abonnement Unibet Coolblue
pi_63824072
Hoi!

Elke CUL poster kent vast wel het programma Smaken Verschillen, kennen de STA mensen dit ook?
Voor degenen die het niet kennen, het idee is het volgende:

5 mensen uit ongeveer dezelfde regio/stad zitten een week met elkaar opgescheept. Een ieder kookt op een van de 5 werkdagen en aan het eind van elke avond wordt de kok van de avond beoordeeld met een cijfer.

Het cijfer wordt gekozen op basis van enkele criteria, zoals het bereiden van het eten, het gastheer/-vrouwschap en de aankleding van de tafel.

Aan het eind van de week wordt gekeken wie de hoogste waardering heeft gekregen.

Is het misschien een leuk idee om met Fok! zoiets te beginnen, STA meets CUL?


We maken een lijst van mensen die mee willen doen en zorgen dat die aan elkaar gekoppeld worden. Misschien is er ook iemand die alleen mee wil eten en een fotoverslag van de avond wil maken (dus degene die écht niet kan koken maar wel in is voor een gezellige avond en goed verslagen kan schrijven, mensen kan interviewen en foto's kan maken?)

Dus dan krijg je het volgende:

6 deelnemers: 5 koks en een 'journalist'. Dit kan ook iemand zijn die een volgende ronde zelf mee-kookt overigens. Als het enthousiasme wat groter is kunnen er natuurlijk meerdere weken georganiseerd worden.

Hier kunnen leuke verslagen van komen, recepten online, etc.

Nu de herhalingen van Smaken Verschillen bezig zijn is het wel leuk om hier over na te denken, naast Wie is de Chef kijken natuurlijk

Roept u maar: is dit wat?

Het lijkt mij iig leuk om het met regio Arnhem-Nijmegen eens te proberen
Maar heb jij ook interesse en woon je in Klazinaveen bijvoorbeeld, meld je aan! Het topic loopt ook in CUL, dus misschien moeten we maar met z'n allen óf hier óf daar reageren en kan deze sticky gemaakt worden met een link naar het CUL topic, of andersom?


------------------------------
Alvast wat ideeën:

Budget

Omdat er een grote verscheidenheid in mensen kan zijn er groep lijkt het me bijvoorbeeld handig als er een bepaald budget wordt gesteld, zodat het voor iedereen haalbaar is om met dat budget iets in elkaar te knutselen. Een full-time werker met goede baan kan natuurlijk zich uitsloven met de meest malse hertenbiefstukjes terwijl de student het moet doen met voorverpakte zalm van de AH.

Nu kun je zeggen: goed eten hoeft niet duur te zijn, maar je hebt wel meer toegang tot verse ingrediënten wanneer jouw budget wat ruimer is

Maar dat kan per groep bepaald worden. Als het allemaal werkende mensen zijn, of rijke studenten of studenten die het er voor een keer voor over hebben, dan is het vrij om ook een ruim budget te kiezen.


Tijdsplanning

Meerdere mensen hebben al aangegeven dat een week te krap is en dat men daar geen tijd voor vrij kan/wil maken.

Toch zou ik het niet over een te grote tijd willen laten slepen er groep. Daarom stel ik 2 weken per groep van 5 voor. Je kunt dan, als het uitkomt, 2 avonden achter elkaar doen, dan eventueel weer wat dagen niet, etc.
Als je je opgeeft zul je dus misschien wel wat compromissen moeten sluiten omtrent je 'normale' sociale leven. Je hebt dan ook rekening te houden met de 4 (of 5, inclusief journalist) koks.
Dit moet echter per groep wel te regelen zijn, me dunkt. Zo heb je van een ieder de maaltijd nog in het geheugen zodat je ook misschien wat betere cijfers kunt geven?

Locaties en ruimte

Niet iedereen woont even groot. Zelf kan ik met gemak 6 mensen ontvangen, maar kan me voorstellen dat een student op een kamer van 10m2 het daar wat moeilijker mee heeft. Toch hebben deze vaak een fusie (studentenhuizen) waar het eventueel wel kan.

Echter, heb je écht de ruimte niet maar wil je wel graag meedoen, laat dat dan even weten bij voorbaat, zodat er misschien iemand is uit jouw groep/regio die roept: nou, dan kan het wel 2 keer bij mij thuis, ofzo
Ook hier moet wel een mouw aan te passen te zijn.

