abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_228488
Zwaar irritant vind ik alle topics en posters die zo nodig een bewoner in de zeik moeten zetten. Ineens heb ik er helemaal geen lol meer in om alle topics te lezen.

Meer dan de helft van de posts gaat slechts om 1 ding:
Afreageren op een bewoner!

Waar komt dit ineens vandaan en hoe komen we hiervan af?

  dinsdag 7 december 1999 @ 21:52:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_228489
Beste Liz, dit is geen nieuw verschijnsel.
Vanaf de eerste dag wordt er op dit forum al op bewoners gescholden om te beginnen met Martin en Tara (over Tara zijn zelfs complete scheldlijsten gemaakt of je ze leuk vind laat ik aan je eigen oordeel over.

Ik denk dat je het niet te serieus moet nemen we kennen de bewoners immers niet eens!

pi_228490
helemaal mee eens.... Ik beperk me dan ook tot het lezen van de streamverslagen, voer voor psychologen en bb in de pers...
Af en toe wil ik nog wel eens een andere topic openen, maar meestal eindigt het dan ook bij de eerste berichten...

Desondanks.... dit is een van die topics!

net niet te oud
pi_228491
quote:
op 12-07-1999 om 09:52 PM schreef misterDre het volgende:

Vanaf de eerste dag wordt er op dit forum al op bewoners gescholden om te beginnen met Martin en Tara (over Tara zijn zelfs complete scheldlijsten gemaakt of je ze leuk vind laat ik aan je eigen oordeel over.

Ik denk dat je het niet te serieus moet nemen we kennen de bewoners immers niet eens!


Het is vooral heel erg veel van hetzelfde, die Tara-lijsten kon je tenminste nog origineel noemen.
Iedereen praat elkaar een beetje na terwijl, je zegt het zelf in je topic, de hype zo goed als over is.
Nu komen een paar boerelullen (excusez le mot) even vertellen dat Willem zogenaamd een....... is, Maurice een ......en Ruud ........!
Daar wordt dit FF niet leesbaarder van!

  dinsdag 7 december 1999 @ 22:16:00 #5
215 misterDre
Paint it black!
pi_228492
quote:
op 12-07-1999 om 10:03 PM schreef liz het volgende:
Het is vooral heel erg veel van hetzelfde, die Tara-lijsten kon je tenminste nog origineel noemen.
Iedereen praat elkaar een beetje na terwijl, je zegt het zelf in je topic, de hype zo goed als over is.
Nu komen een paar boerelullen (excusez le mot) even vertellen dat Willem zogenaamd een....... is, Maurice een ......en Ruud ........!
Daar wordt dit FF niet leesbaarder van!



Dat de orginaliteit weg is komt volgens mij door de opsplitsing van het BB-forum. (maar daar is al genoeg over gezegd zoals je weet)
En wat bebreft die Boerl*llen die zal je altijd blijven houden. Net zoals je ze overal zult vinden als in het verkeer op het werk enz.....

pi_228493
Volgens mij is het kuddegedrag. ALs er een begint met schelden volgt de rest vanzelf. Het kan toch niet waar zijn dat die posters 'in het echt' ook van die boere*** zijn?

pi_228494
quote:
op 12-07-1999 om 09:43 PM schreef liz het volgende:
Meer dan de helft van de posts gaat slechts om 1 ding:
Afreageren op een bewoner!

Quote van Liz 20 minuten later:

quote:

Nu komen een paar boerelullen (excusez le mot) even vertellen dat Willem zogenaamd
een....... is, Maurice een ......en Ruud ........!

Liz, dat je het nodig vindt om mensen hier voor boerenlullen uit te maken, vind ik eerlijk gezegd ook niet oké.
Afreageren op bewoners is volgens mij niet het juiste woord, omdat dit impliceert dat je iets vervelends hebt meegemaakt en je je woede daarover uitleeft op iemand die daar niets mee te maken heeft.

Ik denk dus dat je eigenlijk afkatten bedoelt. En dat is nu net wat je zelf ook doet, door mensen hier boerenlullen te noemen. Jij stoort je blijkbaar aan sommige posters (toegegeven, sommigen gaan wel erg ver), maar ik stoor me hierdoor aan jou.

[Dit bericht is gewijzigd door Athena (Datum 07 December 1999).]


  dinsdag 7 december 1999 @ 23:25:00 #8
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_228495
Niet om iemand in dit topic persoonlijk aan te vallen ofzo, Maar juist deze waarde oordelen aan andermans reacties, hoe laag sommige ook mogen zijn, hebben geleid tot de twee-splitsing van het forum, die de kwaliteit zeker niet ten goede kwam. Tuurlijk, er zijn vervelende mensen op het net, maar met moraliseren of verwijten maken, ga je dat echt niet tegen. Sterker nog, je geeft alleen voeding aan nieuwe reacties waar je niet op zit te wachten, zoals deze misschien. Het is misschien beter om het leven en laten leven motto, dat ik tussen de regels door meen te lezen in dit topic, ook echt in de praktijk te brengen. Vrijheid van meningsuiting is namelijk pas echt waardevol, als je meningen tegenkomt die je verafschuwt, het met elkaar eens zijn vereist namelijk geen vrijheid.
Life is what you make it.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')