abonnement Unibet Coolblue
pi_63889927
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:53 schreef BeefRWijker het volgende:

[..]

En dat zie jij waaraan ook alweer?
Niet aan de foto, maar meegaan met een testrit voor de telematicachecks doet wonderen. Los van het feit dat cursussen over het aanleveren en aanmaken van de input ook genoeg lesstof is om erachter te komen dat er een aantal verbeteringen inzitten. Verbeteringen die ook in infoxx gewoon ingevoerd zullen worden lijkt me...
pi_63890854
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:36 schreef JeePee83 het volgende:

[..]

Niet aan de foto, maar meegaan met een testrit voor de telematicachecks doet wonderen. Los van het feit dat cursussen over het aanleveren en aanmaken van de input ook genoeg lesstof is om erachter te komen dat er een aantal verbeteringen inzitten.
quote:
Verbeteringen die ook in infoxx gewoon ingevoerd zullen worden lijkt me...
Met al die verschillende versies van Infoxx lijkt 'gewoon' toch net even 't verkeerde woord, denk ik.
Als ze dat Infoxx echt serieus namen dan hadden we op elke bus allang een systeem waarbij de
bus die te laat is dat automaties doorgeeft aan de bus waar ie aansluiting op moet geven en andersom.
Beef R. Wijker
pi_63891236
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 22:08 schreef BeefRWijker het volgende:

[..]


[..]

Met al die verschillende versies van Infoxx lijkt 'gewoon' toch net even 't verkeerde woord, denk ik.
Als ze dat Infoxx echt serieus namen dan hadden we op elke bus allang een systeem waarbij de
bus die te laat is dat automaties doorgeeft aan de bus waar ie aansluiting op moet geven en andersom.
laat ze eerst t op de haltes maar eens goed werken

daar staat sporatisch wel dat de bus +5 heeft :p
pi_63892688
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 22:20 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

laat ze eerst t op de haltes maar eens goed werken

daar staat sporatisch wel dat de bus +5 heeft :p
En waar is dat, bij Arriva? Bij Connexxion staat dat er volgens mij niet eens op, alleen hoe lang het nog duurt
voor ie komt. En met al die bussen zonder Infoxx tegenwoordig in Fryslân kan dat wel eens heel erg lang zijn
of 't moet zijn dat ze dan de tijd volgens het boekje doorgeven.

Als het al aan staat dan, hè.
Beef R. Wijker
pi_63893978
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 21:17 schreef BeefRWijker het volgende:

[..]


[..]

Dat vraag ik ook niet, maar als je hier foto's post moet je dat toch al want dit is een bussentopic.

Wat ik vraag is dat je de bussenfoto's die je hier post eventjes anders behandeld en de commercie eventjes
laat varen. We kunnen je natuurlijk niet dwingen maar als je hier ongevoelig voor blijft dan laadt je toch wel
de verdenking op je dat je hier alleen maar bent om te spammen en daar ben je geloof ik al eens eerder op aangesproken. Bij sommige mensen hier werkt dat toch echt als een rode lap op de spreekwoordelijke stier.
Nee. Ik post mijn fotos overal en nergens, en dan ga ik niet voor één topic op één forum dat anders doen. Zoals ik al zei, als je een foto groot wil zien, mail je maar. Krijg je hem gratis, niks geen commercie dus.

Je hebt echt geenidee hoeveel werk het is om (veel) fotos te maken en online te zettengeloof ik. Ik maak fotos in de eerste plek voormezelf, en zet ze op BB. Als andere menen daar van meegenieten op de manier zoals ik dat doe: mooi. Als andere mensen daar niet van genieten: scroll lekker verder, ook geen probleem.

En ik geef foto's dieik hier post geen speciale behandlieng, ik copypaste ze gewoon tussen de rest vandaan...

