abonnement Unibet Coolblue
pi_63866342
Ben er inmiddels wel van overtuigd dat hij niet beter kan hoor op het gebied van pasing, maar nogmaals dat word dik gecompenseerd door zijn aanjagen
Brett Holman
  dinsdag 9 december 2008 @ 01:37:51 #177
235657 Putdeksels
van de straat
pi_63868278
Vond tegen Moskou Davids samen met Babos de beste man op het veld.
Of heb ik er dan helemaal geen kijk op?
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
pi_63868399
Tuurlijk wel, hij heeft ook geweldige wedstrijden gespeeld.. maar dat is niet omdat het nu zon briljante voetballer is, maar hij loopt zoveel gaten dicht en wint zoveel duels dat hij voor ieder elftal belangrijk kan zijn
Brett Holman
pi_63872138
Die knakker staat overal op het veld. Hij werkt hard, pakt ballen af en staat geregeld op de goede plek. Als afmaker faalt hij al maanden. Ik zie hem er voor aan voor een leeg doel nog zó te missen dat er een ingooi ontstaat.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_63872614
Hij is zo wat de enige middenvelder die links is, daarom zal hij wel vaak spelen.

Wat mij betreft wordt er zsm een nieuwe linkermiddenvelder gehaald, of geen die Scholten een keer een kans. ik wil wel eens een keer een Davidsloos middenveld zien. Misschien dat dan duidelijk wordt dat het aanjagen enzo helemaal niet zo gemist wordt. Of misschien kom ik er dan wel achter hoe waardevol Davids is. Maar zoals ik het nu zie vind ik Davids echt geen aanwinst voor de basis. Ik irriteer me mateloos aan het feit dat hij neit met een bal overweg kan.
pi_63872828
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 10:23 schreef -J-D- het volgende:
Die knakker staat overal op het veld. Hij werkt hard, pakt ballen af en staat geregeld op de goede plek. Als afmaker faalt hij al maanden. Ik zie hem er voor aan voor een leeg doel nog zó te missen dat er een ingooi ontstaat.
Is al gebeurt. davids één op één op de keeper af, struikelt ie bij het schieten over de bal. Weet niet meer of het een ingooi was of een doeltrap
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:59:17 #182
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_63873096
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 10:23 schreef -J-D- het volgende:
Die knakker staat overal op het veld. Hij werkt hard, pakt ballen af en staat geregeld op de goede plek. Als afmaker faalt hij al maanden. Ik zie hem er voor aan voor een leeg doel nog zó te missen dat er een ingooi ontstaat.
Dat is precies Davids idd. Een erg harde werker, maakt veel foutjes maar herstelt ze ook vaak weer meteen. Best solide op het middenveld maar hij moet niet te ver meer naar voren komen, en als hij dat doet bijtijds afspelen.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:01:20 #183
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_63877812
Ook de wedstrijd tegen Udinese bij TV Gelderland.
I don't really come from outer space || Last.fm
  dinsdag 9 december 2008 @ 14:14:14 #184
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_63878164
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 10:59 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Dat is precies Davids idd. Een erg harde werker, maakt veel foutjes maar herstelt ze ook vaak weer meteen. Best solide op het middenveld maar hij moet niet te ver meer naar voren komen, en als hij dat doet bijtijds afspelen.
Het enige afspelen dat Davids goed doet is een balletje terug of breed naast 'm, die komen altijd aan. Ballen naar voren raakt 'ie standaard kwijt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_63878256
Met nog meer dan een week te gaan, begint de spanning nu al meer en meer op te lopen. Heb er echt zin in!
Maar eerst Willem II in de pan hakken
Website: Sneaker-forum.nl
pi_63880008
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 14:14 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Het enige afspelen dat Davids goed doet is een balletje terug of breed naast 'm, die komen altijd aan. Ballen naar voren raakt 'ie standaard kwijt.
Nou, dat balletje breed van 'm eergisteren kwam toch echt 3 meter achter de man over de zijlijn terecht.
Echt om je aan te ergeren soms, maar toch is hij erg waardevol door z'n ongelofelijke loopvermogen en agressiviteit.

Trouwens, echt diep triest van de NOS dat ze NEC-Udinese niet uitzenden. Ze gaan weer lekker Feynoord-Lech Poznan en Ajax-Slavia laten zien die week, twee duels die nergens meer om gaan
pi_63881367
Belachelijk idd.. vooral Feyenoord, die hebben al 3x met 0-3 aan de broek gekregen..
Brett Holman
pi_63881967
De NOS heeft toch contract met die clubs? Dan is het gewoon logisch. Wel jammer, maar ach.... ik zit toch in het stadion
Website: Sneaker-forum.nl
  dinsdag 9 december 2008 @ 16:49:21 #189
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_63882439
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 15:22 schreef Greetings het volgende:

[..]