Misschien kunnen we wat leuke prijsjes ritselen, zoals zo'n leuk Honig Schort:





[ Bericht 8% gewijzigd door motorbloempje op 07-12-2008 17:50:20 ]
Ja doei.
pi_63824158
tvp
pi_63824184
Volgens mij had ik dit al eens voorgesteld in het NijmegenSC topic
Leuk idee wel
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_63824315
Leuk idee!
pi_63824337
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
Volgens mij had ik dit al eens voorgesteld in het NijmegenSC topic
Leuk idee wel
dat heb ik dan gemist want dan dat ik meteen dat topic aangemaakt en ook wat kudo's aan jou gegeven

ik loop er al een tijdje mee, sinds ik Smaken Verschillen kijk zelfs (september ofzo?) maar vooral nu met de herhalingen had ik zoiets van: gewoon 's proberen..

Yashi schijnt niet te kunnen koken, dus misschien die maar journalist laten zijn?
Ja doei.
  zondag 7 december 2008 @ 14:57:37 #6
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63824371
Ik moet er niet aan denken om een week lang met een stel Fokk!ers opgescheept te zitten tijdens het eten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_63824390
leuke foto
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_63824398
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:56 schreef motorbloempje het volgende:


Yashi schijnt niet te kunnen koken, dus misschien die maar journalist laten zijn?
heb je iig verslagen zonder spelfouten
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_63824417
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:57 schreef golfer het volgende:
Ik moet er niet aan denken om een week lang met een stel Fokk!ers opgescheept te zitten tijdens het eten.
arme Bloes
Ja doei.
pi_63824462
tvp voor 't verslag, serieus koken is niet voor mij weggelegd .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_63824831
Een week vind ik ook erg veel maar een aantal keer een avondje lijkt me super!
Ik doe graag mee (Noordelijke provincies )
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63824867
het wordt gewoon een te lang lopend project als je er 5 weken voor uit gaat trekken dan ben je gewoon weer kwijt wat je van de rest vond, en kun je lastiger vergelijken..

en 5 dagen op een mensenleven, wat is dat nu

vind het al jammer dat ik niet mee kan doen aan wie is de Chef (wie gaat mij geloven als chefkok? zowel kookkunsten, -kennis en mn leeftijd ) dus lijkt me tof om eens wat nieuwe Fok!kers te ontmoeten uit de buurt
Ja doei.
pi_63825069
Dan kan ik niet meedoen met al mijn nachtdiensten Helaas.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_63825089
Enige nadeel waar enkele fokkers misschien tegen aanlopen is plek, althans ik kan hier vast wel 6 mensen accommoderen maar dan zullen mijn huisgenootjes moeten oprotten, en wat spreekt men af qua budget? of is dat gewoon een kwestie van iedereen die ziet maar hoeveel hij te makken heeft?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_63825139
zie budget boven daar had ik al aangedacht, staat in de OP als aanvulling
quote:
Omdat er een grote verscheidenheid in mensen kan zijn er groep lijkt het me bijvoorbeeld handig als er een bepaald budget wordt gesteld, zodat het voor iedereen haalbaar is om met dat budget iets in elkaar te knutselen. Een full-time werker met goede baan kan natuurlijk zich uitsloven met de meest malse hertenbiefstukjes terwijl de student het moet doen met voorverpakte zalm van de AH.

Nu kun je zeggen: goed eten hoeft niet duur te zijn, maar je hebt wel meer toegang tot verse ingrediënten wanneer jouw budget wat ruimer is

Maar dat kan per groep bepaald worden. Als het allemaal werkende mensen zijn, of rijke studenten of studenten die het er voor een keer voor over hebben, dan is het vrij om ook een ruim budget te kiezen.
en ruimte, ja nou heb op tv ook dinertjes gezien in de meest kleine studentenhuizen en desnoods, als je echt maar 8m2 hebt en geen fusie ofzo in je studentenhuis, dat je dan kunt afspreken dat een van de deelnemers een keer extra faciliteert, is vast op te lossen
Ja doei.
pi_63825242
quote:
Op zondag 7 december 2008 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Dan kan ik niet meedoen met al mijn nachtdiensten Helaas.
misschien kunnen we dan stellen dat 't in 2 weken wel afgerond moet zijn? dan heb je dubbele tijd en duurt het geen eeuwen
Ja doei.
pi_63825297
Ow, sorry, niet gelezen
Maar dat is inderdaad wel een handige oplossing
Zo zat ik iig ook te denken Ik moet iig toegeven dat sinds ik dat programma kijk me heel vaak heb afgevraagd hoe ik het zou doen
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_63825362
hier is het totaal geen moeite, laatst nog met 8 man/vrouw hier gegeten, en zelfs meer is haalbaar denk dat ik aan tafel een man of 12 kan faciliteren
Ja doei.
pi_63827772
Leuk idee... Ik vind 5 dagen achter elkaar echter ook wat veel, ik kan ook nooit 5 avonden in de week
The rock candy's melted, only diamonds now remain
pi_63827879
nou ja, ik zou er wel een weekje voor vrij maken

maargoed, als niemand dat wil of kan maar wel mee wil doen dan moeten we daar maar een mouw aan passen.

