abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 9 december 1999 @ 11:04:00 #1
1169 BigDick
size DOES matter
pi_229173
Aangezien er de laatste tijd helemaal geen nieuws meer is te melden - fokzieners posten topics over fokzieners etc. - dan maar het volgende:

De Bruna heeft 75000 gulden betaald voor de boekenactie. Voor dit geld werd een keer het woord bruna uitgezonden en mochten ze de BB-banners op hun site plaatsen.

Dit heeft de Bruna 150% meer hits opgeleverd op hun website en een toename in de online-verkoop van 60%.

nog iemand een belangrijk nieuwtje?

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_229174
Boekenactie? Ik kijk waarschijnlijk net iets te weinig (en toch vrijwel elke dag) naar BB, want boekenactie does not ring a bell. Wat was de essentie van de boekenactie van Bruna?


En hoe kom je aan de wijsheid van die percentages meer op hits op de site en verkoop aan de kassa?


Verder: bedankt voor het nieuwtje.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  donderdag 9 december 1999 @ 16:25:00 #3
215 misterDre
Paint it black!
pi_229175
Ben jij Big Dick Bruna?????????
  Moderator donderdag 9 december 1999 @ 16:30:00 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_229176
quote:
op 12-09-1999 om 01:53 PM schreef JayBee het volgende:
Boekenactie? Ik kijk waarschijnlijk net iets te weinig (en toch vrijwel elke dag) naar BB, want boekenactie does not ring a bell. Wat was de essentie van de boekenactie van Bruna?


En hoe kom je aan de wijsheid van die percentages meer op hits op de site en verkoop aan de kassa?


Verder: bedankt voor het nieuwtje.


JayBee, ik zie je heel vaak staan in de BB-topics, dus ik kan me nauwelijks voorstellen dat je deze actie gemist hebt, maar vooruit: de kijkers konden op de Bruna-site stemmen welk boek de BBewoners voor Sinterklaas kregen. En zo ontvingen zij op =5 december ieder een boek dat door de kijkers (uit een keuze van 5) was uitgezocht. (voor Willem 'Kookboek van een Kookgek', voor Maurice 'Alle automodellen van 1999' enz..)

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  donderdag 9 december 1999 @ 17:20:00 #5
1169 BigDick
size DOES matter
pi_229177
het gaat over de verkopen via internet (online)
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_229178
quote:
op 12-09-1999 om 04:30 PM schreef Gert het volgende:
JayBee, ik zie je heel vaak staan in de BB-topics, dus ik kan me nauwelijks voorstellen dat je deze actie gemist hebt, maar vooruit: de kijkers konden op de Bruna-site stemmen welk boek de BBewoners voor Sinterklaas kregen.


Dank je Gert, het was me toch even ontschoten. Ik heb er inderdaad wel een keertje wat van gehoord, maar ik had er toen niet echt bij stilgestaan denk ik.

Daar had Bart het dus in de DBK over met zijn monnikenboek. Ik dacht dat het een persoonlijke mededeling was aan een bekende van Bartjum die hij anoniem wilde houden of zo.

En je kunt regelmatig in allerlei BB topics van je laten horen en toch van toeten noch blazen weten . Gelukkig ben ik wel een echte BB fan, hoor.


Hardhitting BigDick, waar komt je wijsheid over Bruna vandaan?

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 09 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  donderdag 9 december 1999 @ 18:20:00 #7
1169 BigDick
size DOES matter
pi_229179
does it matter?
zo iets onbelangrijks als dit ga ik in ieder geval niet verzinnen.

ben trouwens benieuwd hoe spontaan die McBurgers waren.

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_229180
Je Bruna info zou verzonnen kunnen zijn. (Maar ik neem aan van niet, hoor.) Ik was gewoon benieuwd, het is info die toch niet iedereen zomaar zou kunnen vergaren?


Ik vraag me dat van de Mek ook af. Ik denk niet dat het de vraag is of het sponsoring was, maar meer voor hoeveel het sponsoring was.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')