abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_229542
Laatste nieuws! Leest allen de nachtstreams!

http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002709.html

Met dank aan Kierewiet! en Moor hebben we een verslag van een gesprek dat vele zaken oplost en aan het daglicht brengt. Als al die saaie uitzendingen een eigen topic krijgen dat verdient dit verslag zeker een eigen commentaar.

Wat denken jullie van het besprokene, en hoe zal dat vanavond in de uitzendingen komen?

Headlines

Willem op therapeutische basis in het huis.

Willem doorziet de pogingen van VOO om Bart te laten winnen

De drie mannen verdelen de poet

Goed nieuws voor Petra en Wim. De Karin en Maurice-relatie geheel onschuldig:

quote:

W: Iedereen heeft wel een maatje gevonden. Jij met Sabine, Maurice met Karin, Ruud kon lekker knuffelen met Mona.
B: Maar M en K hadden niets.
W: Nee, dat niet.

Willem over Tessa, Bart over Sabine

De manipulatie van Anouk, haar gesprekken in de DBK en twee gratis sloffen sigaretten.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 10 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  vrijdag 10 december 1999 @ 09:08:00 #2
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_229543
Nogmaals, als Bart werkelijk door VOO als "winnaar" in deze groep zou ziten, had men hem echt wel shag gegeven.

Dus de insinuaties van Willem zijn puur alleen op zijn gevoel en zijn onzekerheid gebaseerd.

Het was dan voor mij eerder een "openbaring" om vannacht te horen dat ook Bart het absoluut niet fair vond dat Anouk wel voorzien werd van 2 sloffen sigaretten.

pi_229544
Hunter en Quenda, ik reageer eens even.

Het meest in het ood springende was het verhaal over hoe VOO de bewoners zal neerzetten. Willem had daar een heel duidelijke kijk op. Bart geloofde hem niet echt, kon overigens wel in zijn gedachtengang meegaan. Ruud zei eigenlijk opvallend weinig gisteravond. Quenda, ik deel je mening niet dat Willem dat zegt op basis van zijn onzekerheid. Willem had gisteravond in de waterton gewoon een goed gefundeerd verhaal.

Het verdelen van de Poet is nog niet afgesproken. De mannen zouden er ieder voor zich eens over nadenken wat zij reeel zouden vinden. Daarbij werd ook opgemerkt dat Karin ook bij de laatste 4 zit, dus dat dat morgenvroeg nog even ter sprake moest komen. (maar toen lag ik nog te snurken )

De manipulatie van Anouk, en hoe VOO dat deed had nul komma nul waardering van alle drie de mannen. Dit was volgens Willem duidelijk een poging om het programma te redden. Hij heeft er bij gezegd dat hij er van uitgaat dat de kijkers daar NIETS van weten. (klopt, op de streamvolgers na)

Het aantal van twee sloffen cigaretten werd door Bart aangehaald. Hij zei erbij dat hij overigens niet zeker wist of het er echt twee waren, maar in ieder geval kon Anouk onbeperkt krijgen.

Wat mij verder opviel was dat zowel Ruud als W bart zaten af te remmen als het over Sabine ging. Ruud was er heel stellig over dat Sabine alles met Bart kon.

Ik zal als er wat wordt uitgezonden over de Badderscene vanavond zeker op terugkomen, in hoeverre er is gemanipuleerd. Verder wil ik even benadrukken dat ik niet ALLE feiten heb kunnen intikken.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 10 December 1999).]

Blijft zich verbazen
  vrijdag 10 december 1999 @ 14:38:00 #4
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_229545
Dit is voor iemand die niet zo vaak op de streams kijkt en heel eerlijk gezegd ook de streamverslagen niet altijd helemaal leest, hele interessante informatie. Vanavond krijgt Voo dus de kans om te laten zien dat ze niet manipuleren of juist wel.
Gadver, kan het vanavond niet zien (heb een bruiloft) dus hou ik deze topic in de gaten morgen.
Als je niet lacht, ben je dood.
  vrijdag 10 december 1999 @ 14:41:00 #5
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_229546
Om vooraffe (is dit een woord?) speculaties over vermeend manipulatief gedrag van VOO te ontkrachten:
Op de officiële BB site staat het gesprek (welliswaar summier) uit de badkuip ook vermeld.
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 10 december 1999 @ 14:53:00 #6
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_229547
quote:
op 12-10-1999 om 02:41 PM schreef Roache het volgende:
Om vooraffe (is dit een woord?) speculaties over vermeend manipulatief gedrag van VOO te ontkrachten:
Op de officiële BB site staat het gesprek (welliswaar summier) uit de badkuip ook vermeld.

