abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 8 december 2008 @ 20:56:31 #1
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_63860462

Hier weer verder!
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_63860758
Miguel is kassie wijlen, ben benieuwd naar de volgende, helaas de laatste, aflevering.
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
  maandag 8 december 2008 @ 21:18:14 #3
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_63861039
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:07 schreef Scarface2004 het volgende:
Miguel is kassie wijlen, ben benieuwd naar de volgende, helaas de laatste, aflevering.
Gelukkig is het al weer vernieuwd voor nog twee seizoenen, al moeten we daar wel weer even op wachten..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  maandag 8 december 2008 @ 21:25:53 #4
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_63861302
"I killed my brother, and I killed yours too..." is de quote!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_63861735
Ordinaire tvp.
  maandag 8 december 2008 @ 21:39:21 #6
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_63861738
quote:
"I killed my brother, and I killed yours too..." is de quote!
weet ik, maar was bang dat dat niet zou passen
Dichterlijke vrijheid zeg maar... (en een spelfout )
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_63861758
Nofi, maar mensen met onvoldoende kennis van de Engelse taal mogen geen TT's maken, of in ieder geval niet zelf bedenken.

Het moet Yours zijn, Your's is geen eens een bestaande samentrekking. Dat zou Your Is moeten betekenen.

Voor zover het taalkundig mierenneuken. Kan niet wachten tot de finale
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 8 december 2008 @ 21:42:30 #8
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_63861869
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:39 schreef Richardfun het volgende:
Nofi, maar mensen met onvoldoende kennis van de Engelse taal mogen geen TT's maken, of in ieder geval niet zelf bedenken.

Het moet Yours zijn, Your's is geen eens een bestaande samentrekking. Dat zou Your Is moeten betekenen.

Voor zover het taalkundig mierenneuken. Kan niet wachten tot de finale
offence toch taken. Je moet niet zo zeiken. Ik ken je niet, maar ik denk dat de kans heel klein is dat je beter engels kan dan ik. Ik spreek en schrijf het dagelijks voor mijn werk. Ik maak in het nederlands ook regelmatig fouten, kwestie van onzorgvuldig zijn, niet van te weinig kennis. Simpelweg het verbinden van you're en yours in mijn hoofd, zo raar is dat nou ook weer niet.

Maargoed...
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_63861969
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:42 schreef kingmob het volgende:

[..]

offence toch taken. Je moet niet zo zeiken. Ik ken je niet, maar ik denk dat de kans heel klein is dat je beter engels kan dan ik. Ik spreek en schrijf het dagelijks voor mijn werk. Ik maak in het nederlands ook regelmatig fouten, kwestie van onzorgvuldig zijn, niet van te weinig kennis. Simpelweg het verbinden van you're en yours in mijn hoofd, zo raar is dat nou ook weer niet.

Maargoed...
Fine, take offense. Ik heb geen enkele behoefte aan een pissing contest, maar als je Engels zo goed is als je loopt te pochen zou je deze fout niet maken, omdat het simpele kennis van de taal is. En dus ja, ik weet wel zeker dat m'n Engels beter is dan dat van jou. Maar daar gaat dit topic niet over, dus laten we het 'droppen' zogezegd

We houden beiden van Dexter, laat dat ons nader tot elkaar brengen
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_63862138
Dexter
  maandag 8 december 2008 @ 21:54:57 #11
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_63862300
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:45 schreef Richardfun het volgende:

[..]

Fine, take offense. Ik heb geen enkele behoefte aan een pissing contest, maar als je Engels zo goed is als je loopt te pochen zou je deze fout niet maken, omdat het simpele kennis van de taal is. En dus ja, ik weet wel zeker dat m'n Engels beter is dan dat van jou. Maar daar gaat dit topic niet over, dus laten we het 'droppen' zogezegd

We houden beiden van Dexter, laat dat ons nader tot elkaar brengen
Humor
Geen pissing contest, maar wel nog even proberen die contest proberen te winnen.

Maar ok, mijn fout, ik ben een klapmongool, OT!
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_63863009
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:49 schreef planethugo het volgende:
Dexter
pi_63864432
tvp
"A person needs new experiences. They jar something deep inside, allowing him to grow. Without change something sleeps inside us, and seldom awakens. The sleeper must awaken."
  maandag 8 december 2008 @ 23:02:15 #14
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_63864602
Leuk S1 spionage werk van Dexter. Dat met het bellen om Miguel's kamer te zoeken was echt goed gedaan. Ook dat hij opmerkte dat Miguel z'n broer indrinkt zodat hij voor z'n alibi kon zorgen. En dan dat fake telefoontje naar LaGuerta die hij vast daarna heeft uitgewist. Klasse.
When all else fails, you always have delusion.
pi_63866067
Dexter

Miguel

Nog 2 seizoenen
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:00:47 #16
160346 Mavro
Black & Red
pi_63866504
Yay, Miguel dead!! Ik ben zo benieuwd naar de finale...
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_63866935
Poeh jammer genoeg zat de promo voor de laatste aflevering aan het einde van mijn 720p versie, die gaat helemaal geweldig worden. Was weer een heerlijke aflevering, en de laatste aflevering beloofd erg veel. Ik kan echt niet wachten

Wat een topserie. En heerlijke quotes van Dexter op het einde.
pi_63867278
Miguel is een koning, hoe kun je nou blij zijn met zijn dood?
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_63867514
Ja jammer van Miguel Vooral vorige aflevering was ie goed.

Dexter mag zijn auto voortaan ook wel wat verder weg zetten als hij gaat spioneren..
.
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:59:57 #20
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_63867775
Miguel
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
  dinsdag 9 december 2008 @ 01:15:36 #21
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_63867971
Het was weer genieten, alhoewel redelijk voorspelbaar allemaal deze keer. Ben zeer benieuwd naar de volgende
pi_63868204
"I'm the last person you wanna fuck with, because I will FUCK YOU BACK"!
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
  dinsdag 9 december 2008 @ 02:41:16 #23
6941 APK
Factual, I think.
pi_63868743
Dat nadenken in dit topic mag ook wel ophouden van mij, het heeft helemaal het begin van de aflevering verpest.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_63868778
Zoals Miguel al zei, this isn't over
Die broer van Miguel draait helemaal door en dan is er nog die opname die die kerel in opdracht van Miguel maakte... spannend
pi_63868993
blijft een topserie
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63872938
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 02:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Zoals Miguel al zei, this isn't over
Die broer van Miguel draait helemaal door en dan is er nog die opname die die kerel in opdracht van Miguel maakte... spannend
Maakte hij een opname? Ik dacht dat hij hem alleen observeerde.
pi_63873840
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 10:52 schreef Symer het volgende:

[..]

Maakte hij een opname? Ik dacht dat hij hem alleen observeerde.
Inderdaad, het was niet meer dan het oog van een verrekijker.
pi_63874315
Jammer dat Miquel dood is maar was te verwachten, voor de rest super aflevering vooral dat die Masuka slaat
pi_63874602
Ik vond "Adios amigo" anders ook wel een mooie TT
pi_63878781
Ik kijk altijd 's avonds, was me eigenlijk net iets te spoilerig toen ik deze TT zag. Maar nu gezien en ik vraag me af hoe ze de volgende episode leuk gaan houden
pi_63879934
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:39 schreef thettes het volgende:
Ik kijk altijd 's avonds, was me eigenlijk net iets te spoilerig toen ik deze TT zag. Maar nu gezien en ik vraag me af hoe ze de volgende episode leuk gaan houden
Dat vroeg ik me ook af, tot ik de promo zag
pi_63883691
die promo kijk ik dus maar lekker niet
  dinsdag 9 december 2008 @ 18:26:30 #33
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_63884976

When all else fails, you always have delusion.
pi_63885226
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:26 schreef Mirel het volgende:

[ afbeelding ]
Je suis Charlie Sheen
pi_63885953
Damn, ik zat helemaal van "hoe gaan ze de rest van het seizoen nou volmaken nu Miguel dood is?" - bedenk me nu pas dat het nog maar 1 aflevering is
Bleuh.
pi_63886328
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 17:37 schreef planethugo het volgende:
die promo kijk ik dus maar lekker niet
Dit
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_63888348
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 02:41 schreef APK het volgende:
Dat nadenken in dit topic mag ook wel ophouden van mij, het heeft helemaal het begin van de aflevering verpest.
Idd, het woord bachelorparty was niet echt in me opgekomen voordat ik het hier tegenkwam.
Toch nog een paar 'minor quips': Masuka die Dexter ontvoerd?
Das toch wel raar Dexter met z'n advanced jiu-jitsu en fysiek, die dat zo makkelijk laat gebeuren (helemaal als je daarvoor nog even de confrontatie met Doakes bekijkt).
En George King ontsnapte wel heel makkelijk aan een enorme politiemacht (á la Hannibal Lecter in Hannibal), maar misschien wordt dat nog wel verklaard. Toch is Dexter natuurlijk (helemaal vergeleken met de bagger in Prison Break wat een onzin is dat geworden zeg )


p.s. wat me hierbij ook nog even te binnen schiet is dat in Silence of the Lambs ook een skinner zit (grappig zo'n dubbel verband).
Er is leven na de lach.
  dinsdag 9 december 2008 @ 20:44:50 #38
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_63888604
Ah alles moet wel heel snel worden afgerond in 1 aflevering :S Als je ziet hoeveel er nog moet gebeuren..
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
  dinsdag 9 december 2008 @ 21:07:36 #39
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63889066
is Miguel wel dood? Volgens mij zie je namelijk niet dat hij het echt afmaakt? Ik zie nog een (kleine) kans dat tie toch nog terug komt

Verder vond ik dit seizoen wel een stuk minder dan de vorige twee, alhoewel de laatste afleveringen wel weer van topkwaliteit zijn. In het begin werd Dexter veel te soft en teveel een normaal mens...
The line is a dot to you!
pi_63893333
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 20:33 schreef Magere_Gein het volgende:

[..]

Idd, het woord bachelorparty was niet echt in me opgekomen voordat ik het hier tegenkwam.
Toch nog een paar 'minor quips': Masuka die Dexter ontvoerd?
Das toch wel raar Dexter met z'n advanced jiu-jitsu en fysiek, die dat zo makkelijk laat gebeuren (helemaal als je daarvoor nog even de confrontatie met Doakes bekijkt).
En George King ontsnapte wel heel makkelijk aan een enorme politiemacht (á la Hannibal Lecter in Hannibal), maar misschien wordt dat nog wel verklaard. Toch is Dexter natuurlijk (helemaal vergeleken met de bagger in Prison Break wat een onzin is dat geworden zeg )


p.s. wat me hierbij ook nog even te binnen schiet is dat in Silence of the Lambs ook een skinner zit (grappig zo'n dubbel verband).
Masuka ontvoerde m niet, dat was Quinn.

E11 pas net kunnen kijken, adios amigo.
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:07 schreef kepler het volgende:
Verder vond ik dit seizoen wel een stuk minder dan de vorige twee, alhoewel de laatste afleveringen wel weer van topkwaliteit zijn. In het begin werd Dexter veel te soft en teveel een normaal mens...
Hell no, S3 > S2 > S1.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:28:35 #41
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_63893479
S1 vond ik het gaafst, de gedachtes van Dexter waren het gaafst omdat hij nog alles aan ons moest uitleggen. Kreeg je een erg goed idee van hoe hij was. Daarnaast was dat moment dat hij bij dat huis komt waar z'n broer dan vanuit loopt en hij hem voor het eerst tegenkomt, een van de beste scenes ooit. Flashback en heden tussen elkaar door, en dan dat z'n broer naar buiten komt. Te vet gedaan.
When all else fails, you always have delusion.
pi_63901136
dacht dat ze de dood van miguel tot de laatste ep zouden bewaren. Helaas had mijn ep ook een preview, heb ik verdomme al weer gezien wat er volgende week gebeurd. Maar wel goed dat die al dood is want er moet nog heel wat gebeuren
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_63901355
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:28 schreef Mirel het volgende:
S1 vond ik het gaafst, de gedachtes van Dexter waren het gaafst omdat hij nog alles aan ons moest uitleggen. Kreeg je een erg goed idee van hoe hij was. Daarnaast was dat moment dat hij bij dat huis komt waar z'n broer dan vanuit loopt en hij hem voor het eerst tegenkomt, een van de beste scenes ooit. Flashback en heden tussen elkaar door, en dan dat z'n broer naar buiten komt. Te vet gedaan.
S1 was super, de hele introductie van Dexter was zeker tof, S2 was net iets beter (ik vond het heel tof dat men op zoek was naar Dexter, en dat uiteindelijk Doakes de lul was), en S3 begon een beetje tegenvallend, maar aan het einde van dit seizoen blijken de eerste afleveringen weldegelijk nut te hebben gehad.

