quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:13 schreef J.F.Sebastian het volgende:[..]
dat zal in seizoen 4 wel duidelijk worden, waarin Quinn wellicht een belangrijke rol zal gaan spelen
Ik denk inderdaad dat dat een opzetje was voor een verhaallijn in seizoen 4, waarin Quinn ongetwijfeld terug zal komen. Zo niet sloeg het werkelijk nergens op, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Dit seizoen is gebruikt om Quinn te introduceren en een paar vraagtekens bij zijn persoon te zetten, dat wordt ongetwijfeld vervolgd.
Dat Debrah dingen gaat ontdekken die ze wellicht niet wil ontdekken staat ook boven water, al met al vormen die dingen samen met de geboorte van Dexter jr. toch tot een zeer interessant voorstuk voor seizoen 4. Zal Dexter door zijn zoon wellicht tijdelijk stoppen met moorden? Of zijn zus in zijn verleden moeten betrekken? Ben benieuwd, helaas nog onwijs lang wachten.
Daarom vind ik het ook fijn dat er, naar Dexter traditie, geen cliffhanger is. Het is gewoon te lang wachten, nog 9 maanden. Volgend seizoen weer een fris nieuw spannend droog duister seizoen, waar nu al wat leuke opzetjes voor zijn gegeven

Over de finale zelf, minder spannend dan de vorige finales, maar toch wel zeer vermakelijk. Blijft een topserie om te kijken, gaat nooit vervelen bij mij