abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:10:37 #1
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_63698546
Naam: Kevin Strootman
Geboortedatum: 13-02-1990
Positie: Linkshalf
Debuut: 15-02-2008 Ajax-Sparta (6-2) in de 57ste minuut ingevallen.



Een speler met een gouden linkervoet. Kan de bal neerleggen waar hij wil, en heeft het extra kenmerk wat het verschil maakt tussen een speler met een vermakelijke techniek, en een topper in spé: inzicht!

Al het hele seizoen valt op hoe gemakkelijk deze A-junior de linkshalfpositie opvult na het vertrek van Nourdin Boukhari. Afgelopen wedstrijd tegen NAC was wellicht zijn definitieve doorbraak. Een splijtende pass leidde de 2-0 in (via Falkenburg en Poepon). En zijn 3e vernietigende doelpoging was er één die Ten Rouwelaar slechts voorbij hoorde suizen.
Door goed positioneel opstellen van Strootman op het middenveld kon hij de bal afpakken van een NAC-speler, 1-2 met Arne Slot en snoeihard raak schieten.

Sinds David Mendes da Silva heb ik niet meer zo een begenadigd talent in een Sparta-shirt zien rondlopen. Maar dan oogt Strootman fysiek sterker, en heeft wat meer in het oog springende kwaliteiten (lange pass, schot) dan de controlerende kwaliteiten van Mendes.
quote:
Sparta verdient het mee te profiteren van transfer"
Strootman parel op Kasteel
ROTTERDAM - De jeugdopleiding van Sparta maakt z'n naam en faam weer waar en hoofdtrainer Foeke Booy durft mee te denken aan de toekomst van de club op de lange termijn. Koploper NAC werd met 4-0 de oren gewassen op Het Kasteel, met de middenvelders Kevin Strootman (18) en Erik Falkenburg (20) als aanjagers. Jongens uit de eigen opleiding en dit jaar doorgebroken omdat Booy gedwongen door blessures en verkopen het aandurfde die twee te brengen in plaats van te zeuren om aankopen. "Ik had wel wat van ze verwacht, maar de ontwikkeling gaat de laatste weken wel heel snel." En dan bracht Booy tegen NAC ook nog Joey Godee (19) en zaten Joshua John (20) en Cees Toet (21) nog naast hem op de bank. "Soms heb je zo'n lichting." AZ wil Strootman al aan het einde van dit seizoen overnemen.


Vooral Strootman - rapporteur Tinus Bosselaar gaf hem een 7,5 - is een klasse apart. Tegen NAC scoorde hij zijn eerste competitietreffer. Als 18-jarige is de A-junior al een complete speler, die over een paar jaar moeiteloos de vergelijking met Stijn Schaars van AZ doorstaat. Hij koppelt een fluwelen linkervoet aan een prima inzicht en een goede mentaliteit. Tegen NAC deed hij bijna niets fout. "Alleen wat steekballetjes gingen niet goed." Strootman is niet zo snel, maar handelt wel snel. "Hij is nooit snel geweest en omdat hij dat van jongs af aan compenseert met onder andere zijn inzicht, ondervindt hij daar geen last van", weet Booy.
"Ik voetbal vanaf m'n zesde bij Sparta. In de loop van tijd kon ik naar veel clubs zoals Ajax en Feyenoord, maar ik bleef Sparta trouw. Bij Ajax moest ik als 7-jarige in een gastgezin wonen. Dat zagen mijn ouders en ik niet zitten. Ik kwam daar in beeld na een open dag. Samen met mijn broer liep ik allerlei open dagen van profclubs af. Niet zozeer om er te gaan spelen, want ik voetbalde al bij Sparta, maar gewoon omdat we het grappig vonden om een hele dag bij die profclubs te spelen." Op 15 februari, twee dagen na zijn verjaardag, maakte hij in de Amsterdam ArenA tegen Ajax (6-2 verlies) zijn debuut en kwam tot drie duels vorig seizoen. Dit seizoen staat de teller op tien.
Met Strootman heeft Sparta een liefhebber pur sang in huis. Iemand ook met zelfkritiek, clubgevoel en iemand die open staat voor de mening van anderen. Zo ervoer Booy het zelf. "In de jeugdopleiding speelde hij als een klassieke nummer tien, maar ik dicht hem een grote carrière toe aan de bal en achter de bal. Hij moet het spel sturen in plaats van gestuurd worden." Strootman kan zich goed vinden in de gedachtegang van zijn trainer en ontwikkelt zich als een komeet. Sparta heeft zijn contract intussen opgewaardeerd en verlengd tot medio 2012. De parel gaat de eurorekening van Sparta binnen nu en anderhalf, hooguit tweeënhalf jaar flink spekken. "Daar heb ik helemaal geen probleem mee", aldus Strootman. "Vanaf mijn zesde jaar heeft Sparta in mij geïnvesteerd en ik vind het daarom volstrekt logisch dat zij ook profiteren van een transfer. Dat verdient de club." Booy: "Kevin weet precies wat hij wil. Hij is een dominante persoonlijkheid, binnen en buiten het veld. Als hij een fout maakt, wijst hij nimmer naar anderen. Met zijn spel en houding dwingt hij iets af in de spelersgroep.
Leeftijd telt dan niet. Het wordt geaccepteerd als hij verantwoordelijkheid neemt voor vrije trappen en corners en als hij spelers coacht." Het is duidelijk dat Booy in zijn sas is met Strootman en diens ontwikkeling. Inmiddels ontdekt de buitenwacht Strootman. "Interviews, televisieoptredens, ik krijg steeds meer verzoeken. Wel aardig, maar ik voetbal liever", zegt Strootman zelf. Sparta overwoog een persstop, maar als uitblinker bij Sparta-NAC werd hij van hot naar her gesleept. Booy: "Strootman gaat niet snel zweven en weet dat hij nog veel en hard moet werken. Nee, ik sluit een internationale carrière niet uit. Hij zit niet voor niets bij Oranje -19 jaar en vervult daar dezelfde rol als bij Sparta."

Bron: www.detelefgraaf.nl

Om maar eens een voorspelling te wagen voor zover dat voor een speler kan:
Korte termijn: Na volgende seizoen top-4 club.
Langere termijn: Champions League en 10x Oranje.

En dan hebben we alvast een topic wanneer deze korte en langere termijn achievements zullen plaatsvinden.
pi_63698699
Deze zag methodmich al aankomen als ik het goed heb.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:20:02 #3
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_63698801
Ja klopt, wilde dat nog in de OP zetten. Dat de methodmich de grootste fan is waarschijnlijk van FOK. En z'n 'ontdekker'.
  dinsdag 2 december 2008 @ 16:45:06 #4
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_63699578
Geweldige trap heeft dit jochie
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_63699681
en hij is pas ACHTTIEN JAAR OMG!

pi_63699800
Mooi doelpunt van het weekend.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_63700190
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 16:20 schreef Stpan het volgende:
Ja klopt, wilde dat nog in de OP zetten. Dat de methodmich de grootste fan is waarschijnlijk van FOK. En z'n 'ontdekker'.
Ach ja, als je Jong Sparta de laatste seizoenen regelmatig zag en hem ook, dan was het haast moeilijker om niet te zien dat dit een goede speler is. Maar hij haakt zelfs verbazend sneller aan dan ik had verwacht. En natuurlijk wel leuk dat hij ook echt doorbreekt nu.

Ik had verwacht dat hij nog wel meer moeite zou hebben in de omschakeling, maar dat valt eigenlijk reuze mee. Al noemt hij dat zelf nog wel in VI, dat ie soms nog wel eens denkt: "Ik laat mijn mannetje wel lopen." Maar goed, dat kan snel verbeteren en dat zie ik wel goed komen.

Zeker mooi dat Booy hem, maar ook Falkenburg - die ik persoonlijk nog liever zie spelen, al heeft hij meer moeite dan Strootman om de stap al echt te zetten -, een kans heeft durven geven en gewoon laat staan.

Hopelijk blijft hij nog een tijdje bij Sparta, dan kan hij nog rustig doorrijpen en ook nog in de luwte zijn mindere wedstrijden spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63701242
Mee eens. Een top 4 club volgend seizoen al, komt misschien nog nét iets te vroeg.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_63701709
Groot talent inderdaad... en pas 18 jaar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63701734
Het plaatje in de OP doet het niet.
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:11:13 #11
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63701998
Geweldige speler. Ik denk niet dat hij dit seizoen nog bij Sparta speelt. Een club als Twente, Heerenveen of Groningen zou wel wat voor hem zijn.

Maar wat een trap en wat een inzicht . Het enige nadeeltje aan hem is dat hij erg sloom is, al zal je dat voetballend niet eens merken, maar wel in de duels.
pi_63702053
Raar dat Feyenoord dit talentje nog niet eerder weggekaapt heeft van Spangen. Dan aankomende zomer maar.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  dinsdag 2 december 2008 @ 18:17:09 #13
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_63702160


Barcelona, let u even op. De nieuwe Ronald Koeman komt eraan.

[ Bericht 17% gewijzigd door Bayswater op 02-12-2008 18:26:53 ]
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_63702683
Iemand nog een gifje/filmpje whatever van zijn doelpunt en doelpogingen van afgelopen weekend?
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:49:19 #15
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_63704825
Hij heeft net z'n contract verlengd "om niet gratis de deur uit te lopen" zoals hij zelf zegt. Tot 2012. Sparta kan dus vragen wat ze willen, en subtoppers gaan nu zeker nog niet giga-bedragen neerleggen voor een speler wiens ware potentie nog moet blijken.
Goede zaak voor Sparta dus, die kunnen of eindelijk weer eens wat langer dan een half jaar genieten van een talent. Of flink cashen.
  woensdag 3 december 2008 @ 15:20:49 #16
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_63726635
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:17 schreef Bayswater het volgende:


Barcelona, let u even op. De nieuwe Ronald Koeman komt eraan.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_65136674
Mooi stukje in AD / RD vandaag:
quote:
Hongerige Strootman al onmisbaar

Met zijn maatje Erik Falkenburg had hij het in december genoegzaam geconstateerd. Tegenstanders in de eredivisie roepen niet langer ‘let op die nummer 33 en 14’, maar noemen de talenten van Sparta keurig bij naam. De stormachtige ontwikkeling van het grote talent Kevin Strootman is de rest van de eredivisie niet ontgaan.

De Ridderkerker speelde een jaar geleden nog op zaterdagmiddag in het A1-elftal van trainer Jos van Eck, maar sinds het moment dat hij zijn eerste minuten bij de senioren mocht maken, raast hij met een sneltreinvaart omhoog in de pikorde.

,,Ik besef eigenlijk totaal niet dat het bijzonder is om zo jong al zoveel speeltijd te krijgen in de eredivisie,’’ zegt de linkspoot. ,,Ik krijg veel minuten, maar er is geen tijd om lang stil te staan bij een leuke wedstrijd. Voortdurend staat er weer een nieuwe wedstrijd voor de deur waar ik mijn volle aandacht op richt. Mijn moeder knipt alles uit wat er over mij wordt geschreven. Misschien moet ik er eens doorheen bladeren om te zien hoe snel het gaat.’’ Strootman is de groeibriljant op het Kasteel die op termijn de club mag verlaten voor een recordbedrag.

Op Nieuw Terbregge, waar de jeugdselecties dagelijks trainen, wisten ze al langer dat hij de vaandeldrager zou worden van een uiterst talentvolle lichting. De 18-jarige linkspoot droomde van een snelle doorbraak. ,,Mijn school heb ik een beetje verwaarloosd,’’ zegt Strootman. ,,Ik voelde dat ik profvoetballer zou kunnen worden. Toen ik als jonge scholier een stageplek moest vinden, vroeg ik of ik op het trainingscomplex stage mocht lopen. Hielp ik oma Ria en Hans van Os met het voorbereiden van de maaltijden voor het eerste elftal.

