abonnement Unibet Coolblue
pi_63954263
Wij zijn dan wel geen miljonair wat betreft euro's, maar wel wat betreft pageviews en user-aantallen

Misschien dat daarom onze mederwerkers Mirjam en Stefan toegang kregen tot de Miljoanirsfair, om die te verslaan voor FOK! ? Een eerste impressie daravan zie je hier: Pamela op de Miljonair Fair - fotoserie
Waarmee FOK! weer als één van de eerste, misschien wel als dé eerste, met een reportage komt.

Kleine impressie:

tafels laten zweven? geen probleem!


diamonds are a girl's best friend!


daarna maakte hans klok zijn opwachting, gevolgd door zijn assistente pamela anderson




Kijk verder in dit topic voor meer foto's .

[ Bericht 42% gewijzigd door Misstique op 17-12-2008 16:35:08 ]
pi_63954388
Miljonair kwa user-aantallen, weet je dat zeker?
pi_63954660
Leuke fotoserie, gaat Sun ook nog een FOK!tv filmpje online gooien hierover?
pi_63954676
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:00 schreef Sm0keZ het volgende:
Miljonair kwa user-aantallen, weet je dat zeker?
Niet alle users zijn geregistreerd
Maar we hebben miljoenen unieke users, lezers, hoe je het noemen wil ja.
  Admin vrijdag 12 december 2008 @ 10:22:16 #5
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_63954795
Leuke foto's en dito commentaar!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_63954964
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 10:22 schreef yvonne het volgende:
Leuke foto's en dito commentaar!
Mij mag je er voor wakker maken.
  Redactie Frontpage vrijdag 12 december 2008 @ 10:37:28 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_63955156
FOK!tv volgt, over tieten tegen de kredietcrisis
  Grootste baggeraar 2022 vrijdag 12 december 2008 @ 10:50:33 #8
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_63955447
Goh, ik zie dat jullie mij ook hebben gespot daar
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_63955911
Leuk , komen er ook nog foto's van de auto's, boten en andere te dure gadgets ?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_63956672
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 11:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
Leuk , komen er ook nog foto's van de auto's, boten en andere te dure gadgets ?
*aan de slag gaat*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_63961447
Grappige reportage! Ik kijk uit naar de Fok!tv.
Op 25-09-2008 19:32 schreef beverton
whehehe het is Patriek Lodiers van de lama's
pi_63966288
Gadverdamme, die Anderson ziet er niet uit...
pi_63966292
Crap, dubbelpost.
  zaterdag 13 december 2008 @ 04:50:42 #14
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_63980145
Ik hoorde dat miss blowjob Fiona voor 17.000 euro er ook was die daarna stomdronken in de Baja was gezien op donderdagavond na 01:00 uur met Joost.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_63980514
* ruud_fr 1.200.000 in z'n portemonnee heeft zitten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_63989493
De volgende Miljoinair Fair is in Zimbabwe

  zondag 14 december 2008 @ 03:37:14 #17
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_64000593
Morgen, nou ja, eigenlijk vandaag ga ik er een bezoekje aan brengen. Het zal mij benieuwen
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 15 december 2008 @ 00:36:31 #18
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_64020615
Ik ben er geweest en het is redelijk datgene wat ik verwacht had. Buiten stond er iemand te protesteren, en getuige de auto's in de parkeergarage (afgezien van een Ferrari) die hoofdzakelijk uit eenvoudige burgerbakken bestonden waren er een hoop wannabe miljonairs aanwezig. De kledingvoorschriften waren minder streng dan ik verwacht had, wat ik enigszins jammer vind (ik was zelf ook casual gekleed, maar dat terzijde ). De geëtaleerde spullen vond ik bijzonder éénzijdig en erg cliché: boot, auto, boot, auto, horloges, boot, auto, home theater apparatuur, boot, auto, drank, boot, auto en een stand vol sjaaltjes Het enige wat ik nog bijzonder vond was een stand met kunstwerken. Zo had je een opgezette leeuw voor slechts ¤26.500, een koopje! Sommige stands kon je nomineren voor de Vaporware Award. Een waterfilter die de bacteriën eruit haalt, volgens een verkoper. "Eh, gewoon koken dus", zeg ik. Zegt die verkoper: "Nee, want dan blijven de dode bacteriën erin zitten en die filter haalt ze er wél uit!" Ik was er snel op uitgekeken, mede omdat de beurs qua grootte mee vond vallen, of beter gezegd, tegen. Niet dat ik het erg vind, want daar kwam ik toch niet voor. De reden van mijn aanwezigheid is dat ik verslag heb gedaan van een modeshow en met name het gebeuren achter de schermen. Toen ik langs de kleedkamers liep sprong mij iets in het oog, en aangezien ik de opening niet zo geslaagd vond kon ik het niet laten om de Miljonair Fair te heropenen



