abonnement Unibet Coolblue
pi_63993014
Ik sta daar wel bij stil, maar dat is meer omdat het me vreselijk lijkt als stel dat, je vruchtje sterft af bij 5 of 6 weken ofzo, maar het blijft zitten soort van, dan kom je daar pas bij de 12-weken echo achter. Als ik heel eerlijk ben tegen mezelf, dan wil ik dat toch eigenlijk gewoon gelijk weten en actie ondernemen en weer verder met de hele rataplan zeg maar.
Maar ik kan me voorstellen dat het eng is om te testen, en dat vind ik zelf ook eng, maar ik heb toch liever die bevestiging.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63993446
Maar huuphuup toch, je hoeft helemaal niet bang te zijn hoor.
En, ik weet niet meer met hoeveel weken ik mn 1e afspraak had bij de vk, denk 8 of 9 maar ik heb toen wel een hartje gehoord.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  Jubileum moderator zaterdag 13 december 2008 @ 21:24:44 #78
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63993618
Ja maar Bumba dat is helemaal niet zo gangbaar hoor, dat je het hartje dan al hoort. Het heeft te maken met de stand en grootte van je baarmoeder, achter het schaambeen, en je onderhuidsvetlaagje etc. etc.
Doe nou niet voorkomen alsof je standaard het hartje kan horen dan, gem. genomen kan dat pas bij 12 weken ongeveer.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63993649
Dat weet ik Lois.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
  Jubileum moderator zaterdag 13 december 2008 @ 21:34:08 #80
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63993818
Ik bedoel het niet zo kattig als het er nu uitkomt, ik heb ook het hartje gehoord met 10 weken, bij mijn 2e zwangerschap, maar ik wilde eigenlijk Huup e.a. behoeden voor een teleurstelling of zelfs een erge schrik.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63993920
Ja ik bedoelde het meer van, het kan wel eens voorkomen van wel.. Iedereen zei hier zo stellig dat het niet kon.
Maar wat BE al zei, ze kan dit bij haar vk neerleggen, en die kan dan besluiten en toelichten om het wel of niet te proberen.
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_63993961
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 20:52 schreef miss_sly het volgende:
Ja maar...hebben jullie er dan ook over nagedacht wat je zou doen als de test ineens niet positief zou zijn...of als het streepje ineens lichter lijkt dan van de vorige test...of een of ander ander rampscenario?
Ik heb dus echt geen test meer gedaan, ik durf nog steeds niet
Ik heb volgens mij ergens gelezen dat de test op een gegeven moment weer licht word ook al ben je gwoon zwanger.
Ik begrijp dat je een bevestiging zoekt maar ik denk dat het slim is om het toch te proberen van je af te zetten (is makkelijk gezegt) anders kun je jezelf wel gek blijven maken,probeer er van te genieten nu het zo ver is!
01-08-2008
pi_63994018
Lois dank je voor je reply

Ik begrijp wat je bedoelt en ik reken nergens op verder van een 8 of 9 weken afspraak.
Bumba, bedankt voor je PM ik heb even nageteld, ik denk dat ik half januari dan op afspraak zou moeten.

Spannend! eng!

-edit- : P-P, haha, ik zie je berichtje net, ik geniet van iedere golf maagzuur die omhoog komt serieus!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63994746
quote:
Op donderdag 11 december 2008 22:18 schreef Poppejans het volgende:
Mijsje, dan snap ik alleen je NOD niet, als je rond nu je eisprong hebt, als je een eisprong hebt gehad kun je toch pas 14 dagen daarna testen?
22 december is als het (niet) goed is de eerste dag van mijn volgende menstruatie... 24 november was de vorige, en afgelopen maandag (8 december) was dan volgens het tellen de eisprong dan toch? dat is toch weer precies 14 dagen na de eerste dag van je laatste menstruatie? Of ben ik een beetje ernaast aan het denken? (of dacht je dat ik bedoelde dat ik nu ging testen? nee hoor... ik weet wel dat dat nog niet kan nu...)

