abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_228907
quote:
op 12-08-1999 om 07:32 PM schreef oliebol2000 in het streamverslag het volgende:
Precies om 19.31 stappen Ruud, Bart en Karin in het bad. Willem en Maurice volgen snel. Ze zitten in bad met zijn allen. Ruud heeft zijn muts nog op. Verder hebben ze wel ondergoed aan

Voor wie de streams niet kan zien hier een paar foto's van dit "hoogtepunt":

In de Avond/Nachtstreams 8 december zijn nog een paar fotootjes te vinden en uiteraard het verslag...

pi_228908
Leuke foto genomen zeg, goed gedaan en ze hebben nu nog een wijntje ook..HAHA...toe maar ze worden weer verwend
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228909
Heele mooie sfeerfoto's!
Leuk, weer eens wat anders dan die felverlichte huiskamer of die fletse slaapkamer.
Zo lijken de bewoners weer erg gebroederlijk...

pi_228910
quote:
op 12-08-1999 om 09:12 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Leuke foto genomen zeg, goed gedaan en ze hebben nu nog een wijntje ook..HAHA...toe maar ze worden weer verwend


Helaas..., het wijntje heb ik gemist. Inmiddels is mijn RealPlayer zo langzaam dat de beelden niet meer doorkomen (ze zullen de wijn al wel op hebben, ben ik bang).
Aaaah... ik heb weer beeld! Wijnglazen staan inderdaad leeg op de rand van het bad...

Nog één fotootje dan maar hiervan:

  Redactie Frontpage woensdag 8 december 1999 @ 21:29:00 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_228911
Ik weet niet wie van jullie: The Real World: Hawai, hebben gezien, je weet wel, met die kleine Ruthie die altijd dronken is. Daar hebben ze ook een bad en daar zitten ze vaak in. Gewoon gejat dus!
pi_228912
Nu maar wachten tot Ruud er een los laat, "potverdikkie het lijkt wel een bubbelbad"
Waarop Bart uitbarst in hysteries gelach nu hij besloten heeft dat het maatje van Ruud te zijn de beste tactiek is.
Of is dat te voorspelbaar.
pi_228913
De reden dat ze er niet langer dan twee uur in mochten blijven: de tobbe werd geleverd met aromatherapeutische vulling, die na twee uur rood afgeeft.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 9 december 1999 @ 06:32:00 #8
1829 Jewel
De enige echte!
pi_228914
Moet je eens letten op de blik van Willem naar Bart. Als die konden doden dan waren ze allemaal rood
pi_228915
Oeps! Dacht even dat ze er allemaal naakt in zaten, maar uiteraard niet....

Grtz,

Meerhoer....
Waar het hart van vol is....

  donderdag 9 december 1999 @ 15:25:00 #10
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_228916
Ja ik dacht ook even te zien dat Karin er naakt in zat te poedelen maar las in de verslagen dat ze haar ondergoed aan had.
Kon het ook al niet geloven dat zo'n krampertje haar haar eens ff lekker losgooide.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')