abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 9 december 1999 @ 19:38:00 #1
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_229366
Wat was die eerste 'scene' die ze lieten zien nou? Willem ging douchen terwijl Bart wilde? En wat zeiden ze? Heb ik gemist.

bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_229367
Bart wilde gaan douchen.....maaaaar Willem dook snel de douche in. Bart (ochtendhumeur ??) werd boos op W.
Dat was het volgens mij......
pi_229368
hoi ik kon niet kijken vanavond,
weten jullie de precieze percentages van de stemmen op alle genomineerden toevallig?
  donderdag 9 december 1999 @ 19:45:00 #4
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_229369
De uitzending roept een aantal vragen bij me op:
Bart zegt openlijk dat hij liever heeft dat niemand het geld krijgt dan dat één persoon het krijgt. Is dit afgunst, is hij bang dat straks iemand anders met een kwart miljoen aan de haal gaat? Waarom gunt hij het de winnaar niet?

Verder was Maurice vandaag eindelijk eens leuk in beeld. Wel met beelden waarvan gisteren al een deel was uitgezonden, waarom nu pas (nu er niet meer gestemd kon worden) de rest van zijn opmerkingen?

En waarom liet VOO niet zien dat de bewoners wijn dronken toen ze in het bad zaten. Dat hadden ze er makkelijk bij kunnen plakken na die opmerking dat je zo'n dorst krijgt in dat warme water.

Terug uit het enge bos
pi_229370
quote:
op 12-09-1999 om 07:44 PM schreef bixister het volgende:
hoi ik kon niet kijken vanavond,
weten jullie de precieze percentages van de stemmen op alle genomineerden toevallig?



Maurice (73,4%)
Ruud (12,3%)
Bart (9,4%)
Karin (4,9%).

"Dr. Watson: I will represent the official police until their arrival." <P>
  donderdag 9 december 1999 @ 19:58:00 #6
433 Alkyone
Uitgesproken als: alkíejoonee
pi_229371
Manipulatie van Veronica? Ja natuurlijk.
Ik begrijp alleen niet waarom Maurice als enige naar de dagboekkamer werd geroepen om zijn commentaar te geven als hij er vanavond uit zou moeten. Dat moet hij zelf ook vreemd gevonden hebben, anders had hij niet zes keer gezegd: dát wist ik al, dát dacht ik wel, dát was al duidelijk.

Toch vreemd. Toen Maurice zo in die dagboekkamer werd geroepen na het bad, voelde ik al aan mijn water dat hij het zou worden.. nog even een leuk portretje voordat hij eruit gezet wordt. Maar dat is natuurlijk wel gefilmd vóór 1800 uur vanavond (nl. toen hij net uit bad kwam, zijn haar was nog nat) dus toen WIST Veronica al dat hij eruit ging.... rara, we zijn niet gek. Maar die mensen die bellen en denken dat Veronica de stemmen telt tot donderdag 's avonds om 1800 uur wel!!

'We learn more by looking for the answer to a question and not finding it than we do from learning the answer itself' - Lloyd Alexander

pi_229372
En zo is het maar net, Alkyone
pi_229373
quote:
op 12-09-1999 om 07:45 PM schreef Bor het volgende:


Verder was Maurice vandaag eindelijk eens leuk in beeld. Wel met beelden waarvan gisteren al een deel was uitgezonden, waarom nu pas (nu er niet meer gestemd kon worden) de rest van zijn opmerkingen?

En waarom liet VOO niet zien dat de bewoners wijn dronken toen ze in het bad zaten. Dat hadden ze er makkelijk bij kunnen plakken na die opmerking dat je zo'n dorst krijgt in dat warme water.


Volgens mij maakt Hummie zelf de cliffhangers,zelfde concept als de roddelbladen,voorpagina roept heel wat op,maar als je het verhaal in zijn verband ziet is het al heel wat minder 'spectaculair'.

Ben benieuwd,wat ze vanavond weer aan drank binnenkrijgen,natuurlijk na de uitzending.Er zal voor Karin wel een apart flesje wijn bijzijn.

Well,we all shine on...

pi_229374
Ach dat Maurice weg moest, stond al lang vast voor VOO waarschijnlijk. Dat idee had ik verleden week al o.a. tijdens die late uitzending. Ondanks dat hij het wel had verwacht vond ik het toch een beetje sneu, ook al was hij zeker mijn favoriet niet. Toch weer iemand van de vaste kern die weg moet, ook wel vreemd als je zo lang bij elkaar gezeten hebt, maar ja it's all in the game. Karin zal er wel goed de pest over in hebben dat ie weg gaat.
Verder vond ik het wel een leuke aflevering. Weer spannende verhalen over de lengte en dikte van bepaalde geslachtsdelen, het kon natuurlijk niet uitblijven

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  donderdag 9 december 1999 @ 20:40:00 #10
242 Pinball
Electric Monk
pi_229375
quote:
op 12-09-1999 om 07:58 PM schreef Alkyone het volgende:
Manipulatie van Veronica? Ja natuurlijk.
Ik begrijp alleen niet waarom Maurice als enige naar de dagboekkamer werd geroepen om zijn commentaar te geven als hij er vanavond uit zou moeten.

