abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64046479
Zoals jullie vast wel weten zijn er massa's vergelijkingssites actief waarbij je met één klik op de knop je al kan zien waar je het goedkoopste ticket kan boeken. Erg handig natuurlijk, maar inmiddels zijn er tig websites die zulke diensten aanbieden, en dan is het moeilijk te onderscheiden welke website nou betrouwbaar is, en welke niet.
Zover ik weet zijn er een aantal behoorlijke bekende actief zoals ATP, Monty's, vliegtickets.nl, cheaptickets, budgetair.nl, ga zo maar door. Maar wat zijn jullie ervaringen met deze online systemen? Welke site kunnen jullie mij zo aanraden?
pi_64046774
www.cheaptickets.nl

Ik heb positieve ervaringen met deze site.
Alleen moe tje wel een paar verschillende dagen vergelijken om het beste resultaat te krijgen
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_64046939
skyscanner
pi_64048351
Ik wil ook weten welke, tot nu toe lijkt cheaptickets.com voor mij het beste resultaat te geven..
pi_64049103
www.kayak.com voor lange vluchten
www.skyscanner.net voor Europese vluchten

slotje
pi_64051515
En ik kwam er helaas te laat achter dat ze een behoorlijke administratie prijs rekenen bij het boeken. Ik geloof zo'n 45 euro. Andere sites zijn goedkoper.

Zou wel handig zijn om de boekingskosten ook in de lijst op te nemen.
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:21 schreef oinkoink12 het volgende:
www.cheaptickets.nl

Ik heb positieve ervaringen met deze site.
Alleen moe tje wel een paar verschillende dagen vergelijken om het beste resultaat te krijgen
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_64058526
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat Montys, en Cheaptickets het zelfde ticketsysteem gebruiken. :s
pi_64060446
Beste is gewoon een aantal sites te proberen, en kijken wat die voor opties geven. Vervolgens ook nog naar de site van de airline zelf gaan om te kijken of die misschien nog lager zijn/lagere boekingskosten hebben en het dan bij de goedkoopste boeken
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_64105370
Let inderdaad goed op de boekingskosten. Bij de luchtvaartmaatschappijen zelf zijn die meestal ¤ 10, bij boekingssites vaak veel hoger, en wat veel ergerlijker is, je krijgt vaak pas nadat je je naam en adresgegevens hebt ingevuld, te zien hoe hoog die boekingskosten zijn. Dan denk je al snel: "nu ja, ik ben nu al zo ver..."
Cheaptickets.nl en Wordlticketcenter zijn twee beruchte voorbeelden van bedrijven die torenhoge boekingskosten hanteren, die dan ook nog allerlei vreemde fantasienamen als "passenger service tax" dragen.
Het schijnt zo te zijn dat deze praktijk toegestaan is, ondanks de nieuwe Europese regels omtrent netto vliegtarieven, en dat de consumentenbond er daarom geen actie tegen kan ondernemen. Wat mij betreft grenst het aan oplichting en verdienen deze sites, die niet direct bij de eerste prijsopgave alle kosten laten zien, een boycot.
It's not a lie, if you believe
pi_64147360
Ik boek altijd bij www.vluchtzoeker.nl. Laagste tarieven en de boekingskosten zijn ook enigszins redelijk. Cheaptickets zit toch altijd net even wat hoger.
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_64149717
Momondo is wel een aardige site. Deze zoekt op heel veel verschillende van die vergelijkingssites.
When you came pulling in here, did you notice a sign out in front of my house that said Dead Nigger Storage?
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:21:00 #13
167419 Leinonlein
Exit AMS, Enter BLN
pi_64150197
www.wegolo.nl geeft ook wel een mooi overzicht .
Levenswerk: Berlijn Blog.
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:23:25 #14
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_64150272
Skyscanner ftw voor Europese vluchten.
Confidence through competence
pi_64164132
Bedankt voor de tips hier, ook ik wil tickets vergelijken
Nog nooit een ticket online geboekt trouwens, maar ik wilde aan welke prijs ik ongeveer moest denken.
Ik heb geen creditcard, kun je een ticket ook boeken zonder creditcard?
pi_64164389
Ik heb goede ervaring met http://www.acheapflight.net voor verre vluchten en zie nu net dat kayak.com de zelfde tip geeft.
pi_64164441
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 22:12 schreef Ikook het volgende:
Nog nooit een ticket online geboekt trouwens, maar ik wilde aan welke prijs ik ongeveer moest denken.
Dat wordt een stuk lastiger zonder CC. Er zullen ongetwijfeld sites zijn waar dat kan, maar ook vele sites waar dat niet kan.
pi_64164620
quote:
oa. vliegwinkel.nl / atp.nl / cheaptickets.nl kan je met iDeal en/of overschrijving betalen
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_64165109
quote:
killroy

goedkope tickets, bagger service
pi_66365661
Ik las laatst ergens een nieuwsartikel over een nieuws dienst van een bedrijf, warbij het bedrijf voor jou alle vliegtickets gaat vergelijken. Dit kost je dan 16 of 40 euro (geloof ik) en kan je een flinke besparing opleveren.

Nu heb ik in Google gezocht en in mijn webgeschiednis, maar ik kan het artikel niet meer vinden. Weet toevallig nog iemand de naam of url van het bedrijf?
pi_66374486
Gewoon hier op fok.nl vragen in:

Het grote -Hoe kom ik goedkoop van A naar B- topic #14

Vragen over vliegen #7 (e-tickets, bagage, belasting etc)

Kun je van het geld dat je ermee bespaart, hier een abo nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')