abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_229208
Ik hoorde gisteren de aankondiging van de heren B&vD zelf. Ik dacht, ik open er maar ruim van te voren een topic voor, zodat de fanatieke informatieaanbieders (en dan denk ik voornamelijk met groot respect aan R@b) het niet zou kunnen ontgaan.

Hoe zou het met miss Showbusiness-city zijn ondertussen?

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  donderdag 9 december 1999 @ 13:30:00 #2
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_229209
Maar ze is er toch al geweest toen ze het huis uitkwam?
pi_229210
Ik zag de aankondiging net inderdaad ook. Ze zal dan wel komen zingen ofzo want gepraat heeft ze al.
Greetz Tina

pi_229211
Ze heeft nu een solo-single uit: 'The Alternative Way' , een cover van Anita Meijer.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_229212
???????

Ik heb het even gemist was ze nou te zien of niet ??

Overigens als ze al aan het woord komt (in de herhaling dan op RTL 5) zal ze toch wel niks nieuws te melden hebben.

Nieuwe mp3's maak ik liever van Maurice in de ochtendkroeg , die gasten stellen meestal gave vragen. Ook zal hij wel bij Barend & van Dorp komen denk ik.
Overigens is Anouk ook nooit bij Barend en van Dorp verschenen en ook niet bij Paul de leeuw (gelukkig )

Maar Jaybee toch bedankt voor de tip


Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  vrijdag 10 december 1999 @ 04:35:00 #6
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_229213
Ik heb het gezien, ze promote haar singletje met een optreden. Ergens zingt ze meen ik :'nothing special', en dat leek mij met groot gevoel voor zelfspot. In ieder geval niet mijn smaak in muziek.
Life is what you make it.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')