Daarbij is S3E10 misschien wel de beste TV-serie aflevering ooit gemaakt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_63902722
ik denk dat de volgende episode eindigt met Deb die er achter komt dat Dexter de broer is van de ice truck killer. Daar zal het volgende seizoen dan wel op in worden gegaan, samen met de verhaallijn van Quinn, die nog steeds uitgewerkt moet worden.
so how's your evening so far?
  woensdag 10 december 2008 @ 12:54:21 #45
12505 deGVR
Tussen schrijf en kramp..
pi_63902937
Wel opvallend dat Dexter zijn methode voor Miguel veranderd.
Hij gebruikt ineens een wurgkoord in plaats van een mes, terwijl hij hem wel eerst een hele collectie messen laat zien. En, hij neemt geen bloedmonster van hem...
Midden in dat bos woont een kleine, rode aap.
Kijk daar zit 'ie, in die boom. Hij doet een reuzegrote gaap.
http://www.chrishantzen.nl
http://www.onbeschreven.nl
pi_63903039
Zijn collectie bloedmonsters was toch al passé..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63903134
quote:
Op woensdag 10 december 2008 12:54 schreef deGVR het volgende:
Wel opvallend dat Dexter zijn methode voor Miguel veranderd.
Hij gebruikt ineens een wurgkoord in plaats van een mes, terwijl hij hem wel eerst een hele collectie messen laat zien. En, hij neemt geen bloedmonster van hem...
Daar is niets opvallends aan hoor, hij gaat m toch skinnen zodat King de schuld krijgt ?
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_63904124
Ja maar dan zou hij toch ook het levend moeten doen? Elke pathaloog kan je zo vertellen of verwonding voor of na het overlijden zijn gebeurd.

Maar ik denk zelf dat hij het lijk wegwerkt op de standaard Dexter manier en de verdwijning ervan in King's schoenen plant.
pi_63904275
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:37 schreef Haijo het volgende:
Ja maar dan zou hij toch ook het levend moeten doen? Elke pathaloog kan je zo vertellen of verwonding voor of na het overlijden zijn gebeurd.

Maar ik denk zelf dat hij het lijk wegwerkt op de standaard Dexter manier en de verdwijning ervan in King's schoenen plant.
Was het niet zo dat niet alle slachtoffers van King levend geskinned waren ? (dat jochie ?)

We gaan het iig meemaken volgende week !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 10 december 2008 @ 15:10:55 #50
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63906554
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Was het niet zo dat niet alle slachtoffers van King levend geskinned waren ? (dat jochie ?)

We gaan het iig meemaken volgende week !
de eerste niet toch? Dacht dat dat jongetje de eerste was die levend werd geskinned?
The line is a dot to you!
  woensdag 10 december 2008 @ 15:21:58 #51
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_63906874
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Was het niet zo dat niet alle slachtoffers van King levend geskinned waren ? (dat jochie ?)

We gaan het iig meemaken volgende week !
Daar is niet echt uitsluitsel over gedaan iig. Wel werd Anton ook gewurgt dacht ik, dus die methode neemt Dexter goed over
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_63906941
Lijkt mij niet, aangezien de skinner mensen verhoord op die manier.
pi_63908389
Het gaat er gewoon om dat hij de moord zo in de schoenen van de skinner kan schuiven..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_63908584
Ja maar dan heeft hij het lijk nodig en de skinner snijdt volgens mij alleen in levende lijken en Dexter zou -als hij nog gaat skinnen- in een dode Miguel moeten snijden. Wat weer ontdekt zou worden door een expert. Wat tot de conclusie zou leiden dat hij het lijk laat verdwijnen. Wat de vraag omroept waarom Dexter Miguel wurgt. Misschien was het persoonlijk maar dan zou ik ook verwachten dat hij Miguel aankeek.

Kortom, IMHO klopt het gewoon niet dat de schrijvers Dexter Miguel lieten wurgen en hadden ze hem het met een mes moeten laten doen.
pi_63908711
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:26 schreef Haijo het volgende:
Ja maar dan heeft hij het lijk nodig en de skinner snijdt volgens mij alleen in levende lijken en Dexter zou -als hij nog gaat skinnen- in een dode Miguel moeten snijden. Wat weer ontdekt zou worden door een expert. Wat tot de conclusie zou leiden dat hij het lijk laat verdwijnen. Wat de vraag omroept waarom Dexter Miguel wurgt. Misschien was het persoonlijk maar dan zou ik ook verwachten dat hij Miguel aankeek.

Kortom, IMHO klopt het gewoon niet dat de schrijvers Dexter Miguel lieten wurgen en hadden ze hem het met een mes moeten laten doen.
Misschien is Miguel nog helemaal niet dood ?

Alleen bewusteloos gewurgd zodat Dexter 'm rustig kan skinnen, en later kan vermoorden ?

Ik roep maar wat hoor.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_63908825
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Misschien is Miguel nog helemaal niet dood ?

Alleen bewusteloos gewurgd zodat Dexter 'm rustig kan skinnen, en later kan vermoorden ?

Ik roep maar wat hoor.
Hmm, dat is ook een goede.

Nu je het zegt, wat mij opviel was dat je een shot zag van Miguel die met zijn handen door het plastic scheurde...spannend...
pi_63908850
quote:
All the victims were skinned alive. The third one was the only one who died from it though. The other were just strangled once King realized they didn't know where Freebo was. It seems he took more and more skin off, the more he felt Freebo was getting away.

I guess that by that point, they'll think Miguel was just like the others and won't bother checking out if he was alive or not. Or, they'll think he was killed by the Skinner and he took the skin to mark his kill.
Van een ander Dexter forum.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 10 december 2008 @ 16:39:53 #58
34586 kepler
No bounce, no play
pi_63908904
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Misschien is Miguel nog helemaal niet dood ?

Alleen bewusteloos gewurgd zodat Dexter 'm rustig kan skinnen, en later kan vermoorden ?

Ik roep maar wat hoor.
dat denk ik dus ook
The line is a dot to you!
  woensdag 10 december 2008 @ 18:14:46 #59
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_63911205
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:26 schreef Haijo het volgende:
Ja maar dan heeft hij het lijk nodig en de skinner snijdt volgens mij alleen in levende lijken en Dexter zou -als hij nog gaat skinnen- in een dode Miguel moeten snijden. Wat weer ontdekt zou worden door een expert. Wat tot de conclusie zou leiden dat hij het lijk laat verdwijnen. Wat de vraag omroept waarom Dexter Miguel wurgt. Misschien was het persoonlijk maar dan zou ik ook verwachten dat hij Miguel aankeek.

Kortom, IMHO klopt het gewoon niet dat de schrijvers Dexter Miguel lieten wurgen en hadden ze hem het met een mes moeten laten doen.
een beetje afwisseling mag ook wel, een mes is zo saai.
  woensdag 10 december 2008 @ 18:15:09 #60
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_63911211
Er staat me bij dat het eerste slachtoffer meerdere malen was gestoken.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_63914048
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:20 schreef Tim86 het volgende:
Het gaat er gewoon om dat hij de moord zo in de schoenen van de skinner kan schuiven..
Daar gaat het misschien niet om, maar het gaat wel om het motief.

Miguel is natuurlijk anders dan alle andere slachtoffers van Dexter, omdat hij een publiek figuur is en een goede bekende van hem. Hij moet dit daarom anders aanpakken dan andere slachtoffers.
pi_63950201
Dexter is genomineerd voor een golden globe. Andere kanshebbers zijn House, True Blood, Mad Man en In Treatment.

http://www.goldenglobes.org/nominations/index.html
pi_63958660
quote:
Op vrijdag 12 december 2008 00:33 schreef portie het volgende:
Dexter is genomineerd voor een golden globe. Andere kanshebbers zijn House, True Blood, Mad Man en In Treatment.

http://www.goldenglobes.org/nominations/index.html
Dexter verdient 'm, en eigenlijk zou Jimmy Smits (Miguel) een prijs moeten krijgen voor best supporting actor.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_63961034
Ja idd, dat die geen nominatie heeft.
Misschien zijn ze bij de globes bang om terug gefucked te worden ;-)
pi_64010860
Vanavond de final .
Ik verwacht er weer heel veel van.

Over een maandje begint Lost en "24" weer, dus ik hoef me niet te vervelen
pi_64015393
Spannend, morgen
  zondag 14 december 2008 @ 21:41:02 #67
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_64015827
Toffe serie !

Deze week s01 afgekeken, en nu bezig met begin s02.
pi_64022793
Eindelijk 3x12 zien nu.

"Thank you Vince. You're welcome."

[ Bericht 50% gewijzigd door NotYou op 15-12-2008 06:54:34 ]
Je suis Charlie Sheen
pi_64024084
bijna bijna bijna/.. toch maar eerst college, hij is net niet op tijd binnen
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_64025227
Toffe finale. Voelde wat gehaast aan, zeker richting het einde met King, maar het is en blijft één van de beste series op tv. Hoe lang nu wachten tot seizoen 4?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_64027283
King's verhaallijn ging op het einde wel erg snel ja.
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:39 schreef Mr.Silencer het volgende:
Deb's zoektocht naar de CI van haar vader zal er geheid voor zorgen dat ze meer te weten komt over de echte Dexter. Misschien dat ze daar dieper op ingaan in seizoen 4.
De link tussen de CI (Laura Moser) en haar 'verloofde' (Rudy Cooper/Brian Moser) is in ieder geval snel gelegd. En met een beetje pech staat er in de documenten van Laura Moser dat ze nog een zoon heeft, met Dexter's geboortedatum.
Ik heb nog steeds de volste vertrouwen in Deb's detective skills, wat betreft de geheimen van de Morgan familie.
quote:
Op maandag 15 december 2008 10:21 schreef Richardfun het volgende:
Toffe finale. Voelde wat gehaast aan, zeker richting het einde met King, maar het is en blijft één van de beste series op tv. Hoe lang nu wachten tot seizoen 4?
Eind september / begin oktober
Negen maanden wachten.

[ Bericht 14% gewijzigd door Mr.Silencer op 15-12-2008 12:01:33 ]
pi_64033089
September/oktober...

In de onsterfelijke woorden van Eric Cartman: this is gonna suck donkey balls...
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  maandag 15 december 2008 @ 16:02:56 #73
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_64033225
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:54 schreef Mr.Silencer het volgende:
King's verhaallijn ging op het einde wel erg snel ja.
[..]

Ik heb nog steeds de volste vertrouwen in Deb's detective skills, wat betreft de geheimen van de Morgan familie.
[..]

Eind september / begin oktober
Negen maanden wachten.
Rita zwanger en nu 9 maanden wachten. Oh the irony

Maar een mooie afsluiting van een mooi seizoen!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_64033425
Little Dexter
pi_64034574
jammer dat t afgelopen is, weer een geweldig seizoen van een geweldige serie. Einde voelde idd wel wat gehaast aan, net als vorige week met miguel
pi_64036016
Inderdaad.De laatste twee afleveringen waren een beetje gehaast maar toch vond ik het derde seizoen absoluut briljant.Het wordt steeds beter lijkt het.Helaas moeten we weer zo lang wachten.

Iemand een idee wanneer Dexter op DVD/Blu Ray uitkomt?Dit wordt een serie waar ik alle seizoenen in mijn filmverzameling wil hebben.
pi_64036708
quote:
Op maandag 15 december 2008 18:04 schreef Terpentin07 het volgende:
Iemand een idee wanneer Dexter op DVD/Blu Ray uitkomt?Dit wordt een serie waar ik alle seizoenen in mijn filmverzameling wil hebben.
CD-WOW heeft seizoen 1 & 2 op DVD
pi_64038218
Tof einde van een puik seizoen met erg veel karakter ontwikkelingen. Is het al eind september/begin oktober 2009?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_64038798
iedereen gelukkig met al ze geheimpjes
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_64039849
Ik vond het niet echt final waardig behoorlijk saaie aflevering, vooral het gedeelte met King had ik iets meer van verwacht.
De rest van het seizoen maakt het meer dan goed vooral aflevering 10 was geniaal.



pi_64040195
Tof einde . Ik vind Debra echt geweldig "I look like a transvestite" toen ze in haar jurk bij Dexter stond
Verder vond ik het wel wat gehaast ogen, dat stuk met King. Ben benieuwd naar seizoen 4, jammer dat het zo lang duurt
  maandag 15 december 2008 @ 21:07:37 #82
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_64040869
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:39 schreef Mr.Silencer het volgende:
Deb's zoektocht naar de CI van haar vader zal er geheid voor zorgen dat ze meer te weten komt over de echte Dexter. Misschien dat ze daar dieper op ingaan in seizoen 4.
De link tussen de CI (Laura Moser) en haar 'verloofde' (Rudy Cooper/Brian Moser) is in ieder geval snel gelegd. En met een beetje pech staat er in de documenten van Laura Moser dat ze nog een zoon heeft, met Dexter's geboortedatum.
Het is niet haar verloofde maar haar zoon. Haar andere zoon is Dexter. Is dat waarom je 'verloofde' tussen aanhalingstekens doet? Zo ja, rare woordkeuze
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 15 december 2008 @ 22:55:32 #83
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64044554
Hij heeft het over de verloofde van Debrah in seizoen 1 (Ice Truck Killer dus), niet over de verloofde van de CI.

OT: goede aflevering, maar niet zo spannend als de finales van seizoen 1 en 2. Seizoen 3 was weer goed, maar toch minder dan de vorige seizoenen. Miguel was een heel goed personage, alleen hadden sommige dingen wel wat beter uitgewerkt kunnen worden.

