abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_64031196


Voor de mensen die meteen willen luisteren: Klik hier

Nog een paar dagen en dan gaat Serious Request weer van start. Vanaf 19 december staat er een Glazen Huis in het centrum van Breda. Drie dj's van Radio 3FM laten zich daarin vrijwillig opsluiten om geld in te zamelen voor vluchtelingen wereldwijd. Michiel Veenstra, die zelf ook vaak op FOK! te vinden is, zit daar niet bij. Hij is net vader geworden en wil dus graag thuis zijn rond de kerst. Maar dat wil niet zeggen dat hij stil zit tijdens Serious Request. Zo is hij vanavond bij ons in de uitzending te horen. Hij trapt een speciale actie af die FOK! doet voor Serious Request. Hoe dat allemaal zit hoor je van hem, vanavond live vanaf 20:00 uur.

Ga jij geld geven aan Serious Request? Stem nu op onze poll (rechts onder in beeld).

Naast de FP, het forum, Sport, de weblog en het fotoboek hebben we ook een PR-afdeling op FOK! Zij gaan over alle externe contacten en prijsvragen die FOK! heeft. Vanaf vandaag hoor je ook een update van dat front. PR-dame BrandX bellen we vanavond.

Uiteraard hoor je het overige nieuws van FOK! van Shmoopy en Sj0rsz.

Onze nieuwe studio in Tilburg is af! Beeldmateriaal staat op onze Hyve. Meld je dus aan voor http://fokradio.hyves.nl !

Natuurlijk kun je live tijdens de uitzending mee praten via ons irc-kanaal #fokradio. Het kan ook via Skype. Je kunt ons bellen op actionradiolive. Uiteraard kun je ook zelf de muziek aanvragen.

Meteen luisteren?
Luister mee via de mp3 stream
Luister mee via de Windows Media Player stream
Luister mee via de AAC stream

Op de FP en Actionradio.nl vind je de luisterlinks ook. Tegenwoordig kun je ook luisteren als je een PDA hebt met GPRS verbinding. Ga dan naar de speciale PDA-site.

Veel luisterplezier!

[ Bericht 0% gewijzigd door FOKradio op 15-12-2008 14:43:37 ]
  Boks-Chick maandag 15 december 2008 @ 15:16:33 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_64032047
luistertvp
lolwut
pi_64032072
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:16 schreef BrandX het volgende:
luistertvp
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 15 december 2008 @ 15:18:27 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64032769
Welke Michiel?

[ Bericht 70% gewijzigd door gieliskut op 15-12-2008 19:24:24 ]
pi_64032857
Nee, dat doe je zo.
quote:
Welke Michiel? VEENSTRA VEENSTRA!
pi_64032996
quote:
Op maandag 15 december 2008 15:49 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Nee, dat doe je zo.
[..]


ben eigelijk opzoek naar de veenstra veenstra smiley die tijdens sr is gemaakt door fok!
pi_64033051
hey, wat heb ik gemist?


is het al begonnen?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_64034000
No shmoop today, we gaan de kerstboom versieren, kerstkaarten knutselen en warme chocomel drinken in een verwoede poging van mij een Libellemoeder te maken.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_64034383
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:32 schreef shmoopy het volgende:
No shmoop today, we gaan de kerstboom versieren, kerstkaarten knutselen en warme chocomel drinken in een verwoede poging van mij een Libellemoeder te maken.
Dan is het bij uitstek leuk je ff te bellen
pi_64034437
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:47 schreef FOKradio het volgende:

[..]

Dan is het bij uitstek leuk je ff te bellen
je heb gelogen, michiel is heul niet live.
pi_64034594
quote:
Op maandag 15 december 2008 16:47 schreef FOKradio het volgende:

[..]

Dan is het bij uitstek leuk je ff te bellen
Tuurlijk, als jij getuige wil zijn van een hysterisch gillende shmoopy die wanhopige pogingen doet 2 draken van kinderen uit elkaar te houden want "IK BEN DIT JAAR AAN DE BEURT OM DE PIEK ER OP TE ZETTEN!11!" Blééér!!1 MAMAAAAAAA!!! terwijl ik een kat bij de breekbare ballen vandaan hou, ondertussen de kerstliedjes op een wat hoger volume zettend zodat de buren me niet horen krijsen dat : HET GODVERDOMME TOCH ELK JAAR WEER HETZELFDE GESODEMIETER IS EN KAN HET NOU NIET EENS NET ZOALS OP DE VOORPAGINA VAN DE ALLERFUCKINGHANDE??!! dan moet je vooral bellen.

