abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_229384
Dan doe ik het maar als niemand zijn nek uit wil steken om het vervolg te openen.

We zijn zo te zien toe aan de grote eenwording: onze broeders en zusters in het andere BB forum kunnen hier zo aansluiten.
Het zal een doel dienen: de verveling slaat ook in FF toe en roddel en achterklap steken dan de kop op.

Bij deze het vervolg en hier dan maar verder met het gezellige gevit over en weer. Have fun

[Dit bericht is gewijzigd door voyeur (Datum 09 December 1999).]

Here we are now, entertain us.
  donderdag 9 december 1999 @ 19:42:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_229385
Kijk nu gaat de discussie weer de goede kant op!
Leve de eenwording!

Zal mijn Sinterklaaswens dan toch uitkomen?

pi_229386
gaybie kijk nog even in het vorig topic, dan kunnen WIJ daar verder discussieren (met ieders goedkeuring)
pi_229387
Ik heb het gezien en laten we er maar over ophouden.

-

On-topic: Echt een van mijn favoriete FOK!kers is Voyeur. Zijn gevoel voor hoe een een forum over Big Brother zou moeten respecteer ik zeer. Ik vond het ook erg leuk in de VARA gids een stukje met wat meer achtergrond van Voyeur te lezen.

Met hetzelfde respect denk ik aan Hunter. Ik mis wel het fotootje van de blonde schone die in het verleden de posts van Hunter markeerde. De fotootjes van de laatste tijd zijn wat meer angstaanjagend. Zijn bijdrages blijven stuk voor stuk bewonderenswaardig.

De gedreven en ontzagwekkende posts van Moor maken ook hem tot een van de voor mij favoriete FOK!members (guests).

Ook een van mijn favorieten, Oliebol2000. Wat al helemaal in de daarvoor betreffende topic is uitgelegd.

Mijn lijstje van favoriete FOK!kers is erg groot en ik zou nog erg lang door kunnen gaan. En zo snij ik me in mijn vingers, want vier namen noemen doet alle niet genoemden tekort.

Daarom ben ik ook heel boos op Schanulleke dat ie er ooit over begonnen is. Wie kan het trouwens schelen wie mijn favoriete fokkers zijn? Ik denk zelfs dat degenen die mijn favoriet zijn het helemaal niet nodig vinden dat hun ego door mij gestreeld zou worden.

-

Hunter -lol- Dank je voor het plaatje hieronder en die kersboom staat je ook wel.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 09 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_229388
Omdat ik in kerststemming ben speciaal voor Jay-Bee:

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  vrijdag 10 december 1999 @ 03:42:00 #6
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_229389
Toen ik eerdaags in een beetje beschonken bui deel I van dit topic opende, kon ik niet bevroedden, dat het zoveel teweeg zou brengen. In mijn dronken butje vond ik het trouwens oprecht een goed idee. Zoveel aversie had ik eerlijk niet verwacht. Toch heb ik mij bijzonder vermaakt bij het lezen van het topic, zowel off als on posts. En zoals Jaybee hierboven al een aantal mensen noemde, inderdaad, die was ik helemaal vergeten, de 'stille' krachten.
Life is what you make it.
pi_229390
Aha, beschonken! Ben beetje boos geworden om een actie ondersteund door alcoholintoxicatie! Komt den aap weder uit den mouw.

Toch maar weer een want ik kan niet verkroppen dat ik het allemaal uiterst vermakelijk vind.

Wat ik las in deel 1: 'Some FOK!kers are more equal than others.' Heh heh heh Nou, ik geloof dat we het hier over waardering hadden. Iets dat je verdient. Of je aanvallen op je persoon verdient, of met disrespect te worden aangesproken of besproken, dat zeg ik absoluut niet.

Iedereen wil toch gewaardeerd worden of heb ik het nou helemaal mis? Ik vind heeel veel FOK!kers lief. Ben ik de laatste tijd achter. En sommige behandel ik met misschien net wat minder vriendelijkheid omdat ze iets in me los maken dat niks met het waardeoordeel 'minder' of 'slechter' te maken heeft. Iedereen is daadwerkelijk gelijkwaardig.

Heeft meer te maken met de waardering die ze bij me los maken, of liever het gebrek er aan. De waardering die ik voor ieder afzonderlijk heb varieert uiteraard wel. Is namelijk steeds mijn persoonlijke ervaring. Mag ik? De maatschappij is tegenwoordig al een playground voor allerlei negatiefs. Mag ik met een positieve instelling het negatiefs te lijf gaan? Voor mezelf gun ik me die vrijheid.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 10 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  vrijdag 10 december 1999 @ 04:40:00 #8
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_229391
Beste Jaybee,
Jouw respect voor je medemens was mij al eerder opgevallen. Als boedhist zou je het er niet slecht van afbrengen. En over dat laveloze dronkenschap, en de schade, tweespalt, bruine vingers en erger die ik daarmee heb veroorzaakt, excuses. Mea Culpa. Ich hab das nicht gewusst.
Life is what you make it.
pi_229392
EN ANDERE ONGEIN ???????

Is daar niet een ander Forumonderdeel voor?