Zo snap ik nog steeds niet helemaal waarom Debrah benaderd werd door die Aziaat van internal affairs. Ook vind ik dat de hele skinner verhaallijn een beetje afgeraffeld is. Ten eerste weten ze al een paar afleveringen wie hij is, maar ze kunnen hem zogenaamd niet pakken. Ok, het zal, maar het klinkt een beetje als tijdrekken. Ten tweede vind ik dat de motieven van King niet echt goed uitgelegd worden. En hoe kende Miguel King nou precies? Wat was hun relatie?

[ Bericht 76% gewijzigd door TC03 op 15-12-2008 23:23:58 ]
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 16 december 2008 @ 00:04:28 #84
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_64046424
Tof einde, al had ik wel nog op een soort van cliffhanger gehoopt; daar geil ik op
Al was het misschien een beetje een cliffhanger dat Dexter ging bloeden over de jurk van Rita vanwege de wond die King hem had toegebracht...?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_64046605
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:55 schreef TC03 het volgende:
Zo snap ik nog steeds niet helemaal waarom Debrah benaderd werd door die Aziaat van internal affairs.
dat zal in seizoen 4 wel duidelijk worden, waarin Quinn wellicht een belangrijke rol zal gaan spelen
so how's your evening so far?
pi_64047287
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:13 schreef J.F.Sebastian het volgende:

[..]

dat zal in seizoen 4 wel duidelijk worden, waarin Quinn wellicht een belangrijke rol zal gaan spelen
Ik denk inderdaad dat dat een opzetje was voor een verhaallijn in seizoen 4, waarin Quinn ongetwijfeld terug zal komen. Zo niet sloeg het werkelijk nergens op, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Dit seizoen is gebruikt om Quinn te introduceren en een paar vraagtekens bij zijn persoon te zetten, dat wordt ongetwijfeld vervolgd.

Dat Debrah dingen gaat ontdekken die ze wellicht niet wil ontdekken staat ook boven water, al met al vormen die dingen samen met de geboorte van Dexter jr. toch tot een zeer interessant voorstuk voor seizoen 4. Zal Dexter door zijn zoon wellicht tijdelijk stoppen met moorden? Of zijn zus in zijn verleden moeten betrekken? Ben benieuwd, helaas nog onwijs lang wachten.

Daarom vind ik het ook fijn dat er, naar Dexter traditie, geen cliffhanger is. Het is gewoon te lang wachten, nog 9 maanden. Volgend seizoen weer een fris nieuw spannend droog duister seizoen, waar nu al wat leuke opzetjes voor zijn gegeven

Over de finale zelf, minder spannend dan de vorige finales, maar toch wel zeer vermakelijk. Blijft een topserie om te kijken, gaat nooit vervelen bij mij
  Moderator dinsdag 16 december 2008 @ 00:51:25 #87
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_64047333
Alhoewel de finale misschien minder spannend was, vond ik seizoen 3 een mooi verhaal hebben. Seizoen 2 was spannender, maar vloog toch wel een beetje uit de bocht met die psycho vriendin van Dexter.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_64047481
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:04 schreef Zhenar het volgende:
Tof einde, al had ik wel nog op een soort van cliffhanger gehoopt; daar geil ik op
Al was het misschien een beetje een cliffhanger dat Dexter ging bloeden over de jurk van Rita vanwege de wond die King hem had toegebracht...?
Ik zag het meer als symbolisch. Zijn moordlust is een smet op een verder perfect leventje. Misschien een hint dat hij door zijn nieuwe verantwoordelijkheidsgevoel volgend seizoen er mee wil stoppen?
Maar waarschijnlijk slaat dat nergens op
pi_64047537
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:55 schreef TC03 het volgende:
Hij heeft het over de verloofde van Debrah in seizoen 1 (Ice Truck Killer dus), niet over de verloofde van de CI.

OT: goede aflevering, maar niet zo spannend als de finales van seizoen 1 en 2. Seizoen 3 was weer goed, maar toch minder dan de vorige seizoenen. Miguel was een heel goed personage, alleen hadden sommige dingen wel wat beter uitgewerkt kunnen worden.

Zo snap ik nog steeds niet helemaal waarom Debrah benaderd werd door die Aziaat van internal affairs. Ook vind ik dat de hele skinner verhaallijn een beetje afgeraffeld is. Ten eerste weten ze al een paar afleveringen wie hij is, maar ze kunnen hem zogenaamd niet pakken. Ok, het zal, maar het klinkt een beetje als tijdrekken. Ten tweede vind ik dat de motieven van King niet echt goed uitgelegd worden. En hoe kende Miguel King nou precies? Wat was hun relatie?
Dat vond ik voor de finale ook, maar ik vond dat het nu juist wel aardig werd verklaard. Dat King mensen vilde omdat hij nog geld van iemand kreeg leek bullshit, een onzin reden. Maar Dexter zei iets tegen hem in de trant van "It's just an excuse. You need to do this". Vond ik juist een aardige verklaring.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  dinsdag 16 december 2008 @ 01:28:10 #90
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64047782
Inderdaad een aardige verklaring, maar wel erg jammer dé moordenaar van het seizoen in één zinnetje wordt uitgelegd. Daarom zei ik ook 'niet echt goed uitgelegd'.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_64047979
Vond het een top seizoen alleen wel minder spannend einde dan ik had verwacht. Met name afleveringen 10,11 waren zeer sterk!! Kan niet wachten tot een nieuw seizoen. Overigens heb ik het stukje gemist waarin Dexter verder vertelt over zijn karakter en mogelijke opties voor nieuwe seizoen.
  dinsdag 16 december 2008 @ 07:06:39 #92
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_64048971
Geweldig siezoen met een wat afgeraffeld einde idd. Het ging gewoon net iets te snel ineens. Voor mij maakte miguel dit seizoen wel voor de rest, dus nu hij dood was, kon het seizoen misschien ook maar beter afgelopen zijn.
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_64049075
Ik ga nu beginnen aan seizoen 2. Gister seizoen 1 in 2 zitten helemaal gekeken. Wat een gruwelijk goede serie!
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:15:51 #94
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_64055309
tvp

Ik vond het weer een goed seizoen, niet zogoed als de vorrige 2 maar zeker erg vermakend !

De final zelf vond ik een stuk minder, ik had echt verwacht dat dat met King veel langer zou duren, ook snapte ik niet waarom dexter daar weg wou ontsnappen, lijkt mij juist slimmer om dat niet te doen, want ze kunnen forensisch zien dat hij niet door die auto dood is gegaan + maakt dexter een held.

Deb die eindelijk d'r shield krijgt
Rita zag er erg mooi uit btw
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  dinsdag 16 december 2008 @ 21:55:13 #95
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_64071082
Net de laatste drie afleveringen in een ruk door gekeken Dexter rules! Ik kan nu al bijna niet meer wachten op het nieuwe seizoen!
pi_64073658
Eens met de meeste commentaren over de laatste episode, het worden 9 lange maanden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_64096044
Ik ga Miguel missen.
pi_64096316
quote:
Op woensdag 17 december 2008 18:52 schreef -Mo- het volgende:
Ik ga Miguel missen.
En Doakes nog daarbij.
  woensdag 17 december 2008 @ 19:38:00 #99
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_64097417
tvp voor over een maand of negen.
Ik ga naar huis.
  woensdag 17 december 2008 @ 20:25:35 #100
11449 Ash
It's a trick. Get an axe!
pi_64099201
tvpje

Geweldige serie!

Wel grappig trouwens dat Dexter (Michael) in reallife met z'n zus Debra (Jennifer) gaat.
"We are now up against live, hostile targets. So, if Little Red Riding Hood should show up with a bazooka and a bad attitude, I expect you to chin the bitch!"
My DVD Collection
  woensdag 17 december 2008 @ 21:21:03 #101
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_64101188
whaha dat meen je niet ? hij had beter rita ( weet haar echte naam nie ) kunnen nemen, ik vind die Deb maar een eng skalet :/
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 17 december 2008 @ 23:21:53 #102
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_64105613
Hm, blijkbaar had ik hier toch geen post

Mooie finale, alleen dat Saw-moment En die opmerking van Deb, wheheh.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  woensdag 17 december 2008 @ 23:25:32 #103
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64105722
Saw-moment?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_64105851
quote:
Op woensdag 17 december 2008 21:21 schreef Sc0tTy het volgende:
whaha dat meen je niet ? hij had beter rita ( weet haar echte naam nie ) kunnen nemen, ik vind die Deb maar een eng skalet :/
Wist ik ook niet , ik vind Debra echt meer hebben dan Rita, zij heeft gewoon iets. Ik vind Rita zo'n duf mens, met een irritante stem.
  donderdag 18 december 2008 @ 00:18:29 #105
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_64107073
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:25 schreef TC03 het volgende:
Saw-moment?
Dat ie zijn eigen hand breekt om te kunnen ontsnappen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_64107300
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat ie zijn eigen hand breekt om te kunnen ontsnappen.
Het enige negatieve daaraan was naar mijn mening toch echt dat dit het enige in de aflevering was dat een climax ook maar met afstand benaderde.

Echt slecht is de aflevering niet te noemen maar van een serie als Dexter had ik persoonlijk toch wel wat meer verwacht. Deze season finale was weinig meer dan een sisser, just tying up some loose ends op een alles behalve opzienbarende manier. Wat dat betreft eindigde 3x11, cliffhanger of niet, toch een stuk sterker/indrukwekkender.
Je suis Charlie Sheen
pi_64108483
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:30 schreef Borreke het volgende:

[..]

Wist ik ook niet , ik vind Debra echt meer hebben dan Rita, zij heeft gewoon iets. Ik vind Rita zo'n duf mens, met een irritante stem.
Debra vind ik meer zo'n half man-wijf. not my cup of tea
so how's your evening so far?
pi_64108606
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:30 schreef Borreke het volgende:

[..]

Wist ik ook niet , ik vind Debra echt meer hebben dan Rita, zij heeft gewoon iets. Ik vind Rita zo'n duf mens, met een irritante stem.
Ik krijg echt de kriebels van Rita, haar scheinheilge hoofd, die stem.
Brrrr
pi_64110518
Rita is sweet, vrouwelijk, mooi, klein, etc.
Deb is geboren in het verkeerde lichaam
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_64111057
Heh Deb met der "cop-mouth"
Die kan geen zin uitspreken zonder FUCK erin
pi_64111638
Bezuinigen ze nou door acteurs 2 verschillende rollen te laten spelen?

Deze gast (rechts in het plaatje) op de bruiloft lijkt wel erg veel op King, toch?


Het is duidelijker als je de bewegende beelden erbij ziet.

pi_64111882
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:07 schreef Erik het volgende:
Bezuinigen ze nou door acteurs 2 verschillende rollen te laten spelen?

Deze gast (rechts in het plaatje) op de bruiloft lijkt wel erg veel op King, toch?


Het is duidelijker als je de bewegende beelden erbij ziet.

[ afbeelding ]
Kapsel is naar mijn idee anders maargoed ..
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  donderdag 18 december 2008 @ 12:20:00 #113
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_64115400
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:18 schreef wonderer het volgende:

[..]

Dat ie zijn eigen hand breekt om te kunnen ontsnappen.
Verwachtte hij dat hij z'n hand zou breken? Anders is het niet echt een Saw moment want dan zou het expres moeten zijn.
When all else fails, you always have delusion.
pi_64117428
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:20 schreef Mirel het volgende:

[..]

Verwachtte hij dat hij z'n hand zou breken? Anders is het niet echt een Saw moment want dan zou het expres moeten zijn.
Lijkt me wel. Hij had het nl. in de narratie er over dat een wolf z'n eigen poot zou doorbijten, zo sterk is z'n survival instinct.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_64117684
hehe die rita toen "Well, you didn't break your hand on purpose, did you?"
en dan die kop van Dexter erbij toen ging ik echt kapot
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  donderdag 18 december 2008 @ 13:49:01 #116
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_64118353
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:30 schreef Borreke het volgende:

[..]

Wist ik ook niet , ik vind Debra echt meer hebben dan Rita, zij heeft gewoon iets. Ik vind Rita zo'n duf mens, met een irritante stem.
hehe ik vind die stem juist sexy , maar nee die Deb vind ik echt bijna een man :/ nix voor mij
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_64119100
quote:
Op donderdag 18 december 2008 10:07 schreef Erik het volgende:
Bezuinigen ze nou door acteurs 2 verschillende rollen te laten spelen?

Deze gast (rechts in het plaatje) op de bruiloft lijkt wel erg veel op King, toch?


Het is duidelijker als je de bewegende beelden erbij ziet.

[ afbeelding ]
Nee, dat is hem echt niet..dan lijkt iedere man met een donkere baard er wel op..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 18 december 2008 @ 16:32:57 #118
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_64123891
quote:
Op donderdag 18 december 2008 12:20 schreef Mirel het volgende:

[..]

Verwachtte hij dat hij z'n hand zou breken? Anders is het niet echt een Saw moment want dan zou het expres moeten zijn.
denk het wel, want met die gebroken middenhandsbeentjes kon hij zijn hand ver genoeg dubbelvouwen om de touwen af te schudden.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_64160214
Vorige week begonnen met het volgen van Dexter, loop nu helemaal bij.

