abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 10 december 1999 @ 15:39:00 #1
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_229719
Gek gevoel maar het is echt waar: Ik ben bang dat ik Maurice echt ga missen !
De laatste drie weken heb ik mij echt rot lopen irriteren aan Dries. Bij iedere trek van zijn gezicht, ieder woord dat hij sprak en bij iedere oogopslag die hij deed kreeg ik spontaan acnee achter mijn lenzen. Ik was al bijna van plan een politieke partij op te richten die het zou verbieden dat de beelden van Maurice nog langer op tv zouden worden uitgezonden ! Mijn blijdschap was dan ook zeer groot toen ik gisteravond het Orakel Wouters de verlossende woorden hoorde spreken: "het is geworden..........Maurice" !

Tot 22:30 liep ik in mijn eentje een pollonaisse door het huis, zo blij als een kind was ik. Tijdens de uitzending kreeg ik echter een heel naar gevoel. Ik vond het zielig worden. Van de 5 was hij denk ik de enige die echt heel graag langer had willen blijven en nou moest juist hij eruit.

Toen Daph hem kwam halen schoot er een brok in mijn keel, ik moest echt mijn best doen om mijn tranen binnen te houden en het ergste was nog wel dat ik mezelf gedeeltelijk verantwoordelijk voelde voor het gedwongen vertrek van deze jongen. ( ik heb zelfs voor het eerst gebeld naar VOO, hellaas niets gewonnen).

Na de uitzending, toen ik Dries nog even op het trappetje zag zetten bekroop mij een leeg gevoel en nu, de "day after the night before" ben ik zelfs bang dat ik "mijn" Dries ga missen !

Zijn er hier nog meer die er zo over denken ?
Misschien iemand die mij kan helpen (Stichting Korrelatie).

Groet,

Vincent

Vrij verstandig, neuk een appel !

  vrijdag 10 december 1999 @ 15:44:00 #2
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_229720
Vincent, geeft niets hoor. Heb ik bij iedereen die eruit gaat. Zelfs als ik ze met een spandoek had willen nomineren, blijf ik achteraf zeggen: Toch jammer... slik.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 10 december 1999 @ 15:46:00 #3
1660 amappa
is BB a young one?
pi_229721
He Bumme, dit is heel erg fout. Dit heet cross-posting en wordt door fokkers niet gewaardeerd! Let maar op.
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  vrijdag 10 december 1999 @ 15:53:00 #4
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_229722
Is niet mijn bedoeling hoor ! Ik vroeg mij gewoon af waar dit topic moest ! Zal het niet meer doen en laat aan de beheerders de mogelijkheid welke ze weghalen !
*sorry*
Vrij verstandig, neuk een appel !

pi_229723
Tja ik wou hem er ook uit hebben ,maar nu die eenmaal weg is mis je toch ook wel een bepaalde humor in het BB huis ,misschien toch wel een beetje jammer
  vrijdag 10 december 1999 @ 15:55:00 #6
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_229724
quote:
op 12-10-1999 om 03:46 PM schreef amappa het volgende:
He Bumme, dit is heel erg fout. Dit heet cross-posting en wordt door fokkers niet gewaardeerd! Let maar op.

Hahaha, de pot verwijt de ketel dat 'ie hele topics Amappa't!

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 10 december 1999 @ 15:57:00 #7
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_229725
quote:
op 12-10-1999 om 03:46 PM schreef amappa het volgende:
He Bumme, dit is heel erg fout. Dit heet cross-posting en wordt door fokkers niet gewaardeerd! Let maar op.

Waar staat het nog meer dan?

Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 10 december 1999 @ 15:59:00 #8
1660 amappa
is BB a young one?
pi_229726
quote:
op 12-10-1999 om 03:55 PM schreef Roache het volgende:
Hahaha, de pot verwijt de ketel dat 'ie hele topics Amappa't!

HAHAHA, Bumme geeft niet, ik behoedde je even voor een wat fellere aanval van een andere fokker!

Roache ik lig helemaal in een deuk . Maar volgens mij ben ik er achter hoe je een compleet topic kunt laten verwijderen. Het is me vandaag gelukt, maar weet absoluut niet meer hoe ik het gedaan heb.

[Dit bericht is gewijzigd door amappa (Datum 10 December 1999).]

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  vrijdag 10 december 1999 @ 16:04:00 #9
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_229727
quote:
op 12-10-1999 om 03:59 PM schreef amappa het volgende:
HAHAHA, Bumme geeft niet, ik behoedde je even voor een wat fellere aanval van een andere fokker!