KERSJES!!! WOW, GEFELICITEERD!!!!!!! nu de rest uit dit topic nog!!!
pi_63995074
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 19:23 schreef mefke79 het volgende:
De vanzelfsprekendheid ja. Uitspraken als "ik ga het goed eten en rustig aan doen, dan gaat het niet mis" en "we nemen kinderen"/
Tuurlijk, iedereen hoopt dat het goed gaat en iedereen hoopt dat het snel en op het juiste moment lukt, maar het IS niet vanzelfsprekend. Ik kan er echt niet tegen als mensen zo doen, knap dat jij je mond kan houden.
Pff, Karin nog tot de 18de, dat is nog effe. Volgens de matcare reclame hieronder kan je zes dagen voor tijd testen, maar ik zou die dingen niet vertrouwen...ik ga gewoon voor de ouderwetse clearblue. Vorige keer een keer een predictor gehad, maar ik werd niet vrolijk van dat ding. Succes met wachten!
bah, om van te k*tsen, zulke mensen!!! lekker taktloos...

en ik had voor mijn misser een gewone huis/tuin/keuken test van het kruidvat gedaan, die deed het prima! (en die van de volgende dag om te checken of ik het echt wel goed had gezien ook...) maar wel na de NOD getest... (een paar weken zelfs)
pi_63995412
Ik hoop echt dat ik snel last krijg van dingen als maagzuur of misselijkheid... tot nu toe heb ik helemaal nergens last van, alleen af en toe een steekje in mn buik maar dat wordt ook al minder... Hoewel ik wel ineens meer behoefte heb aan eten. Maar ik denk niet dat ik het aandurf nog een keer te testen om op die manier bevestiging te krijgen...
pi_63995501
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 22:39 schreef Chan het volgende:
Ik hoop echt dat ik snel last krijg van dingen als maagzuur of misselijkheid... tot nu toe heb ik helemaal nergens last van, alleen af en toe een steekje in mn buik maar dat wordt ook al minder... Hoewel ik wel ineens meer behoefte heb aan eten. Maar ik denk niet dat ik het aandurf nog een keer te testen om op die manier bevestiging te krijgen...
waarom wil je graag last van maagzuur of misselijkheid? Geloof me, je hebt getest, je bent zwanger!!!
pi_63996104
haha ja ok, maar ik ben toch wel bang dat het ineens mis gaat of zo.. en als je misselijk bent weet je toch min of meer zeker dat je 'nog altijd zwanger bent lijkt me? of is dat heel kortzichtig gedacht?
pi_63996299
Ja ik begrijp wel wat je bedoelt hoor Chan, het is een soort extra bevestiging ofzo om het zo maar te zeggen. Maar wat niet is kan nog komen toch? Misschien vervloek je volgende week de pleepot wel
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63996301
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 23:08 schreef Chan het volgende:
haha ja ok, maar ik ben toch wel bang dat het ineens mis gaat of zo.. en als je misselijk bent weet je toch min of meer zeker dat je 'nog altijd zwanger bent lijkt me? of is dat heel kortzichtig gedacht?
Ik was vanochtend misselijk en vanmiddag ongi dus daar schiet je ook niks mee op hoor
01-08-2008
pi_63996318
Zo...
dacht ik toch even dat Moussy gepost had hier... die had toch die avatar? of ben ik in de war?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 13 december 2008 @ 23:18:05 #92
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63996350
Idd, be careful what you wish for.

P-P, dat tests op een gegeven moment niet meer positief zijn komt omdat dan je lichaam geen hcg meer aan maakt. Dat is pas tegen de 12 weken. Vandaar ook dat plassen voor Moeders voor Moeders maar tot die tijd gebeurt enzo.
Dus op zich kan je nog wel een tijdje testen hoor. Maar het is wel een duur grapje dan.
***
pi_63996393
Oeh! MvM!!
Goed dat je het zegt BE!!