Geweldige serie, had ik echt eerder aan moeten beginnen.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_64171729


pi_64185360
Die Harry was sowieso een baas "Wich chapter of the code says : go and spread it to the world"
(ofnja, iets in die trant iig), ik ging aardig stuk toen
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_64205483
Wat ik me net bedacht en wel héél zwak is aan dit seizoen is het moment dat hij die pedofiel vermoordt. ep 4 ofzo? Die past ook niet in de code, en zeker met het latere verhaal slaat dat helemaal nergens op.
pi_64209268
quote:
Op zondag 21 december 2008 13:32 schreef thettes het volgende:
Wat ik me net bedacht en wel héél zwak is aan dit seizoen is het moment dat hij die pedofiel vermoordt. ep 4 ofzo? Die past ook niet in de code, en zeker met het latere verhaal slaat dat helemaal nergens op.
Ik weet niet meer precies wat je bedoelt, maar dit seizoen twijfelde Dexter duidelijk heel veel aan Harry, en aan de code. Het vermoorden van een pedofiel zou in die context eigenlijk wel logisch zijn.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 21 december 2008 @ 16:30:34 #124
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_64211913
nou omdat die pedo achter 1 van de twee kids ging ?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_64213873
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:30 schreef Sc0tTy het volgende:
nou omdat die pedo achter 1 van de twee kids ging ?
Klopt, maar moord mag alleen bij moordenaars, hoe slecht iemand ook is. Dat is juist de kern van de serie. Andere zaken moet je net als ieder ander mens oplossen, dus naar de politie stappen of op een andere manier, zoals bij Miguel z'n broer.

In die context van twijfel aan Harry en de code snap ik het wel, maar dan blijft het nog steeds hypocriet en nu niet echt het sterkste punt van dit seizoen.
pi_64214041
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:26 schreef thettes het volgende:

[..]

Klopt, maar moord mag alleen bij moordenaars, hoe slecht iemand ook is. Dat is juist de kern van de serie. Andere zaken moet je net als ieder ander mens oplossen, dus naar de politie stappen of op een andere manier, zoals bij Miguel z'n broer.

In die context van twijfel aan Harry en de code snap ik het wel, maar dan blijft het nog steeds hypocriet en nu niet echt het sterkste punt van dit seizoen.
Het is niet hypocriet, het is een wending in het verhaal van de serie waarin Dexter zichzelf ontplooit.
pi_64216125
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 03:53 schreef Devrim_ het volgende:
[ afbeelding ]


Meesterlijk inderdaad .

Ook leuk om te weten dat Dexter nu al drie vrienden van LaGuerta heeft vermoord... ze houdt weinig over zo .
pi_64216273
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:38 schreef pberends het volgende:

[..]

Meesterlijk inderdaad .

Ook leuk om te weten dat Dexter nu al drie vrienden van LaGuerta heeft vermoord... ze houdt weinig over zo .
3?

Lila vermoordde Doakes
Miguel vermoordde Wolf
Dexter vermoordde Miguel

had ze nog meer vrienden die nu dood zijn?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_64216295
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:42 schreef WeebI het volgende:

[..]

3?

Lila vermoordde Doakes
Miguel vermoordde Wolf
Dexter vermoordde Miguel

had ze nog meer vrienden die nu dood zijn?
Nou ja, direct of indirect dan.
pi_64218572
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:38 schreef pberends het volgende:

[..]

Meesterlijk inderdaad .

Ook leuk om te weten dat Dexter nu al drie vrienden van LaGuerta heeft vermoord... ze houdt weinig over zo .
+ de broer van Miguel. De hele familie was vriendne met LaGuerta tenslotte
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  zondag 21 december 2008 @ 20:29:13 #131
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_64219769
Dat was een neef van Miguel, niet broer.
When all else fails, you always have delusion.
pi_64220522
quote:
Op zondag 21 december 2008 20:29 schreef Mirel het volgende:
Dat was een neef van Miguel, niet broer.
Oscar Prado was weldegelijk Miguels broer.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 21 december 2008 @ 21:17:52 #133
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_64221672
Oh ja idd.
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 22 december 2008 @ 23:11:27 #134
160182 Konijnenjager
It ain't rigged
pi_64265116
Vandaag seizoen 3 in een ruk gekeken, beetje addict gedrag
Was wel nice, maar niet zo geniaal als 1 en 2. Vond, itt anderen kennelijk, Miguel niet echt een geniaal karakter.

Blijft wel zeer de moeite waard overigens.
but it ain't right either.
pi_64267796
LaGuerta

Kijk nu Oz, dat speelt ze ook al zo'n fijne rol!

Dr. Nathan
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_64267854
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:11 schreef Konijnenjager het volgende:
Vandaag seizoen 3 in een ruk gekeken, beetje addict gedrag
Was wel nice, maar niet zo geniaal als 1 en 2. Vond, itt anderen kennelijk, Miguel niet echt een geniaal karakter.

Blijft wel zeer de moeite waard overigens.
misschien het verschil als je hem in één keer kijkt.
Wij leefden wekenlang in de veronderstelling dat Dexter eindelijk een mattie had gevonden, brothers in crime, Batman & Robin, samen de straten van Miami veilig houden.
'La operación fue, perfecta' Betancourt
  dinsdag 23 december 2008 @ 00:10:45 #137
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_64268024
De karakterontwikkeling van Miguel en de daarmee gepaarde verhaallijnen zijn gewoon van erg hoog niveau.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_64272872
Sinds kort ook Dexter aan het kijken. Vanaf 9 uur 's avonds 'gister' gekeken, net de laatste aflevering van seizoen 1 af Lang geleden dat ik iets ging kijken wat ik door moest kijken.

Binnenkort seizoen 2, en daarna 3.
Lastig om niet teveel te lezen hier, wil niet teveel gespoiled krijgen
Doe eens niet.
  dinsdag 23 december 2008 @ 11:31:22 #139
160182 Konijnenjager
It ain't rigged
pi_64277486
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 00:07 schreef MoltiSanti het volgende:

[..]

misschien het verschil als je hem in één keer kijkt.
Wij leefden wekenlang in de veronderstelling dat Dexter eindelijk een mattie had gevonden, brothers in crime, Batman & Robin, samen de straten van Miami veilig houden.
Zal zeker verschil maken idd. Maar leek me vanaf het begin wel vrij duidelijk dat Miguel en Dexter fout zou lopen (vanwege talloze Harry-scenes). Het karakter Miguel was me ook iets te stereotype, maar ik klink nu alsof ik op alle slakken zout wil gooien, terwijl ik het seizoen alsnog een dikke 9 geef hoor.
but it ain't right either.
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:44:09 #140
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_64286937
que pasa ese
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:09:48 #141
139330 TNA
For the stars that shine
pi_64292276
Ik vond seizoen 3 enorm tegenvallen. Van S1 en S2 heb ik ontzettend genoten, misschien wel de beste serie die ik ooit heb gekeken. Met S3 speciaal gewacht tot alles was uitgekomen om het achter elkaar te kunnen kijken zoals S1 en S2. Wat mij betreft haalde het verhaal het lang niet bij de eerste twee seizoenen. Miguel wist me niet te boeien en ik vond het weinig overtuigend dat Dexter zijn geheimen plotseling met die gast deelde. Helaas was dat ongeveer de verhaallijn van het hele seizoen.
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:09:38 #142
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_64294259
TNA zoals het hier al eerder is gezegt, het is inderdaad een minder seizoen, maar nogsteeds erg goed, zeker als je de eps los kijkt. ik denk dat wanneer je alles achter elkaar kijkt idd s03 een tegenvaller kan zijn, maar ik weet dat meer mensen samen met mij in spanning zaten te wachten op de volgende ep
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  dinsdag 23 december 2008 @ 19:58:38 #143
139330 TNA
For the stars that shine
pi_64296025
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:09 schreef Sc0tTy het volgende:
TNA zoals het hier al eerder is gezegt, het is inderdaad een minder seizoen, maar nogsteeds erg goed, zeker als je de eps los kijkt. ik denk dat wanneer je alles achter elkaar kijkt idd s03 een tegenvaller kan zijn, maar ik weet dat meer mensen samen met mij in spanning zaten te wachten op de volgende ep
De manier van kijken (een week wachten of alles achter elkaar) heeft mijn mening over een serie nog nooit beïnvloed. Als ik na het einde van een aflevering graag de volgende wil zien merk ik dat vanzelf. Natuurlijk vond ik sommige scènes spannend en goed, maar overall gezien vond ik het geen sterk seizoen.

Dexters karakterontwikkeling hing dit seizoen vrijwel volledig op Miguel, en aangezien ik Miguel een oninteressant iemand vond, was het moeilijk S3 te waarderen. Ook Quinn vond ik weinig interessant. En het plot rondom The Skinner ook. Sommige scènes vond ik geweldig, het acteerwerk van Michael C. Hall vind ik briljant, maar het script deed me dit seizoen weinig.
pi_64296092
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:58 schreef TNA het volgende:

[..]

De manier van kijken (een week wachten of alles achter elkaar) heeft mijn mening over een serie nog nooit beïnvloed. Als ik na het einde van een aflevering graag de volgende wil zien merk ik dat vanzelf. Natuurlijk vond ik sommige scènes spannend en goed, maar overall gezien vond ik het geen sterk seizoen.

Dexters karakterontwikkeling hing dit seizoen vrijwel volledig op Miguel, en aangezien ik Miguel een oninteressant iemand vond, was het moeilijk S3 te waarderen. Ook Quinn vond ik weinig interessant. En het plot rondom The Skinner ook. Sommige scènes vond ik geweldig, het acteerwerk van Michael C. Hall vind ik briljant, maar het script deed me dit seizoen weinig.
Mooi gezegd, hier kan ik me wel in vinden

Overigens heb ik ook seizoen 3 in een keer gekeken
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  dinsdag 23 december 2008 @ 22:06:37 #145
34586 kepler
No bounce, no play
pi_64302628
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 19:58 schreef TNA het volgende:

[..]

De manier van kijken (een week wachten of alles achter elkaar) heeft mijn mening over een serie nog nooit beïnvloed. Als ik na het einde van een aflevering graag de volgende wil zien merk ik dat vanzelf. Natuurlijk vond ik sommige scènes spannend en goed, maar overall gezien vond ik het geen sterk seizoen.

Dexters karakterontwikkeling hing dit seizoen vrijwel volledig op Miguel, en aangezien ik Miguel een oninteressant iemand vond, was het moeilijk S3 te waarderen. Ook Quinn vond ik weinig interessant. En het plot rondom The Skinner ook. Sommige scènes vond ik geweldig, het acteerwerk van Michael C. Hall vind ik briljant, maar het script deed me dit seizoen weinig.
Hier ben ik het ook mee eens, verder vond/vind ik Dexter een beetje te soft worden Maar dat maakte hij wel weer goed in de laatste episodes
The line is a dot to you!
  Moderator zaterdag 3 januari 2009 @ 17:30:45 #146
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_64618094
Ik vond het een leuke verhaallijn dat Dexter een partner in crime had. Wat mij betreft had hij nog wel wat verder uit de bocht mogen vliegen samen met Miguel. Al met al een gaaf seizoen. Maar ik kon Laila ("Dextah!!") dan ook niet uitstaan.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_64621878
Vond haar op het begin wel nice, daarna niet meer
pi_64624088
ik vond Layla wel geyl
'La operación fue, perfecta' Betancourt
pi_64628106
Ja ik eerst ook, maar niet toen ze een eng dom wijf werd.
  woensdag 7 januari 2009 @ 13:52:04 #150
144896 Gi1337
"Victory is mine!"
pi_64768122
Hehe topic titel. Snoeiharde PWN. Wat een heerlijke serie is dit. seizoen 1 en 2 in een ruk dooor gekeken. seizoen 3 Iets minder, dan de vorige, maar nog gewoon elke week gekeken op de maandag ochtend, omdat ik nie kon wachten.

Favoriete quote van miguel: "conjo"
"Damn you, vile woman!"
pi_64768842
DVD van S1 gekocht
pi_64768959
Ben al paar weken niet verder dan seizoen 3 aflevering 2 gekomen. Toch maar weer eens gaan kijken, straks raak ik er helemaal uit.
  woensdag 7 januari 2009 @ 15:21:19 #153
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_64772007
quote:
Op woensdag 7 januari 2009 14:13 schreef brushaway het volgende:
Ben al paar weken niet verder dan seizoen 3 aflevering 2 gekomen. Toch maar weer eens gaan kijken, straks raak ik er helemaal uit.
Je hebt nog ff, het nieuwe seizoen komt pas in september hoor
ff wachten nog
pi_64773724
Ja I know! Maar vaak moet ik iets met regelmaat kijken (was verslaafd aan seizoen 1 en 2) anders raakt het in de vergetelheid kwa verhaalslijn. En elk seizoen heeft een redelijk einde dus moet maar even verder met seizoen 3 weer
  donderdag 8 januari 2009 @ 01:16:08 #155
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_64797279
Alle afleveringen aan 1 stuk door gekeken, geweldige serie
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zaterdag 10 januari 2009 @ 01:22:05 #157
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_64875411
Die reacties ook
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_64875680
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 01:22 schreef wonderer het volgende:
Die reacties ook
"
quote:
IIk dacht ie homo was
ze is echt lelijk
hij is echt lelijk
ze heeft kleine tietjes
Ze moet meer eten
like Ewww
"

Echt weer een hoog niveau inderdaad, can you say superficial to me?

deze is toch wel leuk
quote:
What holds the dress up? Magic?
Er is leven na de lach.
pi_64881306
Weheheh. INCEST!!!!!!!!!!!11
lekker faxen heel de dag echt genot
  zaterdag 10 januari 2009 @ 14:19:01 #160
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_64884904
lijkt mij trouwens raar om je man in een scene te zien waarin hij met iemand het bed deeld en die je dan ook kent als collega
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_64884976
Net voor de kerstvakantie met season 1 begonnen, vorige week alles gezien.
Mooie serie!

