abonnement Unibet Coolblue
pi_64072994
Fijn dat het met Thijmen zo goed gaat!

Bep krijgt peer/appelstroop op brood, of jonge kaas, of geitensmeerkaas, of gewone roomkaas. Of soms gewoon een boterham met boter en dan nog een half eitje daarnaast

Oh en madam is helemaal leip van muziek, zo leuk om te zien dat ze gaat wiebelen als ze muziek hoort!
Saartje
  woensdag 17 december 2008 @ 06:51:41 #52
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64078428
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 20:58 schreef TearSong het volgende:
Over smeerkaas: is inderdaad vrij zout (maar daar durf ik nu niks meer over te zeggen ), als je het geeft dan kun je er wel voor kiezen om een variant te kiezen die wat minder zout bevat zoals slankie naturel of la vache qui rit.
Stella krijgt slankie naturel . Maar ik ga eens kijken naar roomkaas of la vache qui rit, want stiekem neem ik alle tips natuurlijk toch wel mee in mijn achterhoofd. Ik ben zelf alleen gewoon zo'n nitwit, all I know is "Vers is Gezond". En suiker en vetten zijn niet nodig (ongezond) en daar houd ik me dan keurig aan, in de veronderstelling dat Stella dus heel gezond opgroeit. Met ook nog het cb-lijstje ernaast.
pi_64078677
Guuzewuus..ik heb mijn oudste uren laten huilen, alleen in z`n eigen bedje. Ik heb hem elk dag brood met smeerworst gegeven want dat vond hij zo lekker. Hij lag zo`n beetje de hele dag in de box of o de grond want op schoot hoefde hij niet, dacht ik.
Ik heb al die tijd m`n stinkende best voor hem gedaan en gedaan waarvan ik op dat moment dacht (wist) dat dat het beste voor hem was.
Gaandeweg kom je er achter dat er dingen zijn die ook anders kunnen, maar dat betekent niet dat je voorheen een slechte moeder was of onverantwoord bezig.
Je bent er heel bewust mee bezig en als je er achter komt dat iets wat je doet niet zo goed is als je dacht, dan pas je dat aan. Een topmama, als je het mij vraagt
Saartje
pi_64078748
hier vooral appelstroop, vruchtenmoes, kaas op brood, smeerwordt is vies en smeerkaas ook maar zozo volgens meneer

qwa eten eet hij eigenlijk alles, kijk nog wel uit dat ik zijn eten iets minder kruid. Meneer vind vooral risotto erg lekker, maar ja daar mag ie niet zo veel van. Hij heeft met de sinterklaas ook een pepernoot op, maar die eet hij net zo smakelijk weg als de normale soepstengel.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_64079568
Jen is ook dol op patat Troel! Als wij patat eten heb ik altijd eerst iets anders voor Jen, maar zodra ze ziet dat wij patat eten krijg ik er niets gezonds meer in.

Maneki, eigenlijk zou iedereen gelijk een 3e moeten krijgen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64079585
Nathan eet graag appelstroop, smeerworst en bruine suiker op zijn broodje. Smeerkaas is niet favoriet.

En goed nieuws, Nathan is ontslagen uit het ziekenhuis en mag verder thuis uitzieken. Hij is nog wel ziek maar ze kunnen in het ziekenhuis nu toch niks meer voor hem betekenen.

Vandaag is de grote dag. Vorig jaar had ik om 08.30 uur mijn eerste wee, en om 13.53 was hij dan eindelijk geboren. Mijn kleine grote vent is al weer een jaar vandaag. Tijd om afscheid te nemen van dit topic en door te verhuizen naar het dreumestopic. Wat gaat de tijd toch veels te snel.
pi_64079791
Faja, gefeliciteerd met je grote knul. En wat heerlijk dat hij gewoon lekker thuis is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64079843
OH en vandaag, ik had Jen in haar bedje gezet met speelgoed omdat ik me ook nog moest aankleden. Dus ze zit daar heel lief te spelen, en denkt waarschijnlijk he, ik wil eruit. Dus mevrouw pakt de rand vast en gaat op haar knieen zitten. Dus ik al helemaal verbaast. "Goed hoor dametje!" Nog geen 2 tellen later staat ze dus in haar bedje. Volgens mijn man de hoogste tijd om haar bedje naar beneden te doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 17 december 2008 @ 09:36:17 #59
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64079853
Gefeliciteerd Faja. Fijn dat jullie thuis zijn!
***
  woensdag 17 december 2008 @ 09:38:30 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_64079885
Faja, gefeliciteerd

