abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_229489
Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om er een aparte topic voor te openen.
Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, commentarenen aanvullingen.
Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken ( en voor het nageslacht te behouden) is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, datspeciaal voor dit soort zaken is bedoeld.

dus heb je......

-specifieke vragen aan de verslaggevers
-commentaren op de inhoud van de verslaggeving
-moeilijkheden met de intrepretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners(of verslaggevers)
-aanvullingen met informatie van elders
-steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
-vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en wanneer

Dan zijn jouw reracties hier van harte welkom

laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden (en onthoud...het is VRIJWILLIGERSWERK)

pi_229490
ik ben maar zo vrij geweest deel 9 te openen, aangezien deel 8 al was gesloten

kierewiet: wat gaaf dat je aanwezig was gisternacht. interessante gesprekken, nu ook heel duidelijk hoe dat ging met anouk en sigaretten. en het afspreken over de prijs.. *smullen!* benieuwd wat er van over blijft in de uitzending (ik vrees niks)
vertel vooral meer hierover

pi_229491
Wauw! Goed werk, mannen! Dat hakt er in, genoeg discussie-voer voor de komende week dacht ik zo. Ik heb er vast een topic voor geopend!
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002723.html

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 10 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_229492
Prima werk vannacht, de avondstreams worden zeker wel gelezen, maar over het uizenden kierewiet, ik heb al zovaal meegemaakt dat ze dat bijna niet doen, ook met die gesprekken afgelopen week tussen maurice, karin en willem is bijna niets van uitgezonden. VOO knipt helaas waar hun willen

Dus laat je niet ontmoedigen. , keep up the good work!

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_229493
Beste Moor en Kierewiet,

Zoals ik hierboven al zei is er perfect en goed werk geleverd in de nachtstreams, maar zoals ik ook bij anderen heb gedaan en dus ook om concequent te blijven bij jullie moet ik even zeggen dat er nog wel wat off-topic dingen instaan bij de nachtstreams. Zoals jullie weten willen we zo min mogelijk off-topic zaken in de streamverslagen zodat het goed te lezen blijft voor de niet streamkijkers. Dus ook voor jullie, Moor en Kierewiet geldt dat. Streng he? . Maar ik vindt dat ik dat ook moet zeggen tegen jullie als ik anderen ook zit te verwijzen.

Hopen dat de moed nu niet in de schoenen zakt, gewoon doorgaan met minder off-topic zaken en blijven verslaan. Keep up the good work!!
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 10 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 10 december 1999 @ 08:49:00 #6
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_229494
Ik heb net de streamverslagen van vannacht door gelezen. Hartstikke goed gedaan jongens, eindelijk weer eens leuke intressante gesprekken.
pi_229495
Beppie, bedankt voor de tip ivm reclame het werkt! alleen heb ik nu het idee dat er ineens *tussendoor* reclame komt? maar dat kan ook aan mij liggen, zat net nl met 4 streams tegelijk. gouden tip in ieder geval

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 1999 @ 10:08:00 #8
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_229496
De verslagen zijn mooier dan de uitzendingen ! Vooral de avond/nacht verslagen van gisteren. Mooi mooi mooi.

Bedankt!

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  vrijdag 10 december 1999 @ 10:15:00 #9
2004 sunshine
Still shining!
pi_229497
Goeiemorgen Oliebol en de rest van alle aanwezigen .

Wat zou ik nu graag in het huis zijn zeg, iedere morgen zo lang uitslapen lijkt me helemaal te gek!

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_229498
Wat een topverslagen afgelopen avond en nacht! Dank, dank, dank!
pi_229499
quote:
op 12-10-1999 om 08:24 AM schreef oliebol2000 het volgende:
Beste Moor en Kierewiet,

Zoals ik hierboven al zei is er perfect en goed werk geleverd in de nachtstreams, maar zoals ik ook bij anderen heb gedaan en dus ook om concequent te blijven bij jullie moet ik even zeggen dat er nog wel wat off-topic dingen instaan bij de nachtstreams. Zoals jullie weten willen we zo min mogelijk off-topic zaken in de streamverslagen zodat het goed te lezen blijft voor de niet streamkijkers. Dus ook voor jullie, Moor en Kierewiet geldt dat. Streng he? . Maar ik vindt dat ik dat ook moet zeggen tegen jullie als ik anderen ook zit te verwijzen.