Jammer dat het nu weer wachten tot september is
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
pi_64885878
wel knap/smerig hoe die overtuigend homo speelde in Six Feet Under
pi_64977756
Ahhh! Leuk om te zien dat er meer fans/verslaafden van de serie zijn! Het is nou eenmaal(driemaal!) een geniale serie

1. Helaas wachten tot september........
Heeft iemand tips voor andere series? Misschien ook wat onbekende? (Aangezien deze nog steeds in NL niet is doorgebroken)

2. TIP: Download de Soundtrack CD!
Gewoon via torrents.. Je moet er geen 'normale' muziek ofzo van verwachten. Maar enge, leuke, spannende deuntjes die in de serie voorkomen, heerlijk! En soms wat Cubaans feestmuziek.
Hier zijn ze ook:
En dan gewoon rechts doorklikken.


3. Weet één van jullie wat nou met die Aziatische crimineel is gebeurd? Hij heette Chang ofzo.. Het was die man die op sokken iemand had vermoord en bloedsporen(van de sok) had achtergelaten. Masuka(legendarisch ) schaamde zich voor hem als Aziaat. Is ie opgepakt(dan ben ik t vergeten) of is het verhaal weer gewoon gedood, zoals helaas vaker gebeurt in Dexter:
-Chang dus (denk ik)
-De ring van die advocate
-Die vrouw die bij dat zwembad was vermoord en vervolgens Dexter Doakes naaide met het bloedrapport. Waar is nou die moordenaar?
-Oscar's verhaal. Want Dexter vond t zelf slecht dat ie hem had gedood. En de zoektocht naar zijn moordenaar aangezien het belangrijk was door een machtige familie.
-De zoektocht naar Freebo aangezien hij de moordenaar van Oscar dus zou zijn.
Vast wel nog een paar..

Valt wel op dat ze (bijna) allemaal in seizoen 3 zijn gebeurd. Slordig..

4. Als Rita en haar baby niet worden vermoord voordat hij geboren is dan vrees ik dat Dexter een slechte drama-serie zal worden.. 'Zal ik hem alles leren, zal ik het haar allemaal vertellen....." En als zij sterft moeten haar kinderen ook wel mee anders zit Dexter ermee. Dus er moet wat gedaan worden in seizoen 4.

5. Dexter heeft al heel wat mensen vermoord en eerst gooide hij ze in de Bay Harbor en nu in de zee in de Gulfstream. Maar wat ik mij afvraag is dit. In seizoen 2 hingen ze camera's op omdat de veiligheid rond die havens te klein was. En je zag toen dat het op een 'houten-planken-weg' ging om bij zijn boot te komen.
Aangezien hij nog steeds die vuilniszakken van zijn auto naar zijn boot brengt vraag ik me toch af waarom de camera's hem nog niet hebben opgepikt en waarom hij nog steeds door niemand is gezien. Want de auto kan niet bij de boot komen en dan is t toch raar dat iemand zo vaak met zo veel vuilniszakken naar zijn boot gaat en zonder die zakken weer terugkomt. Misschien een verhaal voor seizoen 4?



[ Bericht 13% gewijzigd door BluesRebel op 13-01-2009 21:46:31 ]
pi_64995552
Lijkt mij dat die camera's weg zijn gehaald omdat ze denken dat de bay harbor killer dood is (Doakes).
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:39:50 #165
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_64997795
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 02:33 schreef BluesRebel het volgende:
Ahhh! Leuk om te zien dat er meer fans/verslaafden van de serie zijn! Het is nou eenmaal(driemaal!) een geniale serie

1. Helaas wachten tot september........
Heeft iemand tips voor andere series? Misschien ook wat onbekende? (Aangezien deze nog steeds in NL niet is doorgebroken)

2. TIP: Download de Soundtrack CD!
Gewoon via torrents.. Je moet er geen 'normale' muziek ofzo van verwachten. Maar enge, leuke, spannende deuntjes die in de serie voorkomen, heerlijk! En soms wat Cubaans feestmuziek.
Hier zijn ze ook:
En dan gewoon rechts doorklikken.


3. P.S. Weet één van jullie wat nou met die Aziatische crimineel is gebeurd? Hij heette Chang ofzo.. Het was die man die op sokken iemand had vermoord en bloedsporen(van de sok) had achtergelaten. Masuka(legendarisch ) schaamde zich voor hem als Aziaat. Is ie opgepakt(dan ben ik t vergeten) of is het verhaal weer gewoon gedood, zoals helaas vaker gebeurt in Dexter:
-Chang dus (denk ik)
-De ring van die advocate
-Die vrouw die bij dat zwembad was vermoord en vervolgens Dexter Doakes naaide met het bloedrapport. Waar is nou die moordenaar?
-Oscar's verhaal. Want Dexter vond t zelf slecht dat ie hem had gedood. En de zoektocht naar zijn moordenaar aangezien het belangrijk was door een machtige familie.
-De zoektocht naar Freebo aangezien hij de moordenaar van Oscar dus zou zijn.
Vast wel nog een paar..

Valt wel op dat ze (bijna) allemaal in seizoen 3 zijn gebeurd. Slordig..

4. Als Rita en haar baby niet worden vermoord voordat hij geboren is dan vrees ik dat Dexter een slechte drama-serie zal worden.. 'Zal ik hem alles leren, zal ik het haar allemaal vertellen....." En als zij sterft moeten haar kinderen ook wel mee anders zit Dexter ermee. Dus er moet wat gedaan worden in seizoen 4.

5. Dexter heeft al heel wat mensen vermoord en eerst gooide hij ze in de Bay Harbor en nu in de zee in de Gulfstream. Maar wat ik mij afvraag is dit. In seizoen 2 hingen ze camera's op omdat de veiligheid rond die havens te klein was. En je zag toen dat het op een 'houten-planken-weg' ging om bij zijn boot te komen.
Aangezien hij nog steeds die vuilniszakken van zijn auto naar zijn boot brengt vraag ik me toch af waarom de camera's hem nog niet hebben opgepikt en waarom hij nog steeds door niemand is gezien. Want de auto kan niet bij de boot komen en dan is t toch raar dat iemand zo vaak met zo veel vuilniszakken naar zijn boot gaat en zonder die zakken weer terugkomt. Misschien een verhaal voor seizoen 4?

Hmm je haalt wel veel goede punten aan, maar de meeste dingen vind ik ook totaal niet interessant om verder uitgewerkt te zien. Dexter moet wel de hoofdlijn blijven vind ik.
Die ring is trouwens wel uitgewerkt, die wou Dexter laten zien aan de broer van Miguel, maar deed dat toch niet toen hij achter het ware verhaal van hem kwam.
pi_64998970
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:45 schreef brushaway het volgende:
Lijkt mij dat die camera's weg zijn gehaald omdat ze denken dat de bay harbor killer dood is (Doakes).
Ja ok dat was voor mij ook een optie, maar daarom had ik dat 2e gedeelte eraan toegevoegd. Dat hij na zo veel moorden met vuilniszakken vertrekt en met lege handen terugkomt.. Hij moet met iets nieuws komen of iemand moet iets zien anders wordt het TE( ) onrealistisch.
pi_64999180
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:39 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Hmm je haalt wel veel goede punten aan, maar de meeste dingen vind ik ook totaal niet interessant om verder uitgewerkt te zien. Dexter moet wel de hoofdlijn blijven vind ik.
Die ring is trouwens wel uitgewerkt, die wou Dexter laten zien aan de broer van Miguel, maar deed dat toch niet toen hij achter het ware verhaal van hem kwam.
Zo had ik het nog niet bekeken, dankjewel.
Ik wil ook niet alles zien nee maar sommige dingen waren gewoon te belangrijk om te laten liggen. Oscar bijvoorbeeld.. Dexter vond het in aflevering 1 heel erg dat ie hem had vermoord en daarna heeft er niks meegedaan ofzo. Wat gebeurd is, is gebeurd maar misschien zou die wat problemen in zijn hoofd kunnen krijgen.
Af en toe lijkt het erop dat ze tijdgebrek hebben vanwege de 12 afleveringen en toch alles binnen één seizoen willen afmaken(afmaken... ) Ik heb welles seizoenen van andere series gezien met 16 of 18 aflv.. Dat is zeer goed! Met 24 kan het te langdradig worden.
pi_65000329
Ik vind het prima uitgewerkt hoor. Het blijft prima gericht op Dexter en haalt alleen de boeiende punten aan om te laten zien. Alles laten zien en uitleggen lijkt me echt enorm saai.
pi_65000635


Heerlijk stukje muziek uit de serie
Doe eens niet.
pi_65006676
Zo, net in 8 dagen drie seizoenen ingehaald. Erg genoten van de serie, samen met mijn vriendin. Eigenlijk blijkt nu dat we het beter over twee jaar had kunnen bekijken, dan hadden we nog twee seizoenen kunnen kijken. Wel veel collega's en vrienden lastig gevallen met verhalen over de serie die ze uiteraard helemaal niets zei .
anonieme razernist
  woensdag 14 januari 2009 @ 01:46:28 #171
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_65016431
Wanneer wint Michael C. Hall nou eens zijn golden globe, hij is geloof ik voor elk jaar genomineerd, maar mist hem steeds. En ik vond hem iedere keer de beste acteur uit het lijstje.
ff wachten nog
pi_65017233
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 01:46 schreef Game_Error het volgende:
Wanneer wint Michael C. Hall nou eens zijn golden globe, hij is geloof ik voor elk jaar genomineerd, maar mist hem steeds. En ik vond hem iedere keer de beste acteur uit het lijstje.
Hij heeft er niet eens een met Six Feet Under gewonnen.
  woensdag 14 januari 2009 @ 08:42:58 #173
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_65018269
Kan niet wachten.. September pas weer
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_65019906
Wel grappig dat irl deb en dexter getrouwd zijn
  woensdag 14 januari 2009 @ 12:00:38 #175
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65024276
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 01:46 schreef Game_Error het volgende:
Wanneer wint Michael C. Hall nou eens zijn golden globe, hij is geloof ik voor elk jaar genomineerd, maar mist hem steeds. En ik vond hem iedere keer de beste acteur uit het lijstje.
Laat Hugh Laurie eerst eens winnen.
pi_65057508
Net seizoen 3 afgekeken... zo lang wachten nu op een nieuw seizoen

Heeft iemand nog andere tips om te kijken in de tussentijd?
Doe eens niet.
  donderdag 15 januari 2009 @ 03:00:28 #177
6941 APK
Factual, I think.
pi_65058145
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 02:33 schreef BluesRebel het volgende:

4. Als Rita en haar baby niet worden vermoord voordat hij geboren is dan vrees ik dat Dexter een slechte drama-serie zal worden.. 'Zal ik hem alles leren, zal ik het haar allemaal vertellen....." En als zij sterft moeten haar kinderen ook wel mee anders zit Dexter ermee. Dus er moet wat gedaan worden in seizoen 4.
Tering, jij klinkt als een echte freak.
Hoeveel mensen ben je van plan te gaan vermoorden?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:16:15 #178
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_65061410
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 12:00 schreef TNA het volgende:

[..]

Laat Hugh Laurie eerst eens winnen.
Hij heeft al twee golden globes, alleen nog geen Emmy
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_65061496
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 01:51 schreef Necrodeath het volgende:
Net seizoen 3 afgekeken... zo lang wachten nu op een nieuw seizoen

Heeft iemand nog andere tips om te kijken in de tussentijd?
The Sopranos
The Wire
True Blood
Sons of Anarchy
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_65062426
HBO fan? The Wire ga ik binnenkort ook maar es aan beginnen
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  donderdag 15 januari 2009 @ 10:54:03 #181
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_65062438
On a somewhat more brighter note: the office, family guy.

Maar serieus, dex en deb getrouwd?

Deb heeft zo'n jongentjes achtig slungelige puber manier van bewegen. Gespeeld of echt?
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_65062655
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:53 schreef rthls het volgende:
HBO fan? The Wire ga ik binnenkort ook maar es aan beginnen
Ik kan er ook niks aan doen dat HBO veel topseries heeft.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:20:52 #183
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65063339
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:16 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Hij heeft al twee golden globes, alleen nog geen Emmy
Nu je het zegt Vooruit, Michael C. Hall mag volgend jaar winnen
pi_65064035
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:00 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik kan er ook niks aan doen dat HBO veel topseries heeft.
True
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  donderdag 15 januari 2009 @ 12:49:03 #185
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_65066579
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:20 schreef TNA het volgende:

[..]