[ Bericht 3% gewijzigd door Alexxxxx op 10-12-2008 00:03:39 ]
pi_63894769
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:51 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nee. Ik post mijn fotos overal en nergens,
Aha, dus toch spam.
quote:
en dan ga ik niet voor één topic op één forum dat anders doen. Zoals ik al zei, als je een foto groot wil zien, mail je maar. Krijg je hem gratis, niks geen commercie dus.
quote:
Je hebt echt geen idee hoeveel werk het is om (veel) fotos te maken en online te zetten geloof ik.
Je hoeft 't ook niet te doen hoor.
Genoeg anderen die ze ook maken en die ze niet eerst verpesten voor ze ze op Busfoto zetten of op OVBoskoop.
Hebben wij ook wat te doen om de mooiste en of de interessantste daarvan dan hier weer te plaatsen.
quote:
Ik maak fotos in de eerste plek voormezelf, en zet ze op BB.
quote:
Als andere mensen daar van meegenieten op de manier zoals ik dat doe: mooi.
Dat doe je dus niet. Als dat zo was dan verpeste je ze niet eerst en zat je niet te zeuren over gasten die je foto's jatten.
quote:
Als andere mensen daar niet van genieten: scroll lekker verder, ook geen probleem.
Dat is dan ook waarom ik BB mijdt. Te veel foto's, te weinig achtergrond. Pagina's die verschrikkelijk traag laden
en een explorer cache die in no time volloopt. Ik was blij dat we eindelijk bij pagina 2 van dit topic waren aanbe-
land en alles weer normaal werd. En dat alleen maar omdat jij een pagina volschijt om de groenteman te pesten.
Beef R. Wijker
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 10 december 2008 @ 00:30:34 #107
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63894839
ehm ik ben geen groenteman en Alex mag wat mij betreft de hele pagina onder baggeren met foto's. Mijn laptop trekt het wel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_63895119
quote:
Op woensdag 10 december 2008 00:27 schreef BeefRWijker het volgende:

[..]

Aha, dus toch spam.
[..]


[..]

Je hoeft 't ook niet te doen hoor.
Genoeg anderen die ze ook maken en die ze niet eerst verpesten voor ze ze op Busfoto zetten of op OVBoskoop.
Hebben wij ook wat te doen om de mooiste en of de interessantste daarvan dan hier weer te plaatsen.
[..]


[..]

Dat doe je dus niet. Als dat zo was dan verpeste je ze niet eerst en zat je niet te zeuren over gasten die je foto's jatten.
[..]

Dat is dan ook waarom ik BB mijdt. Te veel foto's, te weinig achtergrond. Pagina's die verschrikkelijk traag laden
en een explorer cache die in no time volloopt. Ik was blij dat we eindelijk bij pagina 2 van dit topic waren aanbe-
land en alles weer normaal werd. En dat alleen maar omdat jij een pagina volschijt om de groenteman te pesten.
Samenvatting: je hebt een trage computer

En wanneer ga jij eens foto's plaatsen?
  woensdag 10 december 2008 @ 02:17:38 #109
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63896147
quote:
Op woensdag 10 december 2008 00:27 schreef BeefRWijker het volgende:

[..]

Aha, dus toch spam.
[..]


[..]

Je hoeft 't ook niet te doen hoor.
Genoeg anderen die ze ook maken en die ze niet eerst verpesten voor ze ze op Busfoto zetten of op OVBoskoop.
Hebben wij ook wat te doen om de mooiste en of de interessantste daarvan dan hier weer te plaatsen.
[..]


[..]

Dat doe je dus niet. Als dat zo was dan verpeste je ze niet eerst en zat je niet te zeuren over gasten die je foto's jatten.
[..]

Dat is dan ook waarom ik BB mijdt. Te veel foto's, te weinig achtergrond. Pagina's die verschrikkelijk traag laden
en een explorer cache die in no time volloopt. Ik was blij dat we eindelijk bij pagina 2 van dit topic waren aanbe-
land en alles weer normaal werd. En dat alleen maar omdat jij een pagina volschijt om de groenteman te pesten.

Gebruik je nog steeds Explorer?
  woensdag 10 december 2008 @ 10:20:53 #110
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_63899084
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 00:02 schreef BeefRWijker het volgende:
[ afbeelding ]
fot's van Jack Oosterbosch op OVBoskoop

Nog zo'n rare kameel, dit keer van Jonckheere (denk ik).
[..]


Dit zijn en blijven de meest lelijke bussen die ooit gezien heb. En ik zie die units dagelijks hier in Antwerpen, want ze tuffen praktisch alleen hier en voor een deel in Gent en Brussel rond. Al is die serie in Gent ook alweer hierheen verhuisd geloof ik.