Roache, bedoel je dit?

Ruud deinst onderhand nergens voor terug en hijst zich in zijn zwembroek. In de stromende regen gaat hij in de tobbe zitten. Willem en Bart laten zich niet kennen en volgen zijn voorbeeld. Alledrie met een glas bier
in hun hand. Ook nu gaat het gesprek nog steeds niet over Maurice.

Karin steunen
Willem: “Ik zei vanavond tegen Ruud, we moeten Karin toch een beetje steunen en opvangen. Ze is de enige vrouw hier en is nu
ook nog eens haar maatje kwijt.” Ruud weet wat Willem bedoelt,maar denkt dat Karin zichzelf best kan redden. “Ik heb ook al vier
maatjes in het huis verloren. En Karin kan best fel zijn. Bovendien weet ik dat ik niet haar lieverdje ben.” Willem neemt het voor Karin op: “Dat is niet zo. Ze vindt jou een sympathieke knul. Het feit dat ze een andere denkwijze heeft, is iets heel anders.” Dan gaat Ruud overstag. “Ik heb er een enorme waardering voor dat ze de kracht heeft om hier aan mee te doen. Vooral met haar
kinderen. Ik respecteer haar gewoon.” En uiteindelijk geeft hij Willem zijn zin: “Als ze het moeilijk heeft, zal ik haar even lekker masseren.” Dat levert hem een compliment op. “Als jij iemand masseert, ben jij los van je hele gewone doen. Daar ben je heel secuur in”, zegt Willem tegen hem. Ruud: “Ik heb het ook wel in mijn vingers.” Bart lukt het niet om ook serieus te doen: “Jij bent best wel handig met je vingers. Borduren kan je niet, maar…” Willem laat zich hier niet door afleiden: “Deze aankomende weken zijn driedubbel moeilijk voor haar”, vervolgt hij. Ruud: “Zij mist Maurice, haar kinderen en ze zit tegen het einde op te hikken.” Willem: “Dat niet alleen, maar ze zit ook met drie kerels.”

Vrijwillig vertrek
Hierna springt het gesprek van het ene onderwerp (Ruud: “Door dit bad slaap je er zo lekker”) over naar het andere (Bart: “Het ging vandaag meer tussen Maurice en mij. Karin mag wel in het huis blijven”). Zelfs Anouk komt nog even aan bod. Willem en Ruud zijn er van overtuigd dat Anouk niet eerder uit zichzelf is weggegaan door het gesprek met haar zus. Bart weet zeker dat dit komt door haar sigaretten. “Jullie zijn geen rokers, dus jullie begrijpen het niet.”
Hierna vertelt Bart dat hij het haar kwalijk neemt dat ze haar sigaretten nooit heeft gedeeld met hem. Vooral omdat zij ze gratis
heeft gekregen. De rest is het met hem eens.
Vlak voordat het drietal het bed opzoekt, nemen zij zich nog een ding voor. Bart: “We moeten er echt voor oppassen dat Karin niet
vrijwillig opstapt.” Ruud: “Daarom moeten wij haar ook vertroetelen.” Willem: “Ze moet niet optreden als een moederkloek. Dat is niet haar streven. Zij staat altijd als eerste op. We moeten ervoor zorgen dat ze dan niet alles alleen hoeft te doen.

Ok, ze geven toe dat er een gesprek in het bad is geweest, maar ik zie weinig terug van wat ik vannacht in de streamverslagen heb gelezen !