* huuphuup gaat info opsnorren
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63996513
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 23:17 schreef huuphuup het volgende:
Zo...
dacht ik toch even dat Moussy gepost had hier... die had toch die avatar? of ben ik in de war?
Bedoel je mij? Ik heb em van een ander forum gepikt,maar als iemand em hier al heeft doe ik mijn oude weer terug hoor,weet zowiezo niet of ik deze wel zo leuk vind

BE,ja dat bedoel ik,wist dus alleen niet in welke week dat was enzo.
01-08-2008
pi_63996587
Oh nee hoor P-P, ik geloof dat diegene hem niet meer gebruikt.
Ik moest alleen lachen omdat mn scroll-oog die avatar herkende Geen idee of ze het vervelend vind.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63996762
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 21:40 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij ergens gelezen dat de test op een gegeven moment weer licht word ook al ben je gwoon zwanger.
Ik begrijp dat je een bevestiging zoekt maar ik denk dat het slim is om het toch te proberen van je af te zetten (is makkelijk gezegt) anders kun je jezelf wel gek blijven maken,probeer er van te genieten nu het zo ver is!
Ik zoek geen bevestiging, ik heb al een knipperend hartje gezien
Het gaat meer om het idee van vaker testen, dat vind ik dus eng en dat doe ik dus niet.

Overigens kun je van week 6-16 plassen voor Moeders voor Moeders. Pas vanaf week 16 wordt de hcg weer veel minder, omdat de placenta dan de hormoonaanmaak overneemt van de eierstokken/corpus luteum waardoor de hcg aanmaak zo laag wordt als aan het begin van de zwangerschap waardoor de kans dat je test neit meer positief is erg groot wordt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 13 december 2008 @ 23:36:25 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63996800
Ah ok, dat wist ik niet meer miss_sly, tot hoe lang het nou ook al weer was. Langer dus.
***
  zaterdag 13 december 2008 @ 23:49:44 #98
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63997146
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 23:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik zoek geen bevestiging, ik heb al een knipperend hartje gezien
Het gaat meer om het idee van vaker testen, dat vind ik dus eng en dat doe ik dus niet.

Overigens kun je van week 6-16 plassen voor Moeders voor Moeders. Pas vanaf week 16 wordt de hcg weer veel minder, omdat de placenta dan de hormoonaanmaak overneemt van de eierstokken/corpus luteum waardoor de hcg aanmaak zo laag wordt als aan het begin van de zwangerschap waardoor de kans dat je test neit meer positief is erg groot wordt.
Ik heb met iets van 30 weken nog een test gedaan (vond ik ergens in het medicijnkastje) en omdat ik zo nieuwsgierig was of hij het nog deed heb ik er gelijk overheen gepiest. En ik kan je vertellen dat al tijdens het piesen er een nog dikkere streep dan de controle streep tevoorschijn kwam. Dus het is een leuk verhaal, maar ik zou me er niet door laten weerhouden, als je ooit nog een keer durft .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63997326
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 23:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik zoek geen bevestiging, ik heb al een knipperend hartje gezien
Het gaat meer om het idee van vaker testen, dat vind ik dus eng en dat doe ik dus niet.

Wat raar,sorry bedoelde jou ook niet,verkeerd gequote
01-08-2008
pi_63998681
quote:
Op zaterdag 13 december 2008 20:58 schreef huuphuup het volgende:
Ik sta daar wel bij stil, maar dat is meer omdat het me vreselijk lijkt als stel dat, je vruchtje sterft af bij 5 of 6 weken ofzo, maar het blijft zitten soort van, dan kom je daar pas bij de 12-weken echo achter. Als ik heel eerlijk ben tegen mezelf, dan wil ik dat toch eigenlijk gewoon gelijk weten en actie ondernemen en weer verder met de hele rataplan zeg maar.
Maar ik kan me voorstellen dat het eng is om te testen, en dat vind ik zelf ook eng, maar ik heb toch liever die bevestiging.
Huuphuup, ik kan je vertellen, het is erg. Ons vruchtje stierf rond de 8 weken en bij de echo van 11 weken zagen we dat pas. Maar he, ik heb met 6 weken nog een echo gehad en daar was een knipperend hartje te zien. En zoek maar op, als je met 6 weken een goede hartactie ziet is de kans iets van 80% geloof ik, dat het goed gaat. Maar dus ook 20% dat het nog fout gaat. (pin me even niet vast op de percentages).
Met andere woorden, hoe vaak je ook gaat kijken met een echo, er is altijd de kans dat het net de minuut erna mis gaat. En als ik iets geleerd heb de vorige keer, is dat je moet genieten van elke seconde en elke minuut dat je zwanger bent. Gewoon, omdat het ook zo weer over kan zijn.
(en ik snap dat je even niet geniet als je pot omarmt ofzo, maar het ging me even om het principe)
En ik maakte me net zo druk hoor, die eerste weken. Al heb ik maar 2 keer getest. En de enige reden dat ik met 6 weken een kloppend hartje zag was een felle buikpijn en dus de angst voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Het enige wat ik je wil meegeven: probeer te genieten!