En een HERRIE dat die dingen maken als je erin zit, niet normaal. Dit is echt het grootste misbaksel wat Jockheere ooit gemaakt heeft, hadden ze beter die koeling aan de zijkant zoals bij de testserie kunnen maken en zoals Van Hool dat gedaan heeft (goh waarom heeft de concurrent dat toch gedaan???).
Ze gieren bij het optrekken alsof alle V-snaren of kettingen stuk zijn, als de motor te warm wordt zoals in de zomer dan trilt die hele bus zowat uit zijn vering als die koeling ineens aanspringt. En van airco hebben ze nog nooit gehoord, hij schijnt er wel in te zitten maar je zweet praktisch die bus uit. En ook erg handig, niet echt zichtbaar op die foto, maar de raampjes in de motorwagen die open kunnen... Juist precies naast de uit en inlaat van de koeling

Trouwens Alexxxx grote plaatjes hoeven ook niet, niet iedereen heeft übersnel internet en ik zit eigenlijk niet echt te wachten op een pagina van 20mb (zeker niet omdat ik de bananenrepubliek leef die nog datalimieten hanteert...)
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_63905033
Zal ik maar eens een plaatje posten? Ze staan ook op mijn site, maar vanwege het aantal foto's is er een grote kans dat je ze nog nooit gezien hebt.


De ex HTM 745 in Tuzla, Bosnië


Ex Connexxion 6530 in Tuzla


Connexxion 7860 in Hoofddorp
  woensdag 10 december 2008 @ 20:49:22 #112
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_63915491
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:10 schreef busfoto.nl het volgende:
Zal ik maar eens een plaatje posten? Ze staan ook op mijn site, maar vanwege het aantal foto's is er een grote kans dat je ze nog nooit gezien hebt.

[ afbeelding ]
De ex HTM 745 in Tuzla, Bosnië

[ afbeelding ]
Ex Connexxion 6530 in Tuzla

[ afbeelding ]
Connexxion 7860 in Hoofddorp
Met naast die ex HTM 745 rechts een Hanje (zelfde als in Tuzla volgens mij) en links een Alliance
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_63916559
quote:
Op woensdag 10 december 2008 20:49 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Met naast die ex HTM 745 rechts een Hanje (zelfde als in Tuzla volgens mij)
quote:
en links een Alliance
Lijkt me een ex-Alpina te zijn.

En geheel rechts een ex-interliner, hoogstwaarschijnlijk ook een Alliance.
Vermoedelijk een 15 meter van Connexxion of Hermes
Beef R. Wijker
pi_63916733
quote:
Op woensdag 10 december 2008 00:30 schreef Peterselieman het volgende:
ehm ik ben geen groenteman
Niet? Waarom reageer je dan?
quote:
en Alex mag wat mij betreft de hele pagina onder baggeren met foto's.
Moet ie weer wat anders uitvinden om je te ergeren. Wat een ergernis.
quote:
Mijn laptop trekt het wel
Beef R. Wijker
pi_63916833
quote:
Op woensdag 10 december 2008 14:10 schreef busfoto.nl het volgende:
Zal ik maar eens een plaatje posten? Ze staan ook op mijn site, maar vanwege het aantal foto's is er een grote kans dat je ze nog nooit gezien hebt.

[ afbeelding ]
De ex HTM 745 in Tuzla, Bosnië

[ afbeelding ]
Ex Connexxion 6530 in Tuzla
quote:
[ afbeelding ]
Connexxion 7860 in Hoofddorp
En wanneer gaat die nou in Tuzla rijden?
Beef R. Wijker
pi_63917147
wat is handig..

.44 gewone lijndienst vertrekt rijd over dorpjes.. mis ik altijd
.49 Qliner vertrekt scheurt over de snelweg.

qliner is iets eerder bij de halte waar ze elkaar rond .00 kruisen.. stap ik over en reis nog 2 haltes met de gewone lijnbagger

dan maakt zo`n alliance ineens wel een hoop lawaai als je net uit een integro gerold komt
pi_63918050
quote:
Op woensdag 10 december 2008 02:17 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Gebruik je nog steeds Explorer?
Jij niet? Gebruik je zeker dat slappe aftreksel van Netscape Communicator.
Het origineel schijnt nog beter te zijn dan 't aftreksel.
En vergeleken met IE duurt 't een eeuwigheid voor ie geladen is.

Ik ben overigens hardstikke blij met die cache. Vind daar foto's in waarvan ik al lang niet
meer weet waar ik die ook alweer gezien had. Browse er gewoon doorheen met ACDSee.
De files houden ook gewoon hun namen wat bij die andere Internet browsers vaak niet 't geval is.
Beef R. Wijker
pi_63918476
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
wat is handig..

