maandag 26 januari 2009 @ 21:34:48 #226
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_65435293
registreer om deze reclame te verbergen
Fuck, deze serie is te verslavend Heel mn vrije dag naar de klote

Nog eentje dan
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 26 januari 2009 @ 23:51:41 #227
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_65441199
mooi kan ik wat van mn vrienden es aansporen om dit te kijken, die downloaden allemaal niet
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_65442409
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:34 schreef Bullebak het volgende:
Nog eentje dan
Zo herkenbaar
Doe eens niet.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:24:34 #229
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_65447211
When all else fails, you always have delusion.
pi_65452476
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:33 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Zo herkenbaar
Dat had ik met "24" alleen dat waren dan 6 seizoenen van 24 afleveringen
tralalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
pi_65462320
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:24 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
Waar haal je die ?
Goed nieuws trouwens dat ze het hier gaan uitzenden op een normale zender . Hebben ze eerder ook gedaan met Six feet under en The sopranos
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_65554467
Net seizoen 2 afgekeken. Echt ontzettend vet seizoen ook. Leuk dat hij zoveel moorden heeft gepleegd en je dan toch hoopt dat een vrij onschuldige man de schuld ervan krijgt.
pi_65554661
Offtopic:
Wat betekend de afkorting tvp?

Ontopic:
Ik baal ook dat seizoen 4 pas in september begint. Ook ik vond seizoen 3 minder, maar daardoor niet onwaardig om het af te kijken. Ik vind het een geweldige serie.

Het stomme is dat ik zelf ook een verhaal schreef over een seriemoordenaar die met z'n vrouwtje thuis woonde, naar zijn werk ging (niet bij de politie) e.d.
Ik had een begin, midden stuk en een einde. Alleen moest ik het nog invullen. 3 jaar geleden mijn laatste woord getypt en kwam volgens mij op een totaal van 24 A4bladzijdes, daarna kreeg ik een writers block.
Vandaar dat deze serie mij zo boeit. Ik vind het echt geweldig.
Nog steeds heb ik het gevoel dat ik mijn verhaal ooit een keer wil afmaken, maar het gedachte dat men gaat denken (dat ik geïnspireerd ben geraakt of) Dexter wil na-apen. Dat zou ik jammer vinden, maar het is onvermijdelijk. Ach ja, als ik nog inspiratie krijg, zou het mooi zijn, zo niet. Dan niet.
Deel je kennis, liefde en kunst, het is een manier om onsterfelijkheid te verwerven....
"He has a right to criticize, who has a heart to help" Abraham Linco
Wat is nog mooier dan dat je voor iemand iets kunt betekenen?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 08:49:20 #234
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65555918
tvp = terugvindpost. Een nutteloze kutpost voor inspiratieloze users die graag willen dat het topic waar ze het in posten in hun Active Topics komt, zodat ze 'm niet vergeten.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:22:49 #235
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_65562485
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 04:17 schreef Konami het volgende:
Offtopic:
Wat betekend de afkorting tvp?

Ontopic:
Ik baal ook dat seizoen 4 pas in september begint. Ook ik vond seizoen 3 minder, maar daardoor niet onwaardig om het af te kijken. Ik vind het een geweldige serie.

Het stomme is dat ik zelf ook een verhaal schreef over een seriemoordenaar die met z'n vrouwtje thuis woonde, naar zijn werk ging (niet bij de politie) e.d.
Ik had een begin, midden stuk en een einde. Alleen moest ik het nog invullen. 3 jaar geleden mijn laatste woord getypt en kwam volgens mij op een totaal van 24 A4bladzijdes, daarna kreeg ik een writers block.
Vandaar dat deze serie mij zo boeit. Ik vind het echt geweldig.
Nog steeds heb ik het gevoel dat ik mijn verhaal ooit een keer wil afmaken, maar het gedachte dat men gaat denken (dat ik geïnspireerd ben geraakt of) Dexter wil na-apen. Dat zou ik jammer vinden, maar het is onvermijdelijk. Ach ja, als ik nog inspiratie krijg, zou het mooi zijn, zo niet. Dan niet.
Er zijn tientallen seriemoordenaars bekend (en beroemd) om het feit dat ze moorden pleegden en gewoon een vrouw thuis hadden en ontzettend goed bekend stonden in de gemeenschap.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_65566631
@ pfaf
Bedankt.

