abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_228831
Willem likt en zuigt.

Maar als Maurice er donderdag uit gaat, zijn Ruud en Bart t.o. Willem en Karin even sterk.

Gelukkig is Willem zo dom geweest om Karin te nomineren de laatste keer, en als zij dan tegen Willem stemt uit wraak;

IS HIJ DE VOLGENDE KEER VOOR ONS...

Don't confuse charisma
with a loud voice.
  woensdag 8 december 1999 @ 17:00:00 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_228832
ms, ga lekker trampoline springen ofzo.. of beter pomp V vol met je welverdiende centjes
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_228833
trampoline springen? dûh.
Don't confuse charisma
with a loud voice.
pi_228834
quote:
op 12-08-1999 om 04:54 PM schreef ms het volgende:
Gelukkig is Willem zo dom geweest om Karin te nomineren de laatste keer, en als zij dan tegen Willem stemt uit wraak;

IS HIJ DE VOLGENDE KEER VOOR ONS...



Beter opletten, ms. Karin heeft Willem gevraagd haar te nomineren. Daar hebben ze het voor de nominatie over gehad.
Ze maakt het wel makkelijk voor Willem, dat wel. De volgende ronde wordt waarschijnlijk:
Willem: Karin en Bart
Bart: Willem en Karin
Karin: Bart en Ruud
Ruud: Karin en Bart of Willem

Karin en Bart worden sowieso genomineerd, Ruud sowieso niet. Het hangt van Ruud af of Willem genomineerd wordt of niet. Gezien de rotopmerkingen van Bart (ook naar Ruud toe) zal Ruud waarschijnlijk voor Bart gaan, en niet Willem, die al zo lang z'n maatje is.
Ik hoop van wel in ieder geval, met een beetje mazzel raken we dan van Bart af.


Under the spreading chestnut tree
I sold you and you sold me

*******

Ruud: En de helft, da's vijftig procent!

pi_228835
trampoline? dûh.
Don't confuse charisma
with a loud voice.
pi_228836
trampoline? dûh.
Don't confuse charisma
with a loud voice.
  woensdag 8 december 1999 @ 17:14:00 #7
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_228837
quote:
op 12-08-1999 om 05:07 PM schreef ms het volgende: trampoline springen? dûh.
Wat Re je wellicht probeert duidelijk te maken, waarde ms, is dat conversaties over het likken en zuigen van Willem, hoe bovenmatig interessant en belangwekkend het ook moge zijn, bij voorkeur in slechts 1 topic plaats hebben.

Hij verzoekt je waarschijnlijk je boeiende lik-verhandelingen in dit topic voort te zetten.

De symboliek met de trampoline duidt er verder op (maar dit is echt een wilde gok hoor!) dat hij je een nare blaaskaak vindt.

groetjes,

G.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_228838
quote:
op 12-08-1999 om 05:10 PM schreef karmozijn het volgende:
De volgende ronde wordt waarschijnlijk:
Willem: Karin en Bart
Bart: Willem en Karin
Karin: Bart en Ruud
Ruud: Karin en Bart of Willem

Willem zal zeker Ruud kiezen ipv Karin. Ruud zeker Willem.
Resultaat: 2-2-2-2, publiek beslist. En wij weten wie er dan gaat wieberen.

Tja, en dan is de keus ook niet echt lastig. Ik denk dat Bartolomeus met al zijn nominaties gewoon voor de 250K gaat.

pi_228839

Ik vraag me af of Ruud Willem inderdaad gaat nomineren. Het lijkt me niet, al hoop ik het ook.

Jusqu'ici tout va bien...
pi_228840
Beste GHaven,

Mijn dank voor je uitleg over het trampoline springen.
Misschien inderdaad wel erg voortvarend voor zo'n eerste keer schrijven...

Dat van die blaaskaak, dat is niet nieuw voor me, maar dan nog even de opmerking "pomp V vol met je welverdiende centjes"...

Ik hou mijn likken en zuigen wel voor mijzelf.

Bye. Liefs ms.

Don't confuse charisma
with a loud voice.
  woensdag 8 december 1999 @ 21:22:00 #11
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_228841
quote:
op 12-08-1999 om 07:39 PM schreef ms het volgende: (...)maar dan nog even de opmerking "pomp V vol met je welverdiende centjes"...(...)
Lijkt me logisch. Jij bent grafisch ontwerper. Gezien jouw website(ziet er erg cool uit) zijn jouw centjes welverdiend.

"De volgende keer is Willem voor ons" suggereert dat jij er fl.4,50 voor over hebt om hem het huis uit te krijgen.

