index       reviews & productbeoordelingen      dienstverlening
PI Reparatie iPhone bij PDATech.nl
bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2
Topicgallery™ :
motherflocker
live for the weekends
woensdag 14 januari 2009 @ 10:04 (#26) 
Ik snap niet waarom je wel een fucking dure tel. neemt maar dan 8 euro per maand aan verzekering teveel vind

Heb zelf de N95 en mooi verzekering! Is 1x loeihard gevallen , allemaal strepen door het scherm maar door verzekering geen euro moeten betalen

PSV
4 in a row!
29-04-2007 PSV kampioen met 1 doelpunt verschil!

Daklem

woensdag 14 januari 2009 @ 22:23 (#27) 
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:04 schreef motherflocker het volgende:
Ik snap niet waarom je wel een fucking dure tel. neemt maar dan 8 euro per maand aan verzekering teveel vind
Bij de Phone House waar ik mijn toestel gekocht heb, kostte het 13,95, waarvan ik nog eens 60 euro eigen risico had.

Dit vind ik belachelijk als je zoveel geld betaalt voor een toestel, en was voor mij de reden om dit niet te doen.

Anne
BroemBroem
[ Moderator / Redactie Games ] maandag 19 januari 2009 @ 19:53 (#28) 

quote:
Op woensdag 14 januari 2009 10:04 schreef motherflocker het volgende:
Leuk, zo'n verzekering die je telefoon 3 maanden houden en het daarna ongerepareerd terugbrengen, zonder briefje of wat dan ook. Daar heb ik wel 8 euro per maand voor over ja. *not*

En wat deden ze ontzettend moeilijk toen ik het op wilde zeggen.

remcheese: Tuurlijk, je loopt hier al zo lang mee op het forum dat je een beetje het uberschatje van fok geworden bent.
Hugster: Anne is een doordrammer eerste klas die pas stopt als ze d'r zin heeft.
www.woneninweeze.nl

EvilMarc
, gekkie!
dinsdag 20 januari 2009 @ 14:31 (#29) 

Deze ga ik ook onthouden

Quod me nutrit me destruit.

chriztiaan
Zoo makkelijk
woensdag 28 januari 2009 @ 00:27 (#30) 

quote:
Op zondag 11 januari 2009 12:43 schreef Daklem het volgende:
Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn iPhone 3g.

Ook uit mn handen laten vallen en op precies dezelfde plek gebarsten.

Ik heb hem bij iPod-service.nl laten repareren. Zeer snelle reactie, bij mij in de buurt en zeer acceptabel geprijsd. Al met al wat jij zegt over PDATech.nl, is mijn ervaring idem dito met ipod-service.nl.

Zeer tevreden en weer een goed werkende iPhone.
Idem met wat hierboven wordt gezegd. Ik heb mijn iPhone ook laten repareren bij iPod-service.nl en de ervaring hiermee is hetzelfde als de TS beschrijft. Mooi dat er ook degelijke bedrijven bestaan

boskameel
Deaud!
woensdag 28 januari 2009 @ 13:03 (#31) 

Ik heb de mijne ook laten vallen. Maar de mijne was gelukkig nog heel. Ik had m pas 3 dagen.

█████████████████████████████████
-webicon van 211Kb verwijderd, max. 100Kb toegestaan-

everybody.loves.me
vrijdag 30 januari 2009 @ 17:22 (#32) 

Heb vanmorgen een iPhone besteld, wordt morgen bezorgd! Maar.... mijn T-Mobile-abbo gaat pas 30 maart in. Weet iemand of ik de iPhone wel al kan gebruiken in de tussentijd?

Thanks!

Biogarde
De broer van.
[ Forum Admin ] vrijdag 30 januari 2009 @ 17:25 (#33) 

quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:22 schreef everybody.loves.me het volgende:
Heb vanmorgen een iPhone besteld, wordt morgen bezorgd! Maar.... mijn T-Mobile-abbo gaat pas 30 maart in. Weet iemand of ik de iPhone wel al kan gebruiken in de tussentijd?

Thanks!
Bellen met de klantenservice van T-M.

Ey jij, haha. Ik word er moe van. Je zegt dat je me kent, je zegt dat je me bent. Het is alleen de Bio trend, heb 'm zelf opgebouwd, ken mezelf als de best.

JeFFJuH
=)
donderdag 5 februari 2009 @ 10:42 (#34) 

Dat SolidVision is echt 3x niets.

Ik had toen een Nokia E61 waar de joystick van kapot was.
Had hem naar T-Mobile Shop gebracht, en zij hadden hem op hun beurt weer naar SolidVision gestuurd.

