abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 10 december 1999 @ 19:32:00 #1
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_229831
Roept u maar!

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 10 December 1999).]

pi_229832
Ik vondt het wel een aardige uitzending, eindelijk eens wat nuttige gesprekken met inhoud . Wat jammer is , is dus dat er weer niet is uitgezonden wat Kierewiet vannacht heeft getikt in de streams, alles hebben ze er niet van uitgezonden en dat is me al vaker opgevallen dat ze veel leuke en belangrijke informatie niet uitzenden. gelukkig hebben we dan de streamverslagen

Karin vondt ik in de DBK erg oprecht en eerlijk hoe ze over het vertrek dacht en wat ze erbij voelde. Wat ik wel storend vondt was dus dat de stem zei :"geeft niet je zit in een vertrouwde omgeving", maar wel vervolgens Karin haar verdriet uitzenden voor ik weet niet hoeveel kijkers. Over discreet gespoken.

Ook was Willem vanavond rustig en ik heb hem niet dingen horen zeggen waarvan ik dacht wat krijgen we nou. Maar ondanks dat staat gewoon 23 december de koffers voor hem klaar...HAHA

Of niet TINA?
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 10 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 10 december 1999 @ 19:54:00 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_229833
Dat irriteerde mij ook Oliebol2000, je zit hier toch in een vertrouwde omgeving....NOT.
Jammer dat het jakuzi verhaal niet is uitgezonden misschien bewaren ze het tot morgen!
  vrijdag 10 december 1999 @ 20:09:00 #4
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_229834
Dat viel mij ook op Oliebol. Het was net alsof de stem impliceerde: dit is een vertrouwde omgeving, dit zenden we toch niet uit. Beetje flauw van 'de stem'.

Verder best een aardige uitzending.


bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_229835
Weet je wat ik me nu afvraag?
Bart had het er over dat het volgens hem tussen maurice en zijn persoon was gegaan. de nominatie dus. Maar vraag mij dus af of Ruud wel door zou hebben dat hij niet meer zo popie jopie is als daarvoor bij het publiek.
Ze hadden het er wel over dat Bart zijn naam veel meer gescandeert werd door het publiek buiten, dan b.v Ruud.
Stel je voor dat Ruud de volgende keer eruit zou moeten. die zou in een totale shock toestand komen. Maar misschien idem dito als dat Bart zou overkomen. Hij heeft nu al zo veel nominaties overleefd, dat hij zich nu misschien als the winning man gaat zien en het dan een beetje gaat overschatten. Dus te zelfverzekerd.
Ik hoop dat dit niet het geval is natuurlijk want laten Karin, Ruud en Bart maar overblijven. volgorde klopt ook nog. Willum, ik hoop dat we jou kunnen gaan nomineren.
pi_229836
quote:
op 12-10-1999 om 07:44 PM schreef oliebol2000 o.a. het volgende:
...Ook was Willem vanavond rustig en ik heb hem niet dingen horen zeggen waarvan ik dacht wat krijgen we nou. Maar ondanks dat staat gewoon 23 december de koffers voor hem klaar...HAHA

Of niet TINA?


Ja oliebol dat heb je mooi goed Verder ben ik het vandaag wederom met je eens (hebben wij iets gemeen?, bouwjaar of sterrenbeeld ofzo?).
Ik hoop dat Ruud volgende keer wel Willem nomineerd, Bart doet dit zeker dus dan heeft hij 2 stemmen....ik bel nooit maar als Willem is genomineerd ga ik dat zeker doen. Willem viel vandaag trouwens inderdaad wel mee. Verder vond ik Karin er slecht uit zien. Volgens mij had ze echt verwacht dat ze naar huis zou gaan, ze haalde zelfs de tekeningen van haar kinderen van de muur. Ruud is weer de ouwe al is zijn relatie met Willem aardig bekoeld.

Greetz Tina

pi_229837
Wat een waardeloze uitzending zeg. Tjonge jonge. Ik heb net pas effe op video gekeken want ik ghad eerder geen tijd, maar dit was een afknapper hoor. De MINST interessante passages zaten er in het tobbebadverhaal. Als iemand het niet gelezen heeft wat zich daar wel afspeelde zie hier:
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002709.html

En diie Cliffhanger: "maakt ie zich terecht zorgen ?" Nee natuurlijk niet ! De heren hebben dat namelijk al in de tobbe besproken hoe dat met dat vervroegde vuurwerk zat ! Ofwel, ik neem nooit een VOO televisiegids !

Blijft zich verbazen
pi_229838
Wat een waardeloze uitzending zeg. Tjonge jonge. Ik heb net pas effe op video gekeken want ik ghad eerder geen tijd, maar dit was een afknapper hoor. De MINST interessante passages zaten er in het tobbebadverhaal. Als iemand het niet gelezen heeft wat zich daar wel afspeelde zie hier:
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002709.html

En diie Cliffhanger: "maakt ie zich terecht zorgen ?" Nee natuurlijk niet ! De heren hebben dat namelijk al in de tobbe besproken hoe dat met dat vervroegde vuurwerk zat ! Ofwel, ik neem nooit een VOO televisiegids !

Blijft zich verbazen
  zaterdag 11 december 1999 @ 02:38:00 #9
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_229839
foutje *bloos*
  zaterdag 11 december 1999 @ 02:40:00 #10
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_229840
quote:
op 12-11-1999 om 02:38 AM schreef Quenda het volgende:
Bij het gedeelte Karin en DBK kreeg ik dus ook hetzelfde gevoel.Volgens mij denken de bewoners nog steeds dat ze vrijuit kunnen spreken.


Wat me wel heeeeeel erg opviel, de plots diep inhalerende rokende Bart....
(begreep net uit de streams dat er behalve een bal, ook een pakje sigaretten over de schutting is gekomen, en dat Bart die mogelijk weer in heeft moeten leveren?
(kan het fout hebben)
In ieder geval houd het roken hem plots wel heel erg bezig.
Er is een pakje shag besteld, in de badkuip ging het over het "zoethoudertje van Voo, 2 sloffen sigaretten bestemd voor Anouk, en vannacht begon Bart er wederom over:"ik wil een pakje shag!")


  zaterdag 11 december 1999 @ 03:00:00 #11
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_229841
Misschien heeft ie zich pas gisteren, toen hij zijn irritaties over de sigarettentruc bij Anouk tegen de anderen uitsprak, gerealiseerd dat hij meer macht heeft dan Anouk ooit had - zonde om die niet te gebruiken!
pi_229842
Weet je wat ik nou zo jammer vind van de uitzendingen? Dat VOO tijdens de compilaties van bepaalde personen veel leukere stukken laten zien dan dat ze op de buis uitzenden.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 13 januari 2000 @ 16:05:00 #13
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_229843
Oeps!

Ik heb net mijn plaatje veranderd en nu is op de een of andere manier dit bericht weer naar boven gekomen... sorry mensen!

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 13 Januari 2000).]

pi_229844
HAHAHA Goeie w.o.r.!
ik dacht al, uitzending 10-12 even lezen...
haha!!
  donderdag 13 januari 2000 @ 16:50:00 #15
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_229845
Geeft niets w.o.r.
Gewoon weer eventjes gezellig om te lezen toch

[Dit bericht is gewijzigd door Lecy Luto (Datum 13 Januari 2000).]

  donderdag 13 januari 2000 @ 16:50:00 #16
1505 Lecy Luto
Bijna raak...........
pi_229846
Foutje......

[Dit bericht is gewijzigd door Lecy Luto (Datum 13 Januari 2000).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')