Hopen dat de moed nu niet in de schoenen zakt, gewoon doorgaan met minder off-topic zaken en blijven verslaan. Keep up the good work!!


Geen probleem hoor, Oliebol, met dat 'moed erin houden'
De enige reden - bij mijn weten - voor wat off-topic dingen was dat Kierewiet helemaal in z'n eentje zat, toen ik erin kwam, ik wilde hem helpen, begon mee te verslaan, we raakten de chronologische volgorde daardoor kwijt, en hij zag dat ik met een edit-scherm open zat en geen kijk had op de topic-lijst om te zien dat hij me daar opriep. Daarom maakte hij gebruik van het verslag-topic om me even naar dat andere topic te roepen.

Ik stel voor dat we in voorkomende gevallen (zie het resultaat wat de moeite is) een ICQ-link naar elkaar openhouden, om snel te kunnen waarschuwen dat we hulp nodig hebben/cq. dat iemand mee gaat helpen en de ander komt aflossen. Is dat een idee ?

  vrijdag 10 december 1999 @ 11:35:00 #12
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_229500
Complimenten voor de streams afgelopen nacht, de spanning kriebelt en dat is denk ik, wel het beste bewijs hoezeer het werk dat geleverd wordt m.b.t. de streams gewaardeerd wordt.
Ik volg met spanning de verdere ontwikkelingen.
Terug uit het enge bos
pi_229501
het wordt een beetje eentonig, maar toch erg bedankt voor de livestreams. manipulatie door VOO is onontkoombaar maar door het alerte volgen van bewoners én veronica maken jullie het Veronica een stuk moeilijker!
alles van waarde is
kwestbaa
pi_229502
Môge Sunshine

quote:
op 12-10-1999 om 10:25 AM schreef Moor het volgende:
De enige reden - bij mijn weten - voor wat off-topic dingen was dat Kierewiet helemaal in z'n eentje zat, toen ik erin kwam, ik wilde hem helpen, begon mee te verslaan, we raakten de chronologische volgorde daardoor kwijt, en hij zag dat ik met een edit-scherm open zat en geen kijk had op de topic-lijst om te zien dat hij me daar opriep. Daarom maakte hij gebruik van het verslag-topic om me even naar dat andere topic te roepen.

Ik stel voor dat we in voorkomende gevallen (zie het resultaat wat de moeite is) een ICQ-link naar elkaar openhouden, om snel te kunnen waarschuwen dat we hulp nodig hebben/cq. dat iemand mee gaat helpen en de ander komt aflossen. Is dat een idee ?



Hai Moor, het is ook niet bedoeld als een persoonlijke aanval maar gezien het erin houden van één lijn was dat een opmerking en anderen worden er ook op gewezen dus vandaar mijn reactie. Een idee om af te spreken per ICQ wie wat verslaat gaat mij persoonlijk iets te ver, de streamverslagen moeten spontaan kunnen blijven en als sommigen afspreken is dat prima. En alleen de streams verslaan dat zitten er soms wel eens meer . Maar het is natuurlijk ieders individueel idee om wat af te spreken met elkaar via ICQ, dat kan altijd en zou ook via deze topic kunnen anders wordt het wel heel verwarrend en misschien niet meer spontaan.