Nu je het zegt Vooruit, Michael C. Hall mag volgend jaar winnen
Had ik toch gelijk
ff wachten nog
pi_65076882
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 03:00 schreef APK het volgende:

[..]

Tering, jij klinkt als een echte freak.
Hoeveel mensen ben je van plan te gaan vermoorden?
Hahaha!
Heeeel veeel.. Want jij en ik weten allebei dat dat de bedoeling van de serie is Een seriemoordenaar moet wel blijven moorden.

Ik wil gewoon niet dat het zo'n serie wordt als ik daarin beschrijf. Dexter moet weer alleen zijn en bloed laten vloeien. (Daarom kijken wij allemaal )

En hoezo freak.. Het is maar een serie
pi_65076969
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:58 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Hahaha!
Heeeel veeel.. Want jij en ik weten allebei dat dat de bedoeling van de serie is Een seriemoordenaar moet wel blijven moorden.

Ik wil gewoon niet dat het zo'n serie wordt als ik daarin beschrijf. Dexter moet weer alleen zijn en bloed laten vloeien. (Daarom kijken wij allemaal )

En hoezo freak.. Het is maar een serie
Ik kijk voor de karakter-ontwikkeling van Dexter, de moorden zijn leuk, maar niet hoofdzaak voor mij.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 15 januari 2009 @ 17:58:45 #188
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_65079355
Wat jij dus wil is terug gaan naar het begin van seizoen 1. Alles ontwikkelt zich, en een goede serie doet geloofwaardig en interessant.
When all else fails, you always have delusion.
pi_65083605
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik kijk voor de karakter-ontwikkeling van Dexter, de moorden zijn leuk, maar niet hoofdzaak voor mij.
Ik hoop juist dat zijn karakter niet ontwikkelt
Vond hem in seizoen 1 en 2 geweldig.. 3 wat minder omdat ie ineens gevoelens ging hebben.. daar doen we niet aan!
  donderdag 15 januari 2009 @ 20:11:57 #190
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65084085
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 19:59 schreef BluesRebel het volgende:

[..]

Ik hoop juist dat zijn karakter niet ontwikkelt
Vond hem in seizoen 1 en 2 geweldig.. 3 wat minder omdat ie ineens gevoelens ging hebben.. daar doen we niet aan!
Mijn idee. De ontwikkeling in S1 en S2 bestond voornamelijk uit het leren kennen van zijn jeugd, met de vele flashbacks naar Harry. Prachtig. Maar Dexter als normaal mens met gevoelens, nee, dan ga ik wel naar Goede tijden, slechte tijden kijken
  donderdag 15 januari 2009 @ 20:13:31 #191
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65084159
Hoe kun je in God's naam naar een serie verlangen met platte karakters!? Dan kun je inderdaad beter een soap kijken dan Dexter.
pi_65084251
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:11 schreef TNA het volgende:

[..]

Mijn idee. De ontwikkeling in S1 en S2 bestond voornamelijk uit het leren kennen van zijn jeugd, met de vele flashbacks naar Harry. Prachtig. Maar Dexter als normaal mens met gevoelens, nee, dan ga ik wel naar Goede tijden, slechte tijden kijken
Dexter zal nooit een normaal mens met gevoelens worden, hij heeft een aangeboren drang te doden.

Maar het feit dat ie steeds meer gevoelens en emoties toont naarmate de 3 seizoenen zijn gevorderd, en dus worstelt met zijn geweten, zijn voor mij DE reden om fan te zijn van de serie.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 15 januari 2009 @ 22:38:04 #193
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_65090300
In S2 kwamen de gevoelens er ook wel eens overwachts uit. Meen ik me te herinneren. In S1 helemaal nadat ie z'n broer moet doden. En Dexter heeft zoals iedereen een aangeboren drang om te doden, die drang is gewoon onnatuurlijk groot geworden en er was geen ruimte voor de ontwikkeling voor de rest.
When all else fails, you always have delusion.
pi_65095590
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 20:16 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dexter zal nooit een normaal mens met gevoelens worden, hij heeft een aangeboren drang te doden.

Maar het feit dat ie steeds meer gevoelens en emoties toont naarmate de 3 seizoenen zijn gevorderd, en dus worstelt met zijn geweten, zijn voor mij DE reden om fan te zijn van de serie.
hij probeert die gevoelens na te streven ja. maar hij snapt de meest normale handelingen (emoties) voor 'ons' mensen niet.. dat maakt het geniaal. plus de verhaallijn natuurlijk. dexter staat nu in mijn top 5 van beste series ooit.
so how's your evening so far?
pi_65097222
Was bij Dexter niet de drang om te moorden groter geworden/ontstaan omdat hij de moord van ze eigen moeder meegemaakt had ?
pi_65097828
Dat klopt idd, vooral omdat die moord zo gruwelijk was, ze werd namelijk in stukken gehakt met een kettingzaag.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 13:27:01 #197
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65106717
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 22:38 schreef Mirel het volgende:
In S2 kwamen de gevoelens er ook wel eens overwachts uit. Meen ik me te herinneren. In S1 helemaal nadat ie z'n broer moet doden. En Dexter heeft zoals iedereen een aangeboren drang om te doden, die drang is gewoon onnatuurlijk groot geworden en er was geen ruimte voor de ontwikkeling voor de rest.
Enigszins gevoel vind ik prima, maar ik ben bang dat hij teveel normaal mens gaat worden. Helaas is het mysterie van zijn jeugd er nu gewoon af, iets wat voor mij een belangrijke reden was om de eerste twee seizoenen zo goed te vinden.
pi_65106896
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:27 schreef TNA het volgende:

[..]

Enigszins gevoel vind ik prima, maar ik ben bang dat hij teveel normaal mens gaat worden. Helaas is het mysterie van zijn jeugd er nu gewoon af, iets wat voor mij een belangrijke reden was om de eerste twee seizoenen zo goed te vinden.
Dikke kans natuurlijk dat Deb zijn verleden leert kennen in S4, dat kan interessant worden.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 14:20:57 #199
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65108803
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:31 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Dikke kans natuurlijk dat Deb zijn verleden leert kennen in S4, dat kan interessant worden.
Nu Michael C. Hall en die chick in het echt getrouwd zijn worden ze in de serie vast ook heel close.
pi_65161331
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef TNA het volgende:

[..]

Nu Michael C. Hall en die chick in het echt getrouwd zijn worden ze in de serie vast ook heel close.
Hoe zo worden ze in de serie ook heel close? Het zijn broer en zus
  zondag 18 januari 2009 @ 05:39:38 #201
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_65163347
whehe idd... incest!
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 18 januari 2009 @ 06:46:58 #202
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_65163434
quote:
Op zondag 18 januari 2009 05:39 schreef Sc0tTy het volgende:
whehe idd... incest!
Behalve dat ze geen bloedband hebben...
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_65163704
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 14:20 schreef TNA het volgende:

[..]

Nu Michael C. Hall en die chick in het echt getrouwd zijn worden ze in de serie vast ook heel close.
Chick? Tis meer een manwijf.
  zondag 18 januari 2009 @ 10:37:55 #204
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_65164225
Close heeft weinig met seksualiteit te maken mien jongen.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
  zondag 18 januari 2009 @ 11:23:20 #205
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65164828
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:46 schreef Borreke het volgende:

[..]

Hoe zo worden ze in de serie ook heel close? Het zijn broer en zus
Je hebt verschillende soorten close
  zondag 18 januari 2009 @ 12:02:09 #206
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_65165697
quote:
Op zondag 18 januari 2009 06:46 schreef wonderer het volgende:

[..]

Behalve dat ze geen bloedband hebben...
Het zou me niets verbazen als z'n vader z'n echte vader zou blijken te zijn..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_65171153
quote:
Op zondag 18 januari 2009 12:02 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als z'n vader z'n echte vader zou blijken te zijn..
Ze hebben in seizoen één een bloedtest gedaan en daarmee aangetoond dat Joe Driscoll zijn echte vader was.

Soms vraag ik me echt af of sommige mensen wel opletten.
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
  zondag 18 januari 2009 @ 14:59:21 #208
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_65171642
Deb actrice is echt niet zó lelijk hoor.. :/
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 18 januari 2009 @ 15:00:39 #209
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_65171692
Naja misschien ook wel als ik die foto's op imdb zie.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 18 januari 2009 @ 15:04:05 #210
139330 TNA
For the stars that shine
pi_65171823
quote:
Op zondag 18 januari 2009 14:59 schreef Mirel het volgende:
Deb actrice is echt niet zó lelijk hoor.. :/
Ik vind haar geen mooi gezicht hebben, maar ik denk dat het bij haar vooral om haar uitstraling gaat, aangezien die nogal sterk aanwezig is.
pi_65179340
quote:
Op zondag 18 januari 2009 09:21 schreef pberends het volgende:

[..]

Chick? Tis meer een manwijf.
Volgens mij is dat haar charachter hoor. Ze moet wat jongensachtig zijn om tussen al die mannen te passen en serieus genomen te worden. Bovendien werd Dexter door hun vader meer geliefd, misschien heeft t daar ook wat mee te maken.

Ze hield er ook niet van om een jurk aan te hebben in de serie terwijl op imdb ze wel gewoon in jurken staat.
  zondag 18 januari 2009 @ 18:36:33 #212
101884 PeRi
Allons-y!
pi_65180526
Was weer een goed seizoen. Dexter als pappie .

Ben toch benieuwd hoe ze het volgend seizoen gaan doen, wordt nu toch lastig om weer een nieuwe lijn te bedenken zonder dat het ergens gaat lijken op de vorige 3..
Whatever I want.
pi_65182236
Gister het tweede deel van seizoen 3 afgekeken. Was weer erg tof. Al vond ik het iets voorspelbaarder dan het geniale 2e seizoen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_65241844
quote:
Op zondag 18 januari 2009 19:29 schreef Breach het volgende:
Gister het tweede deel van seizoen 3 afgekeken. Was weer erg tof. Al vond ik het iets voorspelbaarder dan het geniale 2e seizoen.
Het was inderdaad minder dan seizoen 1 en 2 maar toch nog veel beter dan andere series
En die coño maakte het ook wel leuk hehe.
  vrijdag 23 januari 2009 @ 23:28:22 #215
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_65361784
Nu pas zie ik waarom Miguel Prado mij zo bekend voor kwam

Hij speelt dus Bail Organa in Star Wars



Nee ik heb nooit even de moeite genomen om op imdb te kijken
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
pi_65389569
Heb gister seizoen 1 afgekeken en de eerst aflevering van seizoen 2. Echt een supergave serie is dat zeg.
Snap niet dat rtl deze serie niet koopt. Goede rol ook van Hall.

tvp dus.
  zondag 25 januari 2009 @ 20:17:19 #217
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_65397065
Wrede serie zeg! Ben nu bij aflevering 8, vandaag dus nog even seizoen 1 afkijken
Geef mij maar Amsterdam
  zondag 25 januari 2009 @ 20:45:33 #218
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_65397974
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:44 schreef northernlight81 het volgende:
Heb gister seizoen 1 afgekeken en de eerst aflevering van seizoen 2. Echt een supergave serie is dat zeg.
Snap niet dat rtl deze serie niet koopt. Goede rol ook van Hall.

tvp dus.
Dexter zal te zien zijn op de Publieke Omroep.
quote:
Publieke Omroep koopt bekende series en films
HILVERSUM - De tv-series Little Britain USA, Dexter en Mad Men zijn het komende jaar te zien bij de Publieke Omroep. Ze worden in de loop van 2009 uitgezonden op Nederland 1, 2 of 3, zo heeft de Publieke Omroep woensdag laten weten.
Ook zijn er bekende films aangekocht, zoals Milk, Babel, Into the Wild en The Hoax. Deze worden in 2010 uitgezonden.

(ANP)
pi_65401137
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:45 schreef Haunter het volgende:

[..]

Dexter zal te zien zijn op de Publieke Omroep.
[..]


Wreed, Dexter op de publieke omroep! Daar spendeer ik graag belastinggeld aan.
pi_65402022
Publieke Omroep .

Al vrees ik wel voor het tijdstip dat het uitgezonden gaat worden. Hopelijk niet op dinsdagavond na elven ofzo.
Amen.
pi_65402175
BNN had indertijd ook Entourage gekocht en dat sloeg helemaal niet aan, terwijl ik Entourage de geweldigste comedy serie allertijden vind.

Geen garant succes dus.
'La operación fue, perfecta' Betancourt
  maandag 26 januari 2009 @ 01:26:19 #222
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_65407704
Ik had gedroomd dat heel seizoen 4 van Dexter al was gelekt . Tweeëntwintig afleveringen, gek genoeg.
2000 light years from home
pi_65407942
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:26 schreef Merkie het volgende:
Ik had gedroomd dat heel seizoen 4 van Dexter al was gelekt . Tweeëntwintig afleveringen, gek genoeg.
Wishful thinking
  maandag 26 januari 2009 @ 12:37:08 #224
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_65415871
quote:
Op maandag 26 januari 2009 01:26 schreef Merkie het volgende:
Ik had gedroomd dat heel seizoen 4 van Dexter al was gelekt . Tweeëntwintig afleveringen, gek genoeg.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_65415938
quote:
Op zondag 25 januari 2009 20:45 schreef Haunter het volgende:

[..]

