abonnement Unibet Coolblue
pi_63723008
Weet iemand misschien welke verzekeringsmaatschappij een beetje goedkoop en goed is?
Ik ga binnenkort namelijk mijn eigen auto kopen en heb dus nog geen schadevrije jaren (tenzij een scooterverzekering ook telt), echter wil ik wel een all risk verzekering nemen.
Dus dan wil ik mijn verzekering natuurlijk zo goedkoop mogelijk
  woensdag 3 december 2008 @ 12:47:01 #2
134304 dnn-
Ping to de wing
pi_63723067
Je kunt toch vergelijken via independer.nl verder is nationaleautoverzekering wel goedkoop dach tik.
I'm prepared to scour the Earth for that motherfucker. If Butch goes to Indochina, I want a nigger waiting in a bowl of rice ready to pop a cap in his ass.
pi_63723129
unive.nl is goedkoop of als je in het zuiden woon zlm.nl
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_63723634
Hoe oud is de auto die je gaat kopen dat je hem all risks wilt gaan verzekeren? Ik denk namelijk dat dat (met geen schadevrije jaren) helemaal niet uit kan... Op het moment dat jij een kleine schade maakt (het raken van een paaltje oid), dan weegt het indienen van de schade niet op tegen het kortingverlies (je komt dan ook in de negatieve schadevrije jaren terecht). Het enige voordeel kan zijn dat jij wordt aangereden en de tegenpartij aansprakelijk is. Dan wordt je schade alvast vergoed en dan wordt het vervolgens verhaalt op de tegenpartij.
Ik zou dus ook even goed nagaan of het wel rendabel is, of dat een rechtsbijstandsverzekering voor je auto (die regelt dan het verhalen van je schade, doet geen uitkering, maar kost maar een paar euro per maand) met een lagere dekking (bijvoorbeeld WA + beperkt casco, die schades hebben geen invloed op je schadevrije jaren) veel rendabeler is.

En verder zou ik qua premies gewoon even online offertes opvragen
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  woensdag 3 december 2008 @ 13:20:08 #5