abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_228801
Net brengt een collegaatje van mij ter sprake dat hij een goede kennis is van Anouk. Blijkt dat zij dus IRL een echte zeikerd is.
Hij kent ook het zusje van Anouk (Gigi) en die is een tof wijf. Hadden we dus beter Gigi in BB kunnen hebben. Had veel meer leuke dingen opgeleverd.

Doe ermee wat je wilt.

-- Snuift goed weg --

pi_228802
Fijn dat je ons dat even laat weten, Rolf, heeft Anouk er tenminste weer een paar vijanden bij. En vooral met de kracht van "IRL".
Wanneer mogen we over jouw karakter hier posten ?
pi_228803
Ach Moor, ik deel graag inside info met mijn mede BB lotgenoten. Maar als jij de dringende behoefte voel om je gal te spuwen over mijn persoon, heb ik daar geheel geen problemen mee. Ik zou zeggen, ach brand maar los..
-- Snuift goed weg --

pi_228804
quote:
op 12-08-1999 om 02:21 PM schreef Rolf X. Wouters het volgende:
Ach Moor, ik deel graag inside info met mijn mede BB lotgenoten. Maar als jij de dringende behoefte voel om je gal te spuwen over mijn persoon, heb ik daar geheel geen problemen mee. Ik zou zeggen, ach brand maar los..

Begrijp me alsjeblieft niet verkeerd, Rolph, ik had (en ik denk velen met mij) daar geen enkele behoefte aan. Mijn vraag was bedoeld als: kan jij jezelf verplaatsen in de schoenen van iemand die al zo'n vloedgolf over zich heeft heengehad als Anouk ? En zoja, zeg je dan nog: geen probleem ermee te hebben ?

En ook als men er dan nog bij zegt, dat het 'inside info' over jou is, uit 'Real Life' ?
En al je naasten en vrienden dit op het Internet kunnen lezen ?

Als je me eerlijk "Ja" kunt zeggen hierop, dan ben je vanaf vandaag mijn held en voorbeeld, want je hebt de ware ongehechtheid bereikt, en bent boven het 'mens-zijn' uitgestegen. Ik zou het in ieder geval niet kunnen, dat zeg ik je eerlijk

pi_228805
Die Moor, een echte dierenvriend!
Ik ben online
pi_228806
Moor. Op het moment dat je met je giechel op de tv verschijnt ben je publiekelijk bezit geworden. Dit geld dus ook voor de verschijning van onze vrienden in Almere en dus ook voor Anouk.

Ze wisten van te voren dat ze al hun goede en slechte eigenschappen te grabbel gooiden bij het nederlandse kijkvee en dus onderwerp van gesprek zouden worden bij half nederland.

Dit had zeker Anouk moeten weten, omdat zij van te voren op de hoogte was van de hype rond BB.

Even recapituleren naar jouw opmerking. Mocht ik in Anouk d'r schoenen staan en in het BB huis gestapt zijn, had ik dit soort zaken van te voren bedacht. Ik had er niet raar van opgekeken als er dan kritiek komt op eigenschappen die ik op tv heb laten zien. En zeker niet als mensen vertellen dat ik buiten het BB huis ook zo ben.

Ik moet wel toegeven dat ik dan wel de drang zou hebben om me sterk te verdedigen richting de mensen die hun meningen uitten.

-- Snuift goed weg --

pi_228807
Zit ze nou ook echt bij een rotary-club, want daar zag het wel naar uit.

Plus: Is jouw kennis ook een kakker dan? (Vooral omdat 'ie Gigi tof vind.)

Grtz,

Meerhoer....

pi_228808
Sorry Mirrorman. Omdat het iets te moeilijk voor je is geworden zal ik in het vervolg wel dikkie dik-taal deponeren.

Die kennis van mij is trouwens gewoon een oer-utrechtse gozer.

-- Snuift goed weg --

pi_228809
quote:
op 12-08-1999 om 04:03 PM schreef Rolf X. Wouters het volgende:
Sorry Mirrorman. Omdat het iets te moeilijk voor je is geworden zal ik in het vervolg wel dikkie dik-taal deponeren.

Die kennis van mij is trouwens gewoon een oer-utrechtse gozer.


De huppeldijk bestaat niet meer hoar,
wa dach ie wa woar!

Ik ben online
pi_228810
quote:
op 12-08-1999 om 04:03 PM schreef Rolf X. Wouters het volgende:
Sorry Mirrorman. Omdat het iets te moeilijk voor je is geworden zal ik in het vervolg wel dikkie dik-taal deponeren.

Die kennis van mij is trouwens gewoon een oer-utrechtse gozer.


Ik vraag gewoon een normale vraag, sukkel.
(Wie is er nou de jankerd, jij of Anouk?)

Volgende keer normaal antwoorden, en niet meteen gaan zitten beledigen.