Dexter zal te zien zijn op de Publieke Omroep.
[..]
Whehe, Little britain is ook geniaal
  maandag 26 januari 2009 @ 21:34:48 #226
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_65435293
Fuck, deze serie is te verslavend Heel mn vrije dag naar de klote

Nog eentje dan
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 26 januari 2009 @ 23:51:41 #227
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_65441199
mooi kan ik wat van mn vrienden es aansporen om dit te kijken, die downloaden allemaal niet
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
pi_65442409
quote:
Op maandag 26 januari 2009 21:34 schreef Bullebak het volgende:
Nog eentje dan
Zo herkenbaar
Doe eens niet.
  dinsdag 27 januari 2009 @ 10:24:34 #229
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_65447211
When all else fails, you always have delusion.
pi_65452476
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 00:33 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Zo herkenbaar
Dat had ik met "24" alleen dat waren dan 6 seizoenen van 24 afleveringen
pi_65462320
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 10:24 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
Waar haal je die ?
Goed nieuws trouwens dat ze het hier gaan uitzenden op een normale zender . Hebben ze eerder ook gedaan met Six feet under en The sopranos
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_65554467
Net seizoen 2 afgekeken. Echt ontzettend vet seizoen ook. Leuk dat hij zoveel moorden heeft gepleegd en je dan toch hoopt dat een vrij onschuldige man de schuld ervan krijgt.
pi_65554661
Offtopic:
Wat betekend de afkorting tvp?

Ontopic:
Ik baal ook dat seizoen 4 pas in september begint. Ook ik vond seizoen 3 minder, maar daardoor niet onwaardig om het af te kijken. Ik vind het een geweldige serie.

Het stomme is dat ik zelf ook een verhaal schreef over een seriemoordenaar die met z'n vrouwtje thuis woonde, naar zijn werk ging (niet bij de politie) e.d.
Ik had een begin, midden stuk en een einde. Alleen moest ik het nog invullen. 3 jaar geleden mijn laatste woord getypt en kwam volgens mij op een totaal van 24 A4bladzijdes, daarna kreeg ik een writers block.
Vandaar dat deze serie mij zo boeit. Ik vind het echt geweldig.
Nog steeds heb ik het gevoel dat ik mijn verhaal ooit een keer wil afmaken, maar het gedachte dat men gaat denken (dat ik geïnspireerd ben geraakt of) Dexter wil na-apen. Dat zou ik jammer vinden, maar het is onvermijdelijk. Ach ja, als ik nog inspiratie krijg, zou het mooi zijn, zo niet. Dan niet.
Deel je kennis, liefde en kunst, het is een manier om onsterfelijkheid te verwerven....
"He has a right to criticize, who has a heart to help" Abraham Linco
Wat is nog mooier dan dat je voor iemand iets kunt betekenen?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 08:49:20 #234
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65555918
tvp = terugvindpost. Een nutteloze kutpost voor inspiratieloze users die graag willen dat het topic waar ze het in posten in hun Active Topics komt, zodat ze 'm niet vergeten.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:22:49 #235
240358 Ad_rem
bij de zaak
pi_65562485
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 04:17 schreef Konami het volgende:
Offtopic:
Wat betekend de afkorting tvp?

Ontopic:
Ik baal ook dat seizoen 4 pas in september begint. Ook ik vond seizoen 3 minder, maar daardoor niet onwaardig om het af te kijken. Ik vind het een geweldige serie.

Het stomme is dat ik zelf ook een verhaal schreef over een seriemoordenaar die met z'n vrouwtje thuis woonde, naar zijn werk ging (niet bij de politie) e.d.
Ik had een begin, midden stuk en een einde. Alleen moest ik het nog invullen. 3 jaar geleden mijn laatste woord getypt en kwam volgens mij op een totaal van 24 A4bladzijdes, daarna kreeg ik een writers block.
Vandaar dat deze serie mij zo boeit. Ik vind het echt geweldig.
Nog steeds heb ik het gevoel dat ik mijn verhaal ooit een keer wil afmaken, maar het gedachte dat men gaat denken (dat ik geïnspireerd ben geraakt of) Dexter wil na-apen. Dat zou ik jammer vinden, maar het is onvermijdelijk. Ach ja, als ik nog inspiratie krijg, zou het mooi zijn, zo niet. Dan niet.
Er zijn tientallen seriemoordenaars bekend (en beroemd) om het feit dat ze moorden pleegden en gewoon een vrouw thuis hadden en ontzettend goed bekend stonden in de gemeenschap.
People demand freedom of speech as a compensation
for the freedom of thought which they seldom use.
pi_65566631
@ pfaf
Bedankt.


@ Ad_rem
Dat klopt en dat weet ik, maar ik *kuch* had een geweldig idee *kuch* voor een verhaal.
De films (en series?) die ik tot dan toe over seriemoordenaars had gezien, gingen over bijna perfecte seriemoordenaars die met "geweldige" puzzels aankwamen zetten. Die van mij loopt in mijn verhaal bijvoorbeeld tegen een lantarenpaal op. En waarom? Omdat het kan, omdat hij ook maar een mens is.

Anyway, dat was een idee die ik een lange tijd geleden had.
Deel je kennis, liefde en kunst, het is een manier om onsterfelijkheid te verwerven....
"He has a right to criticize, who has a heart to help" Abraham Linco
Wat is nog mooier dan dat je voor iemand iets kunt betekenen?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:25:42 #237
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_65571035
Seizoen 2 net af, gruwelijk.

Nu seizoen 3 nog Lees hier dat 3 wat minder is?
Geef mij maar Amsterdam
pi_65571217
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:25 schreef Bullebak het volgende:
Seizoen 2 net af, gruwelijk.

Nu seizoen 3 nog Lees hier dat 3 wat minder is?
Ik vind 3 het beste.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:43:16 #239
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_65571749
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik vind 3 het beste.
Ah, goed nieuws. Seizoen 2 vond ik al beter dan 1, hopelijk zet de trend zich voort
Geef mij maar Amsterdam
pi_65571982
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:43 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Ah, goed nieuws. Seizoen 2 vond ik al beter dan 1, hopelijk zet de trend zich voort
3>2>1 inderdaad ook voor mij, al zijn alle seizoenen gewoon briljant natuurlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_65584608
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:50 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

3>2>1 inderdaad ook voor mij, al zijn alle seizoenen gewoon briljant natuurlijk.
pi_65644557
Net seizoen 3 afgekeken. Erg vet wederom. Vooral dat taalgebruik van Deb is echt lachen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 2 februari 2009 @ 02:35:38 #243
237059 Twerk
The Spurs
pi_65644635
Ooit in 1 week 2 seizoenen gekeken..

Seizoen 1 was geweldig met "The Ice Truck Killer".. Seizoen 2 ook erg vermakelijk maar minder.. Seizoen 3 viel helaas erg tegen. Karakters zoals The Skinner kwamen totaal niet uit de verf en van Miquel ben ik ook nooit echt een fan geweest..

Ik hoop dat seizoen 4 weer het niveau van de eerst 2 seizoenen kan benaderen iig..

Er komt geloof ik binnenkort ook een 4e boek uit over Dexter (1e 3 al gelezen)
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 2 februari 2009 @ 02:36:29 #244
237059 Twerk
The Spurs
pi_65644643
quote:
Op maandag 2 februari 2009 02:22 schreef northernlight81 het volgende:
Net seizoen 3 afgekeken. Erg vet wederom. Vooral dat taalgebruik van Deb is echt lachen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me vreselijk ergeren aan ignorant Deb

Maar toch hoort ze wel in het geheel.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_65644696
tvp.

Dexter is een van de beste series die ik volg. Jammer dat s4 pas in september begint. Dat wordt lang wachten.
  maandag 2 februari 2009 @ 10:00:43 #246
140318 Thy...
Met puntjes
pi_65647605
Hoewel ik dit een geweldige serie vind hoop ik niet dat ze het verhaal te lang door laten slepen en wanneer het dan moet stoppen er in 2 afleveringen een einde aan geprutst wordt. Een laatste seizoen waarbij Deb achter de ware identiteit van Dexter komt, opwerkend naar een mooi einde lijkt me een stuk leuker.
I love deadlines. I love the whooshing noise they make as they go by.
- Douglas Adams
pi_65657979
quote:
Op maandag 2 februari 2009 02:35 schreef Twerk het volgende:
Ooit in 1 week 2 seizoenen gekeken..

Seizoen 1 was geweldig met "The Ice Truck Killer".. Seizoen 2 ook erg vermakelijk maar minder.. Seizoen 3 viel helaas erg tegen. Karakters zoals The Skinner kwamen totaal niet uit de verf en van Miquel ben ik ook nooit echt een fan geweest..

vorig jaar ook S1 en 2 in 2 weken gekeken. Vind seizoen 1 nog steeds t beste, vooral omdat Dexter toen ook veel minder gevoel had. S2 vond ik iets over de top met Doakes en die irritante vriendin van dexter. 3 was weer beter met Miguel, de skinner zelf was idd niet zo interessant. Maar ze waren alle 3 natuurlijk wel nog steeds top
pi_65660543
quote:
Op maandag 2 februari 2009 15:18 schreef planethugo het volgende:

[..]

vorig jaar ook S1 en 2 in 2 weken gekeken. Vind seizoen 1 nog steeds t beste, vooral omdat Dexter toen ook veel minder gevoel had. S2 vond ik iets over de top met Doakes en die irritante vriendin van dexter. 3 was weer beter met Miguel, de skinner zelf was idd niet zo interessant. Maar ze waren alle 3 natuurlijk wel nog steeds top
Dat vind ik helemaal niet erg dat die skinner niet heel erg interessant was. Het gaat toch vooral om Dexter en zijn politiewerk is meer bijzaak. In seizoen 1 en 2 gingen de moordzaken gewoon ook meer om Dexter.
pi_65740502
Fantastische serie, de afgelopen weken alles achter elkaar gezien en kan moeilijk wachten op volgende seizoenen
Denk dat het volgende seizoen vooral over de relatie tussen Deb en Dexter zal gaan, aangezien zij de dossiers heeft waaruit blijkt dat haar vader vreemdging met Laura Moser. Zij zal dan de link leggen naar Dexter en automatisch naar de Ice Truck Killer, denk ik. Maar goed, ben sowieso benieuwd!
pi_66124549
Super serie. Heb seizoen 2 en 3 afgelopen week gekeken(moet wat als je ziek bent)!!.
Vond seizoen 3 niet zo boeiend / spannend als seizoen 2. Vond het hele idee van een vriend krijgen en hoe hij dat zou handelen wel boeiend.

Kijk nu uit naar seizoen 4, Dexter moet toch dingen aanpassen nu hij gaat samenwonen en zijn eigen huisje uitgaat!
  maandag 16 februari 2009 @ 17:03:01 #251
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_66125321
Blijft irritant, als je een topic na lange tijd weer hoog bij je My Active Topics ziet.. en dat het gewoon om een post blijkt te gaan waar iemand aangeeft hoe goed een serie wel niet is. IK WIL NIEUWS

Maakt niet uit natuurlijk deed ik zelf ook bij mijn series.
pi_66127707
Het enige goede nieuws wat ik kan melden is dat het 4e book binnenkort uitkomt van Jeff Lindsay:

quote:
Being a blood spatter analyst who hates the sight of blood has always made Dexter's work for the Miami PD tough. But it means he's very neat when it comes to his out-of-hours hobby: murder. Of course, the fact Dexter only kills bad people helps too. Now Dex is facing a disturbing situation. He's used to blood at work, and blood when he's out with the dark passenger (the voice that guides him on his deadly outings). But he's not sure what to make of the man who says blood is art. Using bodies as his canvas, someone is out there expressing themselves in the most lethal and painful of ways. If Dexter's to escape the scalpel and avoid becoming the latest exhibit, he needs somewhere to run...and he might just have found the perfect place. With his wedding looming, completing his nice-guy disguise, Dexter's honeymoon might just save his skin. From the most original voice in crime fiction, DEXTER BY DESIGN is an enthralling, macabre and gruesomely entertaining thriller.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 16 februari 2009 @ 23:04:47 #253
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_66142449
Van het weekend seizoen 1 gekeken, nu halverwege seizoen 2. Vond het eerste seizoen redelijk voorspelbaar (het einde ook) wat betreft gebeurtenissen. Behalve dat Bynie Dexters oudere broer bleek te zijn.

Geniet er wel van.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_66146166
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:04 schreef Happel het volgende:
Van het weekend seizoen 1 gekeken, nu halverwege seizoen 2. Vond het eerste seizoen redelijk voorspelbaar (het einde ook) wat betreft gebeurtenissen. Behalve dat Bynie Dexters oudere broer bleek te zijn.

Geniet er wel van.
Bynie?