Wel heb ik geen zin om het over hele weken uit te spreiden per groep.

Dus nou ja, 2 weken dan lijkt me vrij redelijk, vooral als je het zoals in dit idee per stad of regio gaat doen.
Je hoeft maar één keer te koken hè? De andere keren hoef je alleen maar aan te schuiven...
Ja doei.
pi_63827910
Vraag eens rond in BeF.
Din jävla kuk!
pi_63827935
?
Ja doei.
pi_63831224
quote:
Op zondag 7 december 2008 14:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat heb ik dan gemist want dan dat ik meteen dat topic aangemaakt en ook wat kudo's aan jou gegeven

ik loop er al een tijdje mee, sinds ik Smaken Verschillen kijk zelfs (september ofzo?) maar vooral nu met de herhalingen had ik zoiets van: gewoon 's proberen..

Yashi schijnt niet te kunnen koken, dus misschien die maar journalist laten zijn?
! Ik zat wel zo van nou ik zou best overal wel willen eten, Maar ik ben ook een moeilijke eter
Foto's maken ben ik wel goed in ! Maar echt verslagen, daar zou ik op kunnen oefenen
En ik kan wel koken maar lang niet zo creatief e.d. als jij
  maandag 8 december 2008 @ 10:02:13 #24
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_63844899
Ik vind het een leuk idee, ik kan eigenlijk niet heel goed koken maar ik zou het eigenlijk wel eens willen proberen. (In dat programma zag je tenslotte ook van die 18 jarige meisjes die er de grootste moeite mee hadden en waar het toch gezellig was). Het gaat tenslotte ook om de entertainmentfactor van de avond. Ik ben in STA een Groningen poster maar tot een half uur rijden om die stad vind ik het wel te doen.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  maandag 8 december 2008 @ 19:09:58 #25
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_63857750
Ja, ook hier dus een aanmelding
pi_63857984
Leuk idee maar ik heb hier echt geen ruimte en koken in een andere keuken vind ik ook niks dus ik denk dat ik het aan me voorbij laat gaan.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 8 december 2008 @ 19:48:57 #27
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_63858604
Oh wat leuk!

Maar ik durf dat niet geloof ik
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  vrijdag 19 december 2008 @ 14:26:17 #28
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_64150372
Schopje, anders komen er nooit genoeg mensen
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  vrijdag 19 december 2008 @ 16:06:12 #29
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_64153324
Ik doe ook wel mee, alleen nog thuiswonend, dus niet zo handig. En ik kan niet echt koken, maar ook dat komt wel oke (ede is de standplaats overigens)
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_64154674
even een tvp tje voordat ik ons huis uitleen en vriendjespersoon het er niet mee eens is
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  vrijdag 19 december 2008 @ 17:08:20 #31
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_64155009
quote:
Op zondag 7 december 2008 17:23 schreef motorbloempje het volgende:
nou ja, ik zou er wel een weekje voor vrij maken

maargoed, als niemand dat wil of kan maar wel mee wil doen dan moeten we daar maar een mouw aan passen.

Wel heb ik geen zin om het over hele weken uit te spreiden per groep.

Dus nou ja, 2 weken dan lijkt me vrij redelijk, vooral als je het zoals in dit idee per stad of regio gaat doen.
Je hoeft maar één keer te koken hè? De andere keren hoef je alleen maar aan te schuiven...
Nijmegen aanschuiven is geen probleem hier.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_64155679
yay
Ja doei.
  zaterdag 20 december 2008 @ 13:37:52 #33
5036 KrnKje
kleine typfout
pi_64176302
Heel leuk idee
Alleen logistiek is wat moeilijker... Met OV bereikbaar is een must voor mij

TVP en semi-aanmelding dan
Koken met Frank - Culinaire uitspattingen...
pi_64178013
ik doe graag mee, maar kan niet echt een week vrij nemen.... vr/za/zo vind ik prima