@ Ad_rem
Dat klopt en dat weet ik, maar ik *kuch* had een geweldig idee *kuch* voor een verhaal.
De films (en series?) die ik tot dan toe over seriemoordenaars had gezien, gingen over bijna perfecte seriemoordenaars die met "geweldige" puzzels aankwamen zetten. Die van mij loopt in mijn verhaal bijvoorbeeld tegen een lantarenpaal op. En waarom? Omdat het kan, omdat hij ook maar een mens is.

Anyway, dat was een idee die ik een lange tijd geleden had.
Deel je kennis, liefde en kunst, het is een manier om onsterfelijkheid te verwerven....
"He has a right to criticize, who has a heart to help" Abraham Linco
Wat is nog mooier dan dat je voor iemand iets kunt betekenen?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:25:42 #237
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_65571035
Seizoen 2 net af, gruwelijk.

Nu seizoen 3 nog Lees hier dat 3 wat minder is?
Geef mij maar Amsterdam
pi_65571217
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef Bullebak het volgende:
Seizoen 2 net af, gruwelijk.

Nu seizoen 3 nog Lees hier dat 3 wat minder is?
Ik vind 3 het beste.
FC Utrecht
Housemusic is a universal language, spoken and understood by all.
Mijn muziek.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:43:16 #239
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_65571749
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vind 3 het beste.
Ah, goed nieuws. Seizoen 2 vond ik al beter dan 1, hopelijk zet de trend zich voort
Geef mij maar Amsterdam
pi_65571982
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:43 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Ah, goed nieuws. Seizoen 2 vond ik al beter dan 1, hopelijk zet de trend zich voort
3>2>1 inderdaad ook voor mij, al zijn alle seizoenen gewoon briljant natuurlijk.
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_65584608
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

3>2>1 inderdaad ook voor mij, al zijn alle seizoenen gewoon briljant natuurlijk.
pi_65644557
Net seizoen 3 afgekeken. Erg vet wederom. Vooral dat taalgebruik van Deb is echt lachen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 februari 2009 @ 02:35:38 #243
237059 Twerk
The Spurs
pi_65644635
Ooit in 1 week 2 seizoenen gekeken..

Seizoen 1 was geweldig met "The Ice Truck Killer".. Seizoen 2 ook erg vermakelijk maar minder.. Seizoen 3 viel helaas erg tegen. Karakters zoals The Skinner kwamen totaal niet uit de verf en van Miquel ben ik ook nooit echt een fan geweest..

Ik hoop dat seizoen 4 weer het niveau van de eerst 2 seizoenen kan benaderen iig..

Er komt geloof ik binnenkort ook een 4e boek uit over Dexter (1e 3 al gelezen)
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 2 februari 2009 @ 02:36:29 #244
237059 Twerk
The Spurs
pi_65644643
quote:
Op maandag 2 februari 2009 02:22 schreef northernlight81 het volgende:
Net seizoen 3 afgekeken. Erg vet wederom. Vooral dat taalgebruik van Deb is echt lachen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me vreselijk ergeren aan ignorant Deb

Maar toch hoort ze wel in het geheel.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 2 februari 2009 @ 02:46:52 #245
159920 Viro
Meet my dark passenger....
pi_65644696
tvp.

Dexter is een van de beste series die ik volg. Jammer dat s4 pas in september begint. Dat wordt lang wachten.
I'm more than just an option
I'm more than just a number
It's more than just a mission
  maandag 2 februari 2009 @ 10:00:43 #246
140318 Thy...
Met puntjes
pi_65647605
Hoewel ik dit een geweldige serie vind hoop ik niet dat ze het verhaal te lang door laten slepen en wanneer het dan moet stoppen er in 2 afleveringen een einde aan geprutst wordt. Een laatste seizoen waarbij Deb achter de ware identiteit van Dexter komt, opwerkend naar een mooi einde lijkt me een stuk leuker.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_65657979
quote:
Op maandag 2 februari 2009 02:35 schreef Twerk het volgende:
Ooit in 1 week 2 seizoenen gekeken..

