abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 8 december 1999 @ 22:34:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_229009
Kijk dat willen we zien. Gekooide dieren. Typisch gedrag van de Almeerse Kneushoorn. Met elkander in goede harmonie brood kneden en bouwpakketjes in elkaar zetten terwijl de haat uit je oren druipt.
Wel één van de luguberste uitzendingen van de laatste drie maanden, wat mij betreft. Ruud, tijdens het eten van het dessert een bijzonder plastisch verhaal over vleesbomen. Ik dacht eerst dat ik hem verkeerd verstond, dat hij het over een nieuwe Ambachtelijke kroket uit Rotterdam had, mag ik van u een broodje Vleeschbomen met mosterd, maar nee, alsof hij het over de opening van een nieuw
Nationaal Kraampark had. Vertelde over de geboorte van zijn dochter die achter een boom was blijven hangen. Ook in park topattractie. "Leid het kind langs de vleesboom en laat haar daarna dalen!". "Als u hier staat moet u nog 50 minuten wachten tot De 3d Ontsluitingsshow."
Niet meer doen, het woord vleesboom gebruiken. Zal wel met medische programma's te maken hebben, het wennen aan dit soort terminologie, maar ik visualiseer dat direct. Ik zie dan meteen zo'n enorme, in de buikholte vrolijk heen en weer schommelende boom van lillend vlees voor me.
Daar is, en dat weet bijna niemand, indirect weer de term country uit voortgekomen, een soort van verbastering van cunt tree, een zeldzame aandoening aan de geslachtswegen, veel voorkomend iets ten zuiden van Nashville, waarbij vrouwen van cowboys na een draagtijd van 7 jaar bevallen van een eikenboompje. En daar maken die mannen dan weer muziek bij. Maar, ik bedoel te zeggen, vleestomaatje vind ik al op de rand zitten. Bestel ik altijd als "die grote tomaten", net zoals ik de appel Granny Smith, in mijn angst om het met 7 mensen vlak achter me verkeerd uit te spreken, "een kilo van die lekkere groene appels" noem. Goed voornemen in deze column: eerstvolgende keer als iemand voor mij bij de groenteman bij iedere bestelling van
16 gram groente zegt: "want ik ben maar alleen, ziet u", om daarna iedereen steeds smartelijk aan te kijken, die ga ik in het oor schreeuwen: "zoek dan een partner, al doet u het alleen maar voor ons, ja!!!"

Ik vind de spanningen die de nominaties met zich mee brengen een zegen. Geweldig gedrag van Willem die werkelijk niet meer weet wat hij tegen wie ook alweer gezegd heeft over de ander. Zit in de problemen. Bart vind ik net iets te hard om helemaal niets lachen, de laatste dagen. Ontkenningsfase. Zit hem hard te knijpen, zeker weten. Ruud bedient, na het verkapte nieuws uit de brief van zijn vriendin dat zijn verhalen over wippen er ingaan als koek, zijn groep volgelingen, de Copuul Erers, op maat met heerlijke verhalen, als je er van houdt, over geram in de woestijn en het flossen met tepelhaar. Kan voor de komende weken niet meer stuk.
Het gekke is dat niet de door Ruud geschetste tiet mij aan het denken zette, maar vooral het zich in alle hevigheid aandienende beeld van die wezenloze kop van hem, tegen wat voor vrouwenborst dan ook. Deed mij verstarren van angst. Vanavond ook, toen hij met die tuinhandschoenen die dagboekkamer in kwam wandelen, dan deins ik automatisch achteruit. Deed me sterk denken aan het leger van wilsonbekwamen die tegenwoordig met een oranje vochtwerend vest des ochtend op een woonerf uit een bus worden gekieperd om tot vijf uur 's middags te gaan tuinieren. Staan regelmatig bij mij op een meter afstand, met alleen een raam tussen ons in, met 14 man uren mijn woonkamer in te kijken. Het Nieuwe Tuinieren, denk ik.

Een voordeel van in dat huis zitten is dat je de spullen van Ikea thuisbezorgd krijgt en niet zes uur in een steeds geladener sfeer met 400 andere wachtenden op je Billy boekenkasten moet zitten wachten in die ondergrondse afhaalruimtes van Ikea, waar men uitsluitend mensen in dienst neemt met de stofwisseling van een reptiel. Ik heb ooit eens een magazijnbediende in Ikea, terwijl hij iets voor mij haalde, een vlieg uit de lucht zien happen.
Maurice heeft denk ik de wildste theorieën waarom hij er uit moet en de anderen niet, maar vanavond zat het in 1 zinnetje. Ruud leest behulpzaam de gebruiksaanwijzing voor van de Houten Cockring en dan dat stemmetje uit die houten cirkel: "boortje van 8mm had ik al lang klaarliggen". Veel te aardig die mensen. Direct die deksel er op spijkeren, naar binnen gaan en zeggen dat het hout 22 uur "uit moet werken".
Niet iets waar ik mij erg op verheug, de eerste beelden van Ruud als hij die rebirthing in de tuin gaat doen. Terug in de moederschoot. Wel blij dat Bianca er niet meer is, die eerst de hele tuin op aardstralen had moeten onderzoeken voor de precieze lokatie en het object waarschijnlijk "Uterus In Hout 1954"had genoemd. Leuk actueel cadeau ook wel. In combinatie met de garnalensalade rond de kerst en de door een vriendelijke bakker in de donderdagavond weggegeven bavarois, gegoten in de vorm van een vleesboom, goed voor minstens één dreigend sterfgeval.
Morgen fijn emoties. Maurice gaat er uit, denk ik en ik ben erg benieuwd naar de reacties in huis en op een wonderlijke manier ook benieuwd naar het interview met Wouters.