,,Ik speelde zelf al in het Nederlands jeugdelftal en ik keek mijn ogen uit als de spelers van het eerste elftal gingen eten. Het was de periode van trainer Mike Snoei en de spelers Mustapha, Koevermans en Van den Bergh. Die laatste was in december mijn directe tegenstander toen wij tegen Heracles speelden. Ja, in dat opzicht kun je wel stellen dat het snel gaat.’’

Zijn eerste interview bezorgde hem meer nervositeit dan het voetballen voor duizenden toeschouwers. Die onzekerheid ligt ver achter hem. ,,Ik wist toen niet wat ik moest zeggen, was bang dat ik dingen zou vertellen waar de club niet op zat te wachten.

,,Alles went, ook op dat vlak ontwikkel ik mezelf. Eigenlijk hoor ik van de buitenwacht alleen maar positieve reacties op mijn spel, al besef ik dat er ook tijden komen dat het anders wordt.’’

Zo vertelde Jan van Halst na de wedstrijd Sparta-Feyenoord dat Strootman ‘alles in zich heeft om de top te bereiken’. In de media wordt steeds vaker voorzichtig de vergelijking getrokken met de jonge Mark van Bommel, die bij Fortuna Sittard doorbrak.

Strootman lacht er om. Hij zat voor de buis toen Van Halst hem bewierookte en was verrast. ,,Dat was prachtig om te horen,’’ zegt hij. ,,En de vergelijking met Van Bommel? Een eer. Ik heb er geen invloed op, denk ik. Ik wil gewoon dagelijks beter worden. Mijn contract loopt tot 2012. In die periode wil ik steeds belangrijker worden voor Sparta.’’

Op televisie volgt hij alle competities. Strootman is een liefhebber. Iemand die zijn mondje roert. Als het spel dood ligt, zoekt hij Edouard Duplan op om hem uit te leggen wat hij wil en arbiter Michel Winter kreeg na afloop van het duel Willem II- Sparta voor hij het veld afliep een boze Strootman voor zich die de leidsman vertelde waar hij allemaal in de fout ging. ,,Ja, ik durf wel iets te zeggen. Dat heeft ook niet met leeftijd te maken. Bij Winter was ik boos en gefrustreerd, de situatie met Duplan is zeker niet bedoeld om arrogant iets te vertellen. De trainer verwacht ook dat wij, ondanks onze jeugdigheid, meedenken en meepraten. Dat doe ik dan ook.’’

Morgenmiddag tegen FC Groningen wil Sparta afstand nemen van de gevarenzone. Strootman beseft hoe belangrijk de herstart van de competitie is. ,,Omdat wij uit zo weinig punten pakken, moeten wij thuis wel winnen. Mijn persoonlijke doel is ook het doel van de club. Niet alleen thuis, maar ook in uitwedstrijden stabieler presteren en resultaten boeken. Die tijd is nu aangebroken.’’
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_65161024
Beter speelt hij een goeie wedstrijd morgen, voor het eerste in tijden (Volendam-thuis) dat ik weer naar Sparta ga


Van Bommel? Eerder een Ronald Koeman. Niet snel, niet al te technisch, maar een geweldig spelinzicht en lef om dat ook te tonen.

Nouja, niet echt lef van zijn kant, maar meer de lafheid van andere spelers die bij een middenmoter spelen: "oeh, een dieptepass, zou ik dat wel doen?" ...
pi_65161065
Hij pakt wel veel kaarten, valt me op.
That's all folks!
  zondag 18 januari 2009 @ 02:58:42 #20
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_65162262
morgen maar es zie wat we kunnuh
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  zondag 18 januari 2009 @ 05:30:02 #21
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_65163330
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij pakt wel veel kaarten, valt me op.
Wilde Booy net gaan aankaarten bij Uilenberg.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_65238949
quote:
Op zaterdag 17 januari 2009 11:38 schreef methodmich het volgende:
Mooi stukje in AD / RD vandaag:
[..]
Leuk stuk!
pi_65749486
Erg leuk voetballertje hoor . Tegen Feyenoord was ie ook erg aanwezig.
pi_65752489
Liep niet echt slim te voetballen anders..
pi_65765458
Gister was hij inderdaad niet zo bijster best, maar dat soort wedstrijden mogen er tussen zitten op zijn leeftijd. Wat hij over het algemeen dit seizoen laat zien is niet anders dan goed te noemen.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:32:00 #26
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_65766728
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 18:11 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Maar wat een trap en wat een inzicht . Het enige nadeeltje aan hem is dat hij erg sloom is, al zal je dat voetballend niet eens merken, maar wel in de duels.
quote:
Op zondag 18 januari 2009 01:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij pakt wel veel kaarten, valt me op.
Ben ik het nou, of lijkt dit op een beschrijving van Van Hanegem?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_65809948
Helaas geschorst tegen Roda JC, toch een belangrijk duel gezien de stand.

Na de winterstop lijkt hij nog wel even wat op gang te moeten komen. Werklust was tegen Feyenoord wel dik in orde, maar verder speelde hij ongelukkig.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69481504
Volgens de Telegraaf nu al in de belangstelling van Groningen, Utrecht en Twente.
pi_69481559
En AZ!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_69481771
Hij heeft al een gesprek gehad met ron jans volgens voetbalzone.
pi_69487720
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 09:53 schreef Dylan Dog het volgende:
En AZ!
quote:
Sparta wacht op eerste AZ-bod voor Strootman

Het lijkt niet lang meer te duren voordat Kevin Strootman de overstap maakt van Sparta Rotterdam naar een andere eredivisionist. Onder andere landskampioen AZ is concreet voor de talentvolle middenvelder.

In de persoon van technisch directeur Marcel Brands meldden de Alkmaarders zich al bij de technische man van Sparta, Richard Grootscholten. De Rotterdammers zijn nu in afwachting van het eerste bod van de landskampioen.

Algemeen directeur Peter Bonthuis laat aan RTV Rijnmond weten te hopen op een langer verblijf van het jeugdproduct, maar zal een overgang niet koste wat het kost blokkeren.

"De noodzaak is er niet om hem te verkopen, maar als de speler wil en je kunt tot goede financiële afspraken komen en wij kunnen zijn absentie opvangen met andere spelers, kan het altijd. Maar we hopen hem vooralsnog bij ons te houden", zegt Bonthuis.

Ook FC Groningen, FC Twente en FC Utrecht zouden de jeugdinternational graag aan hun selectie voor het komende seizoen toevoegen. Strootman heeft bij de Kasteelclub nog een drie jaar doorlopend contract en moet daarom flink wat geld in het laatje brengen van de Rotterdammers.

Strootman (19) was dit seizoen vaak een vaste waarde in het elftal. Hij kwam tot 25 duels waarin hij driemaal het net liet bollen. Zijn debuut maakte hij al een jaar eerder, in het seizoen 2007/2008 kwam hij tot drie duels.
  donderdag 28 mei 2009 @ 13:04:53 #32
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_69488175
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 10:01 schreef Gruning3r het volgende:
Hij heeft al een gesprek gehad met ron jans volgens voetbalzone.
Allemaal De Telegraaf als bron...
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:01:49 #33
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_69494546
Pfff, heeft Sparta weer. Een algemeen directeur die denkt dat een speler als Strootman wel te vervangen is.
Waarom niet gewoon SC Heerenveen-achtige praktijken die van meet af aan stellen dat een speler niet te koop is, tenzij voor een belachelijk hoog bedrag?
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:32:10 #34
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_69495693
Sowieso lijkt het me verstandig voor een jong talent als Strootman om nu nog niet naar AZ te gaan... Wie gaat hij daar uit de basis spelen? Martens, Schaars, De Zeeuw, Mendes da Silva? Ik zie dat nog niet zo snel gebeuren..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_69498108
Als Arnautovic voor 15 miljoen weggaat bij Twente, dan is 7,5 voor Strootman geen gek idee. Overigens mogen ze hem van mij best verkopen aan AZ, is een mooie club voor de jongen, maar wel op voorwaarde dat we hem nog minstens een half seizoen mogen huren aankomend seizoen.
pi_69498347
Denk dat het voor hem zelf inderdaad gewoon het beste is nog een jaar bij Sparta te vragen. Sparta, dat gezien zijn recente bijtekenen gewoon een fikse som kan vragen. Maar dan moet Bonthuis dat idd wel gaan doen en hem niet voor een laag bedragje verkopen.

Wellicht redeneert hij dat het qua bezetting van het middenveld wel zou kunnen, maar ik zou het zonde vinden om hem al te makkelijk van de hand te doen. Natuurlijk komt er een grens qua bedragen, maar leg die maar gerust boven de vijf miljoen inderdaad.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69498501
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:57 schreef methodmich het volgende:
Denk dat het voor hem zelf inderdaad gewoon het beste is nog een jaar bij Sparta te vragen. Sparta, dat gezien zijn recente bijtekenen gewoon een fikse som kan vragen. Maar dan moet Bonthuis dat idd wel gaan doen en hem niet voor een laag bedragje verkopen.

Wellicht redeneert hij dat het qua bezetting van het middenveld wel zou kunnen, maar ik zou het zonde vinden om hem al te makkelijk van de hand te doen. Natuurlijk komt er een grens qua bedragen, maar leg die maar gerust boven de vijf miljoen inderdaad.
Gewoon een jaartje door laten ontwikkelen inderdaad. Of er moet zo'n heeel mooi bod komen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  donderdag 28 mei 2009 @ 18:24:01 #38
247397 Spraakwater
Lest de dorst
pi_69499142
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:50 schreef Maravilla het volgende:
Als Arnautovic voor 15 miljoen weggaat bij Twente, dan is 7,5 voor Strootman geen gek idee. Overigens mogen ze hem van mij best verkopen aan AZ, is een mooie club voor de jongen, maar wel op voorwaarde dat we hem nog minstens een half seizoen mogen huren aankomend seizoen.

Hehe, grappenmaker ben je, Strootman heeft wel potentie en ik snap Twente's interesse, maar 7,5 miljoen lijkt me toch wat aan de hoge kant voor een Sparta-speler die net een seizoen in de basis speelt.
"Van Sno heb ik het gevoel dat hij op een roltrap loopt, hij beweegt wel maar hij gaat niet vooruit."
'Ja maar Háááánsie''
pi_69500159
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 18:24 schreef Spraakwater het volgende:

[..]

Hehe, grappenmaker ben je, Strootman heeft wel potentie en ik snap Twente's interesse, maar 7,5 miljoen lijkt me toch wat aan de hoge kant voor een Sparta-speler die net een seizoen in de basis speelt.
Zie de PI. Dat sloeg uiteraard op het bedrag.

Overigens is 15 miljoen net zo bizar voor een Twente-speler die net een seizoen in een basis speelt.
pi_69535639
Zojuist meldde FC Rijnmond dat ook Ajax serieus werk wil gaan maken van de komst van Strootman. Wordt vervolgd dus.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69657261
quote:
Spartaan Strootman wacht op transfer naar AZ
Datum: 3-jun-2009 09:40

Door Arjan Nowee

Sparta en AZ zijn in gesprek over een transfer van Kevin Strootman (foto) naar Alkmaar. AZ toonde eerder al interesse in Strootman, maar de middenvelder verlengde in november zijn aflopende contract tot medio 2012. “Dat heeft hij mede gedaan zodat Sparta kan meeprofiteren bij een transfer,” weet zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker. “Onlangs heeft AZ gevraagd of Kevin een transfer naar AZ ziet zitten en hij vindt dat een dusdanig interessante optie dat de clubs nu met elkaar in gesprek zijn.”

