abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_229685
Weet iemand hoe het nu precies zit?
Ik lees net op de officiele BB site dat de laatste drie bewoners op 30 december het huis zullen verlaten, hoewel ik de hele tijd heb gedacht dat het op 31 december zou zijn!
30 december zou super balen zijn, want dan ben ik dus niet thuis (gelukkig ben ik in het bezit van een video-recorder, maar ik zou het liever live zien!).

Groetjes, Fannetje

  vrijdag 10 december 1999 @ 15:12:00 #2
1036 Djie Ahr
Wordt het nog mooi op de weg!
pi_229686
Volgens mij is het op 30 december omdat ze het een en ander moeten monteren. Het wordt 31 december uitgezonden.
Tevens willen de bewoners volgens mij met oud/nieuw thuis zijn.

Almere = Water, bos, strand, leuk wonen en hééél veel meer.


  vrijdag 10 december 1999 @ 15:21:00 #3
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_229687
Stel je voor dat de overgebleven 3 spontaan de 30e opstappen, omdat ze de 31e thuis willen zijn.
Rolf X. in de studio: Dames en heren, welkom in deze allerlaatste uitzending van BB waarin het grote moment aangebroken is. Wie gaat er met Fl. 250.000 naar huis? We schakelen nu live over naar het BB-huis... Hallo bewoners, het is zover! Willen jullie allemaal even op de gele bank gaan zitten?
....
Hallo bewoners? Dames en heren, het lijkt erop dat het knopje op het meest cruciale moment ons in de steek laat.
....
Hallo bewoners? Wacht, ik krijg wat door... Dat kan niet!!!!
....
Dames en heren, we gaan even naar de commercials.
....

Volgens mij knallen de champagnekurken dan bij Rolf X. uit de oren. Ach, ik fantaseer maar wat. Moet eigenlijk nog wat werk doen, maar het is vrijdag. Dus vergeef als het hierbovengeschrevene nergens op slaat.

Als je niet lacht, ben je dood.
pi_229688
Bart had het gisteravond (ja, in die Ton) over een show en eerder afsteken van vuurwerk. Dat was allemaal slecht te verstaan, maar het kan zijn dat hij doelde op het afsteken van vuurwerk op 30 december, zoals op dit forum al eens gesuggereert werd. Maar inderdaad zit op 31 december iedereen thuis !
Blijft zich verbazen
pi_229689
Dutchie

Die vond ik goed !

Dat zou nog eens een stunt zijn! Ik zou die kop van Rolf X. wel eens willen zien

hahahahahaha

pi_229690
Dit staat vandaag op de Veronica BB site:
Gisterenavond heeft Maurice het huis verlaten. Dat betekent dat er
van de oorspronkelijke negen bewoners er nu nog vier over zijn:
Ruud, Willem, Bart en Karin. Er schijnt nogal wat onduidelijkheid te
zijn over hoe het nominatieschema er nu verder uitziet voor de
bewoners. Even een korte uitleg. Volgende week maandag (20
december) moeten de bewoners voor de laatste keer twee
medebewoners nomineren. De donderdag daarna (23 december)
zal één van de genomineerden het huis verlaten. De drie personen
die dan nog in het huis zitten, zullen daar tot 30 december blijven.
Die avond zullen alledrie de bewoners het huis verlaten, en wordt
bekend wie Nederland tot winnaar heeft uitgeroepen. Het is dus
niet zo dat de winnaar nog enige tijd alléén in het Big Brother-huis
zal verblijven.
pi_229691
Soms snap ik het allemaal niet meer zo!

Gister zat ik te kijken en zag ik staan 'Dag 85'. Volgens mij was het de bedoeling dat ze er maar 100 dagen in zitten, maaruh... Dat is dan niet op 30 of op 31 december?...

Hmmm...

pi_229692
blijkbaar weten zij het zelf dus nog niet. Heb net de uitzending van vanavond gezien en daarin hadden zij het erover wanneer zij het huis uit konden. Of zij wel om 24 uur op 31 december thuis zouden zijn. Dat was de cliffhanger geloof ik.
pi_229693
Veronica doet wel alsof ze het nog een keer moeten uitleggen maar volgens mij hebben ze net de beslissing genomen. De bewoners weten van niets "Nou Ruud, tot volgend jaar" zei de vriendin op de video.