[ Bericht 8% gewijzigd door mefke79 op 14-12-2008 01:32:40 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64001470
quote:
Op zondag 14 december 2008 01:08 schreef mefke79 het volgende:

[..]

Huuphuup, ik kan je vertellen, het is erg. Ons vruchtje stierf rond de 8 weken en bij de echo van 11 weken zagen we dat pas. Maar he, ik heb met 6 weken nog een echo gehad en daar was een knipperend hartje te zien. En zoek maar op, als je met 6 weken een goede hartactie ziet is de kans iets van 80% geloof ik, dat het goed gaat. Maar dus ook 20% dat het nog fout gaat. (pin me even niet vast op de percentages).
Met andere woorden, hoe vaak je ook gaat kijken met een echo, er is altijd de kans dat het net de minuut erna mis gaat. En als ik iets geleerd heb de vorige keer, is dat je moet genieten van elke seconde en elke minuut dat je zwanger bent. Gewoon, omdat het ook zo weer over kan zijn.
(en ik snap dat je even niet geniet als je pot omarmt ofzo, maar het ging me even om het principe)
En ik maakte me net zo druk hoor, die eerste weken. Al heb ik maar 2 keer getest. En de enige reden dat ik met 6 weken een kloppend hartje zag was een felle buikpijn en dus de angst voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
Het enige wat ik je wil meegeven: probeer te genieten!
Je hebt helemaal gelijk! Dankjewel voor je post
Ik geniet er ook van hoor! echt! haha, lekker door de stad struinen en bij elk kindje wat ik zie denk ik "oeh over 8 maanden..." Lief is de hele dag door tegen mn buik aan het praten. haha, zo schattig.
En ik ben de hele dag aan het dagdromen tentamens... wasda?...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64001555




Ik durfde pas na 10 minuten te kijken omdat ik overtuigd was dat er "niet zwanger" zou staan...
maar toen ik gisteren tijdens een actie film zat te janken, vond ik in ieder geval dat ik toch maar eens een test moet doen

Ik ben er echt helemaal ondersteboven van
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 14 december 2008 @ 09:17:59 #103
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64001565
Van harte poppedein!
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 14 december 2008 @ 09:21:09 #104
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64001581
Poppedein! Gefeliciteerd! Alweer 1!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_64001631
Poppedein gefeliciteerd!!
pi_64001666
Ik was jullie even kwijt, maar kwam nu via het update topic toch weer hier terug!!!

P-P balen dat je ongesteld bent...

Huup, hier doen ze ook pas luisteren na een week of 12. Gewoon omdat de kans groot is dat je het ervoor niet hoort... Ik heb deze keer de "mazzel" dat ik al met bijna 8 wkn mag komen voor een echo. Maar dat is omdat de vorige keer mis is gegaan...
Het vervelend is dat je er ook gewoon niks aan kan doen mocht het niet goed gaan... en wat mefke zegt, ookal zie je op een echo hartactie dat betekent niet automatisch dat het verder ook goed gaat... Lastig die onzekerheid he... (misschien hoort dit eigenlijk meer in Z&G)