Strootman heeft sowieso niet te klagen over belangstelling. FC Twente, FC Groningen en FC Utrecht hebben de 19-jarige Ridderkerker immers ook op de korrel. Dekker: “Ook dat zijn interessante opties, maar we wachten eerst de ontwikkelingen tussen Sparta en AZ af. Het belangrijkste is dat hij zorgvuldig een keuze maakt voor de volgende stap in zijn carrière. Daarvoor nemen we de tijd, dat kan nog wel 1 à 2 weken duren.”
pi_69657496
Zorgvuldig een keuze voor de juiste bank maken

Blijf toch lekker een jaartje en ga dan naar Groningen of Twente.
  woensdag 3 juni 2009 @ 10:13:54 #43
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69657644
Idd, Meneer zal echt op de bank moeten plaatsnemen. En middenvelders hebben ze (nog) genoeg bij AZ. Helemaal als je ook een Holland bijv mee gaat rekenen die nu bij de beloftes speelt en een goede ontwikkeling maakt.

Ben het zeker met P2BDFries eens, hij heeft Martens, De Zeeuw, Mendes da Silva en Schaars als basisspelers voor zich. Das een van de beste middenvelden van NL..
Maar goed misschien ziet hij er een uitdaging in.....
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_69661166
quote:
'We hebben onze interesse bij Sparta kenbaar gemaakt', aldus Brands tegen Voetbal International. 'Maar al vrij snel kregen we bedragen te horen die voor ons onbetaalbaar zijn. Dan houdt het voor ons op.'

http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)trootmanTeGortig.htm
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:02:45 #45
39559 Karrel_Laaglawaai
vnav on van vond
pi_69662528
Ben benieuwd. Denk dat hij AZ wel aankan. Ook nu al.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 3 juni 2009 @ 13:11:58 #46
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_69662783
Goed signaal. Sparta zit met een contract tot 2012 en interesse van AZ, Twente, Groningen en Utrecht in een goede onderhandelingspositie.

Strootman kan wellicht nu al meekomen met AZ, maar hij zal veel op de bank plaats moeten nemen met de huidige selectie. Zijn handelingssnelheid ligt echter wel lager dan bijv. David endes
Ik weet niet wat beter is voor zijn toekomst, ik hoop in ieder geval dat Strootman ook volgend seizoen in Sparta-shirt speelt, al dan niet uitgeleend door AZ.

[ Bericht 7% gewijzigd door Stpan op 03-06-2009 14:40:01 ]
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:23:04 #47
176521 Grulez
rasgroninger
pi_69666877
Ik zie hem in ieder geval graag naar Groningen komen
pi_69666969
Wat vraagt Sparta voor hem?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_69667151
Ik denk meer dan 5 miljoen (misschien wel 10+) als AZ er niet eens over na wil denken.
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:34:01 #50
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69667339
9 miljoen is de vraagprijs is mij ter oren gekomen....
Pak geld..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  woensdag 3 juni 2009 @ 15:40:33 #51
176521 Grulez
rasgroninger
pi_69667610
quote:
Op woensdag 3 juni 2009 15:34 schreef fuckbuddy het volgende:
9 miljoen is de vraagprijs is mij ter oren gekomen....
Pak geld..
heheh
pi_69676792
Of het 9 is weet ik niet, maar in elk geval meer dan het bedrag voor Emnes. En boven de vijf, hoorde ik ook. Negen zou wel een dappere vraagprijs zijn. Dan haakt vermoedelijk iedereen af.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 3 juni 2009 @ 20:08:18 #53
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_69677001
Ach eerste bod is een openingsbod en ik denk dat AZ ook 7 a 8 had moeten betalen voor van Wolfswinkel..
Dus ja..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_69685878
Damn wat een bedrag.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_69686072
9 miljoen Oke, het is een groot talent maar 3 mil is wel maximaal neem ik aan?
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  donderdag 4 juni 2009 @ 00:03:44 #56
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69687261
Zou hem er graag bij hebben, maar 9 miljoen is natuurlijk gestoord.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_69690946
Goed recht van Sparta om dat te vragen. Soms zijn er clubs die gewoon een absurde vraagprijs betalen (ik zal geen namen van clubs zoals Ajax noemen), dan ben je spekkoper.
pi_69691025
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 08:53 schreef MaxPower het volgende:
Soms zijn er clubs die gewoon een absurde vraagprijs betalen (ik zal geen namen van clubs zoals Ajax noemen),
.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 4 juni 2009 @ 09:53:29 #59
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_69692315
Gerucht gaat dat AZ 4,5 miljoen biedt en Sparta 6,5 miljoen vraagt.
pi_69708208
Boven de vijf dus inderdaad. Wel een mooi bedrag, 6,5. Toch een lastige afweging voor Bonthuis denk ik... Je hebt op zich de nodige opties op het middenveld, je krijgt een pak geld... Maar anderzijds is het een geweldige speler die alleen maar beter kan worden.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_69708620
quote:
Op donderdag 4 juni 2009 09:53 schreef Stpan het volgende:
Gerucht gaat dat AZ 4,5 miljoen biedt en Sparta 6,5 miljoen vraagt.
6.5 miljoen .
Zou lekker zijn als AZ dat aan Sparta gaat betalen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:16:14 #62
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69722068
Zou desondanks 100% zeker een betere investering zijn dan de man van 7 miljoen. Onze Italiaanse vriend.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_69722431
Brands heeft 2,5 geboden....
Ze willen nu 5, En hij praat met Utrecht
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 4 juni 2009 @ 23:37:25 #64
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69723159
Dat gaat Utrecht echt niet lappen, die hebben ook Van Wolfswinkel, Mertens en die vage neger al gekocht.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:50:42 #65
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_69725819
quote:
FC Utrecht hoopt op Strootman
UTRECHT - FC Utrecht heeft donderdag een gesprek gehad met Kevin Strootman. Technisch directeur Foeke Booy wil het talent van Sparta snel naar zijn nieuwe werkgever halen, nu AZ de linkspoot in eerste instantie veel te duur vindt.

Sparta wil ruim zes miljoen euro voor Strootman en heeft het bod van 2,5 miljoen dat AZ uitbracht, van tafel geveegd.

Utrecht het Chelski van Nederland.
pi_69725873
Bronnen vertellen dat utrecht dit jaar 10 miljoen van Van Seumeren heeft gekregen om aan spelers te besteden. Na de diverse aankopen zou er nog zo'n 3 miljoen over zijn die ze aan Strootman en een verdediger willen uitgeven. Ik ben benieuwd!
  vrijdag 5 juni 2009 @ 00:56:07 #67
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_69725951
Ja, dat gaat dus niet lukken.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_69744767
Volgens Bonthuis op Rijnmond blijft ie bij Sparta:
quote:
Bonthuis: 'Strootman nog minimaal een jaar bij Sparta'
5 juni 2009

Algemeen directeur Peter Bonthuis verwacht dat Kevin Strootman nog minimaal een jaar bij Sparta speelt. 'Dat is afgesproken met hem en met zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker.'

Ook als Strootman verkocht zou worden, wil Sparta hem graag nog een seizoen huren. FC Utrecht meldde zich twee weken geleden bij de Kasteelclub om de talentvolle middenvelder over te nemen. Utrecht-directeur Jan Willem van Dop liet vervolgens aan Sparta weten dat de Domstedelingen afhaakten. Zonder medeweten van de Kasteelclub sprak FC Utrecht donderdag toch met de zaakwaarnemer van Strootman. 'Volgens de algemene bepalingen mag je niet met een speler praten, die bij een andere club onder contract staat. Althans, niet zonder toestemming', aldus Bonthuis. De algemeen directeur van Sparta heeft hier vrijdagmorgen met Van Dop over gesproken. Volgens Bonthuis zijn AZ en FC Utrecht de enige clubs die zich formeel bij Sparta gemeld hebben. AZ lijkt inmiddels definitief afgehaakt, ook omdat aanvoerder Stijn Schaars onlangs zijn contract met twee jaar verlengde.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 12 juni 2009 @ 14:55:20 #69
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_69973858
www.itwm.nl meldt:
quote:
Zaakwaarnemer Strootman: voor 20 juni duidelijkheid
Vrijdag 12 Juni 2009
Kevin Strootman (19) maakte op 15 februari 2008 zijn debuut tegen Ajax en scoorde voor het eerst in het betaalde voetbal op 30 november 2008 (de 4-0 tegen NAC). Spartanen en kenners in den lande volgden Strootman al langer. Het was echter dankzij die wedstrijd tegen NAC dat de middenvelder bij het grote voetbalpubliek bekend werd. Mede dankzij Jan van Halst overigens.

In het begin van 2009 meldde AZ zich bij Sparta. Onder meer werd gesproken over koop van Strootman door AZ, met nog een jaar verhuur aan Sparta. Onze club vroeg een bedrag rond de 5 miljoen euro. AZ haakte voorlopig af, maar klopte een paar weken geleden opnieuw aan, maar: “al vrij snel kregen we bedragen te horen die voor ons onbetaalbaar zijn”, aldus Brandts (die bedoelde te zeggen dat ze dit soort bedragen liever uitgeven aan kansloze Italiaanse spitsen, dan aan talentvolle Nederlandse middenvelders). Groningen en Utrecht toonden ook serieuze interesse.

Het leek er op dat het transferbedrag dat Sparta vroeg een obstakel was, maar deze week was er het volgende te lezen in voetbalmaandblad Elf: “Kevin Strootman kon voor vier jaar naar AZ, maar hij wilde zelf hier blijven”, aldus Peter Bonthuis. Bonthuis die vorige week al aangaf dat Strootman nog minimaal een jaar bij Sparta speelt. "Dat is afgesproken met hem en met zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker", aldus de algemeen directeur.

Dit laatste behoefte echter wat nuance, want in VI… - dat er nu weer naast zit met de leeftijd van Strootman, zou het misschien wat scherper mogen bij het grootste voetbalblad van Nederland!? -... maar goed, in VI dus. Daar valt te lezen dat Sparta afgelopen maandag nog met de zaakwaarnemer van Strootman sprak. “We hebben een goed onderhoud gehad”, stelt Dekker. En hij vervolgt: “Laten wij vooropstellen dat Kevin niet bij Sparta weg wil. Hij heeft het naar zijn zin bij Sparta en is de club veel dank verschuldigd, omdat hij er zijn opleiding heeft genoten. Maar als je een stap hogerop kunt, is dat ook heel verleidelijk. We kijken nu, samen met Sparta, wat het beste is voor Kevin en hopen dat snel meer duidelijk wordt.”

En tot slot zegt Dekker: “Voor 20 juni moet Kevin weten waar zijn toekomst ligt” .

Het laatste woord is voor Bonthuis: “Ik ga er nog altijd vanuit dat Kevin ook komend seizoen gewoon op Het Kasteel speelt”.
Wel grappig dat algemeen directeur Bonthuis doet voorkomen dat Strootman zelf zei: 'Nee joh, laat AZ maar even zitten, ik blijf liever bij Sparta!'.
pi_70225295
quote:
Strootman definitief niet naar AZ
Door Yalçin Yükler
Zondag, 21 juni 2009, 16:25

AZ is zeker niet de nieuwe werkgever van Sparta-speler Kevin Strootman. De Alkmaarders haakten definitief af in de race om de handtekening van de jeugdinternational. Dat meldde AZ bij monde van algemeen directeur Toon Gerbrands.