Maar ik neem niet op.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_64034613
Vreeeede op aaaarde.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_64034716
arno kun je uitleggen hoe zowel bij ar als bij 3fm kan zijn om 8 uur?

[ Bericht 23% gewijzigd door gieliskut op 15-12-2008 19:24:08 ]
pi_64034850
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:00 schreef gieliskut het volgende:
arno kun je uitleggen hoe [ afbeelding ] zowel bij ar als bij 3fm kan zijn om 8 uur?
telefonisch?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_64035146
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:06 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

telefonisch?
hij moet zijn uitzending maken.

arno kan je vanavond a balladeer - Superman Can't Move His Legs draaien, het is zeer bijzonder voor mij, 10 jaar geleden ben ik per ongeluk getrouwd op deze plaat.

EN vandaag zijn we precies 10 jaar getrouwd, we zijn getrouwd op 15-12-1998 om 21:05.(me vrouw wou persee trouwen onder de sterrenhemel(bij een of ander kasteeltje waar trouwerijen plaatsvinden), het heeft een vermogen gekost omdat er weinig ambtenaren in de avond beschikbaar zijn .
pi_64035441
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:20 schreef gieliskut het volgende:
arno kan je vanavond a balladeer - Superman Can't Move His Legs draaien, het is zeer bijzonder voor mij, 10 jaar geleden ben ik per ongeluk getrouwd op deze plaat.
Knap, aangezien dat nummer pas net uit is en niet 10 jaar geleden al.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_64035613
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:33 schreef Misstique het volgende:

[..]

Knap, aangezien dat nummer pas net uit is en niet 10 jaar geleden al.
dat nummer is niet net uit, het populaire nummer is net uit.

het origineel is komt volgens mij uit de jaren 70 of 80 maar was niet van balladeer.

en gezien ik niet verwacht dat arno het origineel heeft vraag ik om balladeer.

het origineel is namelijk van amerikaan, met alleen een gitaar.
pi_64035833
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:42 schreef gieliskut het volgende:

[..]

dat nummer is niet net uit, het populaire nummer is net uit.

het origineel is komt volgens mij uit de jaren 70 of 80 maar was niet van balladeer.

en gezien ik niet verwacht dat arno het origineel heeft vraag ik om balladeer.

het origineel is namelijk van amerikaan, met alleen een gitaar.
Frontman Marinus was vorige week nog op 3FM aan het vertellen dat hij het nummer zelf verzonnen heeft en hoe hij op de tekst is gekomen. Zat een nogal persoonlijk verhaal achter ook.

Maar goed, geef eens een linkje naar het origineel dan? Ben wel benieuwd nu.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_64035857
quote:
Op maandag 15 december 2008 17:54 schreef Misstique het volgende:

[..]

Frontman Marinus was vorige week nog op 3FM aan het vertellen dat hij het nummer zelf verzonnen heeft en hoe hij op de tekst is gekomen. Zat een nogal persoonlijk verhaal achter ook.

Maar goed, geef eens een linkje naar het origineel dan? Ben wel benieuwd nu.
guus meeuwis heeft ook alles zelf geschreven en verzonnen totdat je ze gaat opzoeken
dat heet commercieel denken.

vraag straks maar michiel die kan me verhaal bevestigen, die heeft tenminste muziek kennis.
pi_64035932
Je hebt geen linkje dus?
Jammer. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_64035975
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:00 schreef Misstique het volgende:
Je hebt geen linkje dus?
Jammer. .
ik heb hier een wielplaat(lp), met het nummer, die wil ik best wel op sturen/je mag hem komen halen), om te lenen uiteraard.

ikwil hem ook nog wel naar danny sturen, zodat hij hem kan doorsturen als je dat prettiger vind.
  maandag 15 december 2008 @ 18:19:06 #23
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_64036324
Ik ga luisteren Veenstra Veenstra is leuk wordt duo luisteren dus
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 15 december 2008 @ 18:43:28 #24
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_64036887
TerugVind
pi_64036927
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:43 schreef Erasmo het volgende:
TerugVind[ afbeelding ]
heeee daar zit mijn copyright op
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')