Poppedein dit is echt een streepjesregen, van harte
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_64001683
Poppedein

Van harte!!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  zondag 14 december 2008 @ 09:43:56 #108
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64001704
Poppedein van harte gefeliciteerd*O* Kom je nu ook in Z&G posten?? En nu vooral voor jezelf

dames die pril zwanger zijn, die onzekerheid herken ik erg goed en ik ben vandaag 36 weken zwanger, voel de baby goed en vaak, maar toch ben ik elke morgen weer blij dat ik hem weer voel... die onzekerheid blijft volgens mij tot het moment dat je een gezonde baby op je buik hebt liggen....
  zondag 14 december 2008 @ 09:51:21 #109
57497 happyme28
I'm so happy
pi_64001735
Gefeliciteerd Poppedein!! Het gaat hard
pi_64001743
Poppedein gefeliciteerd

En volgens mij had ik Chan en kersjes ook gemist, dus jullie 2 ook nog van harte
pi_64001754
Zo eerst het hele topic doorgescrolled, want er moest wel nieuws zijn gezien het aantal reacties hier.

POPPEDEIN!!!!! WOW!!!! geweldig voor je, die vallende ster doet zijn werk goed moet ik zeggen!!!

Hier is het roze geslijm afgelopen, en mijn hoop groeit met de dag.
Maar ik ga ook echt niet testen voor mijn NOD, vind ik zoiets nietszeggends.
Dus dat worden nog een paar zware wachtdaagjes....!!
Testen doen we niet eerder als vrijdag, misschien zaterdag.
Maar ik heb een goed gevoel!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64001784
Poppedein je wens van de vallende ster is uitgekomen Gefeliciteerd

Nu hopen dat het 2e deel van je wens ook nog uitkomt voor alle meiden hier
pi_64001806
Whaaaaa! Streepjesregen!
Gefeliciteerd Poppedein, wat goed!
Hardloper.
IG @webkim
pi_64001809
Mefke, jij ging toch ook (verplicht) testen vandaag???
Doe maar net zo'n mooie uitslag als Poppedein dan!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64001818
Thnx allemaal!! Ik ben echt zó heppiedepeppie en lijkbleek tegelijk!

Mijn wens is gewoon niet compleet zonder dat het 2e deel ook uitgekomen is! Ik hoop enorm dat ik jullie zoals het hoort bij mooie wensen enorm hard achter me aan mag sleuren!

We krijgen echt een dikke babyboom hier in augustus
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 14 december 2008 @ 10:07:10 #116
24188 Belana
kloon van belana
pi_64001835
poppedein van harte gefeliciteerd
stormy waters...
sailin'
pi_64001840
poppedein gefeliciteerd
mama van 3 kids!
  zondag 14 december 2008 @ 10:12:54 #118
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_64001867
yay!!

en willen de dames zo vriendelijk zijn en de dames in het andere topic ook even besmetten met het babyvirus
pi_64001933
ohw wauw poppedein gefeliciteerd!!

Wat een geweldige streepjeshoosbui hier

Voor alle anderen die nog moeten testen duim ik me een ongeluk, k gun het jullie allemaal zooooo!
  † In Memoriam † zondag 14 december 2008 @ 10:23:34 #120
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_64001943
Poppedein, gefeliciteerd
DancingPhoebe op &lt;a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" &gt;23/10/09&lt;/a&gt;:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_64001959
Allereerst: Poppedein, van harte! Veel plezier met je zwangerschap!

Voor mij hoeft (wederom) niet meer geduimd te worden. De test was net hartstikke negatief. Oke, een dagje te vroeg, maar daar ga ik me niet aan vasthouden. Op naar de waterecho dus terwijl ik zo gehoopt had die te ontlopen. Maar eerst maar eens ongesteld worden en het voelt alsof dat nog wel even kan duren. Fijn, ook nog m'n cyclus in de war.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator zondag 14 december 2008 @ 10:29:37 #122
5428 crew  miss_sly
pi_64001986
Poppedein, wat geweldig Gefeliciteerd!

mefke, wat jammer. sterkte
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Jubileum moderator zondag 14 december 2008 @ 10:50:33 #123
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64002168
Ach Mefke toch, wat verdrietig

Poppedein, en je was nog wel zo zeker dat het niet gelukt was Gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_64002202
Poppedein, gefeliciteerd!

