abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63664847
Vraag niet waarom maar ik heb dus wedstrijdformulieren nodig om te gaan koersballen. Waarop je je scores in kunt vullen. Die van mezelf kan ik wel vast doen (alles 0), maar de andere spelers doen het vast beter. Als heb ik in 4 partijen al wel 3 punten totaal gescoord.

Iemand enig idee waar je die kunt krijgen/huren/vinden/kopen? De mat is geregeld, maar de formulieren die ooit gebruikt zijn, zijn kwijt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage maandag 1 december 2008 @ 12:22:18 #2
38148 crew  Innisdemon
pi_63664959
Zou je eens uit willen leggen wat koersbal is? ik heb er nl. nog nooit van gehoord.

tnx
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_63665057
Je hebt een bal die niet rond is, en die gooi je naar een klein balletje. De kleine heet jack. Het is op een groene mat (daar mag je niet overheen lopen, dan gaat hij kapot!!!!!!!!!!!!).
Hoe dichterbij, hoe meer punten.

Het lijkt op jeu de boules, maar dan anders.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_63665183
Heet dat in het engels niet toevallig Bowls? Was laatst op eurosport
pi_63665329
indoorbowls is het idd. Het schijnt in Engeland heel populair te zijn, maar hier zie je het alleen bij bejaardenclubs.
*OUD heilige*
pi_63666275
Okee, nou ga ik het toch vragen. Waarom?
pi_63666637
Bowls. Schitterende sport: rollen met kaasjes... Zo saai, maar toch blijf ik weleens hangen als het op Eurosport wordt uitgezonden. Want knap is het wel.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 1 december 2008 @ 14:22:43 #8
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_63667925
Daar is nu toch een kampioenschap van?

Die spelers die met reclames voor begrafenis-ondernemers rondlopen op hun shirt
  Redactie Frontpage maandag 1 december 2008 @ 22:04:32 #9
38148 crew  Innisdemon
pi_63681152
oooooooooow, dat ziet er enigszins suf uit, maar ik zou het wel eens willen proberen Waar doet men zoiets?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_63703479
Je kunt het spelen bij bejaardenclubs, tijdens vrijgezellenfeestje en soms op studentenkampeervakanties.
verder zeg ik niks, anders verraad ik het programma
*OUD heilige*
  dinsdag 2 december 2008 @ 19:56:41 #11
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_63705092
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 19:09 schreef YPPY het volgende:
Je kunt het spelen bij bejaardenclubs, tijdens vrijgezellenfeestje en soms op studentenkampeervakanties.
verder zeg ik niks, anders verraad ik het programma
Dat moeten wel gigantisch gereformeerde vrijgezellenfeestjes zijn dan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')