abonnement Unibet Coolblue
pi_66264008
Alsof ze nog kijken naar je lidmaatschap, is mij nog nooit overkomen dat ze er per se naar vroegen.
pi_66284655
Iemand nog 2 kaarten te koop?
  dinsdag 3 maart 2009 @ 17:44:12 #253
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_66659444
Iemand hier ook de single versie van Lucid Dreams gehoord? Wat een aanfluiting .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_66663513
Godver, bijna opgelicht op marktplaats voor twee kaarten. Mochten jullie de naam Peter Bruin of Peter van Malsen tegenkomen dan weet je het. Google staat vol met zijn naam wat betreft oplichterij.
pi_66663760
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef emokid het volgende:
Godver, bijna opgelicht op marktplaats voor twee kaarten. Mochten jullie de naam Peter Bruin of Peter van Malsen tegenkomen dan weet je het. Google staat vol met zijn naam wat betreft oplichterij.
Vertel het hele verhaal dan, hoe ben je bijna opgelicht?
pi_66664409
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 17:44 schreef Fir3fly het volgende:
Iemand hier ook de single versie van Lucid Dreams gehoord? Wat een aanfluiting .
Doel je op de soort demo die van de zomer werd uitgebracht? Die heb ik toentertijd één keer gedraaid en weggegooid ja. Vind de album-versie niet veel spannender, maar ja...
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:33 schreef emokid het volgende:
Godver, bijna opgelicht op marktplaats voor twee kaarten. Mochten jullie de naam Peter Bruin of Peter van Malsen tegenkomen dan weet je het. Google staat vol met zijn naam wat betreft oplichterij.
Eerlijk waar, koop geen tickets op Marktplaats. Ga op de avond zelf vroeg bij de zaal staan, en onderhandel met die gasten. Uit eigen ervaring weet ik dat er altijd véél meer verkopers dan kopers zijn, en al snel moeten ze in prijs dalen. Heb eigenlijk nog nooit méér betaald dan de normale prijs voor uitverkochte concerten, vaak zelfs minder.

Die paar keer dat ik een ticket kwijt moest van één van de mensen uit m'n groep, had ik zelfs nog moeite met 'em verkopen voor de normale prijs . En nu spreek ik over stampuitverkochte concerten van grote namen; Beck, Doe Maar, The Roots. En alledrie de keren zijn mijn kaarten overgekocht door happige zwarthandelaren die ze één uur voor aanvang nog met 5 euro winst wilden verkopen zeker . Paradiso zal zelf ook nog wel opnieuw kaarten in de verkoop doen op de dag zelf, zal niet de eerste keer zijn.

En oh ja, vraag altijd of ze met je mee naar binnen lopen voor je een ticket van ze koopt!!
pi_66664954
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:14 schreef Merkie het volgende:
Iemand die dan niet kan en van zijn kaartjes afmoet, ik houd me aanbevolen .
Jonge garde, ouwe stempel
pi_66667697
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 19:38 schreef Leonos het volgende:

[..]

Vertel het hele verhaal dan, hoe ben je bijna opgelicht?
Inderdaad, zeg dan graag even hoe het (bijna) gebeurt is.

Ik heb twee keer een kaartje via Marktplaats gekocht, nu zou ik het niet snel meer doen omdat ik mijn favorieten toch al gezien heb of het dan maar gewoon laat zitten.
pi_66675005
Ik heb dus een advertentie geplaatst met: Gezocht 2 kaartjes voor een eerlijke prijs(ik mag dat wel eisen, toch). Goed, gelijk die dag reactie gekregen met ik citeer:
quote:
Franz Ferdinand 11 mei Paradiso heb 2kaartjes voor jou 72 euro plus 7 euro verzendkosten

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: peter
E-mailadres: petervanmalsen1982@live.nl
Ik vond het goed, hij adde mij op msn om te 'onderhandelen' en voordat ik ook iets terug zei besloot ik om naar zijn mails en naam te googlen. Zijn msn adres was namelijk djemodjoanna@live.nl ipv waarmee hij mailde. Ik kwam al gelijk het volgende tegen: http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=3075.0

Een 20 pagina tellend oplichterstopic Goed dat ik dus even gegoogled heb.
pi_66675190
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:53 schreef emokid het volgende:
Ik heb dus een advertentie geplaatst met: Gezocht 2 kaartjes voor een eerlijke prijs(ik mag dat wel eisen, toch). Goed, gelijk die dag reactie gekregen met ik citeer:
[..]