Seizoen 1 was geweldig met "The Ice Truck Killer".. Seizoen 2 ook erg vermakelijk maar minder.. Seizoen 3 viel helaas erg tegen. Karakters zoals The Skinner kwamen totaal niet uit de verf en van Miquel ben ik ook nooit echt een fan geweest..

vorig jaar ook S1 en 2 in 2 weken gekeken. Vind seizoen 1 nog steeds t beste, vooral omdat Dexter toen ook veel minder gevoel had. S2 vond ik iets over de top met Doakes en die irritante vriendin van dexter. 3 was weer beter met Miguel, de skinner zelf was idd niet zo interessant. Maar ze waren alle 3 natuurlijk wel nog steeds top
--- NoSoap.nl - quality series only ---
Het laatste nieuws over je favoriete series!
pi_65660543
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef planethugo het volgende:

[..]

vorig jaar ook S1 en 2 in 2 weken gekeken. Vind seizoen 1 nog steeds t beste, vooral omdat Dexter toen ook veel minder gevoel had. S2 vond ik iets over de top met Doakes en die irritante vriendin van dexter. 3 was weer beter met Miguel, de skinner zelf was idd niet zo interessant. Maar ze waren alle 3 natuurlijk wel nog steeds top
Dat vind ik helemaal niet erg dat die skinner niet heel erg interessant was. Het gaat toch vooral om Dexter en zijn politiewerk is meer bijzaak. In seizoen 1 en 2 gingen de moordzaken gewoon ook meer om Dexter.
pi_65740502
Fantastische serie, de afgelopen weken alles achter elkaar gezien en kan moeilijk wachten op volgende seizoenen
Denk dat het volgende seizoen vooral over de relatie tussen Deb en Dexter zal gaan, aangezien zij de dossiers heeft waaruit blijkt dat haar vader vreemdging met Laura Moser. Zij zal dan de link leggen naar Dexter en automatisch naar de Ice Truck Killer, denk ik. Maar goed, ben sowieso benieuwd!
pi_66124549
Super serie. Heb seizoen 2 en 3 afgelopen week gekeken(moet wat als je ziek bent)!!.
Vond seizoen 3 niet zo boeiend / spannend als seizoen 2. Vond het hele idee van een vriend krijgen en hoe hij dat zou handelen wel boeiend.

Kijk nu uit naar seizoen 4, Dexter moet toch dingen aanpassen nu hij gaat samenwonen en zijn eigen huisje uitgaat!
  maandag 16 februari 2009 @ 17:03:01 #251
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_66125321
Blijft irritant, als je een topic na lange tijd weer hoog bij je My Active Topics ziet.. en dat het gewoon om een post blijkt te gaan waar iemand aangeeft hoe goed een serie wel niet is. IK WIL NIEUWS

Maakt niet uit natuurlijk deed ik zelf ook bij mijn series.
pi_66127707
Het enige goede nieuws wat ik kan melden is dat het 4e book binnenkort uitkomt van Jeff Lindsay:

quote:
Being a blood spatter analyst who hates the sight of blood has always made Dexter's work for the Miami PD tough. But it means he's very neat when it comes to his out-of-hours hobby: murder. Of course, the fact Dexter only kills bad people helps too. Now Dex is facing a disturbing situation. He's used to blood at work, and blood when he's out with the dark passenger (the voice that guides him on his deadly outings). But he's not sure what to make of the man who says blood is art. Using bodies as his canvas, someone is out there expressing themselves in the most lethal and painful of ways. If Dexter's to escape the scalpel and avoid becoming the latest exhibit, he needs somewhere to run...and he might just have found the perfect place. With his wedding looming, completing his nice-guy disguise, Dexter's honeymoon might just save his skin. From the most original voice in crime fiction, DEXTER BY DESIGN is an enthralling, macabre and gruesomely entertaining thriller.
pi_66142449
Van het weekend seizoen 1 gekeken, nu halverwege seizoen 2. Vond het eerste seizoen redelijk voorspelbaar (het einde ook) wat betreft gebeurtenissen. Behalve dat Bynie Dexters oudere broer bleek te zijn.

Geniet er wel van.
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
pi_66146166
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:04 schreef Happel het volgende:
Van het weekend seizoen 1 gekeken, nu halverwege seizoen 2. Vond het eerste seizoen redelijk voorspelbaar (het einde ook) wat betreft gebeurtenissen. Behalve dat Bynie Dexters oudere broer bleek te zijn.

