abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 10 december 1999 @ 15:41:00 #1
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_229736
Goed, Tara gaat bloot. Hier was een topic over, maar die heeft Amappa in zijn eentje om zeep geholpen. Knap werk Amappa!

Sabien, gaat ook bloot zoals ik begrepen heb. En Cyrille zal ook wel niet lang op zich laten wachten. Al denk ik dat daar weinig te zien valt. Ik mag hopen dat Anouk, Bianca en Mona geen voorstel krijgen, want ik denk dat we het daar wel over eens zijn. Leuke meiden, maar liever niet naakt.

Kom ik op het volgende: Wie van de mannen gaat en mag er bloot?

Ik heb altijd staan (ja staan) applaudiseren als Maurice weer in zijn onderbroek het huis door banjerde. Als hij dan ook nog eens zijn pushups deed, floot ik om zijn achterkant.
Dat was ook de enige reden dat hij er voor mij in mocht blijven en nu mag hij van mij in de Playgirl (bestaat die nog?) gaan staan.

Bart met zijn piercing.... Vellie nais! Bart en zijn borstkas ....
Dus mag van mij ook naakt.

Ruud, heb ik al te vaak naakt gezien. Meer dan goed voor me is. Dus die maar niet meer.

Willem, ik ga geen open deuren intrappen. Maar gister een stukje gezien waar Willem in zijn onderbroek loopt. Wat zal de Wibra blij zijn met deze gratis reclame. Jak
Dus laat hem zijn onderbroek maar aanhouden!

Misschien moet deze in de Roddel... , maar ik vind het tijd voor wat luchtigers
En trouwens we mogen hier wel over Tara in de Playboy praten met foto's! Dus dan kan deze topic heel goed.

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_229737
Van mij hoeft er helemaal geen man uit de kleren

  vrijdag 10 december 1999 @ 15:52:00 #3
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_229738
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Net zomin als ik wil weten wie er op RTL4 allemaal een Fiat Panda rijdt wil ik weten hoe die gasten er van binnen uitzien. Ik kan dan niet meer naar ze kijken zonder me dat Bifi-worstje te herinneren.

[Dit bericht is gewijzigd door Doorsneu Opdroef (Datum 10 December 1999).]

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

  vrijdag 10 december 1999 @ 15:55:00 #4
1315 Pooh
Think, think, think
pi_229739
Bart..uiteraard
Deze man zou ik wel even wat beter willen bekijken....
  vrijdag 10 december 1999 @ 15:56:00 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_229740
quote:
op 12-10-1999 om 03:52 PM schreef Doorsneu Opdroef het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Net zomin als ik wil weten wie er op RTL4 allemaal een Fiat Panda rijdt wil ik weten hoe die gasten er van binnen uitzien. Ik kan dan niet meer naar ze kijken zonder me dat Bifi-worstje te herinneren.


Volgens mij is dat toch al gelukt. Vanavond kijk jij vast net zo naar Willem als ik: In dat mooie lubberende Zebra-broekje

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_229741
Er mag van mij best een duo-fotoshoot komen
van Maurice en Bart!!!
Daarna kies ik wel welke ik nu ECHT de leukste vond :-))
Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
  vrijdag 10 december 1999 @ 16:08:00 #7
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_229742
Ik wil graag dat bart uit de kleren gaat,met zijn lekkere lijf en zijn tepelpiercing


BlondeDoos!
pi_229743
Nou, ik zal eerlijk bekennen dat Bart een lekker lijf heeft, maar in de playgirl?
De andere drie hoeven natuurlijk al helemaal niet! Ruud = te vaak gezien, Maurice = verkeerde kop, Willem = moet ik dat nog uitleggen?

pi_229744
BART! yes, mjammie! Ik heb eerlijk gezegd ook al een erotische droom over hem gehad.

Maurice heeft ook een aardig lijf maar ik ben op z'n karakter afgeknapt en daardoor kan ik hem ook niet meer aantrekkelijk vinden.
Ruud en Willem: commentaar overbodig
Lijkt me trouwens wel lachen; Ruud in soft focus met een teddybeertje als vijgeblaadje )

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  vrijdag 10 december 1999 @ 20:06:00 #10
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_229745
Lijkt me duidelijk : BART BART BART BART BART het is gewoon een superlekker ding. Ik zou hem graag 's nachts in een donker steegje tegenkomen.
  vrijdag 10 december 1999 @ 20:10:00 #11
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_229746
Mijn favoriet is nog steeds Willem maar om die nou bloot te zien nee geef mij qua lijf maar Bart.
pi_229747
Merisse, Ruud met vijgeblad is inderdaad wel lachen. het was me trouwens nog nooit opgevallen dat bart een piercing heeft. Vind ik een minpuntje (tenzij hij er sabine aanhangt) Tja Ruud en Willem: HOUDT ALSTUBLIEFT JULLIE KLEREN AAN!!!!!
ik golf niet, dus houd ik meer tijd over voor mijn werk
  vrijdag 10 december 1999 @ 20:17:00 #13
521 ruby
Hell yeah!
pi_229748
Ik zit er eigenlijk niet om te springen maar als ik zou moeten kiezen dan vind ik de lichamen van Bart en Maurice het mooist, maar ja die zijn natuurlijk ook wat jonger. Mocht Maurice ooit gaan poseren voor een blad, dan hoop ik wel dat ie een andere slip aan heeft die hij niet tot z'n oksels aantrekt, brrrrrr.

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 10 december 1999 @ 21:02:00 #14
242 Pinball
Electric Monk
pi_229749
Martin heeft niet zoveel indruk gemaakt bij de FOK!-girls he?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_229750
De mannen lopen de hele tijd te paraderen in een short (vooral dooiiiigaan Bart!!), wat heeft "bloot" daar nog aan toe te voegen??
Net uit het warme buitenbad....dampende lijfen....de natte broekjes aan de billen geplakt...that's hot!!!

(uh...dit is toch de serieuze site van FOK hč?!)

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_229751
De mannen lopen de hele tijd te paraderen in een short (vooral dooiiiigaan Bart!!), wat heeft "bloot" daar nog aan toe te voegen??
Net uit het warme buitenbad....dampende lijfen....de natte broekjes aan de billen geplakt...that's hot!!!

(uh...dit is toch de serieuze site van FOK hč?!)

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_229752
De mannen lopen de hele tijd te paraderen in een short (vooral dooiiiigaan Bart!!), wat heeft "bloot" daar nog aan toe te voegen??
Net uit het warme buitenbad....dampende lijfen....de natte broekjes aan de billen geplakt...that's hot!!!

(uh...dit is toch de serieuze site van FOK hč?!)


oeps....'k ben iets te heftig met m'n muis geweest...of zou het komen door de topic...'n beetje te opgewonden??
------------------
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

[Dit bericht is gewijzigd door MissAverage (Datum 11 December 1999).]

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

pi_229753
Oke Bart en Maurice hebben het beste lijf, maar daar houd het dan ook mee op. Ik heb al eerder gezegd Bart niet aantrekkelijk te vinden, (vooral z'n kin is bijzonder A-symetrisch). Maurice draagt zeer fout ondergoed, maar daar valt nog iets aaan te doen. maar om eerlijk te zijn zit ik opp zijn hoofd ook niet echt te wachten. Voor wat ruud betreft al had hij het lijf van bart en het hoofd van Sean Connery, dan nog zat ik na al zijn wijsheden over de interactie tussen mannen en vrouwen ( als je ze een vinger geeft..., ze had haar op haar tepels, mannen willen af en toe lekker naaien, alleen lekker klaarkomen etc.) echt niet meer op zijn fotos te wachten. En willem, ach na zij echtscheidings verhaal vind ik die alleen nog maar zielig. Nee ik kijk als heteroseksueele vrouw nog liever naar TARA.
pi_229754
Nou, ik zou Bart wel eens bloot willen zien.
Hij heeft het lekkerste lijf, vind ik!!!!
Mauwries had trouwens ook wel een leuk wasbordje......
Ik ga voor Bart!Ik hoop ook dat hij wint!
Hij is de enige met 'karakter!!!

pi_229755
Ik zie ook wel wat in een duo- reportage van Maurice en Bart. Beiden hebben een erg mooi wasbordje en zijn, vind ik, net goed gespierd. Het zijn tenminste niet van die patserige bodybuilder mega- spieren. Bah, dat zou pas een afknapper zijn!