Roache ik lig helemaal in een deuk . Maar volgens mij ben ik er achter hoe je een compleet topic kunt laten verwijderen. Het is me vandaag gelukt, maar weet absoluut niet meer hoe ik het gedaan heb.


Daar doelde ik eigenlijk ook op, maar ontmasker jij je hier nu als notoire crossposter?!?! Aap uit mouw?!?!

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 10 december 1999 @ 16:10:00 #10
1660 amappa
is BB a young one?
pi_229728
quote:
op 12-10-1999 om 04:04 PM schreef Roache het volgende:
Daar doelde ik eigenlijk ook op, maar ontmasker jij je hier nu als notoire crossposter?!?! Aap uit mouw?!?!

Roache, ssstttt!

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  vrijdag 10 december 1999 @ 16:20:00 #11
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_229729
quote:
op 12-10-1999 om 04:10 PM schreef amappa het volgende:
Roache, ssstttt!

okee, okee. Rustig aan, oh nee geen hoofdletters gebruiken.

Maar, om On-topic te blijven/geraken: Ik denk dat ik Maurice ook ga missen, en dan vooral omdat deze eerste afsplitsing van de harde kern (beladen woord, bah) het einde inluidt van het BB tijdperk, de tijd dringt! Het is dus niet een zuivere gedachte van mij, ik ga Maurice missen, nee, ik zal straks BB missen.....

Ben te zaai voor een signature
pi_229730
Even on-topic dan maar.. Nee ik mis Mauwries niet.
Amen.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammŕ, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 10 december 1999 @ 17:11:00 #13
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_229731
Staat inderdaad ook al in ander forum. Wat wil je nou Bumme? Dat zoveel mogelijk mensen reageren? Da's dan gelukt.
Maar niet meer doen hoor, foei. Anders wordt Danny of Phileine boos. En die laatste is net ziek geweest, dus spaar haar een beetje. Niet meer cross-posten!
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_229732
Maurice was gewoon ontzettend cool.
Cam Clown of the Week:

http://www.camclown.cjb.net

pi_229733
quote:
op 12-10-1999 om 03:39 PM schreef Bumme het volgende:
Gek gevoel maar het is echt waar: Ik ben bang dat ik Maurice echt ga missen !
De laatste drie weken heb ik mij echt rot lopen irriteren aan Dries. Bij iedere trek van zijn gezicht, ieder woord dat hij sprak en bij iedere oogopslag die hij deed kreeg ik spontaan acnee achter mijn lenzen. Ik was al bijna van plan een politieke partij op te richten die het zou verbieden dat de beelden van Maurice nog langer op tv zouden worden uitgezonden ! Mijn blijdschap was dan ook zeer groot toen ik gisteravond het Orakel Wouters de verlossende woorden hoorde spreken: "het is geworden..........Maurice" !

Tot 22:30 liep ik in mijn eentje een pollonaisse door het huis, zo blij als een kind was ik. Tijdens de uitzending kreeg ik echter een heel naar gevoel. Ik vond het zielig worden. Van de 5 was hij denk ik de enige die echt heel graag langer had willen blijven en nou moest juist hij eruit.

Toen Daph hem kwam halen schoot er een brok in mijn keel, ik moest echt mijn best doen om mijn tranen binnen te houden en het ergste was nog wel dat ik mezelf gedeeltelijk verantwoordelijk voelde voor het gedwongen vertrek van deze jongen. ( ik heb zelfs voor het eerst gebeld naar VOO, hellaas niets gewonnen).

Na de uitzending, toen ik Dries nog even op het trappetje zag zetten bekroop mij een leeg gevoel en nu, de "day after the night before" ben ik zelfs bang dat ik "mijn" Dries ga missen !

Zijn er hier nog meer die er zo over denken ?
Misschien iemand die mij kan helpen (Stichting Korrelatie).

Groet,

Vincent



Vincent,
je meent er geen snars van vlgs. mij en je topic titel is misleidend.

  vrijdag 10 december 1999 @ 18:00:00 #16
2029 Prole
dicere est facere
pi_229734
Ik niet

Prole

  vrijdag 10 december 1999 @ 18:24:00 #17
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_229735
quote:
op 12-10-1999 om 05:26 PM schreef Moor het volgende:
Vincent,
je meent er geen snars van vlgs. mij en je topic titel is misleidend.

Ik meen het serieus ! De titel van dit topic is niet misleidend bedoeld. Toen ik hem daar gister zo nerveus en zenuwachtig zag zitten vond ik het echt sneu terwijl ik al drie weken aan het hopen was dat hij er uit zou moeten want irritant dat was hij zeker en hij voegde weinig tot niets toe.......... dacht ik toen.

Vrij verstandig, neuk een appel !

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')