Waarschijnlijk vormde de vraagprijs van Sparta voor de 19-jarige middenvelder een struikelblok. Naar verluidt bedraagt die ruim zes miljoen euro. Bovendien verlengde Stijn Schaars zijn contract bij de Alkmaarders, waardoor de komst van Strootman niet meer aan de orde zou zijn.

Volgens RTV Rijnmond deed Gerbrands zijn uitspraken in overleg met technisch directeur Marcel Brands. Naast AZ toonde ook FC Utrecht interesse in Strootman. De Domstedelingen lijken nog naar de hand van Strootman te dingen, maar het ziet er naar uit dat de supporters van Sparta ook volgend seizoen nog kunnen genieten van hun talentvolle middenvelder.
pi_70225400
Goed zo, als AZ niet wil betalen moet je hem niet laten gaan. Maar de zomer is nog lang, dus definitieve garanties heeft Sparta zeker nog niet. Al blijf ik het voor zijn eigen ontwikkeling ook het beste vinden om gewoon lekker nog een jaar op het Kasteel te spelen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 21 juni 2009 @ 17:03:31 #72
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_70225441
Wat een bullshit om voor elke speler met een beetje talent meteen meer dan ¤5 miljoen te betalen.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 21 juni 2009 @ 17:14:18 #73
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_70225714
Hey. Dat is de voetbalwereld. je kan niet meer elke speler voor elke willekeurig bedrag laten gaan. Je hebt contracten en kosten die afbetaald moeten worden. en daarnaast heeft de speler ook nog eissen. Nee, als je het niet wilt betalen ga je maar elders zoeken. Simpel.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_70225754
TVP

Interessante speler.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zondag 21 juni 2009 @ 17:53:33 #75
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70226780
quote:
Op zondag 21 juni 2009 17:03 schreef TC03 het volgende:
Wat een bullshit om voor elke speler met een beetje talent meteen meer dan €5 miljoen te betalen.
idd, je hebt gelijk.
Tuurlijk hoef je hem niet voor 500.000 laten gaan maar ik zou het een beetje normaal houden..
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70243862
Waarom zou je het normaal houden? Als een club zo gek is, is dat mooi mee genomen. In ieder ander geval: Sparta hoeft hem niet te verkopen, dus ...
pi_70260987
AZ
Nu FC Utreg nog als afhaker, en ik ben tevreden. Kevin nog een jaartje op 't Kasteel, en dan volgend jaar voor een mooi bedrag echt een stapje hogerop.
  maandag 22 juni 2009 @ 18:28:05 #78
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_70261144
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:23 schreef Maravilla het volgende:
AZ
Nu FC Utreg nog als afhaker, en ik ben tevreden. Kevin nog een jaartje op 't Kasteel, en dan volgend jaar voor een mooi bedrag echt een stapje hogerop.
Hoeveel denk je dan voor hem te vragen?
Tot wanneer loopt zijn contract bij Sparta?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_70261217
Denk dat hij het beste kan vertrekken naar een subtopper.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_70264460
quote:
Op maandag 22 juni 2009 09:17 schreef knnth het volgende:
Waarom zou je het normaal houden? Als een club zo gek is, is dat mooi mee genomen. In ieder ander geval: Sparta hoeft hem niet te verkopen, dus ...
Precies en gelijk hebben ze. Pas bijgetekend en hij kan volgend jaar een grotere rol gaan spelen. En echt heel rouwig zal hij er zelf ook niet om zijn, heeft pas een leuk eigen huis aan kunnen schaffen en ook zonde om dan weer te verhuizen...

Bleef tijdens de eerste training overigens langs de kant met een lichte blessure.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_70265799
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:28 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Hoeveel denk je dan voor hem te vragen?
Tot wanneer loopt zijn contract bij Sparta?
Ik denk dat Sparta blij kan zijn met 3,5 tot 4 miljoen, na nog zo'n seizoen. En z'n contract loopt tot 2012.
  maandag 22 juni 2009 @ 20:15:22 #82
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_70266038
ik voorspel: begin van het seizoen wordt een ramp, maar in 2010 hebben we weer een winningstreak waarmee het seizoen wordt gered....
Met of zonder Kevin ... zo gaat het nu eenmaal bij Sparta... 1 jaar drama en 1 jaar met goede vlagen (en dan heb ik het over jan/dec en niet voetbal seizoen).
En er komt ook altijd wel weer wat leuks voor in de plaats. Maar ik ben te bang dat het dit seizoen een stuk minder zal gaan. Zolang de druk maar niet op hem komt te liggen. Hij moet lekker kunnen spelen zonder druk dus er moet juist een grote naam naast komen met ervaring die afleidt. Het vorige seizoen was voor hem en Falk enzo te lang en te snel.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_70266781
Dat klopt ook wel, ideale situatie is een routinier ernaast die ze kan sturen. En Arne Slot is dat, met alle respect, natuurlijk toch niet echt, hoewel ik Slot veel minder slecht vind dan vele Spartanen vaak roepen. Anderzijds nemen Strootman en Falkenburg wel alle bagage van afgelopen seizoen mee en zouden ze al meer gewend moeten zijn aan het tempo, dus wellicht fysiek weer tot meer in staat moeten zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 22 juni 2009 @ 22:16:33 #84
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_70271381
hmzzz. Meerdink lijkt me wel een aardige als ie wil . mag transfervrij eg bij groningen
edit: ow wacht. dit is iet het sparta topic ... nevermind
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_104424409
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2009 23:23 schreef fuckbuddy het volgende:
Brands heeft 2,5 geboden....
Ze willen nu 5, En hij praat met Utrecht
Uiteindelijk 6/7 miljoen geworden :D
pi_104439364
Ik hoor nu al dat hij de nieuwe "cocu" is. Vind ik nog te vroeg :P
  woensdag 16 november 2011 @ 19:33:48 #87
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_104447786
Leuke speler voor een club als PSV inderdaad.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_105712894
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 16:08 schreef Doublepain het volgende:
Ik hoor nu al dat hij de nieuwe "cocu" is. Vind ik nog te vroeg :P
Hij is een soort mix tussen xavi, sneijder en van bommel
pi_105712903
Je hebt helemaal gelijk Doublepain :)
  zondag 18 december 2011 @ 01:21:51 #90
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105713095
Voor de rest alles goed double? :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105713126
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 01:21 schreef Smoofie het volgende:
Voor de rest alles goed double? :D
Ja, Hattrick CR7 O+

Mijn nacht kan niet meer stuk :)
  zondag 18 december 2011 @ 01:23:52 #92
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105713143
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 01:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja, Hattrick CR7 O+

Mijn nacht kan niet meer stuk :)
Waarom praat je tegen je jezelf :D
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105713212
quote:
7s.gif Op zondag 18 december 2011 01:23 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Waarom praat je tegen je jezelf :D
Ja........

Moest even wat positiefs zeggen over de Stroot :)
pi_105716642
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 01:23 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ja, Hattrick CR7 O+

Mijn nacht kan niet meer stuk :)
Lekker fappen op Crynaldo? :')
pi_105932592

_O_

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2011 20:46:20 ]
pi_105932629
quote:
Als hij zijn lippen zo breed doet lijken valt zijn neus wel weer mee.
pi_105981886
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Als hij zijn lippen zo breed doet lijken valt zijn neus wel weer mee.
Zijn neus gebruikt hij om te mikken, vaandaar al die 100% precies passen _O_
  zaterdag 24 december 2011 @ 12:20:46 #98
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_105996875
quote:
1s.gif Op woensdag 16 november 2011 01:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Uiteindelijk 6/7 miljoen geworden :D
Tussen de 7 en 8 ton werd het uiteindelijk, de transfer van Sparta naar Utrecht dan.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_108884124
Kom op Kevin, maak er vijf net als messi om je club te redden!

pi_108886617
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alsjeblieft, een echte Johannes Vermeer!

[ afbeelding ]
FUUUUU

Mijn plaatje word een hit, mis moet er een paint topic komen!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2012 22:59:56 ]
pi_108886638
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Alsjeblieft, een echte Johannes Vermeer!

[ afbeelding ]
_O-
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_109222935
Kickje,




















pi_109223147
Goede foto's :Y

Die jongen straalt gewoon strijdlust en winnaarsmentaliteit uit _O_
Toekomstige aanvoerder van Nederland en een europese topclub.

Een echte eindbaas.
  zondag 18 maart 2012 @ 17:16:07 #106
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_109239698


:7
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_109239745
Hij heeft een effectbal op zijn neus gehad.
★★★
pi_109247610
Heeft hveen kapot gespeeld, nirmand kwam langs hem.

Zijn assists _O_
  dinsdag 20 maart 2012 @ 16:45:11 #109
306371 zerokil
psvunited
pi_109317587
haha
pi_109786170

De Engelsen ontdekken Strootman, het is wachten op alle andere landen.

HE IS GONNA TAKE OVER THE WORLD!!
  zondag 1 april 2012 @ 23:26:52 #112
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_109787660
quote:
14s.gif Op zondag 1 april 2012 22:55 schreef Doublepain het volgende:

De Engelsen ontdekken Strootman, het is wachten op alle andere landen.

HE IS GONNA TAKE OVER THE WORLD!!
Barca of RM

je weet maar nooit :7
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_109789636
Hij kan Ronaldo en Messi 100+ goals schenken :7
  maandag 2 april 2012 @ 00:11:29 #114
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_109789662
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 00:10 schreef Doublepain het volgende:
Hij kan Ronaldo en Messi 100+ goals schenken :7
http://www.mirrorfootball(...)n-article885215.html

1 april grap :D ?
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_109789702
quote:
Ja, 15 mil :')

Dat is zijn linkeroor waard ja :')
pi_109791005
quote:
Denk het wel ja, laag bod.
  maandag 2 april 2012 @ 08:27:26 #117
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_109793235
Kan Sparta weer wat vangen :)
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  donderdag 5 april 2012 @ 01:05:12 #118
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_109925282
D'n Stroot _O_
pi_110339770

Hele wereld maakt kennis met de Stroot _O_
pi_110339811
quote:
Welcome to Paradise, Strootman = Bale
quote:
He can take Milan to a whole new level. Judging by this video, it looks like he's great passer like Pirlo, very good in defensive and can make dangerous offensive runs. Our midfield sucks this season but with Strootman, Monty and Kolarov at LB we can be more competitive in Europe. Just imagine this: Abbi - Abate, Nesta, TS, Kolarov - Noce, Strootman, Monty - KPB - Cassano, Ibrahimovic.
Subs: Amelia, Antonini, Mexes, Ambro (or MvB), Aqua, Urby, Merkel, Strasser, Muntari, SES, Maxi, Robson, Pato.
quote:
damn this guy is sick, he got good vision, he plays like van persie
Welcome to Milan
quote:
genius like pirlo, intelligent like van bommel, the perfect midfielder!
quote:
better then Hazard
pi_110339954
Niks tegen Bale, Pirlo of Hazard ofzo, maar ze zijn niet van de klasse Strootman.
  zondag 15 april 2012 @ 04:04:02 #122
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_110340167
quote:
14s.gif Op zondag 15 april 2012 03:26 schreef Doublepain het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

nou nou :7
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_110341419
Zijn top zal ergens bij een Wolfsburg of Aston Villa zitten.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_110344292
Leuk dat filmpje waar hij zijn kansen mist :*
pi_110348161
quote:
0s.gif Op zondag 15 april 2012 11:44 schreef FredVleespet het volgende:
Leuk dat filmpje waar hij zijn kansen mist :*
Eg nie
pi_110348813
quote:
10s.gif Op zondag 15 april 2012 04:04 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

nou nou :7
Straks moet je jou ava veranderen naar Strootman met AC of AFC kleren aan.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_110400447
Strootbaas
pi_110401068
Grindtegelkop
pi_111769796
Gewoon met Ronaldo, Ozil, Neymar etc. in een reclame.. Baasje hoor
pi_111769808
quote:
14s.gif Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef Doublepain het volgende:
Gewoon met Ronaldo, Ozil, Neymar etc. in een reclame.. Baasje hoor
Bij nike zien ze ook dat hij een topper wordt :)
  zondag 20 mei 2012 @ 01:57:16 #131
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_111769848
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Bij nike zien ze ook dat hij een topper wordt :)
hij gaat sowieso naar een topclub in de toekomst
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_111769884
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 01:55 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Bij nike zien ze ook dat hij een topper wordt :)
Zagen ze toen ook met Lebron James _O_

