Volgens mij hebben ze het een tijdje geleden eens geprobeerd, maar echt een succes was het niet dacht ik. Sowieso zitter nog niet echt heel erg veel mensen op Twitter, eigenlijk in NL vooral de marketingwereld, ICTers en een berg radiomensen.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:55 schreef Marc63 het volgende:
Is het nog niet tijd om een *poing* Twitter! jingle te maken? Een of andere Venema beweert dat 2009 namelijk het jaar van Twitter wordt.
Het sportgala is vanavond. Stevie Ann doet de muziekquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ziet iemand van sport...*ofzo*
neeeeehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik post onder m'n nieuwe accountquote:Op dinsdag 16 december 2008 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als je het over de sr hebt
wat is je oude account danquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:02 schreef Seabiscuit het volgende:
[..]
Oh ik post onder m'n nieuwe account![]()
Was 't even vergeten.
Titel valt wel mee, maar die waslijst met uitvoerenden...quote:Op dinsdag 16 december 2008 21:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Now playing: THE KILLERS FEAT ELTON JOHN AND NEIL TENNANT - JOSEPH, BETTER YOU THAN ME
lange titel
prima tochquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:07 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mn zusje heeft haar goede vriend en drukker zo ver gekregen om wat voor m te doen![]()
![]()
![]()
![]()
leest u allen:
C,
Is het formaat A5 ?Bij uitzondering wil ik het wel doen.Voorwaarde is wel dat ons logo en naam er op komen met de vermeldingbelangeloos geprint door:.
Groet, Hans
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat staat er opquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
zo test cdtje voor morgen is klaar
Wat is dat? Serious Request? Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 16 december 2008 21:04 schreef gerbenp het volgende:
Ik ga zoiezo nog een keer naar Breda voor Serious Request te kijken, misschien ga ik naar de finale ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |