abonnement Unibet Coolblue
  zondag 14 december 2008 @ 13:17:42 #103
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  zondag 14 december 2008 @ 14:04:37 #104
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64005492
Sneijder .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64082518
WTF
quote:
Opmerkelijk: "Rafael mag vertrekken bij Real"

Van der Vaart is bezig aan zijn eerste seizoen in dienst van Real
Madrid, maar de middenvelder lijkt zijn krediet nu al te hebben
verspeeld. Komende zomer moet een transfer de uitkomst bieden.

Aan het einde van de het voetbaljaargang staat Van der Vaart op de
transferlijst. De voormalig speler van Ajax en Hamburger SV mag
uitkijken naar een nieuwe club, omdat hij lang niet voldoet aan de
verwachtingen. Real-directeur Pedrag Mijatovic en de rest van het
bestuur hebben het vertrouwen verloren in de international, zo meldt AS.

Volgens de Spaanse sportkrant verwijt Mijatovic zijn aanwinst dat hij af en toe
kampt met overgewicht, daarnaast is de motivatie van Van der Vaart ook
niet altijd hoog genoeg. Mentaal kan Van der Vaart, die bij Ajax en HSV
nog als aanvoerder actief was, zijn oude niveau ook niet halen.

De nieuwbakken trainer Juande Ramos ziet het ook absoluut niet zitten in
Van der Vaart. In het Champions League-duel met Zenit haalde de coach
de Heemskerker na één helft spelen naar de kant. Tijdens de wedstrijd
met FC Barcelona werd echter nog meer duidelijk. Wesley Sneijder
verliet na ruim een half uur spelen geblesseerd het veld, maar Ramos
koos voor debutant Miguel Palance als invaller in plaats van Van der
Vaart.

Bron: Voetbalprimeur
  woensdag 17 december 2008 @ 12:11:26 #106
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_64083988
quote:
El Portsmouth acepta la oferta del Real Madrid por Lassana Diarrà
· Perfil de Diarrà II. Músculo y talento al servicio de Juande Ramos

El Portsmouth, en su página web oficial, ha confirmado que ha aceptado "una sustancial oferta" del Real Madrid por Lassana Diarrà.

El club inglés, que ya le está buscando sustituto al internacional francés de 23 años, ha dado permiso al jugador paraque negocie su contrato con el club blanco.

El 'Pompey' comunica que "siempre hemos dicho que permitiríamos a nuestros jugadores salir si recibimos una oferta excepcional. No hemos podido interponernos en un movimiento como éste para Lassana".

Lassana Diarra, trece veces internacional con Francia, llegará al Santiago Bernabéu para reforzar la medular después de las bajas del malí Mahamadou Diarra y de Rubén de la Red.
Bron: Marca.ES
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  woensdag 17 december 2008 @ 12:18:35 #107
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_64084200
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:25 schreef versteegrob het volgende:
WTF
[..]
Tja, die trainerswissel kan wel meer gevolgen hebben voor spelers.. zo gaat dat nu eenmaal.
pi_64084336
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64086088
Hahahaha Diarra, sodeju Real waar zijn jullie mee bezig. Wat een bedrag ook!!
pi_64086168
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:25 schreef versteegrob het volgende:
WTF
[..]


pi_64086843
quote:
Op woensdag 17 december 2008 11:25 schreef versteegrob het volgende:
WTF
[..]
Als je dit nu bovenaan had gezet:
quote:
Bron: Voetbalprimeur
...had ik daar kunnen stoppen met lezen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_64087201
quote:
Op woensdag 17 december 2008 13:42 schreef WeebI het volgende:

[..]

Als je dit nu bovenaan had gezet:
[..]

...had ik daar kunnen stoppen met lezen.
Gozer, http://www.marca.com/edic(...)arrollo/1192850.html
pi_64087399
quote:
daar staat heel wat anders
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_64087872
Dan hoef je niet te 'stoppen met lezen'. Het zit er in ieder geval aan te komen als Rafael zich niet bewijst wanneer hij de kans krijgt. Ik zie Juventus hem wel opvangen.
pi_64088013
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:11 schreef emokid het volgende:
Dan hoef je niet te 'stoppen met lezen'. Het zit er in ieder geval aan te komen als Rafael zich niet bewijst wanneer hij de kans krijgt. Ik zie Juventus hem wel opvangen.
Ik stop met lezen als iets van voetbalprimeur is. Vrijwel altijd slecht, en verhalen die vaak uit leugens bestaan.

En als je Miguel Palanca schrijft in plaats van Miquel Palanca vraag je er ook gewoon om.


En tja, als een speler niet presteert is er altijd de kans dat hij weg moet. Daar is niets vreemds aan. Maar dat Van der Vaart het nu al verbruid zou hebben slaat nergens op, daar geloof ik geen hol van. Dan kan Marca dat wel melden, maar die hebben het ook vaak bij het verkeerde eind.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_64088110
De meeste sites hebben van AS overgenomen volgens mij. Die kwamen ook met het verhaal aan zetten.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64089063
quote:
Op woensdag 17 december 2008 14:15 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ik stop met lezen als iets van voetbalprimeur is. Vrijwel altijd slecht, en verhalen die vaak uit leugens bestaan.