Alleen de vrijdagavond koken ga ik niet redden
  zaterdag 20 december 2008 @ 15:20:46 #35
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_64178362
ik heb op zich ook wel interesse, maar ben bang dat het moeilijk wordt ivm werk. Maar misschien als het over 2 weken verspreid wordt dat het dan wel mogelijk is.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zaterdag 20 december 2008 @ 19:12:24 #36
3878 Vork
Manisch creatief
pi_64184451
Idee is leuk, daarom een tvp. Ik heb ook plek zat. Van mij hoeft het niet per sé met 5 mensen en al helemaal niet binnen een week (zoals meerdere dat al hebben aangegeven). En als ik al mee zou doen, dan komt er natuurlijk wel een extra moeilijkheidsfactor aan te pas (zie tag) .
pi_64191912
We zouden wel een aparte veggie-groep kunnen maken?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:06:23 #38
3878 Vork
Manisch creatief
pi_64191931
Ik word al gelijk weer teruggeduwd in m'n hokje?
pi_64192040
Ja! Maar wie wil er nu niet in een hokje als er mede-vegetariërs in zitten?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:10:25 #40
3878 Vork
Manisch creatief
pi_64192057
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:09 schreef mjan het volgende:
Ja! Maar wie wil er nu niet in een hokje als er mede-vegetariërs in zitten?
Zijn we dan al met twee nu?
pi_64192194
Jawohl! (mits vriend ook akkoord, want het schijnt zijn huis te zijn)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:40:40 #42
3878 Vork
Manisch creatief
pi_64193061
En op een bereisbare afstand. Als nou nog meer vegetariërs zich in ditzelfde hokje melden
pi_64193182
Ow, uhm, ik woon dus sinds kort niet meer in Utrecht maar in Den Bosch. Opzich vanuit Arnhem net zo ver.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:45:26 #44
3878 Vork
Manisch creatief
pi_64193236
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:44 schreef mjan het volgende:
Ow, uhm, ik woon dus sinds kort niet meer in Utrecht maar in Den Bosch. Opzich vanuit Arnhem net zo ver.
Dat maakt wat afstand betreft niet zo heel erg veel uit nee. Dan is het zoekgebied voor 'kandidaten' allicht wat anders, maar ook daar wonen mensen (heb ik me laten vertellen).
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:45:37 #45
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_64193242
In dat programma zaten toch ook wel vegetariërs in een niet vegetariër groep? Ik zou het iig niet erg vinden om vegetariërs in mijn groep te hebben, ik heb wel eens lastigere eters gehad met allerlei allergieën enzo.
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  zaterdag 20 december 2008 @ 23:51:48 #46
3878 Vork
Manisch creatief
pi_64193477
quote:
Op zaterdag 20 december 2008 23:45 schreef maok het volgende:
In dat programma zaten toch ook wel vegetariërs in een niet vegetariër groep? Ik zou het iig niet erg vinden om vegetariërs in mijn groep te hebben, ik heb wel eens lastigere eters gehad met allerlei allergieën enzo.
Da's waar, maar opzich zou het ook wel leuk zijn als je een vegetarische versie ervan zou kunnen creëren. Bij genoeg aanmeldingen uiteraard. Koken voor mensen met allergieën of anderszins afwijkende eetgewoonten is natuurlijk wel leuk als het op creativiteit aan komt. Dat scheid de mensen die maar een paar trucjes (gerechten) uit kunnen voeren wel van de mensen met gevoel voor eten.

Ik vind het zelf altijd wel leuk om iets te verzinnen, waarbij de randvoorwaarden behoorlijk wat van je creativiteit vragen en dat is niet alleen met koken het geval.
pi_64193928
Maok: De reden dat ik dat ik een apart veggie-groepje voorstelde, is dat ik als vegetariër wel verlang dat er met mijn principes rekening wordt gehouden, terwijl ik zelf geen vlees of vis kan klaarmaken (omdat ik het nooit heb geleerd) en dat eigenlijk liever ook niet doe (uit principe dus). Ik vond het gewoon scheef om wel aanpassing te vragen van iemand anders terwijl ik zelf niet met vlees kan/wil omgaan en me daarin dus niet wil aanpassen. Als de vleeseters hier zelf geen bezwaar tegen hebben, dan vind ik het natuurlijk prima.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_64202367
ik zou het niet leuk vinden om een aparte groep te maken, vind het daarbij ook niet nodig.

het is smaken verschillen! En ok, vegetarisme is niet echt een smaak (het is principieel, niet iets niet lusten), maar een ieder die zich opgeeft mag wensen door geven.

Zo mag het halal moeten zijn, vega en ik zal pesoonlijk zeggen dat ik echt over mijn nek ga van lever en ander opgebakken orgaanvlees.