Nou, dat balletje breed van 'm eergisteren kwam toch echt 3 meter achter de man over de zijlijn terecht.
Echt om je aan te ergeren soms, maar toch is hij erg waardevol door z'n ongelofelijke loopvermogen en agressiviteit.
Jup. Het enige dat nagenoeg altijd goed gaat is een balletje naar achteren, maar bij de rest is de uitkomst net zo zeker als bij een roulettetafel.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  dinsdag 9 december 2008 @ 17:23:41 #190
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_63883318
Feyenoord uitzenden maar ik gun Omroep Gelderland het wel hoor.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_63884633
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 10:23 schreef -J-D- het volgende:
Die knakker staat overal op het veld. Hij werkt hard, pakt ballen af en staat geregeld op de goede plek. Als afmaker faalt hij al maanden. Ik zie hem er voor aan voor een leeg doel nog zó te missen dat er een ingooi ontstaat.
Dit klinkt toch al wat anders dan 'volslagen mee oneens'

Maar goed, hij heeft z'n nut verder schijnbaar wel.
pi_63884718
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:15 schreef Hertog_Martin het volgende:

[..]

Dit klinkt toch al wat anders dan 'volslagen mee oneens'

Maar goed, hij heeft z'n nut verder schijnbaar wel.
Neuh, dat zie je verkeerd.
Zijn taak is niet om kansen af te maken. Dus daar is het niet nuttig voor. Hij staat voor die ander genoemde zaken. En dat doet hij best goed.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_63885128
Nee oké maar zover ik weet zie ik 'm nog best vaak proberen aan te vallen, waarin ie dus wel vaak faalt, dus misschien moet ie zich wel wat strakker aan de taken houden die ie wel goed doet... want al dat balverlies is ook niet echt handig.

Jammer trouwens dat de NOS weer de neutrale kijker gaat afschrikken met een feyenoord... dat worden alleen beelden van feyenoord supporters die de boel gaan slopen terwijl op TV Gelderland het echt ergens om gaat
  dinsdag 9 december 2008 @ 22:38:27 #194
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_63891924
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 16:08 schreef endr0me het volgende:
Belachelijk idd.. vooral Feyenoord, die hebben al 3x met 0-3 aan de broek gekregen..
Dat is dus complete onzin.

Ze hebben al een doelpunt gemaakt
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 9 december 2008 @ 22:54:30 #195
191163 J-heronimus
Ulpia Noviomagus Batavorum
pi_63892512
NEC gaat een aantal spelers testen tegen Achilles.
pi_63903534
Prima actie van NEC om spelers te testen.
niet klakkeloos spelers kopen of huren, maar eerst weten wat voorn vlees er in de kuip zit.
Website: Sneaker-forum.nl
pi_63904069
quote:
'Sunderland meldt zich voor Been'

Mario Been is in beeld om manager te worden bij het Engelse Sunderland. Dat meldt Omroep Gelderland woensdagmiddag. De ambitieuze laagvlieger uit de Premier League is op zoek naar een opvolger voor de onlangs opgestapte Roy Keane. Via Chris Woerts, die na zijn directeurschap bij Feyenoord in dienst trad van Sunderland, was de naam Adriaanse gevallen bij The Black Cats. De coach van Red Bull Salzburg gaf echter al te kennen een overgang niet te zien zitten.

De Noord-Engelse club is op zoek naar een continentale trainer. Preses Niall Quinn heeft Woerts de opdracht gegeven om een geschikte opvolger te zoeken. Been (44) heeft nog een contract voor anderhalf jaar in Nijmegen en presteert boven verwachting. De Gelderse club was vorig seizoen één van de verrassingen in de Eredivisie.
Of was dit al eens geplaatst... zoja sorry
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_63907532
Mario gaat denk ik alleen naar Feyenoord of Italie
Brett Holman
pi_63908298
Nog niet geplaatst.. Was al wel een gerucht omdat Van Nijnatten dat in een column 'beweerde'. Daar kwam-ie op omdat Chris Woerts daar een functie ging bekleden, zoals hierboven ook staat.

Ik geloof er niet veel van. En ik denk ook niet dat Been zin heeft in Sunderland. Die gaat echt niet weg hoor.
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_63908678
Been gaat alleen weg als Feyenoord aan de deur klopt denk ik.
Hopelijk is dat op zijn vroegst na volgend seizoen.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')