En als je Miguel Palanca schrijft in plaats van Miquel Palanca vraag je er ook gewoon om.


En tja, als een speler niet presteert is er altijd de kans dat hij weg moet. Daar is niets vreemds aan. Maar dat Van der Vaart het nu al verbruid zou hebben slaat nergens op, daar geloof ik geen hol van. Dan kan Marca dat wel melden, maar die hebben het ook vaak bij het verkeerde eind.
Het is ook gek natuurlijk dat ze daar nu al over praten, ik vind het zonde.
pi_64091229
VdV gaat echt niet weg hoor, dit loopt gewoon af met een sisser.
pi_64093075
Ik ben altijd wel gecharmeerd van de voetballer Diarra geweest. Hij heeft zich ook uitstekend ontwikkeld. Het is dat hij zo'n kutpersoonlijkheid heeft.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_64146438
jeuj Liverpool
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_64146936
Exit denk ik
pi_64146995
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:23 schreef WeebI het volgende:
jeuj Liverpool
Mooi toch.. Vliegen ze er in ieder geval niet beiden uit.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64147023
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 12:43 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Mooi toch.. Vliegen ze er in ieder geval niet beiden uit.
Jammer

EDIT: Oh voor hem
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_64147121
Kansloze zaak.
pi_64147139
You got f´d in the a!
pi_64157423
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64224934
Diarra is inmiddels ook bevestigd. Aparte carriere heeft die jongen.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_64224989
Jammer geld wat Real deze winter over de balk gooit.
  zondag 21 december 2008 @ 22:35:06 #129
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64225026
quote:
Wat een figuur ook die vent.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64225594
Wordt er een keer gewonnen (van de nummer twee zelfs), wordt er helemaal niet in dit topic gepost.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64229502
hoi
pi_64251597


"lass"

Gelukkig komt ook Dani Parejo, terug van QPR.



Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_64251816
Ik vraag me wel af wie volgend seizoen in de CL mag gaan spelen, Lassana of Huntelaar. Omdat ze beiden in de UEFA Cup hebben gespeeld mag er maar één voor de CL geregistreerd worden.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_64251855
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:05 schreef WeebI het volgende:
Ik vraag me wel af wie volgend seizoen in de CL mag gaan spelen, Lassana of Huntelaar. Omdat ze beiden in de UEFA Cup hebben gespeeld mag er maar één voor de CL geregistreerd worden.
Is dat zo.. Wat een rare regel ja.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64254446
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:05 schreef WeebI het volgende:
Ik vraag me wel af wie volgend seizoen in de CL mag gaan spelen, Lassana of Huntelaar. Omdat ze beiden in de UEFA Cup hebben gespeeld mag er maar één voor de CL geregistreerd worden.
Zal ook afhangen van verdere aankopen. Vooral verdedigende aankopen: Huntelaar. Vooral aanvallende aankopen: Diarra.
pi_64459449
quote:
Real Madrid schakelt hulp van Platini in
Door Sander Berends
Maandag, 29 december 2008, 09:47

Real Madrid wil de hulp van Michel Platini, voorzitter van de UEFA inroepen, om de grootste blunder uit de historie van de club goed te maken. De Koninklijke contracteerden afgelopen maand Klaas-Jan Huntelaar (foto) en Lassana Diarra voor in totaal 40 miljoen euro, maar zag daarbij de regel over het hoofd dat de club maar één speler mag toevoegen aan de selectie voor de Champions League die eerder dit seizoen uitkwam in het UEFA Cup-toernooi. Huntelaar speelde daarin met Ajax, Diarra met Portsmouth.

Dat staat vermeld in artikel 17.18 van de Champions League. Real Madrid schreef echter een officieel communique uit dat de club niet op de hoogte was van de regel en dat de UEFA in gebreken is gebleven dit te melden. President Ramon Calderon wil een persoonlijk gesprek met Platini om de regel per direct te schrappen.

In Spanje wordt dat verzoek als tevergeefs gezien. "Het is schandalig dat bij een club, waarbij alles om de Champions League draait, men de regels niet kent," meldde AS gisteren al. Ook sportjurist Juan de Dios crespo geeft Real Madrid weinig kans tijdens haar offensief richting UEFA. "Ik kan niet geloven dat de UEFA vanwege één club het hele reglement in de prullenbak gooit."