Zolang je als vega niet de rest van de week bij elke hap vlees die een ander naar binnen schuift een preek over zielige beestjes begint is het prima

Jij kookt wat jij lekker vindt en/of eet en wij doen dat ook, rekening houdend met allergieen en voorkeuren

vlees is geen must bij eten, en voor vega's is het principieel, dus je moet je alles behalve schuldig voelen als men voor jou wel iets vervangt en jij voor een ieder hetzelfde maakt.
Je opgeven voor dit houdt in dat je flexibel moet zijn en rekening moet houden met je tafelgenoten zolang het redelijk blijft, vlees eisen omdat je het 'gewoon erbij vindt horen' is absurder (en wereldvreemder) dan iemand zijn principes niet te respecteren als het gaat om vegetarisme.

Als ik bij Vork eet eet ik ook wat de pot schaft en ga ik ook geen vlees eisen, je kunt namelijk prima zonder, met is een ander verhaal
Ja doei.
  zondag 21 december 2008 @ 11:51:28 #49
3878 Vork
Manisch creatief
pi_64202687
quote:
Op zondag 21 december 2008 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
Als ik bij Vork eet eet ik ook wat de pot schaft en ga ik ook geen vlees eisen, je kunt namelijk prima zonder, met is een ander verhaal
Ik vind alles best. Maar eigenlijk zouden jullie maar weer eens een keer hier moeten komen eten
pi_64202750
Hoera voor niet-verstokte omnivoren!
En nee, ik ga natuurlijk niet preken, die fase heb ik inmiddels achter me gelaten (gelukkig maar)
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  zondag 21 december 2008 @ 11:58:14 #51
3878 Vork
Manisch creatief
pi_64202839
Ik preek nooit.
pi_64202880
ik pas me dan ook braaf aan als ik bij jou eet...

ook als je hier eet, nu ik er over nadenk

egoist!
Ja doei.
pi_64202887
Ik vind vega ook niet erg, zolang er maar geen bleekselderij inzit. Die smaak heb ik na een week nog in mijn mond zitten
  zondag 21 december 2008 @ 15:38:43 #54
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_64210062
Vega eten kan ook heel lekker zijn. Ik mis het vlees helemaal niet als ik een lekkere veggie maaltijd heb.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_64210125
quote:
Op zondag 21 december 2008 15:38 schreef -Mellow- het volgende:
Vega eten kan ook heel lekker zijn. Ik mis het vlees helemaal niet als ik een lekkere veggie maaltijd heb.
same here
Ja doei.
pi_64214128
Vooral die taart van donderdag he !
pi_64214152
gètver, dat was écht een belediging voor alle vega's op aarde
Ja doei.
pi_64235239
De Nijmegen/Arnhem groep lijkt leuk van de grond te komen. En de Groningen groep?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_64237032
Is er al een inventaris van de mensen die eventueel mee zouden willen doen?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_64237106
Ben wel benieuwd hoe dit verloopt, TVP dus
pi_64237130
nog niet, maar denk dat Nijmegen/Arnhem wel kan beginnen zo ongeveer
Ja doei.
pi_64316695
(deventer)
pi_64465039
nog enige voortgang?
pi_64465421
quote:
Op maandag 22 december 2008 08:08 schreef Isabeau het volgende:
De Nijmegen/Arnhem groep lijkt leuk van de grond te komen. En de Groningen groep?
Ik heb geen plek.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_64480744
Leuk idee!
* ArtemisQ is vega in Utrecht
pi_65067873
en zijn we imiddels nog verder gekomen?
  woensdag 11 februari 2009 @ 16:19:14 #67
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_65953053
Schopje, is zonde om dit dood te laten bloeden
pi_65953260
ja, wanneer zullen we met Nijmegen afspreken?
Ja doei.
  woensdag 11 februari 2009 @ 16:25:25 #69
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_65953343
Ergens niet komende week
pi_65953424
Ik ben een zéér beginnende hobbykok uit Groningen met maar een heel klein eettafeltje (je kunt er net met z'n vieren aan, als iedereen bereid is z'n ellebogen bij zich te houden), maar het idee is wel heel leuk! Ik kijk Smaken verschillen ook bijna elke dag en vraag me dan ook vaak af hoe ik het zou doen. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_65954830
Rond Den Haag waren ze hier toch al mee bezig? Ik wil ook wel meedoen, maar denk niet dat er genoeg fokkers in mijn omgeving wonen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65955671
dat groepje rondom Den Haag is meer een kookclubje, idee hiervan is dat er ook becijferd zou worden enzo
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')