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 13 Januari 2000).]

pi_229548
Dit badgesprek van Ruud, Willem en Bart vind ik zelf het mooiste BB-moment tot nu toe. Dat wil zeggen, zoals het op de streams is verschenen; het is natuurlijk maar de vraag hoe er in geknipt en geplakt gaat worden.
Dan stap ik hierbij ook af van mijn complottheorie; het feit dat Anouk onbeperkt sigaretten kreeg en Bart niet zegt genoeg. Kankerden ze maar eens wat vaker op de manipulaties van Veronica! Prachtig hoe Willem de paniek van Veronica doorzag: doodsbang dat Anouk op een ongelegen ogenblik zou vertrekken. Punten voor Ruud, omdat hij Bart over Sabine de les las. En Bart was opener dan we hem in tijden gezien hebben.
Veronica, bedankt voor het Finse bad!!
Van mij mogen ze allemaal winnen en het geld fijn verdelen. Na vannacht gun ik het ze van harte.
Under the spreading chestnut tree
I sold you and you sold me

*******

Ruud: En de helft, da's vijftig procent!

  vrijdag 10 december 1999 @ 15:05:00 #8
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_229549
quote:
op 12-10-1999 om 02:53 PM schreef w.o.r. het volgende:
Roache, bedoel je dit?

Ja, dat bedoel ik. Ik zie in de streamverslagen niets anders dan wat hier staat, alleen staat het hier zoals ik al zei summier. Lees dit stukje van de BB-site eens voordat je de streams naleest, heb ik net ook gedaan, want ik dacht even dat ik heel erg fout zat, maar heus, er staat niets nieuws en er worden ook geen dingen verdraaid.

Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 10 december 1999 @ 15:18:00 #9
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_229550
Bovendien:
We waren het er al over eens dat VOO hier ook oogjes heeft. Zou een beetje suf van ze zijn om in dit stukje te knippen en plakken. Als ze slim zijn zenden ze het helemaal niet uit, maar van de andere kant: wat hebben ze te verliezen? Laten we eerlijk zijn, zoveel spannends is er niet gezegd in die tobbe.
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 10 december 1999 @ 15:30:00 #10
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_229551
quote:
op 12-10-1999 om 03:05 PM schreef Roache het volgende:
Ja, dat bedoel ik. Ik zie in de streamverslagen niets anders dan wat hier staat, alleen staat het hier zoals ik al zei summier. Lees dit stukje van de BB-site eens voordat je de streams naleest, heb ik net ook gedaan, want ik dacht even dat ik heel erg fout zat, maar heus, er staat niets nieuws en er worden ook geen dingen verdraaid.



Ik ben het helemaal met je eens dat er niets nieuws staat en er worden inderdaad ook geen dingen verdraaid. Ik doelde ook meer op wat er NIET staat in het VOO verslag:

(1) populariteitsinschattingen (Willem legt uit waarom Bart zal winnen - vond ik erg interessant om te lezen omdat de bewoners eea kennelijk toch beter inschatten dan veel fokkers vaak aannemen.)

(2) het verdelen van de buit (een man een man, een woord een woord - dit kan VOO natuurlijk ook niet vertellen; is tegen de regels, maar het is wel heel logisch dat het ter sprake komt.)

(3) kritiek van Bart op VOO ivm sigaretten (wordt in VOO verslag gebracht als kritiek op Anouk, terwijl het er Bart meer om gaat dat VOO de sigaretten gebruikte om Anouk te paaien)

Even voor de duidelijkheid, ik beticht VOO (nog) niet van manipulatie, maar dit waren de dingen die mij het meeste boeiden in het gesprek van vannacht en als ik me in de positie van VOO probeer te plaatsen, kan ik me haast niet voorstellen dat ze deze onderwerpen in beeld zullen brengen.

Wat hebben ze te verliezen? Tja, het laatste beetje geloofwaardigheid? Er is bijvoorbeeld hier uitgebreid gespeculeerd over de sigaretten van Anouk, maar ik heb nog nooit iemand van VOO horen toegeven dat ze die inderdaad gewoon hebben gegeven - tegen hun eigen regels in. Bovendien, als de mannen het geld onderling willen verdelen - en de bewoners zelf ook nog eens haarfijn uitleggen waarom Bartje uiteindelijk toch zal winnen, wordt het ook minder aantrekkelijk voor tvkijkend Nederland om hun stem uit te brengen - verlies van inkomsten dus!

Maar nogmaals, ik wil niet te snel oordelen en wacht met spanning de uitzending van vanavond af....

w.o.r.