Elke club in de Champions League mag in de winterstop drie nieuwe spelers aanmelden bij de Europese voetbalbond, maar uitdrukkelijk staat vermeld dat er slechts één reeds in de UEFA Cup mag zijn uitgekomen. De krant Marca meldt al dat Predrag Mijatovic, technisch directeur, als verantwoordelijke wordt gezien en misschien ontslagen wordt.
  maandag 29 december 2008 @ 12:03:54 #137
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_64459994
Wat een onzin, ik hoop niet dat die Platini daar intrapt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_64460680
Mijatovic ontslagen? Het zou toch niet
pi_64460784
quote:
Op maandag 29 december 2008 12:29 schreef emokid het volgende:
Mijatovic ontslagen? Het zou toch niet
Ja, op Marca zou zoiets staan. Omdat 'ie het niet slim heeft aangepakt met Diarra/ Huntelaar en de Champions League.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_64465040
Nou, frappant. Hij mag er van mij blijven zitten, binnenkort zal de positie sowieso overgenomen worden door een van de drie levenscontract-spelers bij Real. Maar dat duurt nog even..
pi_64465957
Waarom zou Mijatovic alleen om dit ontslagen worden? Zou ronduit belachelijk zijn; verder verricht hij prima werk.
pi_64495861
quote:
Real Madrid overweegt gang naar CAS
Geschreven op dinsdag, 30 december om 12:35

Real Madrid heeft de hoop om zowel Klaas-Jan Huntelaar als Lassana Diarra voor de resterende fase van de Champions League in te schrijven niet opgegeven. Omdat het verzoek bij de Europese voetbalbond UEFA om een uitzondering te maken niet werd gehonoreerd overweegt de club naar het Internationale sporttribunaal (CAS) te stappen.

Een club mag tot 31 januari slechts één speler inschrijven die al in het UEFA Cup-toernooi actief is geweest. Dat houdt in dat de Madrilenen maar één van de twee aankopen kunnen inzetten in het prestigieuze bekertoernooi: óf Huntelaar óf Diarra. Huntelaar speelde al namens Ajax in de UEFA Cup, Diarra deed dit bij Portsmouth.

Real Madrid interpreteert de regel echter anders en meent dat die is ingesteld om te voorkomen dat spelers in dezelfde competitie van club veranderen. De club overweegt nu naar het internationale sporttribunaal CAS te stappen, zo meldt Marca dinsdag. Real Madrid speelt in de volgende ronde tegen Liverpool uit Engeland.
pi_64521508
Beetje sneu.
pi_64521551
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:58 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]

"lass"

Gelukkig komt ook Dani Parejo, terug van QPR.

[ afbeelding ]


Lass Wat een verkrachting van je naam.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_64522435
Het wordt wel heel breed uitgemeten zeg. Oké het is een domme fout maar er zijn toch wel ergere dingen dan dat je maar 1 van je 2 nieuwe aanwinsten mag gebruiken in de 2de helft van de CL... vooral als het niet per se om onmisbare basisspelers gaat... Huntelaar werd toch voor de bank gehaald voorlopig?
  woensdag 31 december 2008 @ 14:10:26 #146
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_64532027
Nou, nee. Hij is toch juist in de winterstop gehaald omdat Ruud eruit ligt?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_64532898
quote:
Op woensdag 31 december 2008 14:10 schreef Kriegel het volgende:
Nou, nee. Hij is toch juist in de winterstop gehaald omdat Ruud eruit ligt?
Dan nog genieten Raul, Robben en Higuain voorrang. Ik weet zeker gelezen te hebben dat ie in 1e instantie voor de bank is en meer voor de toekomst gehaald is. Hij is alleen eerder gehaald vanwege uitvallen Ruud omdat ze toch iemand op die bank nodig hebben voor het geval dat.
pi_64533527
Ik geloof niet dat hij voor de bank is gehaald, volgens mij is het plan gewoon dat Huntelaar dit halve seizoen afmaakt en volgend jaar strijd met VanTheMan om de plek in de spits.
pi_64602638
Volgens het AD wordt Huntelaar ingeschreven voor de CL en start hij zondag in de basis.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 00:52:10 #151
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_64602669
quote:
Zo, dat is nog eens een beschuldiging. Oei!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_65091768
Ik lees op Sky dat Calderon er morgen mee kapt. Zie het ook op Marca en AS.
quote:
Real Madrid president Ramon Calderon is set to resign from his post with the Spanish giants.

According to reports in Spain, Calderon will tender his resignation on Friday after allegations were made about the club's accounts.

It is claimed that Calderon stacked a general assembly with fake delegates in December, in order to get the club's annual accounts approved.

Calderon said on Wednesday that he had fired two of his close aides and that he would not quit.

However, it appears members of the Real board have forced Calderon to step down.

Vice-president Vicente Bolunda is now on stand-by to take over the reins, once Calderon's departure is confirmed.

57-year-old Calderon, was elected to power in 2006 succeeding Florentino Perez, and he had already stated he was unlikely to stand again once his mandate was over in 2010.

But it now seems his tenure has ended more than a year early.
http://www.skysports.com/story/0,19528,11827_4799110,00.html
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_65092174
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')