Geniet er wel van.
Bynie?

dinsdag 17 februari 2009 @ 07:49:55 #255
17133 dapluiz
God help us all.
pi_66147605
Het is waarschijnlijk wel vaker gevraagd, maar heeft het nog nut om de boeken te lezen na 3 seizoen te hebben gezien ? Verschillen de boeken veel van de serie qua verhaallijn ? (Dus ice-truck killer e.d.)
The world will look up and shout "Save us!"... And I'll whisper "No."
pi_66147666
ja, 2e seizoen verschilt op een aantal cruciale punten van boek 2 en met boek 3 hebben ze helemaal niets gedaan voor de tv-serie
Menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.
-I'd love to be like me if I could feel like you-
  dinsdag 17 februari 2009 @ 08:15:04 #257
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_66147762
*knip.
Ik ga naar huis.
pi_66162313
Heb ook het eerste boek vond het verwarrend werken als je na tv serie boek leest. Moet m er weer eens bij pakken.
pi_66162554
In het boek worden bepaalde personages wel prachtig neergezet.. Bijvoorbeeld over Vince Masuka:
quote:
Sitting on an overturned plastic milk carton on the far end of the Dumpster, poking through a handful of
waste matter, was Vince Masuoka. He was half Japanese and liked to joke that he got the short half. He
called it a joke, anyway.

There was something just slightly off in Vince's bright, Asian smile. Like he had learned to smile from a
picture book
. Even when he made the required dirty put-down jokes with the cops, nobody got mad at
him. Nobody laughed, either, but that didn't stop him. He kept making all the correct ritual gestures, but
he always seemed to be faking. That's why I liked him, I think. Another guy pretending to be human, just
like me.

“Well, Dexter,” Vince said without looking up. “What brings you here?”
“I came to see how real experts operate in a totally professional atmosphere,” I said. “Have you seen
any?”

“Ha-ha,” he said. It was supposed to be a laugh, but it was even phonier than his smile. “You must think
you're inBoston .” He found something and held it up to the light, squinting. “Seriously, why are you
here?”

“Why wouldn't I be here, Vince?” I said, pretending to sound indignant. “It's a crime scene, isn't it?”
“You do blood spatter,” he said, throwing away whatever he'd been staring at and searching for another
one.
“I knew that.”
He looked at me with his biggest fake smile. “There's no blood here, Dex.”

I felt light-headed. “What does that mean?”
“There's no blood in or on or near, Dex. No blood at all. Weirdest thing you ever saw,” he said.

No blood at all. I could hear that phrase repeat itself in my head, louder each time. No sticky, hot,
messy, awful blood. No splatter. No stain. NO BLOOD AT ALL.

Why hadn't I thought of that?

It felt like a missing piece to something I didn't know was incomplete.
pi_66383430
Heb Dexter een een tijdje geleden ook ontdekt. Mede door aanraden van verschillende fans hier op Fok

Wat een geweldige serie. Baal er wel van dat ik nu alle seizoenen gezien heb. Wordt lang wachten tot september.

Dexter
pi_66384644
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:22 schreef Paul99 het volgende:
Heb Dexter een een tijdje geleden ook ontdekt. Mede door aanraden van verschillende fans hier op Fok

Wat een geweldige serie. Baal er wel van dat ik nu alle seizoenen gezien heb. Wordt lang wachten tot september.

Dexter
Idd.. Door velen onderschat lijkt het, maar VInce Masuka blijft ook wel een held

dinsdag 24 februari 2009 @ 19:13:20 #262
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66418005
I heard the truth was built to bend | #19
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:20:27 #263
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_66418215
quote:
Oeh. Bay Harbor Butcher
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:55:50 #264
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_66419525
Okee, geef maar toe, wie heeft zich een beetje te veel ingeleefd?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:07:28 #265
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66419975
pi_66420168
  donderdag 26 februari 2009 @ 07:37:49 #268
17133 dapluiz
God help us all.
pi_66469584
quote:
Lol blijft een grappige scene
The world will look up and shout "Save us!"... And I'll whisper "No."
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:40:29 #269
139330 TNA
For the stars that shine
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:31:58 #270
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_66939849
<3.

Wat een geniale serie is dit zeg.
Bij de eerste ep had ik nog zoiets van, wtf, niets voor mij.

Maar ben nu bij S03, E10, and Lovin' it!
Heb alle 3 de seizoenen vrij snel achter elkaar gezien. Toch minimaal een aflevering per dag.
Vind seizoen 3 een klein beetje minder dan de eerste 2, hopen op 2 goeie extra seizoenen.

