Vreemd dat er op die pagina onderaan een VDL Citea CLF120-250 staatquote:Op zaterdag 20 december 2008 22:54 schreef BeefRWijker het volgende:
Op deze interessante informatie pagina over de
geschiedenis van de Lion's City staan onderaan de pagina 2 volledig lage vloer bussen met staande motoren:
[ afbeelding ]
Met pompeblêdenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vreemd dat er op die pagina onderaan een VDL Citea CLF120-250 staat
Mja, dat is weer een Kubus-MAN En wel de demobus die in een mogelijke Kubus-kleurstelling eerder dit jaar te zien wasquote:
Berkhofs zijn uit, Citaro's zijn nu de baas.quote:Op zondag 21 december 2008 01:54 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft die Berkhof wél zo'n hangende grote spiegel en de rest niet?
Die Berkhofjes zijn lief, ze hebben iets.
@BeefRWijker, hoe zit 't op die foto's van de vogelmarkt met die militaire voertuigen, horen die er ook bij Extra tegen filevorming of zo
Dit is eigenlijk de oudejaarsmethode: je postcijfer opkrikken.quote:
Ja, raar hè. Daar was die [ afbeelding ] dus van.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vreemd dat er op die pagina onderaan een VDL Citea CLF120-250 staat
quote:Op zondag 21 december 2008 02:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, dat is weer een Kubus-MAN
Dus geen 'Kubus' bus.quote:En wel de demobus die in een mogelijke Kubus-kleurstelling eerder dit jaar te zien was
Omdat het een Novio is en die andere een Hermes. Die Novio is twee keer zo oud als die Hermes.quote:Op zondag 21 december 2008 01:54 schreef zwahiel het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft die Berkhof wél zo'n hangende grote spiegel en de rest niet?
quote:Op zondag 21 december 2008 00:24 schreef Ofyles2 het volgende:
@BeefRWijker: volgens mij komen die CNG's van HTM gewoon
Polen.quote:uit Salzgitter, niet Turkije.
gewoon Procitys inzettenquote:Op zondag 21 december 2008 13:28 schreef NoBody122 het volgende:
Jup, ik ben gisteren welgeteld 1(!) ex-Hermes tegengekomen en 1 26xx/27xx/28xx, tussen al het MAN- en Ambassador-geweld
Dat betekent dus ook, dat die discogangers van TDF elke zaterdag andere, nieuwere, bussen krijgen om af te raggen
Echt Engelse toestanden.quote:Op zondag 21 december 2008 18:08 schreef apestaartje het volgende:
Dat wat ik eerder aanstipte over Hermes vs. Arriva, blijkt helaas de norm te zijn geworden. Arriva-lijn 157/152 vanuit Oss komt vanaf vorige week gemiddeld een minuut of zeven later in Uden aan, dan dat Hermes-lijn 121 vanuit Uden vertrekt. Met die laatste lijn zou je vanuit Uden naar plaatsen kunnen gaan als Boekel, Gemert en (uiteindelijk) Eindhoven. Of... naar de buitenste wijken van Uden. Leuk, zo'n 'knip' halverwege een toch redelijk grote plaats.
Dat betekent op zondag zoiets als: Ruim drie kwartier wachten als je toevallig naar Boekel, Gemert of de buitenste wijken van Uden wilt (voor Eindhoven kan je wel in de 157/152 blijven zitten, al is het een iets minder fijne route).
Ook zo sociaal voor de vele mensen die op het industrieterrein - aan de rand van Uden - een baan hebben. En in eerste instantie vanaf Arriva-lijn 157/152 komen. Als je op dat industrieterrein werkt, en je kunt niet autorijden, ben je namelijk 100 % van Hermes-lijn 121 afhankelijk. Dat is de enige die daar dichtbij komt. Dat wordt voor hen dus óf heel lang wachten op de volgende rit, óf een enorme wandeling vanaf het busstation van Uden. Godzijdank werk ik daar niet.
Misschien zeggen sommigen: Stuur zo'n bericht naar Hermes in plaats van het hier te plaatsen, maar daar lachen ze zich gegarandeerd dood en ze doen er toch vast niets aan. Ik vermoed eerder dat die aansluiting expres zo is geregeld. Ik denk dan: Als je persé een andere vervoerder wilt treiteren, waarom moet de reiziger er dan onder lijden?
Tja, geen toeval dat de verbinding t/m 13 december nog wel perfect was. Toen deelde Hermes lijn 121 namelijk nog met Arriva. Stapte je de 157/152 uit, dan stond de 121 al vaak te wachten, of arriveerde hij binnen een paar minuten. Het kán technisch gezien dus wel.quote:Op zondag 21 december 2008 21:52 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Echt Engelse toestanden.
In Engeland zouden vervoerders opzettelijk in elkaars dienstregeling rijden met als enige bedoeling de concurrent te rampeneren.
Of dat andere merk van XX dat ook met rode bumpers rond rijdt/reed: in Eindhoven. Alleen geloof ikquote:Op maandag 22 december 2008 05:44 schreef NoBody122 het volgende:
Ik trof Alexxxxx' HQ-foto van de B. Knol stadsbus tóch nog op m'n PC aan zojuist
Hierbij dus alsnog, met toestemming:
[ afbeelding ]
Gezien de kleurstelling (met name de rode voorbumper i.c.m. het wit) begin ik te vermoeden dat hij wel eens bij Novio vandaan zou kunnen komen
Ziet er dus toch naar uit dat deze uit 't buitenland komt.quote:Datum aanvang laatste tenaamstelling: 28-06-2007 (1 jaar, 5 maanden, 24 dagen geleden)
Datum aanvang tenaamstelling: 28-06-2007 (1 jaar, 5 maanden, 24 dagen geleden)
Datum eerste afgifte Nederland: 10-01-2006 (2 jaar, 11 maanden, 12 dagen geleden)
Datum eerste toelating: 08-01-1996 (12 jaar, 11 maanden, 14 dagen geleden)
Handelsbenaming: B90-ML-595/B90
Kenteken: BRRD86, BR-RD-86, BR RD 86
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |