abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_228881
Hij was vandaag "minder" dat gisteren.
Het valt me op dat Bart nogal melig is. Wel geinig dat hij dacht dat er 1 persoon was die dat boek had gekocht terwijl heel Nederland deze keuze kon bepalen. Dit boek zal nu wel hard gaan in de winkels.
Ik ben zo benieuwd of Ruud straks Bart of Willem gaat nomineren. Hij noemde Bart wel als eerste in de DBK toen hij het over de mensen had waar hij het wel mee kon vinden. Hij kon zich ook wel vinden in datgene Bart over Willem zei. Ik geloof dat Ruud Willem nog net op tijd door gaat krijgen, laten we het hopen.
------------------
Greetz Tina

[Dit bericht is gewijzigd door tina (Datum 08 December 1999).]

Greetz Tina

pi_228882
De opmerking van de dag kwam van Maurice... Hij was blij dat-ie twaalf weken had mogen optrekken met Bart. Nu weet-ie in ieder geval zeker dat ieder ander die hij in zijn leven nog zal ontmoeten mee zal vallen
  woensdag 8 december 1999 @ 19:51:00 #3
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_228883
Minder ...
Hmm .. vond Wimpie wel weer de Grote Gluiperd-Smurf vanavond ..
Bakkie thee, koekie, en even ter bescherming van je eigen lege ego wat figuurlijke messen bij wat mensen tussen de schouderbladen te plaatsen ..

Moet een beetje in bescherming genomen worden tegen zichzelf, want hij slaat nu wel een beetje door .. met z'n roddel en achterklap ..

Wat een gruwelijk goor, smerig kereltje ..

[Dit bericht is gewijzigd door BAF (Datum 08 December 1999).]

  woensdag 8 december 1999 @ 19:53:00 #4
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_228884
Tina, ik denk inderdaad dat je gelijk hebt, en dat Ruud nu ook de ware Willem gaat ontdekken. Verder viel het mij ook op dat W. er dus echt wel de pest in had over de opmerking van Bart gister wat betreft het aardig zijn van Willem. Het zat hem echt niet lekker dat Bart hem door heeft. Verder vond ik de opmerking van Maurice over de bikinilijn die hij het Amazone gebied noemde toch best wel geinig.
  woensdag 8 december 1999 @ 20:28:00 #5
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_228885
Vanavond kreeg ik van Willem de indruk dat hij nog het meest verbolgen was over het feit dat hij überhaupt was genomineerd. Beetje kinderachtig, vind ik. Als je met vier man/vrouw over bent gebleven mag je er toch vanuit gaan dat je mínstens één keer wordt genomineerd. Dat zal nog wat worden als hij de volgende keer twee nominaties zou krijgen (hangt een beetje van Ruud af).
Verder ging hij natuurlijk veel te lang door over Bart's motivatie. Waarom die opmerking van 'dat ventje' niet gewoon langs je heen laten gaan? Was dat omdat hij de indruk kreeg dat Ruud het er mee eens was? Wel een beetje triest dat hij zijn steun bij Maurice probeert te vinden, terwijl die zo goed als zeker op het punt van vertrekken staat.

Wél een 'mooi' moment vanavond:
Ruud die pas na héél lang nadenken op de naam van Karin kan komen. Zegt toch wel veel, dunkt mij.

Tot slot:
Weet iemand hier hoe lang je geacht wordt brood te kneden? Wat we vanavond te zien kregen leek meer op een therapie-sessie 'Frustratie-uiten'. Het is maar goed dat ik niet zie wat mijn bakker uitvreet, maar na vanavond kan ik even geen hap brood meer door mijn strot krijgen.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_228886
Het was een wat matige uitzending vondt ik. Willem was weer erg tactisch allemaal maar Ruud gaat hem doorkrijgen zoals Tina al zegt . Verder was Ruud weer aan het zemelen over zijn vrouwtjes, borsthaar en weet ik wat allemaal. Het schiet toch ook niet echt op met die man..hij is ook wel soms om te hoor.

Maar goed al met al was het wat magertjes.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228887
Ze zullen morgen aan de ontbijttafel niet te klagen hebben dat het deeg niet voldoende gekneed is!! Daar werd toch een portie ergernis in geslagen
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  Admin woensdag 8 december 1999 @ 21:45:00 #8
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_228888
volgens mij begint het nou wel heel erg te draaien in het hoofd van Ruud
kon helemaal niet meer bedenken wat-ie aan het zeggen was, incl inderdaad de naam van Karin
Ruud draait door
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_228889
Het valt het mij het meeste op dat Maurice zich op het moment wel heel erg probeert te profileren. Jet lijkt me een beetje laat.