Haalt gelijk bij rechter.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 8 december 1999 @ 21:41:00 #12
862 Arcee
Look closer
pi_228842
quote:
"Beter opletten, ms. Karin heeft Willem gevraagd haar te nomineren. Daar hebben ze het voor de nominatie over gehad.
Ze maakt het wel makkelijk voor Willem, dat wel. De volgende ronde wordt waarschijnlijk:
Willem: Karin en Bart
Bart: Willem en Karin
Karin: Bart en Ruud
Ruud: Karin en Bart of Willem
Karin en Bart worden sowieso genomineerd, Ruud sowieso niet. Het hangt van Ruud af of Willem genomineerd wordt of niet. Gezien de rotopmerkingen van Bart (ook naar Ruud toe) zal Ruud waarschijnlijk voor Bart gaan, en niet Willem, die al zo lang z'n maatje is.
Ik hoop van wel in ieder geval, met een beetje mazzel raken we dan van Bart af."

Helemaal mee eens. De kans is klein dat Willem uberhaupt genomineerd wordt. Hangt van Ruud af, lijkt mij ook. Hij zal niet op Bart en niet op Willem willen stemmen, maar als het toch moet kiest-ie voor Bart denk ik.

Karin en Bart genomineerd. Kans verkeken om Willem heel zuur (die man verwacht het absoluut niet om eruit gestemd te worden) te laten kijken de donderdag erop.

pi_228843
4,50 elke maand, voor de rest van mijn leven. jawel!
Don't confuse charisma
with a loud voice.
pi_228844
quote:
[b]op 12-08-1999 om 05:10 PM schreef karmozijn het volgende: Gezien de rotopmerkingen van Bart (ook naar Ruud toe) zal Ruud waarschijnlijk voor Bart gaan, en niet Willem, die al zo lang z'n maatje is.


Beter opletten! Vandaag zei Ruud in de DBK (en made my day): "de reden waarom Bart Willem genomineerd heeft, daar kan ik wel wat mee. Bart heeft mijn ogen geopend; misschien ben ik wel te naief, maar nu kan ik Willem toch wel in een ander licht gaan zien (potverdikkieh hee)".
Als dat betekent dat Ruud Willem doorziet, betekent dat dat Ruud de volgende keer Karin en Willem nomineert, en dan IS WILLEM VOOR ONS!!!!!

..vol verwachting klopt mijn hart..
pi_228845
Denk er wel aan dat slimmerd Bart stiekum Ruud zit te paaien met zijn opmerkingen. Bart weet heel goed dat Ruud nu zit te denken en denken over zijn schoolmeesteropmerking !. Ofwel, ook Bart manipuleert op zijn manier met de andere bewoners.
Blijft zich verbazen
  donderdag 9 december 1999 @ 03:30:00 #16
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_228846
Probleem met de Fokzine Willem haters is dat ze denken dat ze gelijk een verlicht despoot het nederlandse publiek vertegenwoordigen. Maar uit allerlei enquetes blijkt dat Willem altijd hoog in de polls staat en Bart derde of vierde. En gelukkig zijn de meeste Fokmembers goochem genoeg om geen 4 en een halve piek te verkwisten per keer, dus Willem krijg je niet weg, de polls slaan niet om. Nederland is groter dan Fok...
  donderdag 9 december 1999 @ 09:17:00 #17
1660 amappa
is BB a young one?
pi_228847
quote:
op 12-09-1999 om 03:30 AM schreef Perico het volgende:
Probleem met de Fokzine Willem haters is dat ze denken dat ze gelijk een verlicht despoot het nederlandse publiek vertegenwoordigen. Maar uit allerlei enquetes blijkt dat Willem altijd hoog in de polls staat en Bart derde of vierde. En gelukkig zijn de meeste Fokmembers goochem genoeg om geen 4 en een halve piek te verkwisten per keer, dus Willem krijg je niet weg, de polls slaan niet om. Nederland is groter dan Fok...

Perico, het spijt me maar al deze polls gaan over de favoriet van de kijkers. Volgens mij is dit alleen van belang wanneer wij uit de laatste drie er één mogen kiezen. Tot die tijd mogen wij degene eruit stemmen waar we de grootste hekel aan hebben.

Ik geef toe dat Willem 2 weken geleden nog altijd de populairste was (NIPO), maar ben er nu van overtuigd dat hij ook de inpopulairste is. En dat telt zwaarder op dit moment!

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_228848
Mijns inziens, was die NIPO enquette uberhaupt al achterhaald. Voor dat dat soort lui hun gegeventjes hebben verwerkt en openbaar gemaakt, zijn ze zo een week verder, en in een week kan er in het BB-huis veel veranderen! De (meeste) andere polls op het Internet wijzen Willem na Maurice als minst populaire persoonlijkheid aan. Dat zijn dezelfde polls die tot nu toe goed overeen kwamen met de uitkomsten van Veronica.
Zelfs op de Veronica site, scoren beide personen even laag. Het is gewoon even wachten tot hij genomineerd wordt.....en daar hebben we helaas geen invloed op.
Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')