btw. De vraag van sommigen om een screentopic te openen is die er nog steeds?..zo ja zal ik even een forumlid mailen en vragen of dat kan en of dat geen gevolgen heeft voor eventueel traag worden van het forum.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 10 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 10 december 1999 @ 12:58:00 #15
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_229503
Oliebol, puik idee zo'n screenshottopic!
pi_229504
Screenshottopic: ik ben er helemaal voor.
pi_229505
OK, ik heb inmiddels even gemaild naar Danny omdat het natuurlijk niet zo moet zijn dat eventueel zo een topic het laden van het forum zou vertragen. Zelf denk ik dat dat niet kan omdat ik ze op mijn server zet maar toch leek het me verstandig Danny even te vragen. We wachten dus af
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 10 december 1999 @ 13:20:00 #18
2004 sunshine
Still shining!
pi_229506
Vol verwachting klopt mijn hart.....
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_229507
Oliebol en Moor. Dat van ICQ, wat bedoelen jullie daar nou mee? Ik heb wel ICQ, maar jullie geven beide je UIN niet vrij (en ik ook niet om privacyredenen). Dus hoe jullie dat nu willen doen ?

Oliebol, over de offtopicdingen stuur ik je zo even een mailtje.

Ik wil verder nog even opmerken dat ik blij ben met de opmerking van W.O.R en vooral ART (commentaar streams nr 8. Dat soort bevestigingen van anderen die wel luisteren maar niet direct tikken doet heel goed. Geeft ook aan dat je geen onzin zit te tikken. Ik luisterde vannacht via een koptelefon en dat maakt een wereld van verschil.

Blijft zich verbazen
pi_229508
Kierewiet, Moor stelde voor om via ICQ af te stemmen als je niet kan verslaan maar voor mij hoeft het niet zo toch?..streamverslaan moet spontaan gebeuren vindt ik en je doet het perfect. Dus gewoon zo doorgaan zou ik zeggen , je doet het prima Kierewiet.

En jazeker met koptelefoon hoor je alles nog veel duidelijker dat klopt, ik werk ook op die manier.

Keep up the good work Kierewiet!!
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 10 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 10 december 1999 @ 14:40:00 #21
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_229509
Lieve OBY2K,

Ik kwam zo'n leuk plaatje tegen in de Carp* van deze week! Stond een artikel in over mensen die bij de eeuwwisseling moeten werken. Illustratie (van Michiel Vijselaar): een oliebol met daarop een ouderwetse gasmeter die op het punt staat om van 1999 op 2000 over te springen. Moest meteen aan jou denken!

Dr.Love

Bemint eer ge bezint
pi_229510
Oliebol2000 schreef:
"Goed idee wich alleen was al zo een vraag gesteld in commentaren van velen, het lijkt me toch beter eerst afwachten wat Danny ervan vindt omdat het zijn site is en plaatjes kunnen de boel vertragen. Zoals je daar kunt lezen heb ik danny al gemaild daarover, misschien even afwachten?
Trouwens deze topic loopt die nu niet parallel met die van RE, "commentaar op streams" ? volgens mij krijg je er zo een mooi zooitje van ..HAHA, maar goed als dat is wat we willen prima. Het initiatief is in elk geval goed vindt ik, maar met een kanttekening."

Zoals je zelf al eerder hebt opgemerkt staan de plaatjes niet op de Forum server, dus dit geeft geen extra belasting op de server. De reden dat Forumbeheerders zo'n hekel hebben aan plaatjes is dat de topics dan zo langzaam laden, des te meer een goede reden om topics met en zonder plaatjes zoveel mogelijk te scheiden.

pi_229511
Oliebol, Sinds 29-11 is dus je emailadres veranderd.... ??! Ik krijg het namelijk gebounced. Ik stuurde je op die datum om 13:39 en bericht. (Als je die bewaart, stuur me dan effe wat, kan ik mijn bericht daarop replyen). Subject was Oliebol,
Blijft zich verbazen
  vrijdag 10 december 1999 @ 14:43:00 #24
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_229512
zonder koptelefoon had ik dus echt never de stemmen in de slaapkamer kunnen horen!

  vrijdag 10 december 1999 @ 14:44:00 #25
1940 Plankton
Meer hersencellen dan Mona
pi_229513
O Jee, dat lijkt me behoorlijk off-topic

Ik ben benieuwd wie hier over zal vallen?

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')