18.35 Karin laat wat tranen vallen als ze met Willem praat. "ik heb gewoon geen zin in eten weet je dat.Ik heb al wat ingepakt toen Maurice weg ging maar ik ga het ook niet meer uitpakken"

18.42 Karin spreekt veel twijfels uit tegen Willem.


Karin niet weggaan hoor

  zaterdag 11 december 1999 @ 19:04:00 #15
1568 Boo Boo
Al is de leugen nog zo.....
pi_229861
Ieder uur in het BB huis wordt voor Karin, nu haar 'maatje' weg is, een martelgang. Karin zit volgens mij in het BB huis met maar een reden en dat is een psychische.
Het overwinnen van het BB huis geeft haar tevens het gevoel van het kunnen overwinnen van haar ziekte. Nu Maurice weg is wordt het voor haar alleen maar moeilijker. Ik denk persoonlijk dat Karin de handoek een dezer dagen in de ring gooit.
de waarheid achterhaald hem wel!


pi_229862
na de uitzending van vanavond lijkt het dat zij nu echt aan het twijfelen is geslagen. Wat was zij geirriteerd zeg. Begon opeens (na 2 maanden) dat zij altijd maar het huishouden runt. Ach gossie, kon niets van Bart hebben en roddelde heeerlijk mee met willum over Ruud. Als zij er vrijwillig uit zou gaan what then?
pi_229863
wat was Karin aan het janken, zeg. 't was
zonet op de buis te zien. volgens mij is di er binnen de kortste keren uit. echt hoor, ze mist haar 'maatje' maurice dus. nou, blij dat die eruit is, zeg. wat een sloompie. nou, nu karin eruit, dan moet willem eruit.
(wat een roddelgast!) Volgens mij wint bart, hoor. kijk maar naar zijn cijfer van het publiek (wij dus). maarre... eerst gaat karin eruit, let op mijn woorden!
pi_229864
Ik ben zo bang dat "de rest" Karin gaat nomineren. Dat ze uit een soort medelijden Karin de "kans" geven om naar huis te gaan.....

(wanneer is de volgende nominatieronde eigenlijk?)

Groetjes.....A'miek

pi_229865

Karin blijft wel zitten, denken wij, want dit is slechts een tijdelijke break-down die vanzelf weer overgaat: morgen ziet ze het weer als een "uitdaging" om het vertrek van haar betreurde hartsvriend Maurice geestelijk te overwinnen. Ze heeft wel meer overwonnen. Daarbij: door nu af te taaien is het allemaal voor niets geweest. De ellende, de gevangenschap, de eenzaamheid, de saaiheid. Ze kan wel zèggen dat het haar niet om het geld gaat (en dat geloven wij ook wel), maar je houdt het niet zo lang vol in dat huis als het echt alleen een "mooie ervaring" voor je is (zoals voor Bianc). Karin IS niet alleen sterk, ze vindt zichzelf ook heel sterk. Ze wil haar zelfbeeld niet aantasten. Ze blijft dus zitten.

Iets anders is dat gezeik over "de Kerst". Het hele fenomeen "de Kerst" zegt ons niets (en dat is heel persoonlijk - no offence!) maar het lijkt erop dat de rest van Nederland "die gezellige dagen" (citaat van iemand die wij ooit op de televisie hebben gezien & sindsdien een gevleugeld gezegde) al sinds jaar en dag viert met bomen en kaarsen en spuitsneeuw en andere ellende. Dat geldt ook voor de BB-bewoners. Ze hebben het al over "die gezellige dagen" sinds september!! En daarom voorspellen wij: die lui gaan allemaal BREKEN. Het maakt ze kapot, de gedachte dat ze met kerstmis niet in een mooi pak voor de boom kunnen zitten. Het is niet de onderlinge rivaliteit die voor ondraaglijke spanningen gaat zorgen, maar het vooruitzicht aan "de kerst". Wij tekenen vast in voor een aantal nieuwe gevleugelde gezegdes.


Een schizofreen is nooit alleen
pi_229866
Heb helaas de eerste afleveringen van BB niet gezien, heeft ze haar man en kinderen ook zo veel gemist, als nu Maurice?
Ben zelf van mening, en nu spreek ik als moeder van twee zonen van 18 en 13, dat je daar niet gaat zitten, om te zien of je gezin wel zonder je kan. ( was haar jongste niet 6 jaar? )
Vind dat een beetje luguber.
Maar ja ieder zijn meug.
Ze krijgt heel Nederland finaal achter zich als ze nu besluit om voor haar gezin te kiezen, ( moet je wel een beetje leuk brengen natuurlijk, en zeker voor de nominatie-ronde ).
Dat wordt nog eens traantjes wegpinken, en o ja dat geldt ook voor mij.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_229867
quote:
op 12-12-1999 om 08:10 PM schreef Miekje het volgende:
Ik ben zo bang dat "de rest" Karin gaat nomineren. Dat ze uit een soort medelijden Karin de "kans" geven om naar huis te gaan.....

(wanneer is de volgende nominatieronde eigenlijk?)
Groetjes.....A'miek



Welkom Mieke, de volgende ronde is a.s maandag, maar met nomineren zijn er altijd twee, dus die andere wordt het dan gewoon
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229868

Het is duidelijk dat er nu twee topics met de zelfde inhoud langs elkaar lopen. Wat of wie kan hier iets aan veranderen.


pi_229869
PINOK, je hebt gelijk, zullen we deze gewoon verwijzen?...als niemand het doet moet toch iemand het doen .

ITSME we hopen dat je dat goed vindt?...de andere Topic is nog niet zoveel in gepost dus kan die nog wat langer door. En hij is ook van jou dus komt dat goed uit. Ik hoop dat je het niet erg vindt, zo was het in elk geval niet bedoeld dat weet je wel hopelijk.

Deze Topic loopt parallel met een andere, geef je reactie hier over Karin, dan lopen dingen niet dubbel. i/s/Forum21/HTML/002777.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')