Tot morgen, Nico Dijkshoorn


[Dit bericht is gewijzigd door doordevil (Datum 08 December 1999).]

  woensdag 8 december 1999 @ 22:48:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_229010
Opa is toch maar naar bed gegaan (zie topic 1948).
Tof verhaal Nico, drie sterren vandaag!
pi_229011
Weer genoten! (meer dan gisteren eerlijk gezegd).

Ben toch benieuwd of je Jan Mulder als inspiratiebron ziet.

Het is het Gesprek waar het om draait
  woensdag 8 december 1999 @ 23:13:00 #4
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_229012
]Ik heb ooit eens een magazijnbediende van Ikea, terwijl hij iets voor mij haalde, een vlieg uit de lucht zien happen.


GENIAAL!!!

  woensdag 8 december 1999 @ 23:14:00 #5
242 Pinball
Electric Monk
pi_229013
quote:
op 12-08-1999 om 10:34 PM schreef doordevil het volgende:
Ruud bedient, na het verkapte nieuws uit de brief van zijn vriendin dat zijn verhalen over wippen er ingaan als koek, zijn groep volgelingen, de Copuul Erers, op maat met heerlijke verhalen,

En ik maar denken dat ruud een volgeling was van Onan

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  woensdag 8 december 1999 @ 23:14:00 #6
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_229014
Nico?Klein verzoekje, wanneer komen al je columns, door jou gesproken uit op mp'3 op de site van R@b???

Pleaze???????????????????????????

  woensdag 8 december 1999 @ 23:17:00 #7
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_229015
Nico, gefeliciteerd met je 100e
pi_229016
quote:
op 12-08-1999 om 10:34 PM schreef doordevil het volgende:

Wel blij dat Bianca er niet meer is, die eerst de hele tuin op aardstralen had moeten onderzoeken voor de precieze lokatie en het object waarschijnlijk "Uterus In Hout 1954"had genoemd.


LOL... ben een tijdje weggeweest, maar het blijft feest met DD.

Willem: 'Nou, Trut!'

  woensdag 8 december 1999 @ 23:22:00 #9
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_229017
quote:
op 12-08-1999 om 11:02 PM schreef ART het volgende:
Weer genoten! (meer dan gisteren eerlijk gezegd).

Ben toch benieuwd of je Jan Mulder als inspiratiebron ziet.


Dat mocht Jan Mulder willen.
Nico, bedankt!

met een glaasje tjendol erbij...

  donderdag 9 december 1999 @ 00:17:00 #10
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_229018
quote:
op 12-08-1999 om 10:34 PM schreef doordevil het volgende:
flossen met tepelhaar.....

Kijk, en daar is Ria Bremer weer blij mee, en ik ook eerlijk is eerlijk.

Geestig hoor Nico maar ik merk dat ook 90 dagen bij jou een soort doorligplekken doet verschijnen: Ruud afschrikwekkend, dat wisten we al....

Weinig verfrissend dus maar Keep it up!

  donderdag 9 december 1999 @ 01:24:00 #11
1393 Superman
Ready for Take-off
pi_229019
al weer 100 ... Proficiat ! Ik lees ze elke keer weer met veel plezier
Groove is in the Heart
  donderdag 9 december 1999 @ 01:47:00 #12
272 R@b
No-nonsens
pi_229020
Hallo Mimi en Superman...Dit is nico's 100e post op dit forum. Niet zijn honderste column
Nico kan veel, heeft wellicht veel, maar nog geen apart tellertje op dit forum wat alleen bij zijn columns werkt

Nico schreef o.a

""Typisch gedrag van de Almeerse Kneushoorn""
typische Doordevil vondst

""Het gekke is dat niet de door Ruud geschetste tiet mij aan het denken zette, maar vooral het zich in alle hevigheid aandienende beeld van die wezenloze kop van hem, tegen wat voor vrouwenborst dan ook""

Gek daar moest ik tijdens de uitzending ook aan denken, maar vrouwen met haar op de borst kicken misschien op types als Ruud ???

Rob uit
Alkmaar - zuid

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  donderdag 9 december 1999 @ 08:52:00 #13
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_229021
Heerlijk, na het lezen van jouw collums, loop ik toch minimaal een half uur breed te grijnzen!

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  donderdag 9 december 1999 @ 13:51:00 #14
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_229022
Ik zit te wachten op het verhaal van Ruud waarin hij verteld over het mysterie van de verdwenen armband. Tegelijkertijd met het uitsnijden van BiBi werd deze teruggevonden. Hij bleek tijdens een van de fistfuck-sessies van Ruud en Co te zijn blijven hangen aan de vleesboom.
gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')