quote:Real contracteert Van Marwijk
ANP
gepubliceerd op 2 december 2008 20:54
MADRID - Real Madrid heeft dinsdag bevestigd dat Bert van Marwijk is aangetrokken als de nieuwe trainer van Real Madrid B. De 56-jarige bondscoach werd al wekenlang genoemd voor deze bijbaan, vooral nadat KNVB-voorzitter Henk Kesler eerder deze week toestemming gaf voor de overname van Oranje door Real Madrid.
Real Madrid B zal grotendeels gaan bestaan uit de voorhoede en middenveld van de eerste keus en aangevuld worden met ervaren verdedigers die volgens hun clubs behoefte hebben aan reumatherapie. De officiële plannen van Real Madrid met het Nederlands Elftal zijn nog niet bekend.
Van Marwijk trainde de afgelopen seizoenen het modale Oranje. Volgens Spaanse media zal de kledij van Oranje voortaan geleverd worden door Adidas. Van Marwijk heeft aangegeven er veel zin in te hebben: "De afgelopen twee jaar heb ik mij met veel plezier bezig gehouden met ontwikkelingshulp, ik zie er naar uit om die opgedane kennis over te dragen aan de nieuwe eigenaar". Real presenteert de nieuw coach evenals aanwinst Klaas Jan Huntelaar woensdagmiddag in stadion Bernabeu.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:01 schreef The_Verve het volgende:
tong80-topic.
faalhaasquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:30 schreef Gabbylicious het volgende:
jongens, ik heb dit even opgezocht EN HET IS NIET WAAR.
van marwijk is gewoon nog feyenoord coach!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |