abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage donderdag 11 december 2008 @ 18:25:51 #1
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_63939397
Kwam ik maandag met gepaste trots verkondigen dat ik vader was geworden van een zoon, nu ben ik hier om mijn ei kwijt te kunnen. Het gaat namelijk niet best met ons manneke. Mocht hij gisteren eindelijk weer aan de borst, weigerde hij er goed aan te drinken. Ondanks dat hij uiteindelijk toch wat had gedronken, moest hij alsnog worden bijgevoed.

Ingrid zag het niet meer zitten, de borstvoeding. In tranen belde ze mij afgelopen nacht om 2 uur wakker, om te overleggen of ik het goed vind als we hem flesvoeding zouden geven. Geen probleem, als zij zich er beter door voelt.

Maar helaas, ook flesvoeding weigert hij. Omdat hij enorm is afgevallen (2520->2200 gram) is hij vandaag met spoed aan de sondevoeding gelegd. Echt heel erg zielig, zo'n slangetje in zijn neus. Deze gaat rechtstreeks in zijn maag, hopelijk krijgt hij zo wel iets binnen. De eerste voeding is er in elk geval in gebleven, heb ik me laten vertellen.

Nu maar hopen dat hij hier goed op reageert, en dan groeit als kool. Maar we moeten er rekening mee houden dat Tyler dit jaar nog niet thuiskomt. Een flinke domper op de feestvreugde. Gelukkig zit hij op de goede plek, en laten ze hem niet te snel naar huis gaan. Kim wilde ook niet drinken, en is dan ook diverse malen opgenomen de eerste paar maanden. Maarja, van het nieuws van vandaag, dat Nederland de hoogste babysterfte van Europa kent, word je nou niet echt vrolijk...

Met Ingrid gaat het trouwens goed. Ze is weer op de been, en als het zo doorgaat, mag ze dit weekend weer naar huis.



Zo'n droppie, en zo zielig om hem zo te zien lijden...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_63939451
Ooh wat erg dat t niet goed gaat met m..

Hoop dat hij snel opknapt..

Sterkte in elk geval!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 11 december 2008 @ 18:29:58 #3
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63939474
* Ynske duimt voor jullie
die kleine komt er echt wel!, wat een droppie
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63939514
Heel erg veel sterkte, hij is vast in hele goede handen daar in het ziekenhuis!
Hopelijk zijn jullie gauw weer compleet met zn viertjes thuis
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  Trouwste user 2022 donderdag 11 december 2008 @ 18:32:44 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_63939532
Ik ben op slag verliefd.

Ik duim voor jullie.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_63939572
Zet hem op Tyler.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 11 december 2008 @ 18:34:31 #7
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63939584
Hè, wat een tegenvaller 't Is wel een moppie zeg

Van harte gefeliciteerd trouwens

Laten we hopen dat ie snel alsnog mee naar huis mag!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63939587
Veel kracht voor de kleine en veel kracht voor jullie als bezorgde ouders.
Genieten is toegestaan!!!
  Jubileum moderator donderdag 11 december 2008 @ 18:34:53 #9
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63939594
Wat raar dat hij al die tijd niet heeft mogen drinken Djeez, zo stimuleer je toch ook niet het zuigreflex?

Veel sterkte in ieder geval, ik hoop dat de sondevoeding goed binnen blijft.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63939600
Heel veel sterkte Djeez en Ingrid, ik hoop dat het nu wel de goede kant op gaat en dat jullie stoere ventje weer gauw op krachten komt en daarna jullie de oren van jullie kop eet
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  donderdag 11 december 2008 @ 18:39:56 #11
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_63939705
Oh jeetje.. Heel veel sterkte gewenst met het Tyler!

Zet em op jochie!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 11 december 2008 @ 18:40:48 #12
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_63939728
Komt goed, binnenkort vliegen de kilos eraan en het mannetje ziet er prachtig uit!
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_63939739
He, bah.

Sterkte Djeez . Volgend jaar Kerstmis maar even goedmaken met de kleine.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 11 december 2008 @ 18:41:21 #14
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63939745
*slikt een prop weg*

heel veel sterkte Djeez, dat Tyler maar heel snel mag opknappen en samen met papa, mama en grote zus naar huis mag

Fijn dat ingrid alweer zo ver is opgeknapt
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63939809
Tyler, menneke, wat doe jij nou?

Djeez, sondevoeding lijkt erg, maar valt alles mee, hoor. Wel zijn ze vaak zo eigenwijs dat ze het slangetje er voortdurend uittrekken, die blagen.

Meeste ziekenhuizen hanteren een 2250/2500 gram-grens om naar huis te gaan, maar hij moet natuurlijk eerst laten zien dat ie kan/wil drinken.
(en hij begon zo veelbelovend op z'n eerste bierfoto )

Het is even een domper, maar hij is in goede handen, dus hou moed.
Sterkte voor jullie.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_63939956
Hè Tyler wat naar , wat laat je papa en mama schrikken.
Idd wat Shmoopy al zei, maar desalniettemin heel veel sterkte
En een hele dikke knuffel voor Ingrid, het zit haar ook niet mee zo met die borstvoeding
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63940103
Het komt vast wel goed met dat bikkeltje.
En dan blikken jullie bij bolle wangen baby- en peuter foto's terug op die eerste tijd, toen -ie nog niet wilde eten.

Die decembermaand, die komt elk jaar weer terug hoor. Ik begrijp dat het heel zuur is en beslist niet zoals jullie je hadden voorgesteld, maar probeer er niet een te grote issue van te maken. December 2009: Tyler met (bij)voeding tot achter zijn oren.

Sterkte.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63940244
Veel sterkte!
pi_63940377
dag
pi_63940524
Heel veel sterkte!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_63940527
Succes en sterkte de komende tijd! Jullie verhaal klinkt heel herkenbaar, het komt ( zeker weten! ) vast goed met Tyler!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_63940709
Ingrid, Djeez het komt echt helemaal goed met de kleine man. Ik kan me een voorstelling maken hoe jullie je nu moeten voelen. Vorig jaar is Nathan ook 3 dagen na zijn geboorte opgenomen en lag hij aan allerlei toeters en bellen op de couveuse afdeling (met zijn 8 pond en 53 cm), en 4 maanden later lag hij weer in het ziekenhuis. Het is flink schrikken maar hij is daar wel in goede handen. En ze kunnen beter nu uitvinden wat het probleem is dan dat hij straks gigantisch is uitgedroogd en het nog slechter zou gaan. Als jullie het prettig vinden zou je kunnen vragen aan de verpleging of Ingrid niet wat langer mag blijven in het ziekenhuis, en als Tyler op een aparte kamer ligt dan zou ze misschien bij hem op de kamer kunnen slapen. Sterkte!
pi_63940741
Ingrid en Djeez wat verdrietig dat het nog zo slecht gaat met Tyler. Hopelijk gaat het nu snel beter met hem en leert ie dat ie beter goed kan drinken. Fijn dat het met Ingrid beter gaat en ze bijna naar huis mag! Heel veel sterkte.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 11 december 2008 @ 19:25:11 #24
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63940827
Jeetje dat is inderdaad schrikken zeg! Sterkte en succes ermee!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63940828
Tyler, kom op ventje. Lekker drinken nu nog even met sonde en zo snel mogelijk weer lekker zelf.

Djeez en Ingrid heel veel sterkte.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')