Toen hij 18 was gelijk een 90 mil contract gegeven _O_
pi_111769898
quote:
14s.gif Op zondag 20 mei 2012 01:57 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

hij gaat sowieso naar een topclub in de toekomst
Misschien Schweinie opvolgen?
  zondag 20 mei 2012 @ 02:00:57 #134
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_111769945
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 01:59 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Misschien Schweinie opvolgen?
wie weet
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_111770032
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 01:59 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Misschien Schweinie opvolgen?
Hij moet wel naar een topclub hé
pi_111770075
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 02:03 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hij moet wel naar een topclub hé
Met Strootman ipv Schwein was de winst in de eerste helft al binnen.
pi_111770507
Als ze straks met het EK tegenover elkaar staan wil ik nog wel eens zien wie de grotere baas is. Strootman is niet meer dan een Koopa troopa tegenover Duitslands Bowser.
-nee-
  zondag 20 mei 2012 @ 02:27:58 #138
309820 mrstylo
Swaggy P
pi_111770546
quote:
14s.gif Op zondag 20 mei 2012 02:26 schreef Marsenal het volgende:
Als ze straks met het EK tegenover elkaar staan wil ik nog wel eens zien wie de grotere baas is. Strootman is niet meer dan een Koopa troopa tegenover Duitslands Bowser.
Hij speelt toch niet. De Jong en MvB in basisopstelling van BvM.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 20 mei 2012 @ 02:29:30 #139
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_111770592
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij speelt toch niet. De Jong en MvB in basisopstelling van BvM.
-O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  zondag 20 mei 2012 @ 02:30:16 #140
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_111770607
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij speelt toch niet. De Jong en MvB in basisopstelling van BvM.
Alweer? :')
Feyenoord Rotterdam
  zondag 20 mei 2012 @ 02:31:12 #141
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_111770629
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 02:27 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Hij speelt toch niet. De Jong en MvB in basisopstelling van BvM.
_O_
  zondag 20 mei 2012 @ 02:34:15 #142
309820 mrstylo
Swaggy P
pi_111770689
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 02:30 schreef o.us het volgende:

[..]

Alweer? :')
Dat verwacht ik wel. :')
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_111770930
Zodra er 1 uitvalt, komt baas Stroot erin.
pi_111771210
Je zag ook al hoe Schweinhund aanliep, voor geen meter. De Stroot knalt hem moeiteloos in de kruising
pi_114005043
quote:
Valencia volgt Kevin Strootman met meer dan gemiddelde belangstelling. De 22-jarige middenvelder bereidt zich momenteel voor op zijn tweede seizoen bij PSV, maar mogelijk komt dat seizoen er niet eens wanneer de Rotterdammer getransfereerd wordt. Zaakwaarnemer Chiel Dekker bevestigt de interesse, maar blijft wel voorzichtig.

“Het klopt dat er informatie is opgevraagd, maar dat hebben meer clubs gedaan”, geeft Dekker te kennen aan het Eindhovens Dagblad. De belangenbehartiger zat de laatste jaren vrij vaak om de tafel met clubs voor gesprekken over Strootman: halverwege het seizoen 2010/11 hielp hij de middenvelder van Sparta Rotterdam naar FC Utrecht en een half jaar later werd de champagne weer ontkurkt, toen PSV zich versterkte met Strootman.
Afgelopen seizoen viel Strootmans naam al meermaals in de wandelgangen; het ging toen met name om Engelse clubs die zogenaamd interesse hadden. Mogelijk is het Valencia nu menens. In Spaanse media wordt al gesteld dat Strootman voor vijftien miljoen euro weg mag bij PSV, maar dat gerucht doet zaakwaarnemer Dekker af als 'onzin'. “Zover is het nog helemaal niet.”
Valencia ontmoette PSV afgelopen seizoen in de Europa League: in de derde ronde werd het in Mestalla 4-2 voor de Spanjaarden en in het Philips Stadion bleef het bij een 1-1 gelijkspel. Strootman speelde in beide wedstrijden negentig minuten mee. De elfvoudig international van Oranje heeft bij PSV nog een langlopend contract tot medio 2016.
:D _O-. Meesterlijk, PSV gaat veel geld vangen voor een gozer die nog niet eens 3 miljoen waard is _O_
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:42:39 #146
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114005084
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:41 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:D _O-. Meesterlijk, PSV gaat veel geld vangen voor een gozer die nog niet eens 3 miljoen waard is _O_
Ga toch weg man. :')
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_114005127
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:42 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Ga toch weg man. :')
't is wel zo. Heb hem na FC Utrecht - Ajax januari 2011 nooit meer goed zien spelen. Da's logisch, elke speler die bij FC Utrecht tegen Ajax speelt, gaat met 100%. Anders krijgen ze koek
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:45:58 #148
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114005187
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

't is wel zo. Heb hem na FC Utrecht - Ajax januari 2011 nooit meer goed zien spelen. Da's logisch, elke speler die bij FC Utrecht tegen Ajax speelt, gaat met 100%. Anders krijgen ze koek
Okay man.

Ik ben het niet met je eens, maar die discussie is hier al zo vaak gevoerd. Laten we dat maar niet nog een keer doen :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_114005290
RikElfrink twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 11:46:01 Reken maar dat #PSV de hoofdprijs voor #Strootman vraagt. Ik schat zeker 15-20 miljoen euro. reageer retweet
:'( _O- :D
pi_114005301
Dan is Anita of Clasie 30 miljoen euro waard
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:49:16 #151
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_114005318
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Dan is Anita of Clasie 30 miljoen euro waard
Vragen mag. Wordt er alleen nooit voor betaald :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_114008699
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:48 schreef Ajacied422 het volgende:
RikElfrink twitterde op dinsdag 10-07-2012 om 11:46:01 Reken maar dat #PSV de hoofdprijs voor #Strootman vraagt. Ik schat zeker 15-20 miljoen euro. reageer retweet
:'( _O- :D
??
pi_114330847
Strootman gaat het doen dit seizoen en daarna naar Man Utd _O_
pi_116537346
Het is ook leider en geen kindje de niks doet. Komt voor zichzelf en teamgenoten op en is altijd aanwezig. Hij gaf gisteren weer aanwijzingen aan Clasie en Sneijder
  zaterdag 8 september 2012 @ 16:58:59 #155
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_116537390
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 september 2012 16:57 schreef Doublepain het volgende:
Het is ook leider en geen kindje de niks doet. Komt voor zichzelf en teamgenoten op en is altijd aanwezig. Hij gaf gisteren weer aanwijzingen aan Clasie en Sneijder
Als jij een hoop onnodig geschreeuw van een bezeten mafkees leiderschap noemt
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_116537499
Subtoppert, niets meer en niets minder.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 8 september 2012 @ 17:32:00 #157
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_116538303
Hij moet gewoon naar een fatsoenlijk team met goede spelers om hem heen. Dan wordt het nog wel wat met die gozert.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_116538329
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 17:32 schreef ShevaJB het volgende:
Hij moet gewoon naar een fatsoenlijk team met goede spelers om hem heen. Dan wordt het nog wel wat met die gozert.
Madrid heeft al genoeg middenvelders, misschien in de toekomst
  zaterdag 8 september 2012 @ 17:42:00 #159
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_116538545
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 17:32 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Madrid heeft al genoeg middenvelders, misschien in de toekomst
Hij is niet echt iemand voor de Spaanse competitie, ik zie hem eerder (ooit) in de Premier Leaugue.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_116548964
Gister was Strootman samen met Heitinga en Narsingh een van de betere spelers
Hij was de enige speler die met PIT de duels inging
En de bal goed najaagde
Met hier en daar een overtreding
Daar hou ik van
Wat zal onze eenmansjury de bromsnor hier van vinden?
pi_116549201
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 september 2012 22:47 schreef zuurtjuuh het volgende:
Gister was Strootman samen met Heitinga en Narsingh een van de betere spelers
:?
  zaterdag 8 september 2012 @ 23:11:23 #162
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_116549842
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 december 2008 16:10 schreef Stpan het volgende:

Om maar eens een voorspelling te wagen voor zover dat voor een speler kan:
Korte termijn: Na volgende seizoen top-4 club.
Langere termijn: Champions League en 10x Oranje.

En dan hebben we alvast een topic wanneer deze korte en langere termijn achievements zullen plaatsvinden.
Zat aardig in de buurt, jammer dat Sparta het weer eens weinig heeft opgeleverd.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_118092556
Waarom start de Stroot in het Nederlands elftal?
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_118092679
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:03 schreef MoneyTalks het volgende:
Waarom start de Stroot in het Nederlands elftal?
Omdat tegenwoordig te veel gegeild wordt op de fysiek, waardoor dus betere voetballers buiten boord vallen ten faveure van deze speler.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_118092727
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:06 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Omdat tegenwoordig te veel gegeild wordt op de fysiek, waardoor dus betere voetballers buiten boord vallen ten faveure van deze speler.
Mwa bij Barcelona speelt voor 90% dwergen. Alleen Valdes en Busquets zijn langer dan 1.80.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_118092762
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:07 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Mwa bij Barcelona speelt voor 90% dwergen. Alleen Valdes en Busquets zijn langer dan 1.80.
Klopt, maar dat is meer uitzondering dan regel. Jammer genoeg.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  woensdag 17 oktober 2012 @ 19:33:06 #167
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_118093909
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:07 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Mwa bij Barcelona speelt voor 90% dwergen. Alleen Valdes en Busquets zijn langer dan 1.80.
pique ook
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_118094008
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:33 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

pique ook
Ok, maar goed Pique en Busquets hebben beiden meer techniek dan de gemiddelde nummer 10 bij Ajax.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_118094234
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:35 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Ok, maar goed Pique en Busquets hebben beiden meer techniek dan de gemiddelde nummer 10 bij Ajax.
Pique techniek? :D Zet hem 1 seconde onder druk en de bal gaat de derde ring in.
pi_118094587
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Pique techniek? :D Zet hem 1 seconde onder druk en de bal gaat de derde ring in.
:') en daarom is zijn bijnaam Piquenbauer
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_118094952
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:35 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Ok, maar goed Pique en Busquets hebben beiden meer techniek dan de gemiddelde nummer 10 bij Ajax.
Logisch, Ajax speelt zonder een nummer 10.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_118094970
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Logisch, Ajax speelt zonder een nummer 10.
Heeft niemand rugnummer 10? :D
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_118095099
quote:
2s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:56 schreef MoneyTalks het volgende:

[..]