Mefke jammer... kan de waterecho nog wel doorgaan nu je cyclus in de war is? Of moet dat tijdens een bepaald moment in je cyclus?

Karin, je klinkt hoopvol, ik hoop het van harte
pi_64002208
Poppedein, gefeliciteerd!!!!

Jammer, Mefke
pi_64002269
Mefke, wat balen!

Poppedein: whoehoeeeeeeee!

Modje: mijn nod mag eraf, nog even geen nieuwe helaas.
  zondag 14 december 2008 @ 11:03:45 #127
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64002283
Ja, nog een augustusbaby in de maak!
Poppedein: gefeliciteerd
En bijkomend voordeel: lekker zorgeloos genieten in de sauna straks

Mefke, wat klote zeg...
De volgende ronde is voor jou
En P-P.
En alle anderen!!!
En ook voor diegenen in het andere topic!!!

Karin, ik duim voor je!

En dat wachten op bevestiging doe ik ook, maar wil het daar verder over hebben in Z&G. Lijkt me beter i.v.m eventueel zout in wonden enzo...
.... met gevoel voor drama....
pi_64002462
Mefke, hele dikke ik zal hier helaas ook in 2009 nog wel even rondhangen vermoed ik, alvast veel succes met de waterecho

Poppedein, wat doe je?!?! helemaal tof zeg! Die wens van jou is dan wel heel erg goed uitgekomen!

zoiets heb ik nog nooit meegemaakt hier Karin, ben jij dan de volgende?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_64002484
Mefke Das K*t met een grote K, ik had t je echt zo enorm gegund! Moet je nu morgen voor de echo dan? Overleg desnoods met de arts in het ziekenhuis of zij voo de zekerheid ook nog een lastminute test willen doen alvorens ze aan de echo beginnen!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_64002501
poppedein, wat fijn!! heel hartelijk gefeliciteerd! en een voorspoedige zwangerschap gewenst uiteraard.

mefke, sterkte!
pi_64002511
Poppedeeeiheeiheeein!!!
Wat supersupersupertof!!
Gefeliciteerd! Echt geweldig!!

Mefke
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64002727
Poppedein,gefeliciteerd helemaal te gek!!!

Wat gaan jullie snel zeg
01-08-2008
  zondag 14 december 2008 @ 11:47:48 #133
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_64002835
Wow, wat een positieve flow hier. Dames met een 2e streepje: van harte gefeliciteerd.
Mefke, wat jammer dat jij niet met die positieve flow mee kan doen. Ik hoop dat je de andere dames snel volgt.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
Zo oud is Melvin
  zondag 14 december 2008 @ 12:13:11 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_64003216
Poppedein gefeliciteerd

mefke, balen is denk ik zwak uitgedrukt, maar ook voor jou een
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_64003331
poppedein, van harte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 14 december 2008 @ 12:23:42 #136
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64003367
Poppedein wat leuk van harte
Mefke
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_64003506
quote:
Op zondag 14 december 2008 11:20 schreef Poppedein het volgende:
Moet je nu morgen voor de echo dan? Overleg desnoods met de arts in het ziekenhuis of zij voo de zekerheid ook nog een lastminute test willen doen alvorens ze aan de echo beginnen!
Nee, de echo is pas vrijdag (zou aan het einde van mijn menstruatie moeten zijn). Ik wacht nu nog wel tot woensdag, als ik dan nog niet ongesteld ben, test ik weer. Is die test negatief, dan overleg ik met het ziekenhuis. En nou weg jij, hup, naar Z&G. Ik volg je hopelijk snel!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 14 december 2008 @ 12:33:36 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64003532
Poppedein, jeetje joh! Wat onwijs leuk!
En wat een enorme drukte idd in Augustus volgend jaar! Kunnen we ons allemaal heerlijk vermaken tijdens de komkommertijd.