Kreeg maar niets te horen, pas na 3 weken kreeg ik te horen: "Ja, dit is een reparatie die wij niet mogen repareren van Nokia, dus hij is naar Nokia gestuurd". Pas na 5 weken kreeg ik een nieuw toestel.

leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
donderdag 26 februari 2009 @ 12:58 (#35) 

http://www.iphoneclub.nl/(...)tie-beeldscherm.html

Luc Nilis

de_boswachter
HOI !11111111111111111!!
woensdag 4 maart 2009 @ 17:56 (#36) 

quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:47 schreef zarGon het volgende:
Bij het ophalen van mijn telefoon bij T-Mobile had ik ook meteen een beschermhoesje gekocht. Om dit een volgende keer te voorkomen...

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Was voor 8 euro geloof ik. In ieder geval aan te raden om met een hoesje rond te lopen.
Kolere wat een lelijk apparaat. Alsof je nu een IPhone hebt uit 1931.

Die prijs voor die reparatie Is iemand al eens achter de roots van dat bedrijf aangegaan

Mooi service voor 100 euro. Vind ik nogal meevallen als je de beschadiging bekijkt.

Op donderdag 10 december 2009 14:49 schreef RTB het volgende:
Is de teloorgang niet begonnen toen Bowa kwam?
Denk er maar eens goed over na!

leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
woensdag 4 maart 2009 @ 18:04 (#37) 

quote:
Op vrijdag 5 december 2008 00:47 schreef zarGon het volgende:
Bij het ophalen van mijn telefoon bij T-Mobile had ik ook meteen een beschermhoesje gekocht. Om dit een volgende keer te voorkomen...

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Was voor 8 euro geloof ik. In ieder geval aan te raden om met een hoesje rond te lopen.
En daar loop je vrijwillig mee rond?

Luc Nilis

buurplusbuur
maandag 9 november 2009 @ 22:17 (#38) 
-weg, spam-

[ Bericht 94% gewijzigd door BrandX op 09-11-2009 22:52 ]

Skv
Cynist.
woensdag 9 december 2009 @ 16:51 (#39) 

Wanneer heb je wel en wanneer heb je geen verzekering? Mijn hele witte achterkant van de iPhone zit vol met scheuren en barsten. Een paar doorgescheurde (bekend probleem) haarscheurtjes, die vallen normaal onder de verzekering. Daarnaast een paar gaten en scheuren omdat het ding af en toe op de grond valt. Zou dit onder de garantie vallen of niet?

Ons soort mensen,
trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen,
steunpilaar van vaderland en koningin

rjfalcon
woensdag 9 december 2009 @ 17:17 (#40) 
Ik had ook haarscheurtjes in mn iPhone. Had m naar mn reseller hier gebracht omdat ik toch garantie had.
Zou weekje duren ongeveer. Na 2 weken kreeg ik te horen dat de reparatie 284 euro ging kosten.
Gelukkig had ik verzekering.
Dus uiteindelijk na een maand ofzo kreeg ik hem terug met de reparatie-nota. Stond er mooi op dat het buiten garantie viel omdat het waterschade was. Lekker dan.
Heeft me nu nog 25 euro eigen risico gekost. Maar ga er ook maar niet meer achteraan. Alleen solid vision .
Jammer.

Agiath
Kapp
woensdag 9 december 2009 @ 17:45 (#41) 

Ik zou mijn iPhone nou ook niet terugsturen voor elk krasje en deukje, het is wel een gebruiksvoorwerp, logisch dat het wat slijt na een tijdje

PSN = FrenkyV

don-diablo
Hillcroft Spirit
maandag 21 december 2009 @ 16:21 (#42) 

470e?! Dat kun je toch niet serieus nemen

Love will tear us apart (Joy Division)

zwemmer431
zondag 17 januari 2010 @ 15:43 (#43) 

ik heb dezelfde ervaring als TS ( In Den Haag )
prima service, en dan klaar terwijl je wacht...
heel bijzonder een artiest op verschillende PDA's
Mijn HTC Tytnll ,wie kent nog het apparaat? , ook totaal aan barrels maar als een phoenix herboren uit de as.
functioneert nu nog steeds prima; van uitzendinggemist tot you tube e.a.
en natuurlijk een heerlijk heldere telefoonsound

[ Bericht 0% gewijzigd door zwemmer431 op 17-01-2010 15:44 (spelvouwtje) ]

wie ben ik om aan mezelf te twijfelen?
=loesje=

bekijk topic op één pagina  |  pagina: 1 2
index       reviews & productbeoordelingen       dienstverlening
Reparatie iPhone bij PDATech.nl
nieuwe topics | actieve topics | online users | top 500