Heeft niemand rugnummer 10? :D
Ja, maar die speelt niet op de nummer 10 positie. Rugnummers stellen ook niet zo veel meer voor tegenwoordig. Of wil je beweren dat Boulahrouz een goede spits was bij Chelsea?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_118096079
quote:
0s.gif Op woensdag 17 oktober 2012 19:59 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ja, maar die speelt niet op de nummer 10 positie. Rugnummers stellen ook niet zo veel meer voor tegenwoordig. Of wil je beweren dat Boulahrouz een goede spits was bij Chelsea?
Gast, ik had het gewoon over rugnummer 10. Doorgaans zijn dat spelers met aardig wat balgevoel. Dat was mijn punt. :')
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_118103509
Ik ben er nog steeds niet overheen... Piquenbauer? echt?. Ik heb werkelijk waar nog nooit zo'n slechte bijnaam gezien :D
pi_118103617
Als Manchester United in januari al komt moet je gewoon 22 miljoen vragen hoor. Aanvoerder van Oranje op zijn 22e, kom op man. Is lekker voor zijn marktwaarde. Als je dan 17 krijgt is dat toch ook prima?

Ajax verkocht Babel toch ook voor 18 miljoen? Strootman heeft 10 x meer potentie
pi_119571700
Strootman heeft idd een grotere potentie. Hij kan de wereldtop halen, elke wedstrijd speelt hij steeds beter. Neemt PSV op zich als het niet meezit. Alles gaat bijna via hem en speelt als een stofzuiger op het middenveld _O_
pi_119833091
ongelofelijk weer, wat een rust straalt hij uit

kapte 2 a 3 man op een geweldige wijze af op het middenveld, onder hoge druk geen domme dingen maar rustig tikken.

Het is te hopen dat die broertje van Fergie aanwezig was :)

Fenomeen _O_
  Forum Admin zondag 2 december 2012 @ 02:55:44 #179
35723 crew  GGMM
pi_119833158
Speelde vrij zwak, liep ook weer contstant om zich heen te schreeuwen, dus straalt niet bepaalt rust uit.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_119833183
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 02:55 schreef GGMM het volgende:
Speelde vrij zwak, liep ook weer contstant om zich heen te schreeuwen, dus straalt niet bepaalt rust uit.
Hoe moet je anders je teamgenoten naar hun plek wijzen?
  Forum Admin zondag 2 december 2012 @ 02:59:54 #181
35723 crew  GGMM
pi_119833214
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 02:57 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoe moet je anders je teamgenoten naar hun plek wijzen?
laat dat lekker over aan iemand met ervaring, ala van bommel. veel effect had het niet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_119833235
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 02:59 schreef GGMM het volgende:

[..]

laat dat lekker over aan iemand met ervaring, ala van bommel. veel effect had het niet.
Mwah, je hebt geboren leiders.. Strootman is zo´n eentje, die zorgt dat alles goed staat. Alleen kan hij er zelf niks aan doen als hij 3 clowns achter zich heeft staan.
  Forum Admin zondag 2 december 2012 @ 03:02:46 #183
35723 crew  GGMM
pi_119833253
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 03:01 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Mwah, je hebt geboren leiders.. Strootman is zo´n eentje, die zorgt dat alles goed staat. Alleen kan hij er zelf niks aan doen als hij 3 clowns achter zich heeft staan.
dan zal hij wel snel uit eindhoven vertrekken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_119833271
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 03:02 schreef GGMM het volgende:

[..]

dan zal hij wel snel uit eindhoven vertrekken.
Hopelijk in de zomer, maar kan zomaar zijn dat hij in de winter al weg is
  Forum Admin zondag 2 december 2012 @ 03:05:45 #185
35723 crew  GGMM
pi_119833300
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 03:03 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hopelijk in de zomer, maar kan zomaar zijn dat hij in de winter al weg is
dan zou PSV helemaal inzakken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_119833307
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2012 03:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

dan zou PSV helemaal inzakken.
Klopt
pi_119834017
Als goede middenvelder moet hij ook acute migraine krijgen van wat er door die 5 man achter hem allemaal gebeurde tegen Ajax?
pi_119834153
quote:
10s.gif Op zondag 2 december 2012 03:05 schreef GGMM het volgende:

[..]

dan zou PSV helemaal inzakken.
Niks nieuws.
  Moderator zondag 2 december 2012 @ 08:24:00 #189
138438 crew  Pizzakoppo
pi_119834797
Keihard door de mand gevallen, moet het voornamelijk hebben van counteren en schoffelen, als dat niet lukt is het vrij weinig.
pi_119835028
Speelde weer matig in een topper.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  Moderator zondag 2 december 2012 @ 09:05:56 #191
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_119835045
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 09:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Speelde weer matig in een topper.
pi_119835052
Wat zien al de topploegen in hem :{
pi_119836368
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zien al de topploegen in hem :{
En wat te denken van de bondscoaches. Wat een matige voetballer.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_119837566
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 09:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Speelde weer matig in een topper.
Leuk geprobeerd :W
pi_119837583
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 08:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Keihard door de mand gevallen, moet het voornamelijk hebben van counteren en schoffelen, als dat niet lukt is het vrij weinig.
Maar 1 overtreding
pi_119837589
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 11:56 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Leuk geprobeerd :W
Ah, welke toppers heeft hij wel goed gepresteerd?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_119837599
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 09:06 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zien al de topploegen in hem :{
raar is dat hé??
pi_119837618
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 11:56 schreef Doublepain het volgende:

[..]

raar is dat hé??
Een jonge versie van Theo Janssen die bewegelijke spelers niet op kan vangen en niet tegen tempoversnellingen kan. En die ook maar stijf links is.
Heeft wel een betere mentaliteit.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_119837631
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 11:56 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Ah, welke toppers heeft hij wel goed gepresteerd?
Ajax PSV JC
PSV Feyenoord
Gisteren was hij de beste aan PSV kant.
pi_119837656
quote:
15s.gif Op zondag 2 december 2012 11:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ajax PSV JC
PSV Feyenoord
Gisteren was hij de beste aan PSV kant.
De JC schaal hahaha mooi man.
PSV - Feyenoord, die geef ik je.
Gisteren was hij de beste aan PSV kant maar nog steeds een dikke onvoldoende.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_119837685
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 11:58 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Een jonge versie van Theo Janssen die bewegelijke spelers niet op kan vangen en niet tegen tempoversnellingen kan. En die ook maar stijf links is.
Heeft wel een betere mentaliteit.
Mwah, pakte ballen links, rechts voor en achter. Iemand die het hele middenveld onder controle kan krijgen en daarna nog een lekkere eindpass kan geven. Iets wat Theo never kan, alleen het laatste. Je vergelijking slaat nergens op.
pi_119837703
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 11:59 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

De JC schaal hahaha mooi man.
PSV - Feyenoord, die geef ik je.
Gisteren was hij de beste aan PSV kant maar nog steeds een dikke onvoldoende.
Meer toppers heeft PSV nog niet gehad
pi_119837709
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 12:00 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Mwah, pakte ballen links, rechts voor en achter. Iemand die het hele middenveld onder controle kan krijgen en daarna nog een lekkere eindpass kan geven. Iets wat Theo never kan, alleen het laatste. Je vergelijking slaat nergens op.
Dat mag jij natuurlijk vinden. Ik zie juist heel veel gelijkenissen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_119837719
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 12:01 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Meer toppers heeft PSV nog niet gehad
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 12:01 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Meer toppers heeft PSV nog niet gehad
Ah, vorig jaar speelde PSV geen toppers?
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_119837732
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 12:01 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]


[..]

Ah, vorig jaar speelde PSV geen toppers?
Zei ik dan ergens dat hij vorig seizoen top was?
  Moderator zondag 2 december 2012 @ 12:05:12 #206
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_119837794
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 12:01 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Meer toppers heeft PSV nog niet gehad
Vorig jaar 2x weggespeeld door Clasie. Dit jaar was hij wel goed tegen Feyenoord.
  zondag 2 december 2012 @ 12:11:22 #207
168739 Red_85
'echt wel'
pi_119837931
quote:
15s.gif Op zondag 2 december 2012 11:58 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ajax PSV JC
PSV Feyenoord
Gisteren was hij de beste aan PSV kant.
Heeft hij gespeeld dan gisteren? Ow wacht, ik heb hem 1x gezien ja toen hij vragend naar de scheids liep met zijn fuistje ondersteboven smekend om een kaart. Hij kon ook maar 1 overtreding maken gisteren omdat waar hij stond, er geen bal was want Eriksen, De Jong en Fischer waren er allang mee van door.

Vind je wel hilarisch trouwens, als je echt serieus bent en dit geen cynisch topique is.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_119837949
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 12:02 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Zei ik dan ergens dat hij vorig seizoen top was?
Nee, maar ik zei dat hij weer matig speelde in een topper. Wat hij vorig jaar dus ook deed.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_119837975
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 12:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Heeft hij gespeeld dan gisteren? Ow wacht, ik heb hem 1x gezien ja toen hij vragend naar de scheids liep met zijn fuistje ondersteboven smekend om een kaart. Hij kon ook maar 1 overtreding maken gisteren omdat waar hij stond, er geen bal was want Eriksen, De Jong en Fischer waren er allang mee van door.

Vind je wel hilarisch trouwens, als je echt serieus bent en dit geen cynisch topique is.
Jij ziet waarschijnlijk wel meer niet als je alleen maar op je eigen spelers let. Maar volgende kwer maar weer in de gaten houden ipv momentopnames naar de scheids lopen bla bla bla
pi_119838014
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 12:12 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Nee, maar ik zei dat hij weer matig speelde in een topper. Wat hij vorig jaar dus ook deed.
matig in wat voor zin?

Passing, verdedigend, aanvallend??
pi_119838092
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 12:14 schreef Doublepain het volgende:

[..]

matig in wat voor zin?

Passing, verdedigend, aanvallend??
Van dat alles wel ja. Hij wilde wel overtredingen maken leek het, maar zelfs daar was hij te traag voor gisteren. De Jong en Eriksen bewogen goed zonder bal en toen wisten Van Bommel en Strootman niet wat ze moesten doen. Volgen of druk zetten op de bal.
En in balbezit van PSV zocht hij niet de vrije ruimte op zodat hij niet aanspeelbaar was. Daardoor moesten de verdedigers opbouwen, en laten ze dat nou net niet kunnen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 2 december 2012 @ 12:17:47 #212
168739 Red_85
'echt wel'
pi_119838098
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 12:13 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Jij ziet waarschijnlijk wel meer niet als je alleen maar op je eigen spelers let. Maar volgende kwer maar weer in de gaten houden ipv momentopnames naar de scheids lopen bla bla bla
Op wie moest je letten dan van psv? Die gaven collectief niet thuis. strootman en bommel voorop. Keihard de wedstrijd uitgespeeld op alle fronten. Geen kans, nul, noppes, nada. Gisteren kon je ook niet anders dan alleen Ajacieden in de gaten houden. Want ik heb maar 4x psv'ers gezien. Lens 2x (mooie goal, eerlijk is eerlijk), van bommel met geel en strootman met zn mekkeren. De rest was het Ajax dat de dienst uitmaakte en bepaalde wat er ging gebeuren.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 2 december 2012 @ 12:18:31 #213
168739 Red_85
'echt wel'
pi_119838116
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 12:14 schreef Doublepain het volgende:

[..]

matig in wat voor zin?