<3
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
  dinsdag 17 maart 2009 @ 19:56:03 #271
194264 NoCigar
anonieme razernist
pi_67147348
Deze kerel is toch wel goed. Vooral als hij een hap neemt :

de dokter heeft er geen naam voor
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:54:44 #272
87680 Mirel
pi_67149634
Geweldige gast, en niet vooral als hij een hap neemt, dat is wel het saaiste stuk.
pi_67151455

Dit was wel het grootste WTF moment voor mij
tralalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
pi_67151829
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:44 schreef tralalala het volgende:

Dit was wel het grootste WTF moment voor mij
Iik schrok me echt kapot op dat moment.
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
  dinsdag 17 maart 2009 @ 22:43:29 #275
13633 wolfrolf
Nee dat blondje ben ik niet.
pi_67153857
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:56 schreef NoCigar het volgende:

Briljante imitatie van Doakes. Dat snorretje!!!!!!!! Zijn Dexter is ook erg goed gedaan.

Ik moest hard lachen
Op woensdag 19 december 2012 21:41 schreef henkde_j het volgende:
Ik vind het origineel van Glee beter
Op dinsdag 26 februari 2013 23:49 schreef minthy het volgende:
De muziek vind ik vanavond megadikke apekonten zuigen...
pi_67154251
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:56 schreef NoCigar het volgende:

Hehe tof! Ik mis alleen de bretels van Doakes
pi_67183311
Geen bretels, geen Doakes

En tvp. Net twee weken geleden ontdekt, nu helemaal bij en wat een prachtserie.
Heb het hele topic gelezen dus hoef niet uit te leggen waarom ik dat vind zag ik al hallo mede-fans!

Wel lang wachten nu, had ik dat van tevoren geweten was ik wat later begonnen met kijken. Maar wist ik veel dat het zo leuk was.

Na de eerste aflevering was ik al verloren..
  dinsdag 24 maart 2009 @ 02:16:07 #278
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_67345623
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 02:38:53 #279
237059 Twerk
The Spurs
pi_67345701
quote:
Gelukkig is Dexter 1 van de best downloadbare series en is het via een x-aantal sites in DivX-kwaliteit te streamen..
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:23:15 #280
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_67367168
uiteindelijk ook ontdekt, en met m'n dinnetje in 2 weken tijd 2 seizoenen gekeken. Seizoen 3 volgt.

Ik lees het dus goed dat er sept een 4e season aan zin te komen????
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:11:18 #281
237059 Twerk
The Spurs
pi_67368837
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:23 schreef Reddiablo het volgende:
uiteindelijk ook ontdekt, en met m'n dinnetje in 2 weken tijd 2 seizoenen gekeken. Seizoen 3 volgt.

Ik lees het dus goed dat er sept een 4e season aan zin te komen????
Ik denk wat later dan September, maar er komen nog minimaal 2 seizoenen aan.

Het enige nadeel van Dexter is dat het zo lang duurt tussen de seizoenen door

Gelukkig is boek 4 ook net uit. Een schrale troost.
pi_67371516
Dus kunnen ze nu pas bezig met het schrijven van het script.
Wie verzint het dan ook om zo'n briljante serie te gaan verfilmen terwijl de reeks nog in de kinderschoenen stond
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:41:34 #283
237059 Twerk
The Spurs
pi_67372281
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:21 schreef portie het volgende:
Dus kunnen ze nu pas bezig met het schrijven van het script.
Wie verzint het dan ook om zo'n briljante serie te gaan verfilmen terwijl de reeks nog in de kinderschoenen stond
Nee, dat zie je verkeerd.

Het is zeker niet zo dat elk seizoen is gebaseerd op het boek.

Het boek Darkly Dreaming Dexter (2004) vormde de basis voor de Televisie-serie, maar het is zeker geen verfilming ofzo.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:45:42 #284
87680 Mirel
pi_67372462
Misschien beter als ze ook daadwerkelijk overleggen met de schrijver. Of dat echt gebeurt weet ik niet.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:54:00 #285
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_67372809
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:45 schreef Mirel het volgende:
Misschien beter als ze ook daadwerkelijk overleggen met de schrijver. Of dat echt gebeurt weet ik niet.
Misschien beter van niet. In het 3de boek komt er namelijk opeens allemaal
SPOILER
in het spel.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:57:18 #286
133369 Jivis
Critikut
pi_67372927
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:45 schreef Mirel het volgende:
Tot nu toe niks te klagen over het script van de sere, dus van mij hoeft dat niet .
Amen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:00:33 #287
237059 Twerk
The Spurs
pi_67373071
Misschien wel geinig om te weten dat Dexter (Michael C. Hall) in real life is getrouwd met Debra (Jennifer Carpenter).. Je weet wel, die bloedirritante zus van hem in de serie.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:51:34 #288
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_67375408
Wat heeft iedereen toch tegen Debrah? Ze is misschien niet onwijs sympathiek personage, maar ik vind haar wel heel "echt", met props voor de actrice
Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:57:15 #289
133369 Jivis
Critikut
pi_67375657
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:00 schreef Twerk het volgende:
Misschien wel geinig om te weten dat Dexter (Michael C. Hall) in real life is getrouwd met Debra (Jennifer Carpenter).. Je weet wel, die bloedirritante zus van hem in de serie.
Werd hier al een paar posts terug gemeldt .

En ik vind Deb ook niet vervelend, moet vaak wel om haar lachen met haar creatieve gevloek .
Amen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:05:33 #290
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_67376007
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:57 schreef Jivis het volgende:

[..]

Werd hier al een paar posts topics terug gemeldt .
Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:
Ik sta in niemands sig ;(
pi_67398881
Debs
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:31:48 #292
237059 Twerk
The Spurs
pi_67399867
Het is trouwens wel erg weird om "Dex." te zien spelen in andere series.. Eigenlijk zou hij exclusief in Dexter moeten spelen.. Wat een held. 1 vd coolste serie-personages ooit.
pi_67545726
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:49 schreef pfaf het volgende:
tvp = terugvindpost. Een nutteloze kutpost voor inspiratieloze users die graag willen dat het topic waar ze het in posten in hun Active Topics komt, zodat ze 'm niet vergeten.
Wat hij zegt

Net klaar met laatste aflevering van S03.. Wou hier niet lezen tot ik alles gezien had Kom maar op met seizoen 4!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  maandag 30 maart 2009 @ 14:13:11 #294
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_67546040
Gisteravond 6 afleveringen gekeken van S03. Erg vet, maar tot nu toe wel minder dan 2 vind ik zelf.
Al werden S01 en S02 ook pas echt vet na 7 afleveringen.
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 30 maart 2009 @ 18:03:14 #295
237059 Twerk
The Spurs
pi_67553172
S03 is vrij matig helaas vergeleken met S01 en S02.. Hopen dat S04 weer van een wat hoger niveau is en wat boeiender.
pi_67573611
Hehe, in twee weken alle drie de seizoenen gekeken, omdat ik zag dat het vrij (behoorlijk) populair was hier op Fok!, en nu begrijp ik helemaaaal waarom Alleen moet ik nu dus ook wachten tot september, helaas...
pi_67574019
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:03 schreef Twerk het volgende:
S03 is vrij matig helaas vergeleken met S01 en S02.. Hopen dat S04 weer van een wat hoger niveau is en wat boeiender.
Nee, S03 vind jij matig vergeleken met die anderen, maar het is geen feit.
FC Utrecht
Mijn muziek.
pi_67576582
S3.
Hands down, beste Dexter seizoen. Heerlijke karakter- en relatieverdieping met mijn ese, holmes Miguel Prado.
S1 vond ik heel lang saai en ik was vaak bijna gekapt met Dexter en S2 had Lilah.

S3
pi_67576608
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef -Mo- het volgende:
S3. [ afbeelding ]
Hands down, beste Dexter seizoen. Heerlijke karakter- en relatieverdieping met mijn ese, holmes Miguel Prado.
S1 vond ik heel lang saai en ik was vaak bijna gekapt met Dexter en S2 had Lilah.

S3
Word!
pi_67577835
Dexter!!

Op aanraden van iemand heb ik deze serie gekeken. Ben net klaar met S3 en ik mis het nu al

S3 vond ik het best, Miguel Prado

Lilah vond ik echt bloedirritant, dat accent ook Dextah.
Doakes was echt geweldig, hoe hij heel zn vrije tijd opofferde om achter Dexter aan te rijden tot diep in de nacht

Op naar S4, maar duurt zo lang

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')