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).


pi_229393
Nee Barries, ik ben niet bang voor jou commentaar, maar ik wil niet dat jij sfeerbepalend wordt hier, ik zwijg je liever dood.
Ik ben online
  vrijdag 10 december 1999 @ 11:44:00 #11
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_229394
Ik was gisteren de hele dag afwezig, moest mensen met laven voor eikels uitmaken.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_229395
quote:
op 12-10-1999 om 11:44 AM schreef Maurisico het volgende:
Ik was gisteren de hele dag afwezig, moest mensen met laven voor eikels uitmaken.


LOL

fake a dream
  vrijdag 10 december 1999 @ 16:40:00 #13
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_229396
Er is voor mij maar een favoriete BB-FOKziener en dat is Doordevil. Daarna komt poppetje Phileine
met een glaasje tjendol erbij...

  vrijdag 10 december 1999 @ 16:43:00 #14
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_229397
Ik mag eigenlijk alle Fokzieners erg graag.. maar als ik één favoriet moet noemen.... Dan toch mezelf hihihihi

Groetjes, Casey

  vrijdag 10 december 1999 @ 16:46:00 #15
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_229398
I rest my Case(y)
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  vrijdag 10 december 1999 @ 21:22:00 #16
242 Pinball
Electric Monk
pi_229399
quote:
op 12-10-1999 om 04:40 AM schreef Schanulleke het volgende:
..dat laveloze dronkenschap...

lavenloos? Hmmm.. Wilde net mijn dorst gaan laven, mischien vandaag maar overslaan

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 10 december 1999 @ 21:40:00 #17
215 misterDre
Paint it black!
pi_229400
quote:
op 12-10-1999 om 09:22 PM schreef Pinball het volgende:
lavenloos? Hmmm.. Wilde net mijn dorst gaan laven, mischien vandaag maar overslaan


Je kan ze altijd nog gaan sparen....ehhhh ik bedoel je spaart het op!


Lavendel ruikt ook lekker (dit gaat nergens over)

pi_229401
Als het maar nergens over gaat ...

Damn, meerdere Enters werken niet meer! Danny, mijn liefste stijlfiguur is gekortwiekt!

Oepserdefloeps ik zit off-topic. Nou dan maar weer gewoon on-topic. Geen gezeik. Ik weet wie ik hier allemaal op FOK!zine waardeer en als het goed is weten deze posters het zelf ook vanwege de manier waarop ik weer op hen reageer. Zo zie ik een goed postgedrag. Respect. En zelfs respect voor diegenen die deze instelling niet met mij delen. Alleen mijn vriendelijke aard zullen ze dan moeten ontberen.

Dus. Ik noem verder als favorieten van mijzelf (feel free to disagree) onder andere: MisterDre, Schanulleke, PINOK, GHaven, Kimmie, otaku-san, Herman, Knut, Badgirl, Maurisico, Twinny Sister, Jesper, w.o.r., Hawkwind, bogus, karmozijn, MiRRoRMaN, Athena, Jane, tina, buzzer, Breuls, SunChaser, ART, barry, Pinball, Lady Mara, Juul, Quenda, eli, amappa, Casey, bixister, pyl, Mannetje, YPPY, buzzer, tHe RuLeR, Katjoeng

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 11 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  zondag 12 december 1999 @ 02:02:00 #19
215 misterDre
Paint it black!
pi_229402
Zoooheee, viel dit Topic bijna van m'n Topiclijst af dus ff weer naar boven.

Ik moet zeggen dat het hier de laatste dagen weer extra gezellig is en dat komt door jullie lieve vrienden....ik moet er toch niet aan denken dat ehhh als ik dit ehhh zou ehhh moeten missen want zie ehhh zie jullie ehhh toch een beetje ehhh als m'n broers en ehhh zussen ja toch.......

pi_229403
Als ik zo die gezichten zie, is het ... ja ... het is net familie van je.
Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_229404
Uit het oog, uit het hart.

Dit waren nog eens mooie tijden.
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/001978.html
http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002002.html


[Dit bericht is gewijzigd door PINOK (Datum 12 December 1999).]

  zondag 12 december 1999 @ 09:51:00 #22
215 misterDre
Paint it black!
pi_229405
quote:
op 12-12-1999 om 02:29 AM schreef JayBee het volgende:
Als ik zo die gezichten zie, is het ... ja ... het is net familie van je.

Het is wel zwaar zo'n grote familie...het tekent je wel.

En als je goed heb opgelet dan heb je gezien dat ik er een ben van een vijfendertigling.

  zondag 12 december 1999 @ 09:58:00 #23
215 misterDre
Paint it black!
pi_229406
quote:
op 12-12-1999 om 05:34 AM schreef PINOK het volgende:
Uit het oog, uit het hart.

Dit waren nog eens mooie tijden.

[URL=i/s/Forum21/HTML/002002.html]i/s/Forum21/HTML/002002.html



Neenee broeder Pinok, broeder Tanjalies heeft het ouderlijk huis verlaten maar komt zo nu en dan op visite waarop hij een zeer warm onthaal krijgt.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')