Passing, verdedigend, aanvallend??
ALLES. Geen kans gekregen om iets te doen. Iedereen aan Ajax kant ownde dat middenveld aan alle kanten.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_119838180
Je vergeet even dat Strootman zowat alle ballen pakte voor PSV en direct een aanval probeerde op te zetten. Waar je trouwens zijn mooie actie vergeet waarbij hij langs 3 man kwam. Je vergeet even dat hij constant bezig was om die marcelo bouma/willems te begeleiden. Je vergeet wel meer eigenlijk

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2012 12:22:01 ]
pi_119838224
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 12:21 schreef Doublepain het volgende:
Je vergeet even dat Strootman zowat alle ballen pakte voor PSV en direct een aanval probeerde op te zetten. Waar je trouwens zijn mooie actie vergeet waarbij hij langs 3 man kwam. Je vergeet even dat hij constant bezig was om die marcelo bouma/willems te begeleiden. Je vergeet wel meer eigenlijk
Laat hem eerst eens op zijn eigen spel concentreren, want daar is nog genoeg op aan te merken.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_119838273
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 12:17 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Van dat alles wel ja. Hij wilde wel overtredingen maken leek het, maar zelfs daar was hij te traag voor gisteren. De Jong en Eriksen bewogen goed zonder bal en toen wisten Van Bommel en Strootman niet wat ze moesten doen. Volgen of druk zetten op de bal.
En in balbezit van PSV zocht hij niet de vrije ruimte op zodat hij niet aanspeelbaar was. Daardoor moesten de verdedigers opbouwen, en laten ze dat nou net niet kunnen.
PSV was overklast ja. Maar dat lag niet aan hem. Meer aan Willems die aan bal totaal de weg kwijt was. ( gewoon niet fit en onbegrijpelijk dat hij speelde) en zo kan ik het hele rijtje afgaan. Maar hij liet wel als enige zien te willen winnen. Dat hij slecht was, niet echt. Maar goed ook niet echt.. Hij zat ertussen in terwijl de rest op een 1 staat van PSV. Met Waterman meeste balbezit, wat eigenlijk wel genoeg zegt.
pi_119838300
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 12:25 schreef Doublepain het volgende:

[..]

PSV was overklast ja. Maar dat lag niet aan hem. Meer aan Willems die aan bal totaal de weg kwijt was. ( gewoon niet fit en onbegrijpelijk dat hij speelde) en zo kan ik het hele rijtje afgaan. Maar hij liet wel als enige zien te willen winnen. Dat hij slecht was, niet echt. Maar goed ook niet echt.. Hij zat ertussen in terwijl de rest op een 1 staat van PSV. Met Waterman meeste balbezit, wat eigenlijk wel genoeg zegt.
Het ligt ook aan hem. Want hij is toch een van de beste spelers van dit PSV? Hij zou PSV toch op sleeptouw moeten nemen. Maar steeds tegen een beetje tegenstander van formaat geeft Strootman niet thuis.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_119839606
Hoe deed Strootman 't gister?
pi_119840319
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 13:19 schreef kapiteintje het volgende:
Hoe deed Strootman 't gister?
Enige die tegen een 6 aanliep
pi_119840396
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 13:49 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Enige die tegen een 6 aanliep
Goed dat hij een redelijke ontwikkeld voorhoofd heeft, anders had 't nogal pijnlijk kunnen zijn.
pi_119840406
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 13:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Goed dat hij een redelijke ontwikkeld voorhoofd heeft, anders had 't nogal pijnlijk kunnen zijn.
Hoe bedoelt gij?
pi_119840458
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 13:53 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Hoe bedoelt gij?
Tegen een 6 aanlopen kan nogal pijn doen. Dan liever een 0, daar zit geen haakje aan.
pi_119840491
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 13:55 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Tegen een 6 aanlopen kan nogal pijn doen. Dan liever een 0, daar zit geen haakje aan.
O op die manier...


Ha Ha


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_119840503
quote:
1s.gif Op zondag 2 december 2012 13:56 schreef Doublepain het volgende:

[..]

O op die manier...

Ha Ha

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
  zondag 2 december 2012 @ 14:01:58 #225
168739 Red_85
'echt wel'
pi_119840638
quote:
14s.gif Op zondag 2 december 2012 12:21 schreef Doublepain het volgende:
Je vergeet even dat Strootman zowat alle ballen pakte voor PSV en direct een aanval probeerde op te zetten. Waar je trouwens zijn mooie actie vergeet waarbij hij langs 3 man kwam. Je vergeet even dat hij constant bezig was om die marcelo bouma/willems te begeleiden. Je vergeet wel meer eigenlijk
Jij vergeet even dat het gewoon prut was dat hij liet zien.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_119840680
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 13:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

:')
:D
pi_120119828
Vandaag heel Twente in zijn pocket. Maakte wel een grote fout. Maar dat kan wel eens gebeuren :)
  zondag 9 december 2012 @ 20:09:05 #228
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_120120124
Op die fout na echt formidabel, gelukkig werd die misser niet afgestraft.
pi_120447024
Als zelfs Jack zegt dat je de beste bent, Kevin _O_
pi_120465567
overschatte speler
Hier schreef Roypsv het volgende:
beter 10 euro naar unibet dan die vieze moeder van je nog een keer volduwen
Hier schreef Maver24 het volgende:
En weet je wat het waren. Tyfes negers.
  woensdag 19 december 2012 @ 17:04:23 #231
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120513819
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:00 schreef wieisboos het volgende:
overschatte speler
Nee hoor fantastische speler en de enige speler van PSV die ik liever in het Ajaxshirt had gezien
pi_120519465
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 17:00 schreef wieisboos het volgende:
overschatte speler
Dan kunnen we gelijk met de Eredivisie stoppen.
pi_120519543
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nee hoor fantastische speler en de enige speler van PSV die ik liever in het Ajaxshirt had gezien
Het is een prima speler maar ik ben blij dat hij niet bij Ajax zit. Zou gewoon een soort Theo Janssen worden. Is gewoon meer geschikt voor fysiek spel en reactievoetbal.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  Forum Admin woensdag 19 december 2012 @ 19:37:16 #234
35723 crew  GGMM
pi_120519553
quote:
1s.gif Op woensdag 19 december 2012 17:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nee hoor fantastische speler en de enige speler van PSV die ik liever in het Ajaxshirt had gezien
Nee joh. Ik zou me kapot ergeren om die schreeuwlelijk de hele tijd in m'n beeld te zien lopen. Ajax-onwaardig.

Prima speler verder, maar dat geschreeuw en z'n irritante trekjes word ik echt gek van.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_120537187
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:37 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee joh. Ik zou me kapot ergeren om die schreeuwlelijk de hele tijd in m'n beeld te zien lopen. Ajax-onwaardig.

Prima speler verder, maar dat geschreeuw en z'n irritante trekjes word ik echt gek van.
:D

Jij speelt?
  donderdag 20 december 2012 @ 01:29:02 #236
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_120537424
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 19:37 schreef GGMM het volgende:

[..]

Nee joh. Ik zou me kapot ergeren om die schreeuwlelijk de hele tijd in m'n beeld te zien lopen. Ajax-onwaardig.

Prima speler verder, maar dat geschreeuw en z'n irritante trekjes word ik echt gek van.
Davids kon daar ook wat van en dat vonden we fantastisch. Hij zou Ajax het gif geven wat we nu missen en laten we eerlijk zijn hij is klasses beter als Enoh en Poulsen.
pi_120543662
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 01:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Davids kon daar ook wat van en dat vonden we fantastisch. Hij zou Ajax het gif geven wat we nu missen en laten we eerlijk zijn hij is klasses beter als Enoh en Poulsen.
Klopt, maar alsnog niet wendbaar genoeg om in de punt naar achteren te spelen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120543882
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:37 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Klopt, maar alsnog niet wendbaar genoeg om in de punt naar achteren te spelen.
Ik denk dat een speler als Strootman dat moeiteloos goedmaakt, een verdedigend mid van Ajax moet toch niet wendbaar zijn. Die moet aanvallend denken (dat is toch de filosofie van ajax?)

Geweldige speler, ben blij dat PSV hem gehaald heeft. Kost wat geld maar is dat meer dan waard! De irritante trekjes mogen er wel uit. Die zijn af en toe echt te
All management is Strategic Management.
pi_120543974
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:43 schreef GodsSon het volgende:

[..]

Ik denk dat een speler als Strootman dat moeiteloos goedmaakt, een verdedigend mid van Ajax moet toch niet wendbaar zijn. Die moet aanvallend denken (dat is toch de filosofie van ajax?)

Die moet wel wendbaar zijn. Kijk waarom Theo Janssen het op die plek niet goed deed en Anita wel. Bewegelijkheid, handelingssnelheid. Op die positie bij Ajax het meest belangrijk.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120551202
Theo kan je niet met Strootman vergelijken, misschien het passen en visie. Maar voor de rest is Theo alleen maar aanvallend ingesteld, fysiek zwak en heeft een motivatie van een aardappel
pi_120557881
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:23 schreef Doublepain het volgende:
Theo kan je niet met Strootman vergelijken, misschien het passen en visie. Maar voor de rest is Theo alleen maar aanvallend ingesteld, fysiek zwak en heeft een motivatie van een aardappel
Strootman is verdedigend ook helemaal niet zo sterk imo. En beide kunnen alleen maar iets met hun linkerbeen en hebben een te kort aan handelingssnelheid. Strootman is bij PSV prima op zijn plek in dat systeem, bij Ajax zou hij een stuk minder uit de verf komen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_120558157
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Strootman is verdedigend ook helemaal niet zo sterk imo. En beide kunnen alleen maar iets met hun linkerbeen en hebben een te kort aan handelingssnelheid. Strootman is bij PSV prima op zijn plek in dat systeem, bij Ajax zou hij een stuk minder uit de verf komen.
Strootman rent wel achter zijn mannetje aan en gaat duels in. Theo daarintegen
pi_120558258
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:29 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Strootman rent wel achter zijn mannetje aan en gaat duels in. Theo daarintegen
Ja daar heb je gelijk in, maar ik vind hem ondanks zijn duelkracht geen goede verdedigende speler. Zijn kwaliteiten liggen toch meer in de aanval (En dan met name in de omschakeling).
Vandaar dat het bijvoorbeeld niet helemaal eerlijk is (ook al doen we dat wel) om een Anita en een Strootman te vergelijken. Als linkshalf is Strootman beter imo, als controlerende middenvelder is Anita beter.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_121314789
Man United, Liverpool, Arsenal.. Jaja de Stroot gaat een grote worden _O_
pi_123989820
pi_123990072
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 00:22 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Goede kick.
  woensdag 13 maart 2013 @ 00:34:28 #247
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123990168
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef Doublepain het volgende:
Man United, Liverpool, Arsenal.. Jaja de Stroot gaat een grote worden _O_
Een nog grotere zeikerd? :D
Oh.
pi_123990614
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 00:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Een nog grotere zeikerd? :D
HAHAHAHAHA :D
  woensdag 13 maart 2013 @ 00:51:49 #249
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123990636
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 00:50 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA :D
:')
Oh.
pi_123991287
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 16:11 schreef Doublepain het volgende:
Man United, Liverpool, Arsenal.. Jaja de Stroot gaat een grote worden _O_
Banken bij Liverpool _O_
  woensdag 13 maart 2013 @ 01:34:25 #251
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123991445
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 01:26 schreef Tyron het volgende:

[..]