Ik vond het goed, hij adde mij op msn om te 'onderhandelen' en voordat ik ook iets terug zei besloot ik om naar zijn mails en naam te googlen. Zijn msn adres was namelijk djemodjoanna@live.nl ipv waarmee hij mailde. Ik kwam al gelijk het volgende tegen: http://www.internetoplichting.nl/index.php?topic=3075.0

Een 20 pagina tellend oplichterstopic Goed dat ik dus even gegoogled heb.
Sjeezus, 20 pagina's. Dat is een flinke jongen.
Kan je niet Peter R inschakelen
pi_66675520
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 23:59 schreef Sautor het volgende:

[..]

Sjeezus, 20 pagina's. Dat is een flinke jongen.
Kan je niet Peter R inschakelen
!
pi_66677034
Jeez Goed verhaal. Ik probeer het nog middels een perskaart, ik wil echt erg graag naar het concert. Hopelijk lukt dat.
pi_67024890
Ik heb al een tijdje de box set met het hele album op 7" singles, nu kom ik er achter dat Lucid Dreams in een andere versie op de single staat Geen geniaal synthesizer gerammel Dat wou ik nou net horen door mijn net gekochte koffer-platenspeler!
pi_67668621
Zo, heb nu pas de laatste cd aangeschaft. Maar wat is die goed Vond de vorige twee al geweldig maar dit is nog beter. Wat een synthesizergeweld.

Ik word altijd zo vrolijk van Franz!
pi_67681537
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:16 schreef bloodymary het volgende:
Zo, heb nu pas de laatste cd aangeschaft. Maar wat is die goed Vond de vorige twee al geweldig maar dit is nog beter. Wat een synthesizergeweld.

Ik word altijd zo vrolijk van Franz!
Ik heb hem ook sinds vandaag pas fysiek, LP van het album en 7" van "Ulysses" gratis . Klinkt zoveel beter dan de uitgelekte mp3'tjes. B-kant "You Never Go Out Anymore" van "Ulysses" is ook goed! Staat niet op YouTube, maar zeker het luisteren waard, beter dan sommige album-nummers vind ik, meer oude stijl.
Stay on my arm, you little charmer
pi_67726744
Dan zijn 'Anyone in Love' en 'New kind of Thrill' toch stukken beter..
pi_67727750
quote:
Op zondag 5 april 2009 13:31 schreef Froop het volgende:
Dan zijn 'Anyone in Love' en 'New kind of Thrill' toch stukken beter..
Die ken ik nog niet . B-kanten van "No You Girls" heb ik ook nog niet gehoord.
Stay on my arm, you little charmer
  Admin maandag 6 april 2009 @ 15:15:05 #268
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67761037
Ze deden vanmorgen Womanizer van Britney Spears in de Live Lounge. Was best leuk.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_67767174
Linkje?

En ehm, weet iemand misschien waar de zin "Bite hard, it's a 505, your engine's alive" op slaat, uit het nummer Bite Hard? :p Ik dacht zelf aan de Citroen 505, maar ik snap niet waarom ze over die wagen zouden zingen. Weet iemand anders waar de term "505" op slaat?
Assassin stabs you in your back.
  maandag 6 april 2009 @ 18:26:45 #270
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67767543
Peugeot 505 . Waarschijnlijk klinkt het gewoon leuk .
2000 light years from home
  Admin maandag 6 april 2009 @ 18:45:16 #271
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67768105
Er is een nummer van Arctic Monkeys dat 505 heet. Misschien is het een begrip...

-edit-
Oh nee, bij AM staat het voor een kamernummer.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Admin maandag 6 april 2009 @ 19:32:24 #272
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_67769556
quote:
Op maandag 6 april 2009 18:13 schreef Assassin92 het volgende:
Linkje?
BBC Live Lounge
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  maandag 6 april 2009 @ 20:08:53 #273
192683 AMDB
Visionair.
pi_67776075
Kapranos told Mojo magazine February 2009 that all the tracks on Tonight: Franz Ferdinand take place at night, apart from this song, "which is at 5.05 in the morning, which kind of is the night, if it's a heavy one."

Assassin stabs you in your back.
  maandag 6 april 2009 @ 23:33:48 #275
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_67779692
Wow, goed speurwerk . Logisch ook wel eigenlijk, gezien de titel van het album.
2000 light years from home
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')