P.S. Ik zie net dat Bart nu ook shag heeft gekregen... ze hebben hem dus wel degelijk gehoord en bewijzen hiermee zijn verhaal.

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 10 December 1999).]

  vrijdag 10 december 1999 @ 15:45:00 #11
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_229552
quote:
op 12-10-1999 om 03:30 PM schreef w.o.r. het volgende:

(1) populariteitsinschattingen
(2) het verdelen van de buit
(3) kritiek van Bart op VOO ivm sigaretten

Hoi w.o.r.
Ik voel me best kinderachtig, ik heb namelijk zitten wachten tot je weer reageerde.(hihi)
(1) In bijna iedere uitzending hoor ik wel bewoners tegen elkaar kletsen over hoe populair ze denken dat de ander is. Ik moet je meegeven dat de streamverslagen nu een duidelijk onderbouwde mening van Willem laten zien, iets wat normaliter inderdaad gebaseerd was op info die de bewoners van b.v Cyrille of Anouk gekregen hadden, en nu beredeneerd werd vanuit de VOO-optiek zoals Willem die ziet. (jongsnelwild)

(2) Volgens mij heeft Willem die 10.000 pop al in Ruud's broekzak zitten, zoals te zien was bij het vuurtje.

(3) De bewoners hebben een behoorlijke voorraad bier gekregen en praten na aan de keukentafel. Over van alles eigenlijk, maar opvallend weinig over Maurice. Wel over hun eigen situatie in het huis. Bart: “Je voelt je af en toe zo’n hondje die een beloning krijgt als hij braaf is.” Ruud is het hier helemaal mee eens: “Ik voel me ook zo kut. Ik ga daar in die dagboekkamer zitten om een uurtje muziek te krijgen. Je voelt je een beetje gebruikt. Daar baal ik gewoon van.” Hij raakt nu op dreef: “En ze bekijken het maar met die rode stoel. Ik pleur dat ding morgen over de schutting heen.”

Vind het toch 'sportief' dat ze dit op hun eigen site hebben staan.

w.o.r, dit zijn drie reacties van mij op jouw reacties. Zoals ik al aanhaalde voel ik me best kinderachtig; "Alles wat jij zegt kan ik beter"-achtig. Maar ik vind het wel leuk. Zoals een wijs man al eens zei: de tijd zal het leren. We zien het vanavond wel terug, of niet.

Ben te zaai voor een signature
pi_229553
quote:
op 12-10-1999 om 09:08 AM schreef Quenda het volgende:
Nogmaals, als Bart werkelijk door VOO als "winnaar" in deze groep zou ziten, had men hem echt wel shag gegeven.

Dus de insinuaties van Willem zijn puur alleen op zijn gevoel en zijn onzekerheid gebaseerd.

Het was dan voor mij eerder een "openbaring" om vannacht te horen dat ook Bart het absoluut niet fair vond dat Anouk wel voorzien werd van 2 sloffen sigaretten.



En nou las ik hier dat hij dus wel iets gekregen heeft !!
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002732.html

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  vrijdag 10 december 1999 @ 15:55:00 #13
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_229554
[quote]op 12-10-1999 om 03:45 PM schreef Roache het volgende:
Hoi w.o.r.
Ik voel me best kinderachtig, ik heb namelijk zitten wachten tot je weer reageerde.(hihi)

Same here Roache (schaam, bloos, )

w.o.r, dit zijn drie reacties van mij op jouw reacties. Zoals ik al aanhaalde voel ik me best kinderachtig; "Alles wat jij zegt kan ik beter"-achtig. Maar ik vind het wel leuk. Zoals een wijs man al eens zei: de tijd zal het leren. We zien het vanavond wel terug, of niet.

Ik ben gek op dit soort discussies! En inderdaad, laten we even de uitzending van vanavond afwachten!

Later...


pi_229555
Zojuist de uitzending op video bekeken. Van het Tobbeverslag bleef niet veel over. Het verhaal van Willem en zijn maat was het hoogtepunt voor de uitzending, (Moet zeker weer in de catogorie roddelpraat van Willem geplaatst worden) en ook het lief worden van Bart, maar dat laatste werd al niet helemaal uitgezonden. Flink in geknipt dus. Ik had graag de herhaling gehoord van Ruud dat Sabine alles met Bart kon doen.