Banken bij Liverpool _O_
Daar zou jij ook voor tekenen :+
Oh.
pi_123991455
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 01:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daar zou jij ook voor tekenen :+
wel als ze eriksen aantrekken

:9~ :9~ :9~
  woensdag 13 maart 2013 @ 01:35:59 #253
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123991474
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 01:35 schreef Tyron het volgende:

[..]

wel als ze eriksen aantrekken

:9~ :9~ :9~
Dan ga je op zijn schoot zitten. Dat vind hij niet fijn.
Oh.
pi_123991481
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 01:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dan ga je op zijn schoot zitten. Dat vind hij niet fijn.
dit topic is te min om over chris te praten
  woensdag 13 maart 2013 @ 01:37:45 #255
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123991505
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 01:36 schreef Tyron het volgende:

[..]

dit topic is te min om over chris te praten
Eens. Dit is het topic van een matig spelertje die nog niet in de schaduw mag staan van Chrisje.
Oh.
  woensdag 13 maart 2013 @ 01:48:22 #256
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_123991681
Nou :(.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  woensdag 13 maart 2013 @ 01:51:47 #257
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_123991738
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 01:48 schreef Rabieluh het volgende:
Nou :(.
:?
Oh.
pi_123992688
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 00:22 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
HAHA
pi_123992913
Van Stroot los
  Forum Admin woensdag 8 mei 2013 @ 16:09:10 #260
35723 crew  GGMM
pi_126221312
quote:
Strootman ergert zich aan provocerende twitteraars


Het leven als profvoetballer gaat af en toe niet over rozen. Kevin Strootman baalt ervan ook buiten het veld altijd maar 'voetballer te moeten zijn'. 'Je mag nooit meer ongestoord ergens wat drinken. Overal kun je worden gefilmd. En je mag nooit wat terugzeggen als iemand wat over je zegt, want daar moet je mee om kunnen gaan.'

'Ik heb volgens mij dertigduizend volgers op Twitter en daarvan zijn er tienduizend voor andere clubs die alleen maar alles afkraken wat ik schrijf', zo uit Strootman zijn ergernis tegenover NUsport. 'Denk ik van: ja, waarom volg je mij dan? Is dat dan je leven? Ga je dan met wat anders bezighouden. Waarom stuur je op Facebook een vriendschapsverzoek naar iemand die je niet mag?'

De middenvelder kan het soms niet laten in te gaan op de provocaties. 'Af en toe gooi ik een opmerking terug. Soms twijfel ik: stuur ik iets terug of laat ik hem lekker in de waan dat hij echt een goede opmerking heeft gemaakt? Iedereen mag wat over mijn spel zeggen. Maar kom niet iedere keer aan met onzindingen.'

Bron: AD
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:10:11 #261
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_126221364
Heel Nederland (heel nederland? Nee 1 klein dorpje uitgezonderd) ergert zich aan Strootman :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_126221366
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:08 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Eens, sommige personen gaan echt te ver tov Strootman.

Kritiek mag altijd maar ziektes en doodsverwensingen :r
pi_126221386
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

:'( :'( :'(
pi_126221414
Ach, Strootman ergert ook heel veel mensen met zijn Strootmannengedrag.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  woensdag 8 mei 2013 @ 16:11:15 #265
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_126221416
Goede voetballer nu alleen nog normaal doen in het veld
pi_126221457
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Heel Nederland (heel nederland? Nee 1 klein dorpje uitgezonderd) ergert zich aan Strootman :').
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:10 schreef Kopsterk het volgende:

[..]

:'( :'( :'(
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:11 schreef Chase_Utley het volgende:
Ach, Strootman ergert ook heel veel mensen met zijn Strootmannengedrag.
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goede voetballer nu alleen nog normaal doen in het veld
_O-

Allemaal Ajacieden direct hier _O_

[ Bericht 84% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2013 16:12:40 ]
pi_126221530
Even wat transfernieuws, Moyes dus naar United..

Die gaat voor Fellaini, dus Strootman kan United doorstrepen helaas
pi_126224132
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 16:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Stroot heeft gelijk.
  Forum Admin woensdag 8 mei 2013 @ 17:04:47 #269
35723 crew  GGMM
pi_126224179
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Stroot heeft gelijk.
Dat de Tweets dom zijn, wellicht. Maar om je er als profvoetballer aan te gaan zitten ergeren vind ik een beetje sneu. Welkom op het internet.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_126224191
Twitter is te groot voor Strootkloot.
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 17:47:34 #271
138438 crew  Pizzakoppo
pi_126226173
Zij zijn groot en ik ben klein :')!!!!!!!!!!!!!
  Moderator woensdag 8 mei 2013 @ 17:48:39 #272
138438 crew  Pizzakoppo
pi_126226206
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 17:03 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Stroot heeft gelijk.
Alsof je op Twitter moet zitten :')
pi_126249454
Zeer Irritante speler.
Is net zoals Marcelo klaar voor een stapje terug.
Misschien iets voor FC Eindhoven?
Wat zal onze eenmansjury de bromsnor hier van vinden?
  donderdag 9 mei 2013 @ 02:41:46 #274
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_126250629
strootgod _O_
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Forum Admin zondag 7 juli 2013 @ 17:02:38 #275
35723 crew  GGMM
pi_128691176
quote:
'Kevin Strootman op weg naar Rome'
Het is de laatste weken een komen en gaan van voetballers in Eindhoven. Nadat Dries Mertens en Jeremain Lens vertrokken, en PSV daarvoor in de plaats Adam Maher, Florian Jozefzoon en als het meezit Jeffrey Bruma kocht lijkt de volgende speler nu te vertrekken.

Volgens de Italiaanse krant Il Messaggero heeft AS Roma Kevin Strootman namelijk overtuigd zijn carriere voort te zetten in de hoofdstad van Italië. Een delegatie van de Romeinen zou daarvoor de afgelopen week in Nederland zijn geweest.

De bal ligt nu bij PSV, waarmee de Italianen de onderhandelingen willen starten. Volgens de berichten heeft de nummer zes van het vorige Serie A-seizoen liefst 15 miljoen euro over voor de geboren Ridderker. Aangevuld met diverse sportieve bonussen zou het totale prijskaartje op kunnen lopen tot 18 miljoen euro.
Bron: http://www.spitsnieuws.nl(...)man-op-weg-naar-rome
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_128691336
quote:
Flinke transfersom weer indien gebaseerd op waarheid. Op zich een prima transfer, gelukkig heeft Psv al Hiljemark in de gelederen om het op te vangen _O-
pi_128691451
Hij zou toch naar de wereldtop gaan? Of zien die uiteindelijk ook in dat hij nog lang niet zo ver is en het maar de vraag is of hij überhaupt ooit van dat niveau gaat zijn.
Met 15 miljoen mag PSV zich in de handen knijpen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_128694276
RikElfrink twitterde op zondag 07-07-2013 om 18:35:48 #PSV heeft geen enkel contact met AS #Roma gehad over #Strootman. reageer retweet
Strootman wil alleen naar de PL jongens :)
  zondag 7 juli 2013 @ 19:10:17 #279
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128694293
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
RikElfrink twitterde op zondag 07-07-2013 om 18:35:48 #PSV heeft geen enkel contact met AS #Roma gehad over #Strootman. reageer retweet
Strootman wil alleen naar de PL jongens :)
Leuke subtopper zou wel leuk voor hem zijn. Everton ofzo :)
pi_128694311
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Leuke subtopper zou wel leuk voor hem zijn. Everton ofzo :)
oké
  zondag 7 juli 2013 @ 19:11:47 #281
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128694335
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:10 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

oké
Is toch een mooie club voor hem dan zou hij daarna eventueel nog een stap kunnen maken
pi_128694379
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Is toch een mooie club voor hem
Nee
  zondag 7 juli 2013 @ 19:16:10 #283
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128694465
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 17:14 schreef Chase_Utley het volgende:
Hij zou toch naar de wereldtop gaan? Of zien die uiteindelijk ook in dat hij nog lang niet zo ver is en het maar de vraag is of hij überhaupt ooit van dat niveau gaat zijn.
Met 15 miljoen mag PSV zich in de handen knijpen.
15 miljoen? Echt wat voor debielen scouten er :') Alleen maar kopen om de hype :')
Oh.
  zondag 7 juli 2013 @ 19:16:26 #284
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128694469
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Nee
Want?
pi_128694896
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Want?
Geen mooie club voor Stroot
pi_128694903
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

15 miljoen? Echt wat voor debielen scouten er :') Alleen maar kopen om de hype :')
jelly?
  zondag 7 juli 2013 @ 19:32:02 #287
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128694940
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Geen mooie club voor Stroot
Wat denk je dan dat realistisch gezien wel een mooie club voor hem is?
pi_128694981
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wat denk je dan dat realistisch gezien wel een mooie club voor hem is?
Liverpool, Spurs, United.
  zondag 7 juli 2013 @ 19:38:20 #289
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128695163
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Liverpool, Spurs, United.
Spurs heeft net Paulinho gekocht dus die valt al af, United is nog een maatje te groot voor Strootman. Liverpool zou ook wel een leuke club zijn inderdaad
pi_128695179
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Liverpool, Spurs, United.
alsof hij bij Spurs in de basis zou staan :').
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
pi_128695234
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Spurs heeft net Paulinho gekocht dus die valt al af, United is nog een maatje te groot voor Strootman. Liverpool zou ook wel een leuke club zijn inderdaad
Daarom nog een jaartje in Eindhoven blijven ^O^ Hopelijk CL spelen.
pi_128695262
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Daarom nog een jaartje in Eindhoven blijven ^O^
en dan alsnog naar Everton gaan als vervanger van Fellaini. Prima niveau voor Strootman.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 7 juli 2013 @ 19:41:58 #293
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128695283
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Liverpool, Spurs, United.
Wat zijn de kwaliteiten van Strootman volgens jou waarom hij daar kan spelen?
Oh.
pi_128695326
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wat zijn de kwaliteiten van Strootman volgens jou waarom hij daar kan spelen?
Waarschijnlijk het argument dat hij vice aanvoerder is bij Oranje, Davy kennende.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  zondag 7 juli 2013 @ 19:43:36 #295
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128695356
quote:
1s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:42 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Waarschijnlijk het argument dat hij vice aanvoerder is bij Oranje, Davy kennende.
Dat is hij niet eens meer :). Nu is het van Persie als aanvoerder en Robben vice-aanvoerder :)
Oh.
  zondag 7 juli 2013 @ 23:19:10 #296
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128704681
quote:
0s.gif Op zondag 7 juli 2013 19:40 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Daarom nog een jaartje in Eindhoven blijven ^O^ Hopelijk CL spelen.
Zal hij toch eens beter moeten gaan spelen want de tweede seizoenshelft was het huilen met de pet op
  maandag 8 juli 2013 @ 00:03:49 #297
380484 De_Fietser
Just Biking
pi_128706599
Ik vind 15 Miljoen wel heel erg veel geld voor Strootman.
Voor PSV is het een prima deal.
There's no money in poetry, but then there's no poetry in money, either.
Actief in Sport, Travel, Theater, Taal en Kunst.
Leest momenteel: Mike's election guide.
  maandag 8 juli 2013 @ 00:29:58 #298
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128707587
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:03 schreef De_Fietser het volgende:
Ik vind 15 Miljoen wel heel erg veel geld voor Strootman.
Voor PSV is het een prima deal.
5 miljoen is al teveel voor een waterdragertje als Strootman.
Oh.
  maandag 8 juli 2013 @ 00:30:27 #299
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128707603
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

5 miljoen is al teveel voor een waterdragertje als Strootman.
Dit is ook weer overdreven
  maandag 8 juli 2013 @ 00:31:07 #300
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_128707621
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dit is ook weer overdreven
Wat maakt hem zo speciaal dan dat hij meer dan 5 miljoen moet kosten?
Oh.
  maandag 8 juli 2013 @ 00:34:08 #301
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_128707699
Vol
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')