En fijn dat Nathan weer thuis is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 17 december 2008 @ 09:40:40 #61
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_64079920
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:35 schreef Ticootje het volgende:
OH en vandaag, ik had Jen in haar bedje gezet met speelgoed omdat ik me ook nog moest aankleden. Dus ze zit daar heel lief te spelen, en denkt waarschijnlijk he, ik wil eruit. Dus mevrouw pakt de rand vast en gaat op haar knieen zitten. Dus ik al helemaal verbaast. "Goed hoor dametje!" Nog geen 2 tellen later staat ze dus in haar bedje. Volgens mijn man de hoogste tijd om haar bedje naar beneden te doen.
Dat is een reden om meteen het bedje te verlagen inderdaad!
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
pi_64079986
Ja maar ze kan er gelukkig niet uitvallen ofzo, het bedje staat tussen de muur en mijn bed, dus ze valt niet op de grond ofzo. Maar inderdaad zodra ik tijd heb gaat haar bedje dus omlaag.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 17 december 2008 @ 09:51:13 #63
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64080119
Wanneer kregen jullie er trouwens voor het eerst een hele boterham in? Hier beperkt het zich nog steeds tot wat korstjes .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64080155
Al vrij snel Kim, maar tegenwoordig is het brood eten drama. Ze hoeft gewoon niets. Met moeite een halve boterham als ik de stukjes 6x terugstop..

Ik haal altijd de korstjes eraf en geef alleen het zachte brood in stukjes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64080646
Bep eet nog steeds niet altijd een hele boterham. Soms eet ze er anderhalf. Als ze helemaal geen brood wil eten geef ik haar een beschuit, die vind ze (nog) geweldig lekker.
En Tico inderdaad, iedereen zou direct de derde moeten krijgen! Ik sta er nu zoveel relaxter in, dat alleen zorgt er al voor dat de hele molen lekker draait

Nathan welkom thuis jochie! En gefeliciteerd met je eerste verjaardag
Saartje
pi_64080736
Wij zijn afgelopen zondag begonnen met een paar hapjes wortel en gisteren heeft ze daar ook wat hapjes van gehad. Moet je dan eigenlijk een paar dagen hetzelfde geven of kun je nu bijvoorbeeld ook sperzieboontjes geven?
En hoelang daarna begin je dan met fruit?
En hoe warm moet trouwens een groentehapje zijn? Ik heb het in onze flessenwarmer van Avent opgewarmd (potje) en vond het eigenlijk vrij lauw aanvoelen. In de magnetron klaarmaken doe ik liever niet

Welkom thuis Nathan! En gefeliciteerd met je verjaardag
  woensdag 17 december 2008 @ 10:25:27 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_64080834
quote:
Op woensdag 17 december 2008 09:35 schreef Ticootje het volgende:
OH en vandaag, ik had Jen in haar bedje gezet met speelgoed omdat ik me ook nog moest aankleden. Dus ze zit daar heel lief te spelen, en denkt waarschijnlijk he, ik wil eruit. Dus mevrouw pakt de rand vast en gaat op haar knieen zitten. Dus ik al helemaal verbaast. "Goed hoor dametje!" Nog geen 2 tellen later staat ze dus in haar bedje. Volgens mijn man de hoogste tijd om haar bedje naar beneden te doen.
Had je het bedje nog niet omlaag dan
Hier ging dat omlaag zodra Ruben kon staan hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64080866
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:25 schreef Troel het volgende:

[..]

Had je het bedje nog niet omlaag dan
Hier ging dat omlaag zodra Ruben kon staan hoor
Nee hoor, dr bedje is gewoon nog in de hoogste stand, hoef ik niet zo te bukken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 17 december 2008 @ 10:28:48 #69
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64080902
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:17 schreef Maneki.Neko het volgende:
Bep eet nog steeds niet altijd een hele boterham. Soms eet ze er anderhalf. Als ze helemaal geen brood wil eten geef ik haar een beschuit, die vind ze (nog) geweldig lekker.
En Tico inderdaad, iedereen zou direct de derde moeten krijgen! Ik sta er nu zoveel relaxter in, dat alleen zorgt er al voor dat de hele molen lekker draait

Nathan welkom thuis jochie! En gefeliciteerd met je eerste verjaardag
Oe, beschuit durf ik al helemaal niet. Is het niet voor een dreigende verstopping, dan wel het kokhalzen en eventueel verslikken in een stukje .

Maar ik las hierboven iets van vruchtenpuree. Is dat anders dan jam zonder suiker? Want ik vrees dat ik er toch iets op moet gaan smeren om haar een broodje te laten eten...

Ik voel mij eigenlijk ook wel heel relaxt hoor, ondanks dat het mijn eerste is. Ik heb af en toe wel eens mijn paniekmomentjes, maar dat heb je volgens mij ook nog met een tweede of derde. Maar ik heb ook een heel relaxt kind, dat scheelt misschien ook wel.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64081006
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:20 schreef mrien het volgende:
Wij zijn afgelopen zondag begonnen met een paar hapjes wortel en gisteren heeft ze daar ook wat hapjes van gehad. Moet je dan eigenlijk een paar dagen hetzelfde geven of kun je nu bijvoorbeeld ook sperzieboontjes geven?