By the way...Bart z'n tepelpiercing vind ik maar niets.

pi_229756
Willen jullie helemaal geen Fok!kers naakt zien?

Ik hoef Bart en consorten niet naakt te zien maar ik ben dan ook een man.

Dutchie ik wist niet dan je een vrouw was.

  zaterdag 11 december 1999 @ 11:54:00 #22
1829 Jewel
De enige echte!
pi_229757
quote:
op 12-10-1999 om 10:12 PM schreef elmo het volgende:
Ik ga voor Bart!Ik hoop ook dat hij wint!
Hij is de enige met 'karakter!!!

Ik zou ook Bart's 'karakter' graag in een uitgebreide naakt reportage willen zien

Maurice heeft dan wel een goed figuur maar ik vind het een beetje te 'klinisch', en ik hoef hem dan ook absoluut niet bloot te zien, sorry maar het doet me niks.

  zaterdag 11 december 1999 @ 13:51:00 #23
2148 Duiveltje
lief en vrolijk }:o)
pi_229758
Ik zou Bartje z'n kontje wel eens willen zien , verder hoeft niet , want een naakte man vind ik niet echt een mooi gezicht ....
Liever eigenwijs , dan helemaal geen zelfvertrouwen ....*Loesje*

  zaterdag 11 december 1999 @ 13:53:00 #24
2148 Duiveltje
lief en vrolijk }:o)
pi_229759
Ik zou Bartje z'n kontje wel eens willen zien , verder hoeft niet , want een naakte man vind ik niet echt een mooi gezicht ....
Liever eigenwijs , dan helemaal geen zelfvertrouwen ....*Loesje*

  zaterdag 11 december 1999 @ 14:27:00 #25
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_229760
Wat zouden we ervan zeggen als we gewoon iedereen zijn/haarkleren aan laten houden?

Ik ben normaal niet heel erg preuts oid, maar na die melkbussen van Tara heb ik voorlopig weer even geen zin in sex... brrrrr en dat hebben ze nog zo mooi mogelijk gefotografeerd ook.....

Na ja la maa, ik ben niet helemaal lekker geloof ik...

Groetjes, Casey

pi_229761
Ik wil Martin zien die een koe neukt! (Al is het maar te zien om te zien wat mensen allemaal niet doen om in de belangstelling te blijven als ze eenmaal aan roem geroken hebben. Al denk ik niet dat Martin geinhaleerd heeft)
Ik heb een vuur gemaakt, je vindt as als je terukomt, as.
pi_229762
Duiveltje. Dat gedeelte van Bart staat hier zelfs op FOK! ergens in de oudere topics. Ik geloof dat ie geen gezicht heet, en dat Hunter 'm had aangemaakt. Zal Jumparound leuk vinden trouwens ... Hoewel, wat maakt het allemaal uit. In een mannen- of vrouwenblad verschijnen is wel wat anders. Als ze dat nou met zijn allen inderdaad niet zouden doen? Mijn dank is groot.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  zaterdag 11 december 1999 @ 23:59:00 #28
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_229763
quote:
op 12-11-1999 om 07:41 PM schreef GEeR+ het volgende:
Ik wil Martin zien die een koe neukt! (Al is het maar te zien om te zien wat mensen allemaal niet doen om in de belangstelling te blijven als ze eenmaal aan roem geroken hebben. Al denk ik niet dat Martin geinhaleerd heeft)


Ik weet dat ik nu een onderwerp heb aangehaald die net kan. Maar hou het wel netjes.
Moest er eerlijk gezegd wel om lachen .

Ben een dag(je) weggeweest en ik ben blij te weten dat ik niet de enige ben die wel eens wat anders wil zien dan een naakte Tara.
Give me some Bart and a piece of Maurice !

Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')