Ow... behalve dan dat ik juist dan weg ben voor mijn werk... Ga ik alle actie missen!

Mefke... Niet leuk joh! Bah. Dikke knuffel voor jou!
***
pi_64005047
Mefke, ik moet ook vrijdag, ik zal aan je denken als ik daar ben

Boehoeee ik wil oohoook hier weg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 14 december 2008 @ 14:02:13 #140
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_64005432
Wauw Poppedein gefeliciteerd .... Een ware streepjesstorm!!!
Ik wil ook volgende maand!!!
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_64005892
quote:
Op zondag 14 december 2008 11:18 schreef Poppejans het volgende:
Karin, ben jij dan de volgende?
Oh ik hoop het zo! Maar voorlopig ga ik dus niet testen he. Eerst deze week maar een bloedloos zien door te komen.

Mefke, wat stom dat de test negatief was. Ik hoop voor je dat het te vroeg was....
En als je nou deze week nog niet ongesteld wordt, gaat die echo dan niet door?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_64006126
Mefke, balen zeg. Ik hoop dat jij toch ook gauw mag volgen hoor .
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 14 december 2008 @ 16:31:52 #143
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_64008776
Poppedein, van harte gefeliciteerd!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 14 december 2008 @ 17:28:26 #144
230664 bumbaloe
noninoninoni
pi_64009862
Poppedein, wat gaaf, gefeliciteerd.

(Ga je nu op controle bij jezelf ? )

Mefke, we gaan samen nog 1 ronde verder en daarna samen door met de rest naar ZenG oke?
bumba baloe, waar is die kleine clown?
pi_64010229
wow Poppedein, GEFELICITEERD!!!

nou, iedere dag een tweede streepje lijkt aardig aan te slaan...

Mefke, balen voor je! Ik duim voor de waterecho, mag dat ook?
pi_64013570
Karin, we gaan samen door en nemen Mijsje mee, deal! (al hoop ik Karin dat je eerder gaat)
Hier ondertussen ook al ongesteld. Goed, ik snap er nu dus officieel helemaal niets meer van. Er waren helemaal geen tekenen van ongesteld worden vanochtend. Had zelfs voor het eerst in dagen geen buikpijn. Maar goed, vanmiddag begon ik toch opeens te 'lekken'. Het mooie van het hele verhaal is dat de echo dus niet verzet hoeft te worden, geluk bij een ongeluk zullen we maar zeggen.

Pff, merk wel dat het emotioneel veel doet. Dit was mijn laatste kans om voor mijn oorspronkelijke uitgerekende datum weer zwanger te zijn en het is dus niet gelukt. En dat komt eigenlijk nog harder aan dan het vooruitzicht op de echo. Van mij mag het heeeel snel 2009 worden, dan is dit jaar maar voorbij.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 14 december 2008 @ 20:37:36 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64013803
mefke...

***
pi_64013806
Balen mefke, maar wel fijn van de echo. Vlindur en ik gaan ook mee naar Z&G in 2009 hoor!
pi_64017967
Dank jullie wel allemaal voor de bemoedigende woorden . Soms lijkt het wel of iedereen 'zo maar' zwanger raakt en alles vanzelfsprekend vindt, juist dan kan je zo'n steuntje goed gebruiken. Tuurlijk, ik heb mijn en die steunt zoveel ie kan, maar die kan helaas niet voelen wat een vrouw voelen kan. En dan is de teleurstelling natuurlijk ook anders.
Maar goed, een nieuw jaar, een nieuw begin, nieuwe ronden, nieuwe kansen. Vlindur, PZE, Karin, we gaan er gewoon allemaal tegenaan en we zorgen ervoor dat dit topic echt leegloopt!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_64019016
Mefke

Er zijn hier best een hoop meiden die al zoveel langer bezig zijn dan ik... en ik gun het jullie allemaal enorm, hoop dat het bij jullie allemaal raak is in 2009! En als het even kan allemaal in januari dan maar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')