Eigenlijk kun je het beste iets meerdere dagen achter elkaar geven zodat kindjes goed kunnen wennen aan de smaak
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64081014
Oh, ik voel me ook heel goed als moeder zijnde. Maar er zijn nu al dingen waarvan ik zeg dat had ik beter anders kunnen doen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64081025
Dat stond me inderdaad nog bij, maar wist het niet meer zeker
Bedankt!
  woensdag 17 december 2008 @ 10:36:34 #73
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64081117
Oh, helemaal overheen gelezen, gefeliciteerd met Nathan Faja! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 17 december 2008 @ 10:37:13 #74
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64081131
k_i_m, je zou evt. gewoon een potje fruit kunnen kopen en dat op brood smeren.

Oh, en ik voel me ook prima als moeder. Ik geloof niet dat ik het bij een volgende ooit anders zou doen.
***
pi_64081138
Faja, wat fijn dat Nathan weer thuis is!! En Nathan, gefeliciteerd!

Ik ben vandaag voor het eerst langer alleen met Thomas. Nixxx is op kantoor, en geen kraamzorg. Ik vind het best spannend... en Guus, ik moet steeds aan jou denken, dat jij hethelemaal alleen doet! Ik heb nu ik zelf mama ben, nog meer respect voor je!

Vanmiddag ga ik naar de HA, wond ziet er niet zo goed uit en het wondvocht dat eruit komt stinkt. .
pi_64081140
Gefeliciteerd met Nathan en ik ben blij dat hij weer thuis is!
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_64081184
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:37 schreef Reinhilde het volgende:
Faja, wat fijn dat Nathan weer thuis is!! En Nathan, gefeliciteerd!

Ik ben vandaag voor het eerst langer alleen met Thomas. Nixxx is op kantoor, en geen kraamzorg. Ik vind het best spannend... en Guus, ik moet steeds aan jou denken, dat jij hethelemaal alleen doet! Ik heb nu ik zelf mama ben, nog meer respect voor je!

Vanmiddag ga ik naar de HA, wond ziet er niet zo goed uit en het wondvocht dat eruit komt stinkt. .
Jeetje, dat klinkt helemaal niet lekker.

Je hoeft toch niet alleen?? Ga je dat redden met de kleine zelf op stap?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64081212
Spannend he Reinhilde!
In ieder geval maar zo denken, zorg voor Thomas en voor jezelf en de rest komt wel weer als Nixxx thuis is!
  woensdag 17 december 2008 @ 10:43:01 #79
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64081308
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:37 schreef Reinhilde het volgende:
Faja, wat fijn dat Nathan weer thuis is!! En Nathan, gefeliciteerd!

Ik ben vandaag voor het eerst langer alleen met Thomas. Nixxx is op kantoor, en geen kraamzorg. Ik vind het best spannend... en Guus, ik moet steeds aan jou denken, dat jij hethelemaal alleen doet! Ik heb nu ik zelf mama ben, nog meer respect voor je!

Vanmiddag ga ik naar de HA, wond ziet er niet zo goed uit en het wondvocht dat eruit komt stinkt. .
Je valt tot 6 weken na de bevalling nog onder de verloskundige he? Die kan je ook bellen dat ze bij je langskomen, dan hoef je niet helemaal naar de HA .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64081310
Ik kon inderdaad pas douchen enzo als M. weer thuis was.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 17 december 2008 @ 10:44:08 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_64081347
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Je valt tot 6 weken na de bevalling nog onder de verloskundige he? Die kan je ook bellen dat ze bij je langskomen, dan hoef je niet helemaal naar de HA .
Dat dus! Gewoon bellen met de VK Reinhilde!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64081448
Idd even bellen hoor, lijkt me iets handiger zo met een eerste dag alleen met je kleintje...denk dat dat al vermoeiend genoeg is

En Faja, wat fijn dat Nathan weer thuis is en natuurlijk gefeliciteerd met je kleine grote mannetje
  Jubileum moderator woensdag 17 december 2008 @ 10:50:58 #83
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64081525
Faja wat fijn dat Nathan thuis is, dubbel gefeliciteerd dus

Ontstoken wonden e.d. van de keizersnede stuurt de VK ook door naar de huisarts hoor, dus je kunt ook de VK overslaan. (tenminste dat was bij mijn zusje zo)
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 17 december 2008 @ 10:57:11 #84
1627 dutchie
Eįmanė Sśrion
pi_64081661
Nathan jarig en weer thuis!
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 17 december 2008 @ 10:58:10 #85
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64081685
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:50 schreef Lois het volgende:
Faja wat fijn dat Nathan thuis is, dubbel gefeliciteerd dus

