abonnement Unibet Coolblue
pi_63764424
Vanochtend heb ik bij Dynabyte een Ziggo Internet Z2 abonnement afgesloten. Bij thuiskomst ben ik de boel aan gaan sluiten en toen ik de modem ging activeren kwam er te staan dat dit niet lukte en ik contact op moest nemen met de klantenservice. Na 25 minuten aan de lijn te hebben gehangen kreeg ik iemand aan de lijn die vertelde dat ze de verkeerde modem hebben gegeven (terwijl het een officiele doos van Ziggo zelf was). De modem die erbij zat was een Scientific Atlanta.

Toen ik terugging naar de winkel werd mij verteld dat deze modem in alle pakketten zit die ze verkopen.

Nogmaals Ziggo gebeld en toen werd me verteld dat deze modem niet werkt bij mensen in het voormalig Casema-gebied, terwijl ik het pakket in een winkel heb gekocht in dit gebied. Uiteindelijk heb ik alles ingeleverd en de hele boel geannulleerd. Even later ben ik naar Den-Haag gereden, een gebied dat ook in het Casema-gebied ligt maar bij alle winkels zat de Scientific Atlanta modem erbij.

Het blijkt dus dat Ziggo modems verkoopt in gebieden waar die modem niet eens werkt.
  donderdag 4 december 2008 @ 20:38:28 #2
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_63764998
ja en nu ?
  donderdag 4 december 2008 @ 21:01:10 #4
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_63765503
Kan deze niet beter naar klaagbaak?
Alhoewel, nu kunnen users de beterweters zijn, en binnen een paar minuten klaar zijn bij de helpdesk.

"Hey, jullie hebben het verkeerde modem geleverd, geef me een nieuwe."

Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_63765575
Sinds de fusie is het allemaal een beetje ondoorzichtig geworden. Casema was van zichzelf al een drama, en nu is het drama compleet.
Never underestimate a Horse - He can't think but is better in acting than Meryl Streep
  donderdag 4 december 2008 @ 21:07:07 #6
40458 -chefke-
nu met extra zegels
pi_63765719
Grappig ik had vorige week bij een kennis een modem te pakken gloednieuw uit de doos. is de UTP poort dood.

gelukkig lag der nog een oud modem van @home ergens op plank(studentenhuis).Heb het op de gok aangesloten en geactiveerd huppa draaien als een trein.
  donderdag 4 december 2008 @ 21:47:21 #7
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_63767086
Hm, vorig jaar van Casema nog een of ander Motorola ding gekregen. Werkt nog steeds perfect.
"Scientific Atlanta" klinkt niet echt hoopvol .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_63770392
Is die "Scientific Atlanta" niet de HDtv decoder en ipv het internetmodem?

{
quote:
Cisco 8455DVB (HDTV/PVR/VOD) Vragen en opmerkingen over deze HDTV PVR (eerder genoemd als Scientific Atlanta)
http://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=123
pi_63784975
en TS?
  vrijdag 5 december 2008 @ 23:12:24 #10
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_63795948
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is die "Scientific Atlanta" niet de HDtv decoder en ipv het internetmodem?

{
[..]

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=123
dat zou een bak zijn!
pi_63797117
quote:
Op vrijdag 5 december 2008 23:12 schreef gateway het volgende:

[..]

dat zou een bak zijn!
Daarom reageert TS denk ik ook niet meer omdat ie doorheeft dat ie zo verschrikkelijk geblunderd heeft
pi_63797186
quote:
Op donderdag 4 december 2008 23:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is die "Scientific Atlanta" niet de HDtv decoder en ipv het internetmodem?

{
[..]

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/forumdisplay.php?f=123
Neuh, Scientific Atlanta is ook een modemleverancier voor Ziggo, iig voor het vorige @home gebied.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
pi_63822873
Too old too rock 'n roll, too young too die
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')