The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66147605
Het is waarschijnlijk wel vaker gevraagd, maar heeft het nog nut om de boeken te lezen na 3 seizoen te hebben gezien ? Verschillen de boeken veel van de serie qua verhaallijn ? (Dus ice-truck killer e.d.)
pi_66147666
ja, 2e seizoen verschilt op een aantal cruciale punten van boek 2 en met boek 3 hebben ze helemaal niets gedaan voor de tv-serie
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 17 februari 2009 @ 08:15:04 #257
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_66147762
*knip.
Ik ga naar huis.
pi_66162313
Heb ook het eerste boek vond het verwarrend werken als je na tv serie boek leest. Moet m er weer eens bij pakken.
pi_66162554
In het boek worden bepaalde personages wel prachtig neergezet.. Bijvoorbeeld over Vince Masuka:
quote:
Sitting on an overturned plastic milk carton on the far end of the Dumpster, poking through a handful of
waste matter, was Vince Masuoka. He was half Japanese and liked to joke that he got the short half. He
called it a joke, anyway.

There was something just slightly off in Vince's bright, Asian smile. Like he had learned to smile from a
picture book
. Even when he made the required dirty put-down jokes with the cops, nobody got mad at
him. Nobody laughed, either, but that didn't stop him. He kept making all the correct ritual gestures, but
he always seemed to be faking. That's why I liked him, I think. Another guy pretending to be human, just
like me.

“Well, Dexter,” Vince said without looking up. “What brings you here?”
“I came to see how real experts operate in a totally professional atmosphere,” I said. “Have you seen
any?”

“Ha-ha,” he said. It was supposed to be a laugh, but it was even phonier than his smile. “You must think
you're inBoston .” He found something and held it up to the light, squinting. “Seriously, why are you
here?”

“Why wouldn't I be here, Vince?” I said, pretending to sound indignant. “It's a crime scene, isn't it?”
“You do blood spatter,” he said, throwing away whatever he'd been staring at and searching for another
one.
“I knew that.”
He looked at me with his biggest fake smile. “There's no blood here, Dex.”

I felt light-headed. “What does that mean?”
“There's no blood in or on or near, Dex. No blood at all. Weirdest thing you ever saw,” he said.

No blood at all. I could hear that phrase repeat itself in my head, louder each time. No sticky, hot,
messy, awful blood. No splatter. No stain. NO BLOOD AT ALL.

Why hadn't I thought of that?

It felt like a missing piece to something I didn't know was incomplete.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66383430
Heb Dexter een een tijdje geleden ook ontdekt. Mede door aanraden van verschillende fans hier op Fok

Wat een geweldige serie. Baal er wel van dat ik nu alle seizoenen gezien heb. Wordt lang wachten tot september.

Dexter
pi_66384644
quote:
Op maandag 23 februari 2009 19:22 schreef Paul99 het volgende:
Heb Dexter een een tijdje geleden ook ontdekt. Mede door aanraden van verschillende fans hier op Fok

Wat een geweldige serie. Baal er wel van dat ik nu alle seizoenen gezien heb. Wordt lang wachten tot september.

Dexter
Idd.. Door velen onderschat lijkt het, maar VInce Masuka blijft ook wel een held

The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:13:20 #262
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_66418005
2000 light years from home
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:20:27 #263
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_66418215
quote:
Oeh. Bay Harbor Butcher
  dinsdag 24 februari 2009 @ 19:55:50 #264
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_66419525
Okee, geef maar toe, wie heeft zich een beetje te veel ingeleefd?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 24 februari 2009 @ 20:07:28 #265
139330 TNA
For the stars that shine
pi_66419975
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66420168
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_66469584
quote:
Lol blijft een grappige scene
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:40:29 #269
139330 TNA
For the stars that shine
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:31:58 #270
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_66939849
<3.

Wat een geniale serie is dit zeg.
Bij de eerste ep had ik nog zoiets van, wtf, niets voor mij.

Maar ben nu bij S03, E10, and Lovin' it!
Heb alle 3 de seizoenen vrij snel achter elkaar gezien. Toch minimaal een aflevering per dag.
Vind seizoen 3 een klein beetje minder dan de eerste 2, hopen op 2 goeie extra seizoenen.

<3
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_67147348
Deze kerel is toch wel goed. Vooral als hij een hap neemt :

anonieme razernist
  dinsdag 17 maart 2009 @ 20:54:44 #272
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_67149634
Geweldige gast, en niet vooral als hij een hap neemt, dat is wel het saaiste stuk.
When all else fails, you always have delusion.
pi_67151455


Dit was wel het grootste WTF moment voor mij
  dinsdag 17 maart 2009 @ 21:53:22 #274
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_67151829
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 21:44 schreef tralalala het volgende:


Dit was wel het grootste WTF moment voor mij
Iik schrok me echt kapot op dat moment.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_67153857
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Deze kerel is toch wel goed. Vooral als hij een hap neemt :


Briljante imitatie van Doakes. Dat snorretje!!!!!!!! Zijn Dexter is ook erg goed gedaan.

Ik moest hard lachen
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_67154251
quote:
Op dinsdag 17 maart 2009 19:56 schreef NoCigar het volgende:
Deze kerel is toch wel goed. Vooral als hij een hap neemt :


Hehe tof! Ik mis alleen de bretels van Doakes
pi_67183311
Geen bretels, geen Doakes

En tvp. Net twee weken geleden ontdekt, nu helemaal bij en wat een prachtserie.
Heb het hele topic gelezen dus hoef niet uit te leggen waarom ik dat vind zag ik al hallo mede-fans!

Wel lang wachten nu, had ik dat van tevoren geweten was ik wat later begonnen met kijken. Maar wist ik veel dat het zo leuk was.

Na de eerste aflevering was ik al verloren..
  dinsdag 24 maart 2009 @ 02:16:07 #278
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_67345623
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 24 maart 2009 @ 02:38:53 #279
237059 Twerk
The Spurs
pi_67345701
quote:
Gelukkig is Dexter 1 van de best downloadbare series en is het via een x-aantal sites in DivX-kwaliteit te streamen..
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 19:23:15 #280
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_67367168
uiteindelijk ook ontdekt, en met m'n dinnetje in 2 weken tijd 2 seizoenen gekeken. Seizoen 3 volgt.

Ik lees het dus goed dat er sept een 4e season aan zin te komen????
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  dinsdag 24 maart 2009 @ 20:11:18 #281
237059 Twerk
The Spurs
pi_67368837
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 19:23 schreef Reddiablo het volgende:
uiteindelijk ook ontdekt, en met m'n dinnetje in 2 weken tijd 2 seizoenen gekeken. Seizoen 3 volgt.

Ik lees het dus goed dat er sept een 4e season aan zin te komen????
Ik denk wat later dan September, maar er komen nog minimaal 2 seizoenen aan.

Het enige nadeel van Dexter is dat het zo lang duurt tussen de seizoenen door

Gelukkig is boek 4 ook net uit. Een schrale troost.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_67371516
Dus kunnen ze nu pas bezig met het schrijven van het script.
Wie verzint het dan ook om zo'n briljante serie te gaan verfilmen terwijl de reeks nog in de kinderschoenen stond
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:41:34 #283
237059 Twerk
The Spurs
pi_67372281
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:21 schreef portie het volgende:
Dus kunnen ze nu pas bezig met het schrijven van het script.
Wie verzint het dan ook om zo'n briljante serie te gaan verfilmen terwijl de reeks nog in de kinderschoenen stond
Nee, dat zie je verkeerd.

Het is zeker niet zo dat elk seizoen is gebaseerd op het boek.

Het boek Darkly Dreaming Dexter (2004) vormde de basis voor de Televisie-serie, maar het is zeker geen verfilming ofzo.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:45:42 #284
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_67372462
Misschien beter als ze ook daadwerkelijk overleggen met de schrijver. Of dat echt gebeurt weet ik niet.
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:54:00 #285
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_67372809
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:45 schreef Mirel het volgende:
Misschien beter als ze ook daadwerkelijk overleggen met de schrijver. Of dat echt gebeurt weet ik niet.
Misschien beter van niet. In het 3de boek komt er namelijk opeens allemaal
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in het spel.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 21:57:18 #286
133369 Jivis
Critikut
pi_67372927
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 21:45 schreef Mirel het volgende:
Misschien beter als ze ook daadwerkelijk overleggen met de schrijver. Of dat echt gebeurt weet ik niet.
Tot nu toe niks te klagen over het script van de sere, dus van mij hoeft dat niet .
Amen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:00:33 #287
237059 Twerk
The Spurs
pi_67373071
Misschien wel geinig om te weten dat Dexter (Michael C. Hall) in real life is getrouwd met Debra (Jennifer Carpenter).. Je weet wel, die bloedirritante zus van hem in de serie.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:51:34 #288
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_67375408
Wat heeft iedereen toch tegen Debrah? Ze is misschien niet onwijs sympathiek personage, maar ik vind haar wel heel "echt", met props voor de actrice
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 24 maart 2009 @ 22:57:15 #289
133369 Jivis
Critikut
pi_67375657
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:00 schreef Twerk het volgende:
Misschien wel geinig om te weten dat Dexter (Michael C. Hall) in real life is getrouwd met Debra (Jennifer Carpenter).. Je weet wel, die bloedirritante zus van hem in de serie.
Werd hier al een paar posts terug gemeldt .

En ik vind Deb ook niet vervelend, moet vaak wel om haar lachen met haar creatieve gevloek .
Amen.
  dinsdag 24 maart 2009 @ 23:05:33 #290
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_67376007
quote:
Op dinsdag 24 maart 2009 22:57 schreef Jivis het volgende:

[..]

Werd hier al een paar posts topics terug gemeldt .
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_67398881
Debs
  woensdag 25 maart 2009 @ 17:31:48 #292
237059 Twerk
The Spurs
pi_67399867
Het is trouwens wel erg weird om "Dex." te zien spelen in andere series.. Eigenlijk zou hij exclusief in Dexter moeten spelen.. Wat een held. 1 vd coolste serie-personages ooit.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_67545726
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 08:49 schreef pfaf het volgende:
tvp = terugvindpost. Een nutteloze kutpost voor inspiratieloze users die graag willen dat het topic waar ze het in posten in hun Active Topics komt, zodat ze 'm niet vergeten.
Wat hij zegt

Net klaar met laatste aflevering van S03.. Wou hier niet lezen tot ik alles gezien had Kom maar op met seizoen 4!
---- Gouden hart voor Heracles mijn club! ----
Sowieso schrijf je zo! http://www.onzetaal.nl/taaladvies/advies/sowieso
  maandag 30 maart 2009 @ 14:13:11 #294
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_67546040
Gisteravond 6 afleveringen gekeken van S03. Erg vet, maar tot nu toe wel minder dan 2 vind ik zelf.
Al werden S01 en S02 ook pas echt vet na 7 afleveringen.
Geef mij maar Amsterdam
  maandag 30 maart 2009 @ 18:03:14 #295
237059 Twerk
The Spurs
pi_67553172
S03 is vrij matig helaas vergeleken met S01 en S02.. Hopen dat S04 weer van een wat hoger niveau is en wat boeiender.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_67573611
Hehe, in twee weken alle drie de seizoenen gekeken, omdat ik zag dat het vrij (behoorlijk) populair was hier op Fok!, en nu begrijp ik helemaaaal waarom Alleen moet ik nu dus ook wachten tot september, helaas...
pi_67574019
quote:
Op maandag 30 maart 2009 18:03 schreef Twerk het volgende:
S03 is vrij matig helaas vergeleken met S01 en S02.. Hopen dat S04 weer van een wat hoger niveau is en wat boeiender.
Nee, S03 vind jij matig vergeleken met die anderen, maar het is geen feit.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_67576582
S3.
Hands down, beste Dexter seizoen. Heerlijke karakter- en relatieverdieping met mijn ese, holmes Miguel Prado.
S1 vond ik heel lang saai en ik was vaak bijna gekapt met Dexter en S2 had Lilah.

S3
pi_67576608
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 13:30 schreef -Mo- het volgende:
S3. [ afbeelding ]
Hands down, beste Dexter seizoen. Heerlijke karakter- en relatieverdieping met mijn ese, holmes Miguel Prado.
S1 vond ik heel lang saai en ik was vaak bijna gekapt met Dexter en S2 had Lilah.

S3
Word!
pi_67577835
Dexter!!

Op aanraden van iemand heb ik deze serie gekeken. Ben net klaar met S3 en ik mis het nu al

S3 vond ik het best, Miguel Prado

Lilah vond ik echt bloedirritant, dat accent ook Dextah.
Doakes was echt geweldig, hoe hij heel zn vrije tijd opofferde om achter Dexter aan te rijden tot diep in de nacht

Op naar S4, maar duurt zo lang
  dinsdag 31 maart 2009 @ 19:11:20 #301
237059 Twerk
The Spurs
pi_67587407
quote:
Op dinsdag 31 maart 2009 12:10 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Nee, S03 vind jij matig vergeleken met die anderen, maar het is geen feit.
Mwah. Het was een vrij oppervlakkig seizoen.. Redelijk voorspelbaar ook inzake Prado.. En The Skinner was bijzonder matig uitgewerkt...

Maar laat iedereen idd vooral lekker op zijn of haar manier ernaar kijken.. Op naar S04.

Wel komisch (en herkenbaar) dat veel mensen die de serie ontdekken als ware junkies binnen een week of 2 36 episodes kijken.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')