Zag ik trouwens goed dat Karin zich distantieerde toen Willem zijn nood over Bart begon te klagen ???

Er is licht aan het eind van de tunnel, alleen soms moet je wachten tot het ochtend wordt.
  woensdag 8 december 1999 @ 22:12:00 #10
1568 Boo Boo
Al is de leugen nog zo.....
pi_228890
quote:
op 12-08-1999 om 07:50 PM schreef Kozzmic het volgende:
De opmerking van de dag kwam van Maurice... Hij was blij dat-ie twaalf weken had mogen optrekken met Bart. Nu weet-ie in ieder geval zeker dat ieder ander die hij in zijn leven nog zal ontmoeten mee zal vallen



Dat viel me van Maurice ook op alleen dit keer kwam het zo vlot uit z'n mond dat het niet anders kan of Maurice heeft over deze zin al een paar dagen na zitten denken. Of Maurice heeft het bewuste zinnetje tijdens zijn intiem gesprek met Karin in de slaapkamer van Karin toegefluisterd gekregen. Tijdens dat gesprek had Karin er
ook over dat zij in de DBK wou zeggen dat de reden dat zij Bart i.p.v. Maurice nomineerde kwam doordat Maurice beter in bed zou zijn dan Bart
de waarheid achterhaald hem wel!


  woensdag 8 december 1999 @ 22:26:00 #11
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_228891
Zag vandaag (daystreams!)(of night streams?)
dat MAURICE OOK VOOR DE EERSTE KEER een brood heeft gebakken????

afscheidsbrood???
(wat zouden de ingrediënten zijn?)
(1 eetlepeltje haat)

pi_228892
quote:
op 12-08-1999 om 08:28 PM schreef Jane (onder andere) het volgende:

Tot slot:
Weet iemand hier hoe lang je geacht wordt brood te kneden? Wat we vanavond te zien kregen leek meer op een therapie-sessie 'Frustratie-uiten'. Het is maar goed dat ik niet zie wat mijn bakker uitvreet, maar na vanavond kan ik even geen hap brood meer door mijn strot krijgen.


Als je zo'n zwakke maag hebt, raad ik je aan om jezelf maar helemaal niet af te gaan vragen hoe de bakker zo'n mooi rond gat in een donut maakt!

  woensdag 8 december 1999 @ 23:22:00 #13
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_228893
Max, je was me net voor, ik wilde zeggen: Dan moet je maar nooit kerstkransjes kopen.
pi_228894
Tjonge jonge jonge zeg, wat wordt ik moe van die verhalen van Ruud. Pff, tepelhaar bij vrouwen, onder het eten de vleesboom aanhalen, (ik zag Bart eens even lekker met zijn lepel door de hopjesvla roeren). En Karin werd er helemaal misselijk van, ze zei geen woord. Alleen Bart, die wel erg veel lacherig zat te doen vandaag. De beste opmerking kwam vandaag van Maurice, aan het eind. MM, en Bart lijkt niet van Plan ook maar iets van zijn eventueel verdiende centjes af te staan. ! Hoezo, wie gaat er voor het geld ? Allemaal dus !
Blijft zich verbazen
pi_228895
quote:
op 12-08-1999 om 07:50 PM schreef Kozzmic het volgende:
De opmerking van de dag kwam van Maurice... Hij was blij dat-ie twaalf weken had mogen optrekken met Bart. Nu weet-ie in ieder geval zeker dat ieder ander die hij in zijn leven nog zal ontmoeten mee zal vallen

Ja, daar heeft Maurice dan ook twaalf weken op zitten broeden, op die ene opmerking. Blij dat ie toch nog IETS heeft gezegd voordat ie het huis gaat verlaten. O ja, en dat 'ie kon verzinnen, als ik links zeg, zeg jij rechts, daar heeft 'ie alle nachten op liggen broeden. Dat vindt 'ie zelf een hele fijne, getuige het feit dat 'ie dat wel tien keer heeft gezegd. Hij is er heel erg mee in z'n nopjes. En ook dat gun ik hem met heel mijn hart, dat die goser tevreden kan zijn over zichzelf. Dat vind ik KNAP.

..vol verwachting klopt mijn hart..
  donderdag 9 december 1999 @ 01:04:00 #16
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_228896
Bart zei gewoon eerlijk dat hij het niet ging delen. Dat vind ik positiever en eerlijker dan tegen Ruud te zeggen 'jij krijgt FL. 10.000'(zie willem).
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_228897
quote:
op 12-08-1999 om 07:53 PM schreef mimi het volgende: Verder vond ik de opmerking van Maurice over de bikinilijn die hij het Amazone gebied noemde toch best wel geinig.