En natuurlijk helemaal NIETS over de cigaretten van Anouk, het vuurwerk op 30 december (maar wel een cliffhanger ervan gemaakt), de populariteit van Bart als ware het de Young one. (nog net wel het stukje dat Willem zegt dat Bart nog wel populairder is dan Ruud, maar meteen daarna een knip.) Daarna zou namelijk Willems uiteenzetting komen van hoe dat met die populariteitsmanipulatie en kijkerspubliek zat. SNOEI, meteen en ander onderwerp in de tobbe.

En het verdelen van de Poet ? Niets over gezien. Minstens 13 minuten gespreksonderwerp geweest.

Ofwel, deze uitzending was weer een van de catogorie slaapverwekkend waar juist het materiaal dat ze zouden hebben kunnen gebruiken zo interessant was !

En dan Karin vanuit de veilige omgeving uitzenden is een slag onder de gordel ! Bah.

Blijft zich verbazen
  zaterdag 11 december 1999 @ 01:47:00 #15
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_229556
Kierewiet - ja, jammer hè?

Ben daarom des te blijer met jullie verslag van gisteren!

  zaterdag 11 december 1999 @ 11:59:00 #16
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_229557
Aaah, the yoke is on me then.....

Gelukkig staat het nog allemaal op onze harde schijfjes, om post-BB VOO eens goed mee om de oren te slaan.
Wrang hoor... (Sorry, ben net wakker)

Ben te zaai voor een signature
  zaterdag 11 december 1999 @ 16:00:00 #17
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_229558
quote:
op 12-11-1999 om 11:59 AM schreef Roache het volgende:
Aaah, the yoke is on me then.....

Gelukkig staat het nog allemaal op onze harde schijfjes, om post-BB VOO eens goed mee om de oren te slaan.
Wrang hoor... (Sorry, ben net wakker)


En toch blijf ik het jammer vinden dat dit soort info alleen nog op onze harde schijven overblijft.

Ik heb eens zitten nadenken wat we ermee zouden kunnen doen, maar kom er niet zo uit.
TV-programma 'BB- Wat u niet zag' zou ik zeker naar kijken, maar ik vraag me af wie het zou uitzenden (en hoe ze dat voor elkaar zouden krijgen qua copyright etc).

Ideëen, anyone?

  Redactie Frontpage zaterdag 11 december 1999 @ 16:16:00 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_229559
quote:
op 12-10-1999 om 02:29 PM schreef Kierewiet! het volgende:

De manipulatie van Anouk, en hoe VOO dat deed had nul komma nul waardering van alle drie de mannen. Dit was volgens Willem duidelijk een poging om het programma te redden. Hij heeft er bij gezegd dat hij er van uitgaat dat de kijkers daar NIETS van weten. (klopt, op de streamvolgers na)


Toen dit gebeurde hebben heel veel fokkers e-mails gestuurd naar kranten en er is ook aandacht aan besteed. Feit was dat Anouk weggestemd werd, toen ze nog een week bleef. Dat was mooi weer binnen voor 99 cnt p/m. De verdere manipulatie bleef dus uit: anouk mag ruilen met de weggestemde bewoner.

Hoe willen ze eigenlijk wegkomen met de bewoners zogenaamd 00,15 1 jan,2000 te laten vertrekken. Heel Almere afzetten soms? Ik bedoel, als de tv stations het weten gaan ze echt wel kijken, een SBS6 zeker, hebben ze programma's genoeg voor.

En over het verdelen van de poet: ze kunnen toch niet verbieden dat Bart straks 2x 50 ruggen overmaakt naar Karin en Ruud. Want willem moet er uit.

Die wastobbe tot slot, om even op de topic terug te komen is geniaal. Jammer dat ze daar in september niet al mee begonnen zijn. Zaten er nog vrouwen bij

  zaterdag 11 december 1999 @ 16:38:00 #19
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_229560
In de chat met Paul Romer zei laatstgenoemde dat het maken van een verdeling van het geld in het contract uitdrukkelijk verboden is. Dat kan dus wel.

Maar natuurlijk kan Bart wel besluiten op 23 Februari Ruud 50.000 te geven. Moet dan wel (nog een keer!!) belasting over worden betaald.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')