Het lijkt me logisch dat de uitzending 'echt' live is op de 30ste. Een avond waarop gigantische kijkcijfers gehaald kunnen worden. Bovendien, hou het maar eens 24 uur geheim. Lukt nooit. En dan is het alsof je naar een voetbalwedstrijd kijkt waar je de uitslag al van kent.

Maar blijft de vraag: Waarom 107 dagen? Waarom zijn de bewoners niet een week later het huis ingegaan. Rekenfoutje?

  Admin vrijdag 10 december 1999 @ 23:53:00 #10
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_229694
voor de bewoners is het natuurlijk leuk als ze de (streepje op de e) jaarwisseling van het millenium kunnen meemaken (als ze daar psychisch toe in staat zijn).

En typisch V is het ook wel: gewoon de boel neppen (hoewel, ze geven het wel vantevoren toe).

Anyway, ik hoorde de bewoners zich vandaag (of was het gisteren) afvragen "hoe dat ging" aan het eind. Dus zij weten misschien ook nog van niets.


I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zaterdag 11 december 1999 @ 12:17:00 #11
1829 Jewel
De enige echte!
pi_229695
Misschien was het wel een typefout.??????
Maar goed, ik weet het ook niet.
pi_229696
Dutchie....pure humor joh! hahahaha
Ze kunnen zich ook stiekum in de keukenkastjes verstoppen en SURPRISE roepen als Rolf ze komt zoeken.
Maar ik ben bang dat Hummie daar een stokje voor steekt door streng te roepen dat ze daar onmiddelijk uit moeten komen.

Het zal trouwens druk worden op de Hogering (ringweg rond Almere) de 30e. Ik ga zeker kijken, met een grote schaal oliebollen voor de winnaars. Dat zijn ze voor mij namelijk alle drie!

Iedereen onwijs fijne kerstdagen en veel geluk in de Millies!

Joyrider


pi_229697
quote:
op 12-10-1999 om 02:41 PM vroeg Fannetje het volgende:
Weet iemand hoe het nu precies zit?

Veronica weet zelf niet hoe het precies zit. Alle pogingen het precies te weten terwijl de programmamakers nog niet precies weten hoe het zit zijn gedoemd om te mislukken.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  Redactie Frontpage zaterdag 11 december 1999 @ 21:29:00 #14
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_229698
Het doet me denken aan twee live uitzendingen tijdens de jaarwisseling 1996/1997: Het was live: op de BRT telde Bart Peters af en op RTL4 Andre van Duin. En in allebei de programma's zat Marco Borsato. Vandaag in de uitzending 11/12/99 hadden ze het er over om voor de jaarwisseling het huis te verlaten.
Ik denk dat er zowiezo geen hond kijkt om 00.15 op 1/1/00. Waarom dan live?
  zondag 12 december 1999 @ 00:10:00 #15
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_229699
quote:
op 12-11-1999 om 07:49 PM schreef Joyrider het volgende:

Ze kunnen zich ook stiekum in de keukenkastjes verstoppen en SURPRISE roepen als Rolf ze komt zoeken.
Maar ik ben bang dat Hummie daar een stokje voor steekt door streng te roepen dat ze daar onmiddelijk uit moeten komen.

Het zal trouwens druk worden op de Hogering (ringweg rond Almere) de 30e. Ik ga zeker kijken, met een grote schaal oliebollen voor de winnaars. Dat zijn ze voor mij namelijk alle drie!


Joyrider



Joyrider, je werkt inspirerend! Dat is natuurlijk veel leuker! Ze kunnen natuurlijk ook op le moment suprème met zijn allen gaan kijken wie het langst onder water kan blijven in ze hot top. Degene die dit wint mag van mij ook de Fl.250.000 krijgen.

Ik heb trouwens gehoord dat onze fijne minister van Verkeer en Waterstaat speciaal voor de 30e nog een stuk snelweg bij Almere geopend heeft. Wat een topwijf hè!

Als je niet lacht, ben je dood.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')