Ontstoken wonden e.d. van de keizersnede stuurt de VK ook door naar de huisarts hoor, dus je kunt ook de VK overslaan. (tenminste dat was bij mijn zusje zo)
Wat stom . Kunnen zij er niet voor zorgen dat de HA op huisbezoek komt dan??
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64081855
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Je valt tot 6 weken na de bevalling nog onder de verloskundige he? Die kan je ook bellen dat ze bij je langskomen, dan hoef je niet helemaal naar de HA .
Klinkt als een goede tip!
Hier viel ik alleen in de kraamtijd onder de verloskundige trouwens. na 10 dagen gewoon onder de huisarts.
pi_64082118
Ik viel ook alleen de eerste 10 dagen onder de VK. Daarna moest ik maar de HA of de gyn bellen.
Nixxx is vanmiddag weer thuis, dus hij brengt me even met de auto.
Ik ben allang blij dat ikprecies om 0800 belde en daardoor het laatste plekje had.
pi_64082198
Oh gelukkig. Zeker dat jij nu met pijn loopt "moet" je echt niet met de kleine en een maxicosi gaan lopen sjouwen. Ik vond het in het begin ook zo'n gedoe; met de kleine erop uit. Ik had ook echt altijd alles bij me.

Nu stop ik een luier in mijn binnenzak en neem ik een paar doekjes mee en gaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 17 december 2008 @ 11:17:11 #89
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64082241
Oh, wat fijn dat Nathan thuis is! En gefeliciteerd met je allereerste verjaardag, jochie!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_64082417
Het enige wat ik mag dragen is Thomas, derest geeft te veel druk op mijn wond, dat mag pas na 6weken.

Heb ik m net verschoond, pffffffrrrtft. Luier weer vol.
pi_64082437
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:22 schreef Reinhilde het volgende:
Het enige wat ik mag dragen is Thomas, derest geeft te veel druk op mijn wond, dat mag pas na 6weken.

Heb ik m net verschoond, pffffffrrrtft. Luier weer vol.
Dat doen ze Nekpoep..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64082514
Wacht maar tot je straks een keer echt weg moet, heb je kind net gevoed, schone luier en al, en dan wil je net weggaan...pfffffffrrrt
Toen was ik te laat op m'n werk, waar ik die dag al later mocht beginnen en dus gewoon nog te laat was

Lotte is zo lief aan het gillen en geluidjes maken de laatste dagen, zo leuk!
Heb opeens een heel ander kind lijkt het! Ze lacht de hele dag door, is echt vrolijk en vind bijna alles leuk wat je doet
pi_64083514
Nathan gefeliciteerd en wat fijn dat je weer thuis bent!!
  woensdag 17 december 2008 @ 12:08:14 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_64083855
fijn dat Nathan weer thuis is!!
stormy waters...
sailin'
  woensdag 17 december 2008 @ 12:09:46 #95
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64083921
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:15 schreef Ticootje het volgende:
Oh gelukkig. Zeker dat jij nu met pijn loopt "moet" je echt niet met de kleine en een maxicosi gaan lopen sjouwen. Ik vond het in het begin ook zo'n gedoe; met de kleine erop uit. Ik had ook echt altijd alles bij me.

Nu stop ik een luier in mijn binnenzak en neem ik een paar doekjes mee en gaan.
Whehe, bekend.

zit ik met mijn 3 luiertassen .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64084005
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:09 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Whehe, bekend.

zit ik met mijn 3 luiertassen .
Mijn luiertas gaat nog wel mee als ik naar mn ouders ga. Pyjama mee, slaapzak mee... Maar om even de stad in te gaan, nee echt niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 17 december 2008 @ 12:18:00 #97
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64084184
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:11 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Mijn luiertas gaat nog wel mee als ik naar mn ouders ga. Pyjama mee, slaapzak mee... Maar om even de stad in te gaan, nee echt niet.
Ja, dat wel idd. Als wij ergens een nachtje blijven gaat de tas ook mee, maar dat is ook op 1 hand te tellen geweest .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_64084291
Misschien moet ik de luiertas maar gebruiken voor het kdv... Daar gebruik ik nu ook wel een tas voor. Dan wordt ie tenminste gebruikt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64084436
Ik heb luiertas wel altijd bij me; maar als ik even de stad in ga blijft ie in de auto.

Ik ben onderhand wel gewend te sjouwen; naar m'n werk met de kolfspullen; en met amber met haar eigen spullen

k_i_m !
En je hebt zulke mooie nog wel!
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  woensdag 17 december 2008 @ 12:39:41 #100
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_64084888
I know. Het ging fout toen ik na Lilah d'r geboorte van mijn zwager en schoonzus een prachtige ruime handtas voor mijn verjaardag kado kreeg .

Ze worden ook nog wel gebruikt, maar echt voor langere bezoekjes en naar opa en oma.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')