abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 10 december 1999 @ 12:39:00 #1
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_229648
Omdat er na het onfortuinlijke () vertrek van Maurice nog maar drie bewoners in het huis zitten waar Bart tegenaan kan schoppen krijgt Bart het m.i. verdomd moeilijk. Aangezien zowel Willem als Ruud als Karin het geen ene %@#$ kan schelen wat Bart van hen vind (daar staan ze, op Ruud na misschien, boven) en Bart dus niet in staat is ze te irriteren, en zo een (in zijn ogen) superieure positie in te nemen, zal hij een nieuwe stategie moeten bepalen. Hij is daar al mee begonnen door 'diepe' gesprekken met Ruud te voeren, en op die vreemde rode stoel te gaan zitten met Willem in de buurt (waar is dat ding gebleven? Brandhout? Dat verklaart meteen de rode kleur van de aromatherapie ), maar ik denk dat nu Bartje geen tegenstander meer heeft hij de rest gaat pushen en zo het deksel op de neus krijgt. Karin trekt meer naar Willem, Ruud gaat terug naar Willem en Bart betrekt zijn boomstronkje in de tuin weer (weet U nog, dat stukje boom waar Bartje in het begin vaak op stond, als een geitje op een rots, enfin, dat is meer voer voor...)
Kern is dat door het vreedzaam verzet van de rest Bart zijn doel voorbij zal streven als de Coyote die door zijn papieren tunnel heen rent en de afgrond invalt, terwijl Maurice gewoon de tunnel is doorgelopen.


(Off-topic-(kan dat? Off-topic in je eigen topic? Geen reacties graag)quote:
Rolf Wouters, terwijl hij eigenlijk spektakel verwachtte: "Dat wordt weer 20 minuten op de bank zitten.")

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

pi_229649
Bartje moeilijker?
Kom nou......het wordt alleen maar makkelijker, en voor ons ook, we weten nu tenminste wie die 250.000 pop gaat winnen!
Het geheim van succes is weten wie je de schuld moet geven voor je mislukkingen!
  vrijdag 10 december 1999 @ 14:22:00 #3
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_229650
Maakt het Willem niet uit wat Bart van hem vindt? No way! Ik heb nog nooit iemand zo verbijsterd zien kijken als Willem toen Bart hem vertelde dat hij nep-aardig was. Complete ontgoocheling. Vervolgens loopt Willem (de enige niet-genomineerde) dagen te miepen over het feit dat hij door Bart wel genomineerd is. Nee nee nee, onze Willem schijt 7 kleuren stront als hij Bart alleen maar ziet. Wat had die gozer graag gezien dat Bart eruit was gegaan gisteren.
Ik denk dat Karin en Ruud er veel inder last van hebben, maar Willem trekt zich ziekelijk veel aan van wat Bart over hem denkt. Hij is als enige echt bang voor Bart als concurrent: daarom doet hij niet anders dan hem zwart maken bij de anderen. Zo poogt hij zich boven Bart te plaatse. ERg droef voor iemand die 1,5 keer zo oud is.

Groetjes, Casey

  zaterdag 11 december 1999 @ 12:33:00 #4
1829 Jewel
De enige echte!
pi_229651
quote:
op 12-10-1999 om 02:22 PM schreef Casey het volgende:
Nee nee nee, onze Willem schijt 7 kleuren stront als hij Bart alleen maar ziet.


Een waarheid als een koe. Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.
pi_229652
Niet alleen schijt hij kleuren maar ziet ze ook nog voor zijn ogen (zwart) van jaloezie. Paars van woede. Ik zou het leuk vinden wanneer ook nog de kleur rood tot willum komt. Van schaamte.
  zaterdag 11 december 1999 @ 17:59:00 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_229653
quote:
op 12-11-1999 om 05:51 PM schreef itsme het volgende:
Niet alleen schijt hij kleuren maar ziet ze ook nog voor zijn ogen (zwart) van jaloezie. Paars van woede. Ik zou het leuk vinden wanneer ook nog de kleur rood tot willum komt. Van schaamte.


En hij ergert zich groen en geel!

pi_229654
quote:
op 12-11-1999 om 05:59 PM schreef misterDre het volgende:
En hij ergert zich groen en geel!

Haagse kleuren misterDre?

Bart zal die laatste paar weken fluitend uitzingen lijkt me en Willem zal het wat moeilijker krijgen aangezien langzamerhand z'n "maatjes" weggaan. Nee hoor, Bartje redt het wel als het aan hem ligt.
Toedeloe Willem, vaarwel!!!

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 11 december 1999 @ 18:34:00 #8
215 misterDre
Paint it black!
pi_229655
quote:
op 12-11-1999 om 06:22 PM schreef ruby het volgende:
Haagse kleuren misterDre?


Wat een toeval!

Wist je dat Bart redeljk bekend is in Den haag en als je daar in die bruisende bouwput de weg kan vinden dan is het BB-huis een makkie. (dit gaat weer nergens over, sorry)

pi_229656
quote:
op 10-19-1999 om 04:43 PM schreef Terrence het volgende:
quote van BB

Willem vertelt deze middag een verhaal aan Bianca waardoor weer wat duidelijker wordt waarom Bart zo enorm is geschrokken van zijn nominatie. Willem: “Toen we op de eerste dag per limousine naar het Big Brother-huis werden gereden, hoorde ik van mijn chauffeuse een raar verhaal over. Zij bleek getrouwd te zijn met de chauffeur van de eerste taxi, waar Bart in vervoerd werd. Die man had haar verteld dat Bart er vanuit ging dat hij zou gaan winnen.” Bianca is verbaasd: “Het is raar dat hij daar tevoren al vanuit ging. Dan heb je geen realistisch beeld van de situatie hier.”


Willem zat toen al te roddelen (2 maanden terug), en zat toen al met Bart in z'n maag !

Van alles is weer waardeloos

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')