Grtz,

Meerhoer....

  woensdag 8 december 1999 @ 17:18:00 #11
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_228811
quote:
op 12-08-1999 om 04:03 PM schreef Rolf X. Wouters het volgende:
Sorry Mirrorman. Omdat het iets te moeilijk voor je is geworden zal ik in het vervolg wel dikkie dik-taal deponeren.

Die kennis van mij is trouwens gewoon een oer-utrechtse gozer.


Hee Rolphie: Het is 'Rolf' en 'Jankebalk' hoor.... omdat je zo goed Nederlands kunt dus....

zodoende. (Misschien nieuwe spelling?)

Puckzzz.

Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_228812
quote:
op 12-08-1999 om 02:35 PM schreef Moor het volgende: je hebt de ware ongehechtheid bereikt

Moor, ouwe piskijker, je bedoelt naar ik aanneem onthechtheid?! (misschien dat bartboek er nog eens op naslaan, dodenmantra's of zoiets?). Overal duik jij op om te beleren, de pret te drukken en mensen terecht te wijzen. Kijk naar je eige, man!

..vol verwachting klopt mijn hart..
pi_228813
Wat een onvriendelijkheid. Onthechtheid is geen Nederlands woord. Ongehechtheid helaas ook niet.

------------------------
ont´hech·ten
wederkerend werkwoord; onthechtte zich, heeft zich onthecht;
afleiding: onthechting <schrijftaal, (zeer) formeel>

1 leren leven zonder

voorbeeld:
(+ voorzetsel)
zich van iets onthechten

(it never hurtz to help - ik vraag me alleen af of Moor deze betekenis voor ogen had)
------------------------

Het is niet niks om in zo'n huis met al die camera's onder het toeziend oog van het Nederlandse volk (terwijl je weet wat voor omvang dat toeziend oog heeft, omdat je de eerste weken van het programma van buitenaf hebt kunnen volgen) te zitten. Anouk liep tegen wat emotionele zaken aan en nu is ze opeens een jankbalk (ook geen Nederlands woord - hoewel misschien vanaf nu). Best wel snel met een oordeel, na wat info van horen zeggen.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 09 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_228814
Sorry MirrorMan,

Ik heb geloof ik een beetje scheel naar je opmerking gekeken. Ik las het verkeerd. Mijn nederige excuses.

Ik las namelijk "het lijkt hier net de rotary -club". Vatte ik een beetje verkeerd op.

Maar mijn collega weet dit niet. Hij zegt dat hij haar zo goed ook weer niet kent.

Nog maals mijn excuses.

-- Snuift goed weg --

  donderdag 9 december 1999 @ 11:20:00 #15
1169 BigDick
size DOES matter
pi_228815
van haar ex-hockey trainster weet ik dat Anouk een enorme zeikdoos is.

Misschien dat als Karin wegloopt Gigi er nog in kan.

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  donderdag 9 december 1999 @ 12:03:00 #16
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_228816
Beter van niet, begint het weer helemaal over nieuw, "zo Enouk hoe vind je het dat je zusje er in zit?" "ik heet A-nouk sukkel" X."ja dat zeg ik E-nouk". Week later, zo Enouk, hoe vind je het dat je zusje bliep bliep er weer uit is." en zo kunnen we nog wel een paar uitzendingen BB vullen. Toch zeker tot ver in het nieuwe jaar, dan kunnen de kijkers nog wel een paar keer bellen. Is ook wel leuk, gewoon de uitzendingen maken van niet uitgezonden materiaal, en de huidige spelers naar huis of naar de kroeg trappen, dan kan VOO verder gaan met geld verdienen, en kunnen de spelers lekker bier zuipen. En als ze weer ff nodig zijn in de studio, of in de sneeuw ofzo dan komen ze gewoon nog even langs. Vertellen dat ze hun familie zo missen of nog "gezellig" een paar shots in de dagboekkamer opnemen, met familie voor het jank effect, ruud is dan helemaal vol met drugs gestopt anders kan hij zijn ogen niet openhouden zodat de tranen niet vrijlek kunnen stromen door het huis.

Maar het is idd niet echt netjes om zomaar iets uit de tweede hand op te schrijven, maar wel vermakelijk.

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_228817
quote:
op 12-09-1999 om 09:24 AM schreef Rolf X. Wouters het volgende:
Sorry MirrorMan,

Ik heb geloof ik een beetje scheel naar je opmerking gekeken. Ik las het verkeerd. Mijn nederige excuses.

Ik las namelijk "het lijkt hier net de rotary -club". Vatte ik een beetje verkeerd op.

Maar mijn collega weet dit niet. Hij zegt dat hij haar zo goed ook weer niet kent.

Nog maals mijn excuses.


Excuses aanvaard joh Tof dat je het nu wel goed gelezen heb, bedoelde er dus ook nix slechts mee Vraag staat nog steeds trouwens, zit Anouk in een Rotary-club? Ik vind het er nl. echt een typ voor. (Ken meer mensen die erin zitten, ook van die hockey-meisjes etc.)

No hard feelings verder....

Grtz,

Meerhoer....

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')