.44 gewone lijndienst vertrekt rijd over dorpjes.. mis ik altijd
.49 Qliner vertrekt scheurt over de snelweg.

qliner is iets eerder bij de halte waar ze elkaar rond .00 kruisen.. stap ik over en reis nog 2 haltes met de gewone lijnbagger
quote:
dan maakt zo`n alliance ineens wel een hoop lawaai als je net uit een integro gerold komt
Vooral als ze 't gas er afhalen, dan barst de pleuris los. Dat viel me toch zoooooh zwaar tegen.
Was meen ik een Hermes.
Weet niet of die groene B95's dat ook doen, eigenlijk, of dat het exemplarisch voor die ene Hermes was.
Beef R. Wijker
pi_63919109
was een ex hermes ja :p
met spinrag er in!
  woensdag 10 december 2008 @ 23:17:12 #120
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_63920272
quote:
Op woensdag 10 december 2008 22:02 schreef BeefRWijker het volgende:

[..]

Jij niet? Gebruik je zeker dat slappe aftreksel van Netscape Communicator.
Het origineel schijnt nog beter te zijn dan 't aftreksel.
En vergeleken met IE duurt 't een eeuwigheid voor ie geladen is.

Ik ben overigens hardstikke blij met die cache. Vind daar foto's in waarvan ik al lang niet
meer weet waar ik die ook alweer gezien had. Browse er gewoon doorheen met ACDSee.
De files houden ook gewoon hun namen wat bij die andere Internet browsers vaak niet 't geval is.
Nee, ik gebruik Mozilla Firefox. Gedownload vanwege een advertentie in de Sp!ts.

En nee, de 7860 rijdt niet in Tuzla, maar in Utrecht. Het was doorschuiven: de Citaro G's vervingen vorig jaar de Van Hool AG300's, die in Utrecht de Van Hool A330's naar Nijmegen verdreven zodat de oudste Berkhofs van Novio buiten dienst gingen.

Zo zat het verhaal.
  donderdag 11 december 2008 @ 00:42:55 #121
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_63922984
Jep dat klopt ja, sticker erop en hoppa GVU heeft een nieuwe serie bussen erbij. 't Zelfde verhaal met die Amba's die GVU nu rijdt.

BeefRWijker, gebruik dat edit-knopje 's :>
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_63923000
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:17 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Nee, ik gebruik Mozilla Firefox.
In dat geval is het antwoord dus: "Ja, ik gebruik Mozilla Firefox"
quote:
En nee, de 7860 rijdt niet in Tuzla, maar in Utrecht.
Je moet toch eens leren om een geintje door te krijgen.
quote:
Het was doorschuiven: de Citaro G's vervingen vorig jaar de Van Hool AG300's, die in Utrecht de Van Hool A330's naar Nijmegen verdreven zodat de oudste Berkhofs van Novio buiten dienst gingen.
Oh, en die gingen naar Tuzla.
quote:
Zo zat het verhaal.
Ik snap 't. Een mooie voor "En dit was het nieuws", wat hoort er in het rijtje niet thuis.
Beef R. Wijker
pi_63923209
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:42 schreef zwahiel het volgende:
Jep dat klopt ja, sticker erop en hoppa GVU heeft een nieuwe serie bussen erbij. 't Zelfde verhaal met die Amba's die GVU nu rijdt.
quote:
BeefRWijker, gebruik dat edit-knopje 's :>
Nog steeds even contact gestoord als altijd, zie ik.
Welk "edit-knopje" mag dat in godsnaam dan wel zijn, mie jong?
Beef R. Wijker
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 december 2008 @ 00:58:05 #124
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_63923236
Was woensdag even op pad geweest met de trein en heb ook even een paar bussen geplaat.


Een O408 van xx met deels beslagen ruiten in Enkhuizen


Een Alliance naar Julianadorp op het busstation van Den Helder


Een gelede xx Citaro op lijn 33, van de veerboot naar het busstation in Den Helder. Let op de filmtekst die alternerend getoond werd en hier op de foto een leuke tekst aangeeft.

De nieuwe Citaro's heb ik in Den Helder wel zien rijden, maar die heb ik helaas niet op de foto's weten te krijgen, omdat ik verder moest
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_63923419

Busfoto.nl

Kent iemand deze bus(sen). Het is een Premier op basis van een SB220 chassis.
Het lijkt een hoge vloer bus maar hij heeft 3 deuren en als opvallend detail een open
gewerkt front wat eigenlijk raar is voor een Staart Bus.
Beef R. Wijker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')