Ik heb gisteren bij de apotheek per ongeluk anti-paranoia pillen van iemand anders gekregen, en niet alle streamverslagen gelezen, maar kan het niet zijn dat meerdere bewoners naar de DBK zijn geroepen, en alleen het stukkie met M. is uitgezonden?

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_229376
Weet je wat ik wel eens leuk zou vinden? Dat ze na het vertrek van Dries om de pijn wat te verzachten eens een hele hoop drank het huis in zouden knallen. Dat iedereen eens goed bezopen raakt en dat ze dientengevolge deze weekopdracht toch nog verliezen omdat morgen dan iedereen met een enorme kater op bed ligt. Misschien dat Bart er half twaalf dan nog net op tijd uit is omdat er ergens in zijn gigantische hoofdpijn iets van een herinnering aan een puzzel naar boven kwam. Helaas is ie dan nog te ver heen om ook maar 1 stukje goed te leggen. Lijkt me eens een -leuk- stukkie manipulatie voor VOO, en nu kan het nog.

Dit naar aanleiding van wat ik hier lees over dat Dries er uit moet en de referenties naar wijn en andere drank.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 09 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  donderdag 9 december 1999 @ 20:54:00 #12
242 Pinball
Electric Monk
pi_229377
quote:
op 12-09-1999 om 08:50 PM schreef JayBee het volgende:
Weet je wat ik wel eens leuk zou vinden?

Of gewoon 's nachts iemand het huis insturen als ze allemaal liggen te ronken, en 2 stukjes weghalen..

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_229378
quote:
op 12-09-1999 om 07:58 PM schreef Alkyone het volgende:


Toch vreemd. Toen Maurice zo in die dagboekkamer werd geroepen na het bad, voelde ik al aan mijn water dat hij het zou worden.. nog even een leuk portretje voordat hij eruit gezet wordt. Maar dat is natuurlijk wel gefilmd vóór 1800 uur vanavond (nl. toen hij net uit bad kwam, zijn haar was nog nat) dus toen WIST Veronica al dat hij eruit ging.... rara, we zijn niet gek. Maar die mensen die bellen en denken dat Veronica de stemmen telt tot donderdag 's avonds om 1800 uur wel!!


Sterker nog: de badscene heeft zich gisteren afgespeeld, en het dagboekkamegesprek dus ook. VOO, tel uit je winst.

(Leuk dat je er weer bent Alky, zijn de Halcyon Days goed bevallen? Je kon het toch niet laten het enige internet-cafe van Malta te bezoeken, hé? Grappig om die postings van zo verre op het forum te zien.)

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_229379
[quote]op 12-09-1999 om 09:15 PM schreef Hunter het volgende:
Sterker nog: de badscene heeft zich gisteren afgespeeld, en het dagboekkamegesprek dus ook. VOO, tel uit je winst.

Zou het niet heeel misschien, per ongeluk stomtoevallig kunnen zijn dat V net als hier op FOK! gewoon uit de peilingen al lang en breed kon opmaken dat Driesje ons vandaag gaat verlaten???

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  donderdag 9 december 1999 @ 21:40:00 #15
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_229380
M verbeet zijn teleurstelling kapot op zijn lippen en besloot direct te gaan douchen terwijl hij neuriend naar de badkamer liep kon hij het liedje "I'll do my crying in the rain" niet uit zijn kop krijgen....

Twee tellen daarna alvorens VOO eruit ging, spoedde K zich naar de douche om M met woorden of een andere orale uiting te ondersteunen....en alle streams gingen op regenboog thema

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
pi_229381
Bianca zei net dat ze daar zat om op Maurice te wachten. Ik geloof trouwens dat de hele 'gang' van ex-bewoners aanwezig zal zijn.

Maar de grote vraag is natuurlijk: zal Petra er zijn? Of zal maurice nu pas gaan beseffen wat Big Brother hem heeft aangedaan?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  Admin donderdag 9 december 1999 @ 22:17:00 #17
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_229382
quote:
op 12-09-1999 om 07:51 PM schreef Sherlock het volgende:

Maurice (73,4%)
Ruud (12,3%)
Bart (9,4%)
Karin (4,9%).


...en dat zijn bijna precies de percentages van de FOK! frontpage.

FOK!: Afspiegeling van de maatschappij? lijkt me wel...

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  donderdag 9 december 1999 @ 23:43:00 #18
242 Pinball
Electric Monk
pi_229383
Reclame vd Playboy met de stem van ruud buiten de DBK: LOL!
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')