Ja, zou geweldig zijn geweest, als mauries 1 leuk grapje had gemaakt (voordat 'ie het huis verliet). Maar de orde der dingen is ook vanavond weer niet verstoord: de opmerking was van Ruud, en mauries herhaalde hem alleen maar. "Haha, leuk joh, Amazonegebied, haha"

..vol verwachting klopt mijn hart..
  donderdag 9 december 1999 @ 03:04:00 #18
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_228898
Heeft niemand het dan over Ruud die smeekt om leuke mensen in huis? Hij is gewoon degene die een rol speelt want verder zie je hem weer uitbundig doen tegen de bewoners die hij dus allemaal niet bij hem vindt passen... en om dan Bart te geloven met zijn verdenking t.a.v Willem omdat hij nu eenmaal naief is en Bart het dus wel bij het rechte eind zou hebben? En hij wust niet eens meer wie karin was..
Ik vond dit eigenlijk best 'schokkend' allemaal in de DBK...
pi_228899
quote:
op 12-08-1999 om 10:26 PM schreef Quenda het volgende:
Zag vandaag (daystreams!)(of night streams?)
dat MAURICE OOK VOOR DE EERSTE KEER een brood heeft gebakken???


Maurice heeft vaker brood gebakken, vooral in het begin van het BB project. Hij deed dat vaker samen met Bart. Dus het was geen afscheidsbrood
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 9 december 1999 @ 10:34:00 #20
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_228900
Wat een eikel die Ruud. In de DBK zeggen dat 'het hem wel goed uitkomt' wat Bart zegt. Yep, inderdaad, zijn voornaamste concurent wordt in een kwaad daglicht gezet, waardoor zijn kans op 250K stijgt. En dan beweren dat je zo naïef bent. Me reet. Karin had volgens mij volkomen gelijk toen ze zei dat Ruud zijn naïeviteit speelt.

Daarnaast moet ik zeggen dat het programma me steeds minder boeit. Er wordt opgemerkt dat M zich steeds meer profileert. Gelul, hij profileerde zich continu. Wat er moet staan is dat VOO Maurice steeds meer profileert. VOO vind dat we B OK moeten vinden en W een eikel. Ik durf te wedden dat met het matriaal dat er op een dag gemaakt wordt even makkelijk het omgekeerd kan laten vinden.

Zoals gezegd, de grote VOO manipulatie show boeit me steeds minder...

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 9 december 1999 @ 10:48:00 #21
1829 Jewel
De enige echte!
pi_228901
Voor de gein moet je eens opletten hoe Willem naar Bart kijkt, dat viel me vandaag op maar gisteren ook al. Het is een beetje een mengelmoes van pure haat en angst.
pi_228902
Perico en Doc, jullie halen me de woorden uit mijn mond. Die Ruud is niet zo naief, en al helemaal niet dom. let maar eens op de woorden die hij gebruikt. Daar zitten soms onverwachts niet alledaagse tussen, die hij echter wel goed gebruikt. ! En inderdaad. leuke mensen zei hij in de dagboekkamer, waar ik wat meer mee kan. Als W dit had gezegd was heel Fok over hem heengevallen. Maar nu Ruud het zei, bijna Niemand ! Is ook weer duidelijk hoe het kuddegedrag zich hier ontwikkeld !

Mijn belletjes voor de volgende keer staat al vast. hmm, nou ja., Bellen moet ik nog maar even zien. !

Blijft zich verbazen
  donderdag 9 december 1999 @ 14:02:00 #23
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_228903
Die opmerking van Mauries vond ik dus wel geniaal. Klasse, en dat zo recht over tafel. Heerlijk, jongen ik krijg nog respect voor je. Ga zo door, kunnen we nog precies 1 aflevering van je genieten. (sorry, ik zie ook niet meeer gebeuren dat iemand anders weggaat...)

Na aanleiding van een opmerking van Doordevil een week oid geleden even de video stil gezet op het gebit van M. tijdens de aftiteling.
M.I. geschikt materiaal voor de volgende videoband van de serie 'Freaks of nature'. Een aflevering van Nightmare on Elmstreet zou er ook mee te vullen zijn. Bedankt Nico!

Groetjes, Casey

  donderdag 9 december 1999 @ 14:06:00 #24
1660 amappa
is BB a young one?
pi_228904
Wat jullie er ook van vinden. Ik vond deze aflevering en die van 7-12 erg melig. Heb dan ook geboeid en met een vette glimlach zitten kijken.
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  donderdag 9 december 1999 @ 15:02:00 #25
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_228905
quote:
op 12-08-1999 om 11:22 PM schreef mimi het volgende:
Max, je was me net voor, ik wilde zeggen: Dan moet je maar nooit kerstkransjes kopen.

Jullie zijn......SMERIG!

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')