quote:Op woensdag 17 december 2008 11:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Voorzie ik een her over een tijdje?
Sluit mij hierbij aan...quote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef cosmick het volgende:
Oe, vre-se-lijk irritant rotnummer!
quote:Op woensdag 17 december 2008 11:50 schreef cosmick het volgende:
Oe, vre-se-lijk irritant rotnummer!
6 minuten ?! damn, die versie moet ik hebbenquote:Op woensdag 17 december 2008 11:16 schreef Glacier het volgende:
[..]
Bij Stenders heb ik hem geloof ik ook wel eens gehoord..
Ik ben nog steeds op zoek naar de radio edit in mp3De versie op het album duurt meer dan 6 minuten..
je vergist je denk hoeveel mensen er snachts nog luisteren die aan het werk zijn, of niet kunnen slapen of gewoon dag en nachtritme hebben omgewisseltquote:Op woensdag 17 december 2008 11:41 schreef Dichterbijer het volgende:
TuVuPuh... ik kijk stiekum ook uit naar SR...
En leuk dat Paul zijn hakkuh half uurtje krijgt... alleen wel op een tijdstip dat iedereen ligt te slapen...
Reden?quote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDOMME ^&%*^&^%&%*&^$%^&*^&($%&^$^#^^&*^&^$%^$%^*![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
v
Nu pasquote:Op woensdag 17 december 2008 11:54 schreef Dichterbijer het volgende:
Dit is beter...ook al gaat ie ook al vervelen.. :/
nou ja en van een half uurtje hakken word je wel lekker wakkerquote:Op woensdag 17 december 2008 11:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je vergist je denk hoeveel mensen er snachts nog luisteren die aan het werk zijn, of niet kunnen slapen of gewoon dag en nachtritme hebben omgewisselt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |