abonnement Unibet Coolblue
  maandag 16 februari 2009 @ 17:03:01 #251
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_66125321
Blijft irritant, als je een topic na lange tijd weer hoog bij je My Active Topics ziet.. en dat het gewoon om een post blijkt te gaan waar iemand aangeeft hoe goed een serie wel niet is. IK WIL NIEUWS

Maakt niet uit natuurlijk deed ik zelf ook bij mijn series.
pi_66127707
Het enige goede nieuws wat ik kan melden is dat het 4e book binnenkort uitkomt van Jeff Lindsay:

quote:
Being a blood spatter analyst who hates the sight of blood has always made Dexter's work for the Miami PD tough. But it means he's very neat when it comes to his out-of-hours hobby: murder. Of course, the fact Dexter only kills bad people helps too. Now Dex is facing a disturbing situation. He's used to blood at work, and blood when he's out with the dark passenger (the voice that guides him on his deadly outings). But he's not sure what to make of the man who says blood is art. Using bodies as his canvas, someone is out there expressing themselves in the most lethal and painful of ways. If Dexter's to escape the scalpel and avoid becoming the latest exhibit, he needs somewhere to run...and he might just have found the perfect place. With his wedding looming, completing his nice-guy disguise, Dexter's honeymoon might just save his skin. From the most original voice in crime fiction, DEXTER BY DESIGN is an enthralling, macabre and gruesomely entertaining thriller.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:04:47 #253
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66142449
Van het weekend seizoen 1 gekeken, nu halverwege seizoen 2. Vond het eerste seizoen redelijk voorspelbaar (het einde ook) wat betreft gebeurtenissen. Behalve dat Bynie Dexters oudere broer bleek te zijn.

Geniet er wel van.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66146166
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:04 schreef Happel het volgende:
Van het weekend seizoen 1 gekeken, nu halverwege seizoen 2. Vond het eerste seizoen redelijk voorspelbaar (het einde ook) wat betreft gebeurtenissen. Behalve dat Bynie Dexters oudere broer bleek te zijn.

Geniet er wel van.
Bynie?

The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66147605
Het is waarschijnlijk wel vaker gevraagd, maar heeft het nog nut om de boeken te lezen na 3 seizoen te hebben gezien ? Verschillen de boeken veel van de serie qua verhaallijn ? (Dus ice-truck killer e.d.)
pi_66147666
ja, 2e seizoen verschilt op een aantal cruciale punten van boek 2 en met boek 3 hebben ze helemaal niets gedaan voor de tv-serie
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 17 februari 2009 @ 08:15:04 #257
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_66147762
*knip.
Ik ga naar huis.
pi_66162313
Heb ook het eerste boek vond het verwarrend werken als je na tv serie boek leest. Moet m er weer eens bij pakken.
pi_66162554
In het boek worden bepaalde personages wel prachtig neergezet.. Bijvoorbeeld over Vince Masuka:
quote:
Sitting on an overturned plastic milk carton on the far end of the Dumpster, poking through a handful of
waste matter, was Vince Masuoka. He was half Japanese and liked to joke that he got the short half. He
called it a joke, anyway.

There was something just slightly off in Vince's bright, Asian smile. Like he had learned to smile from a
picture book
. Even when he made the required dirty put-down jokes with the cops, nobody got mad at
him. Nobody laughed, either, but that didn't stop him. He kept making all the correct ritual gestures, but
he always seemed to be faking. That's why I liked him, I think. Another guy pretending to be human, just
like me.

“Well, Dexter,” Vince said without looking up. “What brings you here?”
“I came to see how real experts operate in a totally professional atmosphere,” I said. “Have you seen
any?”

“Ha-ha,” he said. It was supposed to be a laugh, but it was even phonier than his smile. “You must think
you're inBoston .” He found something and held it up to the light, squinting. “Seriously, why are you
here?”

“Why wouldn't I be here, Vince?” I said, pretending to sound indignant. “It's a crime scene, isn't it?”
“You do blood spatter,” he said, throwing away whatever he'd been staring at and searching for another
one.
“I knew that.”
He looked at me with his biggest fake smile. “There's no blood here, Dex.”

I felt light-headed. “What does that mean?”
“There's no blood in or on or near, Dex. No blood at all. Weirdest thing you ever saw,” he said.

No blood at all. I could hear that phrase repeat itself in my head, louder each time. No sticky, hot,
messy, awful blood. No splatter. No stain. NO BLOOD AT ALL.

Why hadn't I thought of that?

It felt like a missing piece to something I didn't know was incomplete.
pi_66383430
Heb Dexter een een tijdje geleden ook ontdekt. Mede door aanraden van verschillende fans hier op Fok

Wat een geweldige serie. Baal er wel van dat ik nu alle seizoenen gezien heb. Wordt lang wachten tot september.

Dexter
pi_66384644
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:22 schreef Paul99 het volgende:
Heb Dexter een een tijdje geleden ook ontdekt. Mede door aanraden van verschillende fans hier op Fok

Wat een geweldige serie. Baal er wel van dat ik nu alle seizoenen gezien heb. Wordt lang wachten tot september.

Dexter
Idd.. Door velen onderschat lijkt het, maar VInce Masuka blijft ook wel een held

dinsdag 24 februari 2009 @ 19:13:20 #262
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66418005
2000 light years from home
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:20:27 #263
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_66418215
quote:
Oeh. Bay Harbor Butcher
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:55:50 #264
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_66419525
Okee, geef maar toe, wie heeft zich een beetje te veel ingeleefd?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:07:28 #265
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66419975
pi_66420168
pi_66469584
quote:
Lol blijft een grappige scene
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:40:29 #269
139330 TNA
For the stars that shine
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:31:58 #270
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_66939849
<3.

Wat een geniale serie is dit zeg.
Bij de eerste ep had ik nog zoiets van, wtf, niets voor mij.

Maar ben nu bij S03, E10, and Lovin' it!
Heb alle 3 de seizoenen vrij snel achter elkaar gezien. Toch minimaal een aflevering per dag.
Vind seizoen 3 een klein beetje minder dan de eerste 2, hopen op 2 goeie extra seizoenen.

<3
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_67147348
Deze kerel is toch wel goed. Vooral als hij een hap neemt :

anonieme razernist
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:54:44 #272
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_67149634
Geweldige gast, en niet vooral als hij een hap neemt, dat is wel het saaiste stuk.
When all else fails, you always have delusion.
pi_67151455

Dit was wel het grootste WTF moment voor mij
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:53:22 #274
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67151829
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:44 schreef tralalala het volgende:

Dit was wel het grootste WTF moment voor mij
Iik schrok me echt kapot op dat moment.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_67153857
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Deze kerel is toch wel goed. Vooral als hij een hap neemt :

Briljante imitatie van Doakes. Dat snorretje!!!!!!!! Zijn Dexter is ook erg goed gedaan.

Ik moest hard lachen
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')