Ik heb natuurlijk veel meer foto's gemaakt, maar het is een klere werk om ze te posten. Wie een impressie wil zien, met name van de modeshow heb ik veel foto's, moet maar een gil geven.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_64023965
Laat maar weten als je je foto's wilt plaatsen, we kunnen je daar wel bij helpen hoor
  Redactie Frontpage maandag 15 december 2008 @ 09:46:05 #20
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_64024469
Mirjam heeft de rest van de pics uitgezocht, deze zullen vandaag ook hier verschijnen.
pi_64024974
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:46 schreef SunChaser het volgende:
Mirjam heeft de rest van de pics uitgezocht, deze zullen vandaag ook hier verschijnen.
of korgen, heb gewerkt, ik zou me beter voelen momenteel als ik door een vrachtwagen overreden zou zijn
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Redactie Frontpage maandag 15 december 2008 @ 10:58:33 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_64026002
Anders gooi ik t er vanavond op
  maandag 15 december 2008 @ 14:49:22 #23
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_64031445
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:20 schreef iteejer het volgende:
Laat maar weten als je je foto's wilt plaatsen, we kunnen je daar wel bij helpen hoor
Ik zal vanavond een paar foto's plaatsen
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 15 december 2008 @ 19:47:58 #24
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_64038605

Straatartiesten, typisch Amsterdam.....


Op naar de hoofdingang waar de toegangscontrole meer weg had van een vliegveld.


De geijkte spullen stonden in de etalage, boot, auto, Hifi spul, boot, auto...








En sjaaltjes. Hoe cliché wil je het nog hebben...


Voor de ex-miljonairs die hun miljoenen zien hebben verdampen bij IceSave.


Er was ook nog werk aan de winkel. Mijn collega's maakten het filmmateriaal en ik de foto's. Ik was maar net achter de coulisses en wat zie ik daar? Pammie's gong!


Couturier Django gaat straks een modeshow geven. De modellen worden opgemaakt. Een saillant detail is dat de visagieruimte provesorisch in elkaar gezet is, terwijl achter deze wand waar het podium zich bevindt alles bling bling is.


En nu de wand vanaf de andere kant bekeken. Alles ziet er spik en span uit en de modeshow heeft zojuist aangevangen.
















Django en één van zijn modellen. Aardige vent die Django, maar als modeontwerper verwacht ik dat je iets meer fantasie hebt dan je huidge kloffie...


Na de show hebben we de reacties gevraagd van het publiek. Nu ben ik zelf bijzonder slecht in het herkennen van gezichten en ik onthoud ook geen namen. De laatste jaren kijk ik nog amper TV en dus ben ik niet echt goed op de hoogte van de nieuwe generatie BN'ers. Patrick Martens? Ik heb er nooit eerder van gehoord...


Renate Verbaan? Is dat niet het zusje van? Na een beetje Googlen zou ik me moeten schamen. Ik kende haar ook niet.


En Django ken ik ook pas sinds gistermiddag. Wat je niet op de foto ziet is dat we ons nu in het kleedhok van de modellen bevinden. Met kleren aan zijn ze al een lust voor het oog, maar alleen in een string.... *fap* *fap* *fap*


Tijd om te zuipen. De geslaagde modeshow moet gevierd worden. Django trakteert.


Champagne! Normaal gesproken betaal je hier ¤64 per fles voor of ¤9,50 per glas. Koopje!

Ik ben vrij vroeg weer vertrokken. Ik merkte wel dat het percentage kapitaalkrachtigen toenam naarmate de avond vorderde, en dat was ook te merken aan de auto's die ik in de parkeergarage tegenkwam. Dit in tegenstelling tot het begin van de middag waar het publiek voornamelijk uit wannabe's bestond. Niettemin was het een vermakelijk gezicht
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 17 december 2008 @ 01:17:26 #25
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_64077112
En de videobeelden (vanaf 3:00 minuten), voor een deel dan. De rest wordt gebruikt voor een promotiefilm:

http://www.rtvoost.nl/media/playlist.aspx?mediaid=93069
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')