abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_63887674
Ik heb m'n laptop (Acer Aspire 7520) alweer dik een half jaar en hij werd steeds slomer. Dus ik ging ff zoeken op internet waar het aan kon liggen; stof in de ventilator. Ik dus m'n laptop openschroeven en een dikke laag stof er uit halen, dichtschroeven en klaar.

Nu start ik hem dus op en alles werkte.

Maar omdat mijn Windows niet meer werkte, had ik een paar instellingen veranderd in de bios. Iets met de bootmethode ofzo. Opeens ging het ding piepen om de paar seconden maar ik dacht het zal wel; en koos voor 'Exit and save (F10)'.

Nu start ie nog steeds soms op en als ie het al doet, heb ik er geen beeld bij en valt ie ook weer snel uit.

Iemand idee waar dit aan kan liggen?
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:09:25 #2
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_63887706
Het feit dat je met instelling kloot waarvan je niet weet wat ze doen misschien?
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_63887826
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:09 schreef Gamer_V het volgende:
Het feit dat je met instelling kloot waarvan je niet weet wat ze doen misschien?
Ik heb alleen schijf 1 omgewisseld met schijf 2 in de volgorde zodat ie met mijn oudere -werkende- versie van Windows zou opstarten.
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:18:13 #4
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_63887951
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:14 schreef wazoomie het volgende:

[..]

Ik heb alleen schijf 1 omgewisseld met schijf 2 in de volgorde zodat ie met mijn oudere -werkende- versie van Windows zou opstarten.
zet dat eens terug?

en je schroeft je top open, en dan doet je windhoos niet meer
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_63888020
Mijn Windows werkte al niet meer..
Daarom ging ik ff kloten in de bios om hem op te laten starten via andere Windows.

Maar nu krijg ik met opstarten gelijk geen scherm en valt ie na 5 seconden uit.
Terugzetten kan dus niet meer.
pi_63888679
bios reset dmv batterijtje even eruit halen en weer terugzetten(zit er wel zo'n ding in een laptop?)
pi_63888698
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:47 schreef tumba het volgende:
bios reset dmv batterijtje even eruit halen en weer terugzetten(zit er wel zo'n ding in een laptop?)
Ik kan me nog herinneren dat dat werkte bij mijn oude desktop pc's maar kon 'm nergens vinden in m'n laptop..
pi_63888929
heb je hier wat aan?
bijv onder je toetsenbord,
knop 5 sec.
http://www.syschat.com/how-to-reset-clear-cmos-laptop-418.html
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')